Привіт,
натисніть це посилання, щоб переглянути список найкращих казино, які приймають гравців з Німеччини та підтримують Zimpler .
Зверніть увагу, що жоден із них не має ліцензії GE. Якщо ви вирішите грати, запитайте заздалегідь про бажаний варіант депозиту, щоб переконатися, що ви можете ним скористатися.
Hello,
click this link to view the list of best casinos accepting players from Germany and supporting Zimpler.
Kindly note that none of those is GE licensed. If you decide to play ask in advance about your preferred deposit option, just to be sure you can use it.
дуже тобі дякую
Шановна Радка
😘🙋♂️
thank you very much
Dear Radka
😘🙋♂️
Herzlichen Dank
Liebe Radka
😘🙋♂️
Вітаю, раді допомогти 😁.
Дайте нам знати, яке казино вам найбільше підходить, і приєднуйтеся до нашого літнього конкурсу 😉
Hello there - happy to help 😁.
Let us know which casino suits you best and join our summer competition 😉
Чудово, чудовий час. Я також шукаю відповіді на це питання! Спасибі!
Awesome, great timing. I am also looking for answers to this one! Thanks!
Привіт,
Дозвольте надати вашій увазі фільтри:
Використовуйте їх будь-коли 🙂.
Hello,
allow me to bring filters to your attention:
Feel free to use them anytime 🙂.
Радка Допоможіть будь ласка🥲
Учора я виграв 500 євро від Lucky Dreams, але мій Кеш-аут щоразу скасовується. оскільки доказ депозиту. Не показувати дату та час транзакції. Це не моя вина, мій онлайн-банкінг Показує лише Iban та Transaktion 🥲🥲.
Що я можу зробити?
Будь ласка, допоможіть, хтось тут має контакт із Lucky Dreams?
Radka Please Help🥲
Yesterday i won Lucky Dreams 500€ but my Cash Out ist cancelled everytime . because deposit Proof. Dont Show Date and time of Transaktion.it's not my fault, my online Banking Show Iban and Transaktion only 🥲🥲.
What can i do?
Pleased Help ,is somebody here have contakt with Lucky Dreams?
Привіт,
Мені важко повірити, що ви не бачите дати транзакції. 🤔 Спробуйте отримати доступ до вкладки «історія» або щось схоже на неї. Або попросіть свій банк надати вам друковану версію історії транзакцій або запитайте в банку, як знайти дату й час. Це дуже важливий документ, я боюся, що ви повинні довести, що саме ви внесли депозит у цьому варіанті оплати.
Повідомте мені, що ви дізналися від свого банку.
Hello,
I find it hard to believe that you can't see the transaction date. 🤔 Try to access the "history" tab or something similar to it. Alternatively, ask your bank to provide you with a printed version of the transaction history or ask the bank how to find the date and time. This is a very important document, you must prove that it was you who deposited vis this payment option, I'm afraid.
Let me know what you learn from your bank.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.