2 р. тому
Тут ви можете обговорити One Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Не хороше казино для мене. Обслуговування клієнтів дуже нахабне і зарозуміле. Ігри теж нічого особливого. Казино, в якому не обов'язково грати. Як тільки ви виграєте, нічого не відбувається. Мені це здається дуже маніпулятивним.
Not a good casino for me. The customer service is very cheeky and arrogant. The games are also nothing special. A casino where you don't necessarily have to play. Once you've won, nothing happens. That seems very manipulated to me.
Für mich kein gutes Casino. Der Kundenservice ist sehr frech und überheblich.Die Spiele sind auch nichts besonderes.Ein Casino in dem man nicht unbedingt spielen muss.Hat man mal gewonnen kommt gar nichts mehr.Das kommt mir sehr manipuliert vor.
Я ВИГНОВИЛА $500 З БЕЗДЕПОЗИТНОГО БОНУСУ $10!
після того, як я підтвердив, зв’язав свій банківський рахунок і зробив перший депозит (мінімальний депозит у 10 доларів США), я мав депозит на своєму рахунку приблизно через 48 годин з моменту зняття свого виграшу. Я надіслав свій запит на зняття коштів не в той час (повністю моя вина). Я впевнений, що інакше він був би депонований за 24 години або менше.
Мене перевірили МАЖТЕ МОГТТВО. і буквально НЕ було ПРОБЛЕМ. Я також заробив свій статок приблизно на 600 доларів реальних грошей (не бонусні гроші), перш ніж вирішив перевірити, де зазвичай виникають проблеми з іншими казино, АЛЕ не з цим.
Як тільки мене підтвердили, я прив’язав свій банківський рахунок, потім зробив мінімальний депозит у розмірі 10 доларів (який необхідний для обробки виведення). Потім я трохи пограв, але вирішив вивести 510 доларів, що було насправді 500 доларів. Оскільки я не відігравав 100% вітального бонусу, який я отримав, коли вніс 10 доларів, це дало мені 500 доларів, що все ще дивовижно, тому що деякі казино Змусять вас зіграти суму відіграшу, перш ніж ви зможете вивести виграш зі свого бездепозитний бонус за реєстрацію. ВЕЛИКИЙ ДЯКУЮ за це!!
Зазвичай, якщо мені потрібно зробити депозит перед виведенням, я ставлюся скептично. Крім того, мені довелося пов’язати свій обліковий запис, чого я ніколи не робив з казино до цього. Не будьте таким, як я, і не ставтеся скептично до цього казино, мене продовжує дивувати, наскільки вони базують це казино навколо гравця, і вони не відчувають, що «покладіть гроші в казино та покиньте».
вибір ігор вражаючий, а служба підтримки клієнтів була бездоганною.
У МЕНІ НЕ МАЛО ПРОБЛЕМ ВІД ПОЧАТКУ І ПРОДОЛІ МАЮ БУКВАЛЬНО НУЛЬ.
ЦЕ НАЙКРАЩЕ І НАЙ ПРОФЕСІЙНІШЕ ІНТЕРНЕТ КАЗИНО. ПЕРІОД.
ТВЕРДІ 10 з 10.
Я ПРОДОЛЖУ ЛОЯЛЬНО КОРИСТУВАТИСЯ ЦІМ КАЗИНО.
Якщо вам пощастило, то це єдиний.
Дякуємо за задоволення та залишайтеся чудовими, ОДНЕ КАЗИНО!!
I CASHED OUT $500 FROM THE $10 NO DEPOSIT BONUS!
after I verified, linked my bank account, and made a first deposit (which was the minimum deposit of 10$) I had the deposit in my account about 48 hours from the moment I withdrew my winnings. I had placed my withdrawal request at the wrong time (completely my fault). I am sure that it would have deposited in 24 hours or less otherwise.
I was verified ALMOST INSTANTLY. and literally had NO PROBLEMS. I had built up my fortune too about 600$ real money (not bonus money) before I decided to verify, which is where you usually get problems with other casinos, BUT not this ONE.
As soon as I was verified, I linked my bank account, then I made the minimum deposit of 10$ (which is needed to process a withdrawal). I then played a little bit, but decided to cash out at 510$, which was which was actually 500$. Because I didn't play out the 100% welcome bonus I received when I deposited the 10$ it gave me 500$, which is still amazing because some casinos FORCE you to play the out wagering amount before you can cash out the winnings from your no deposit sign up bonus. BIG THUMBS UP for this!!
Usually if I need to make a deposit before withdrawal, I get sceptical. Plus I had to link my account, which I never did with a casino before this ONE. Don't be like me and be sceptical of this casino, it continues to blow my mind how much they base this casino around the player, and they don't feel like a "put your money in and leave" casino.
the game selection is amazing and the customer support was flawless.
I HAD NO PROBLEMSFROM THE BEGINNING AND CONTINUE TO HAVE LITERALLY ZERO PROBLEMS.
THIS IS THE BEST AND MOST PROFESSIONAL ONLINE CASINO. PERIOD.
A SOLID 10 out of 10.
I WILL CONTINUE TO LOYALLY USE THIS CASINO.
If you're feeling lucky, this is the only ONE.
Thank You for the fun and stay awesome , ONE CASINO!!
Привіт,
ніж вам за ваш відгук користувача. 🙂
Hello,
than you for your user review as well. 🙂
приєднався до казино з бонусом у розмірі 20 новозеландських доларів за реєстрацію, не думаючи, що виграю, але голосно виграю, і з нічиєю я встав, перевірив баланс, і мої виграші зробили ставки та перетворили бонусну готівку на реальні гроші, я миттєво надіслав підтверджений документ, тому добре працює казино, зробив мінімальний депозит і зміг зняти 700 новозеландських доларів, це казино завжди надає оперативну, швидку, безпроблемну підтримку та платежі. 4 дні тому з бонусу в розмірі 4 доларів, який я отримую щоп’ятниці, я зміг перетворити його на реальні гроші, і зняти їх було виплачено протягом шести годин, але я чекав, поки банки виплатять його, як це було на вихідних..
Загалом одне казино входить до моїх 5 найкращих казино, якими я вірю, що завжди буду користуватися ними, оскільки у мене ніколи не було проблем, вони швидкі та чесні
Чудова робота onecasino 👍
joined casino with a $20NZD bonus for registration, not thinking I would win yet be aloud to win and with draw I got up checked the balance and my winnings had done wagering and turned bonus cash into real money, I sent doc an verified instantly so good work casino and made a minimum deposit and was able to withdraw $700NZD this casino always delivers prompt quick easy hassle free support and payments. 4 days ago from the $4 bonus I get each Friday I was able to turn that into real money and withdraw from it was paid within six hours yet waiting for banks to clear it as was weekend..
Over all one casino is one of my top 5 casinos I trust an will always use as I never had problems they quick and fair
Great work onecasino 👍
Привіт,
ви завжди можете написати спеціальний пост, який буде представлений на форумі, а не просто скопіювати свій відгук користувача. 🙂
Можливо наступного разу, так?
Hello,
you can always write a special post to be presented on the forum, not just copy your user review. 🙂
Maybe next time, right?
Я помітив особливий феномен в One Casino, якого я не помічав в інших казино. Звичайно, окремі проблеми виникають у всіх казино.
Отже, це гра Dead or Alive 2. Коли під час гри з’являються два скаттери, останній барабан раптово зупиняється. Я не думаю, що гра повинна працювати так.
I noticed a special phenomenon at One Casino, which I haven't noticed at other casinos. Of course, individual different problems occur in all casinos.
So it's a Dead or Alive 2 game. When two scatters appear while playing, the last reel stops suddenly. I don't think this is how the game should work.
Huomasin One casinolla erikoisen ilmiön, mitä en ole huomannut muilla kasinoilla. Toki yksittäisiä erilaisia ongelmia esiintyy kaikilla kasinoilla.
Kyseessä on siis Dead or Alive 2-peli. Kun pelatessa ilmestyy kaksi scatteria, niin viimeinen rulla pysähtyy äkillisesti. Mielestäni pelin ei pitäisi toimia näin.
Це означає, що останній барабан не обертається, чи не так? 🤔
Meaning the last reel misses the spinning, right? 🤔
точно. Гра ніби «гальмує» останній рядок раптово. Перед тим, як грати в цю гру, було чути стукіт копит і зростання напруги, коли ви чекали третього розкиду. В One Casino гра, очевидно, якимось чином запрограмована на раптову зупинку.
Exactly. The game kind of "brakes" the last line suddenly. Before playing this game, there was a clatter of hooves and tension building as you waited for the third scatter. At One Casino, the game is apparently somehow programmed to stop suddenly.
Juuri niin. Peli tavallaan "jarruttaa" viimeisen linjan äkillisesti. Ennen kun pelasi tätä peliä, kuului kavioiden kopinaa ja jännitys tiivistyi odottaessa kolmatta scatteria. One casinolla peli on ilmeisesti jotenkin ohjelmoitu pysähtymään äkillisesti.
В порядку. Ви виявили, що URL-адреса, яка відображається під час гри в цю конкретну гру, така ж, як і в інших місцях? 🤔
Тому що якщо адреса сервера не збігається з офіційною, я б сказав, що це варто перевірити. Я не зовсім та людина, щоб це робити, я просто знаю, що це один із важливих аспектів.
Ви можете спробувати, будь ласка?
Ok. Did you find the URL shown while playing this specific game to be the same as anywhere else? 🤔
Because if the server address isn't the same as the official one, I'd say it's worth a check. I'm not exactly the proper person to do that I just know it's one of the important aspects.
Can you try it, please?
Цікавий факт. Вони не мають вибору для людей, які не мають мобільного телефону. Як і я, у мене немає мобільного телефону, а стаціонарний, тому я не міг оцінити це казино. єдине, що я міг побачити ззовні, це те, що у нього є ігри, в які я люблю грати регулярно.
Коли я намагався зв’язатися зі службою підтримки клієнтів, щоб знайти рішення, вони неодноразово запитували мене: «Будь ласка, нам потрібна ваша електронна адреса, номер телефону, повне ім’я та електронна адреса».
-Привіт, я ще не зареєструвався, навіщо вам ця інформація, якщо ви не маєте зареєстрованого облікового запису?
Fun fact. They don't have option to people that do not have cellphone. Like myself I do not have cellphone but a landline instead so i was not able to evaluate this casino. the only thing i was able to see from the outside that hey have games that i like to play on the regular basis.
When i try reach customer service to find a solution they asked me repeatedly "kindly we need your email phone number address and full name and email"
-Hello i have not registered yet, why you want that information if you don't have my account registered in the first place?
Привіт, дуже цікаво, зараз я не чув про людину, яка б не мала мобільного телефону. Можливо, вам все одно не вдасться сюди потрапити?
Що стосується запитів казино, я не розумію чому, якщо ви не реєструвалися чи щось таке. Можливо, вони думали, що це так, тому вони попросили це. 🤔
Hi, quite interesting, nowadays I haven't heard of a person who doesn't have a cellphone. Probably won't be possible for you to get here anyway ?
As for what the casino was asking, I don't understand why unless you were registering or something. Maybe they thought that was the case so that's why they asked for it. 🤔
Привіт, дуже цікаво, зараз я не чув про людину, яка б не мала мобільного телефону. Можливо, вам все одно не вдасться сюди потрапити?
Що стосується запитів казино, я не розумію чому, якщо ви не реєструвалися чи щось таке. Можливо, вони думали, що це так, тому вони попросили це. 🤔
Hi, quite interesting, nowadays I haven't heard of a person who doesn't have a cellphone. Probably won't be possible for you to get here anyway ?
As for what the casino was asking, I don't understand why unless you were registering or something. Maybe they thought that was the case so that's why they asked for it. 🤔
Ну, ви вже зустріли одного 😉. Два роки тому я скасував усі свої мобільні зв’язки та отримав стаціонарний (це дешевше та корисніше для мого здоров’я).
Не зрозумійте мене неправильно, у мене є мобільний телефон, але без SIM-карти. ;-стор
Я тричі пояснював їм, що я новий користувач, який намагається зареєструватися, і вони просто відповіли: «Будь ласка, надайте свою дату народження, номер телефону, бла-бла-бла».
Well, you’ve already met one 😉. Two years ago, I canceled all my cellphone lines and got a landline (it’s cheaper and better for my health).
Don’t get me wrong, I do have a cellphone—just without a SIM card. ;-p
I’ve explained to them three times that I’m a new user trying to register, and they just replied with, "Kindly provide your date of birth, phone number, blah blah blah."
Так, дивно, що немає стільникового чи сим-карти. У які ще казино ви граєте, для яких не потрібен мобільний телефон, я ще не бачив жодного з них, цілком можливо, що воно існує.. однак OneCasino — чудове казино
Yeah well thats strange no cell or sim , what other casinos do you gamble with that doesnt require a mobile ive yet to see one that exists, there may well be.. however OneCasino is a great casino
Тож немає іншого варіанту перевірки, чи не так? Що ви плануєте робити зараз, якщо ви не заперечуєте, що я запитую?
So there is no other option to get verified, right? What are you planning to do now, if you don't mind me asking?
Для мене було оцінити казино та ігри. Тому я вирішив наразі просто уникати цього, доки вони не виправлять це обмеження та дозволять мені підтвердити обліковий запис електронною поштою.
For me was to evaluate the casino and the games. So i decided for now simply to avoid it until they fix that limitation and allow me to verify account via email.
На роботі я тестував багато казино. casinodays, slotbox, all casinorewards network, ice casino, wildtornado, rizk, зокрема, не вимагають мобільного номера для активації облікового запису. Для мене це марна трата часу та обмеження, коли в першу чергу вони не перевіряють особу лише за номером мобільного телефону. Я вважаю, що отримати номер свого мобільного телефону в основному в маркетингових цілях.
Myself for work i used to test lot of casinos. casinodays, slotbox, all casinorewards network, ice casino, wildtornado, rizk, among others do not require a mobile number for account activation. For me that its a waste of time and a limitation when in the first place they do not verify identity only with a mobile number. I believe get your mobile number is basically for marketing purposes.
Для мене було оцінити казино та ігри. Тому я вирішив наразі просто уникати цього, доки вони не виправлять це обмеження та дозволять мені підтвердити обліковий запис електронною поштою.
For me was to evaluate the casino and the games. So i decided for now simply to avoid it until they fix that limitation and allow me to verify account via email.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.