ГоловнаФорумКазиноOneSlot Casino - загальне обговорення

OneSlot Casino - загальне обговорення

2 міс. тому від JackT92
|
826 переглядів 15 відповідей |
|
2 міс. тому
Тут ви можете обговорити OneSlot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 міс. тому

У казино все чудово, і якщо казино читає тут, я сподіваюся, що вони додадуть підтримку для депозитів Paysafecard. Це було б дивно!

Автоматичний переклад.
JackT92
2 міс. тому

Приємно, що тобі там подобається. В які ігри ви віддаєте перевагу грати?

Сподіваюся, опцію оплати буде додано пізніше, оскільки це все ще свіже казино.

Ви завжди використовуєте лише Paysafe?

Автоматичний переклад.
Romi
2 міс. тому

Я сподіваюся, що вони також скоро будуть додані! Оскільки мені дуже подобається це казино, я хочу використовувати його як своє основне казино

Автоматичний переклад.
JackT92
2 міс. тому

Привіт @JackT92! 👋

Нам приємно чути, що вам подобається OneSlot і ви вважаєте його своїм основним казино — це дуже важливо!

Paysafecard, безперечно, на нашому радарі , і ми постійно працюємо над розширенням наших варіантів оплати.

Хрестимо кулаки за майбутнє! 🤞


Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Знову привіт @JackT92!


Чудова новина! 🎉 З часу нашої останньої розмови ми додали Paysafecard, Klarna, iDeal, PayPal та багато інших нових варіантів оплати !


Ми постійно працюємо над удосконаленням і сподіваємося, що це зробить ваш досвід ще кращим.


Дякуємо за участь у OneSlot — ваш відгук справді важливий!

Насолоджуйтесь грою!


Змінено
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Особливістю казино Oneslot є швидке виведення коштів. Коли я зіткнувся з кількома проблемами... доброзичливе обслуговування клієнтів розібрало їх дуже швидко. Однозначно 1-зіркове казино 👍

Автоматичний переклад.
Koppari
1 місяць тому

Великий досвід. Я бачу те, що не зовсім звично для гравців. Ми ставимо найвищу оцінку 5*, ха-ха, тому я подумав, що якщо вам це цікаво, ви можете написативідгук користувача про казино.😊

Гравці також використовують їх, щоб вирішити, чи грати в казино, оскільки вони написані гравцями самостійно, і іноді не завадить, якщо є деякі навіть від гравців, які мають досить великий досвід.

Але дякую за вашу думку про казино.

Автоматичний переклад.
2 тиж. тому

Маю проблеми з отриманням мого першого зняття з них. Я подав документи більше тижня тому, але досі не отримав жодної інформації про стан свого рахунку. Я кілька разів запитував службу підтримки в чаті, але вони просто сказали, що зі мною зв’яжуться, коли мої документи будуть прийняті.

Автоматичний переклад.
justinmoffatt7
2 тиж. тому

Привіт, перевірка важлива як для гравців, так і для казино. Ми даємо казино 2 тижні на цей процес. Якщо статус документів не змінився, ми обов'язково постараємося вам допомогти, якщо ви зацікавлені. На жаль, ви не зможете зняти кошти без успішної верифікації, тож сподіваємося, що незабаром ви отримаєте певні результати.

У будь-якому випадку, які документи вимагало від вас казино?🙂

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Просто додаю, щоб сказати, що вони досі не обробили мою виплату або не повідомили мені про моє підтвердження.


Вони попросили моє посвідчення особи спереду та ззаду, селфі та підтвердження адреси.

Автоматичний переклад.
justinmoffatt7
1 тиждень тому

Якщо ви вже чекаєте два тижні, то я б подумав над тим, щоб відкрити скаргу. Я думаю, що казино не повинно зайняти багато часу, щоб перевірити відповідні документи, але ви бачите, як це відбувається.

Тож я думаю, що це гарна можливість зв’язатися з казино через згадану скаргу, що ви думаєте?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Здається, я не можу подати скаргу, оскільки я не можу побачити казино на цьому сайті.


Я ввів це на сторінці подання скарги, перш ніж зрозумів, що не можу знайти OneSlot за допомогою пошуку:


«Я зареєструвався в OneSlot і скористався їхнім бонусом за перший депозит із криптовалютою. Я зміг завершити ставку й завершив із сумою 2345,88 доларів. Я пішов зняти кошти за допомогою LTC, і через кілька днів зі мною зв’язалися, щоб надати документи. Я очікував цього, тож швидко подав необхідні документи. Коли я перевірив того вечора, я побачив, що всі позначено як «прийняті».


Потім минули тижні. За останні кілька тижнів я кілька разів звертався в службу підтримки щодо статусу свого облікового запису. Вони не надають мені жодної інформації, кажучи, що мій обліковий запис все ще перевіряється. Я не отримав жодних оновлень. Раніше я проходив численні перевірки KYC, часто дуже швидко, тому я не розумію, що спричинило таку затримку. На даний момент відсутність зв’язку змусила мене подати цю скаргу».


Чи можете ви подати його від мого імені? Або зробити так, щоб я міг отримати доступ до сторінки огляду казино?

Автоматичний переклад.
justinmoffatt7
1 тиждень тому

Очевидно, це через законодавство штату, у якому ви перебуваєте, тому що ті, хто не мають ліцензії на азартні ігри, не з’являться.

Але це не проблема, просто знайдіть будь-яке казино та напишіть у текстовому полі, яке саме, і наша команда це виправить.

Я не можу подати скаргу за вас, отже, це має бути так. 🙂

Автоматичний переклад.
4 дн. тому

Вони не виплачують виплати, минуло 3 тижні, як я подав необхідні документи для KYC. Відповіді немає, я надіслав 10 листів.

Автоматичний переклад.
slotsloveme
3 дн. тому

Вітаю! Три тижні без жодної відповіді здаються довгим очікуванням, особливо якщо ви вже подали необхідні документи KYC і повторили кілька разів. Я розумію, наскільки розчаровує ця ситуація.

Щоб уточнити, чи завершилась ваша перевірка KYC, чи обліковий запис ще перевіряється? Іноді затримки у виведенні коштів безпосередньо пов’язані з незавершеною перевіркою, тому знання цього може допомогти нам краще зрозуміти вашу справу.

Ми бачимо, що ви вже подали скаргу на нашому сайті, дякуємо за це. Ми зробимо все можливе, щоб допомогти вам і стати посередником у казино, щоб допомогти вирішити проблему.

Схрещуємо пальці, ми можемо вирішити це для вас найближчим часом! 🤞☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого