2 міс. тому
Тут ви можете обговорити Olybet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У них величезна проблема з підтвердженням ставок. Коли ви перевіряєте свою ставку в їхній системі, вона часто показує, що виграшна ставка програла. Будьте обережні, вірячи їм, і перевірте результат самостійно на офіційних спортивних веб-сайтах, перш ніж викинути свій виграшний квиток!
They have a huge problem with validating bets. When you check your bet in their system, it often shows that a winning bet has lost. Be careful when believing them and check the result yourself on the official sports websites before throwing away your winning ticket!
Привіт, це досить дивно, зі мною особисто такого ніколи не було. Ви намагалися зв'язатися з ними, як вийшло, що матчі погано оцінюються? Можливо, підтвердять, що це якась внутрішня помилка.
Якщо ви пробували, вам щось про це сказали?
Hello, that's quite strange, it's never happened to me personally. Have you tried to contact them how is it possible that the matches are evaluated badly? Maybe they would confirm that it's some internal error.
If you tried it, did they tell you anything about it?
Ви справді думаєте, що я не запитав їх про причину цього? І самі вони не розголошують причину цієї «помилки».
Надіславши копію квитка, написавши пояснення та іноді посилаючись на свої правила, вони зазвичай виправляють результат. Але іноді це займає багато часу, тому що якщо ви звернетеся до них зі своєю скаргою ввечері після закінчення робочого дня, ви зв’яжетеся лише з постачальником послуг чату, який не має можливості, компетенції та зобов’язань займатися правильністю спортивних ставок. У цьому випадку питання буде вирішено лише вранці наступного робочого дня. 24/7 в цьому випадку не діє.
Do you really think I haven't asked them the reason for this? And they haven't disclosed the reason for this "error" themselves.
After sending a copy of the ticket, writing an explanation and sometimes referring to their rules, they usually correct the result. But it sometimes takes a long time, because if you contact them with your complaint in the evening after the end of the working day, you will only get in touch with a chat service provider who has no opportunity, competence and obligation to deal with the correctness of sports bets. In this case, the issue will only be resolved the next working day morning. 24/7 does not apply in this case.
Ну, я б сказав, що цілком логічно, що люди просто не працюють 24/7. Той факт, що ставки оцінюються неправильно, — це, ймовірно, те, що казино має покращити, але поки вони піклуються про це та врешті-решт коригують це, це краще, ніж якби вони просто ігнорували вас.
У будь-якому разі, якщо вас це турбує, можливо, краще знайти іншу букмекерську контору, чи не так?
Well, I would say it's quite logical that people just don't work 24/7. The fact that the bets are evaluated wrong is probably something for the casino to improve, but as long as they take care of it and eventually adjust it, it's better than if they just ignore you.
Anyway, if it bothers you it's probably better to find another bookmaker don't you think?
Оскільки це форум, де можна обмінятися досвідом, я вирішила ним поділитися. Якщо провести паралель, наприклад, з EuroJackpot, де квиток вам видає термінал, а коли ви йдете його перевіряти, а термінал дає звуковий сигнал зі звуком програшу, ви викидаєте квиток. це правильно? Не всі дивляться розіграш по телевізору і записують виграшні номери. Те ж саме і тут. Деякі купують спортивні ставки замість Бінго чи Євроджекпоту, і вони можуть не стежити за конкуренцією, а довіряти результатам, показаним на терміналі. Звичайно, компанії є куди вдосконалюватися. Як я зазначав на початку, ця проблема стосується не всіх квитків або результатів, а лише деяких, перевірка яких є проблематичною. У них є можливість використовувати піктограму «результат не визначено» в системі, але в цих випадках замість цього вона негайно «втрачається». Я не айтішник, а звичайний користувач, який поділився своїми спостереженнями. Я сподіваюся, що одного дня вони виправлять це.
Since this is a forum where you can exchange experiences, I decided to share it. If you draw a parallel with, for example, EuroJackpot, where the ticket is issued to you by a terminal, and when you go to check it and the terminal beeps with the sound of a loss, you throw the ticket away. Is that right? Not all people watch the draw on TV and write down the winning numbers. The same is true here. Some buy sports betting instead of Bingo or Eurojackpot, and they may not follow the competition, but trust the result shown on the terminal. Of course, the company has room for improvement here. As I mentioned at the beginning, this problem is not related to all tickets or results, but to some whose validation is problematic. They have the option to use the "result undecided" icon in the system, but in these cases it has immediately "lost" instead. I am not an IT specialist, but an ordinary user who shared his observation. I hope they fix this one day.
Звичайно, і це, безперечно, чудово, що ви написали це тут. Вибачте, якщо мій пост прозвучав критично, але я мав на увазі не те. Це більше схоже на те, що гравці звикають скаржитися, що щось не так у казино, і вони продовжують там грати, для мене це не має особливого сенсу. Я розумію, що ви намагаєтесь сказати, і, очевидно, у випадках, як ви описали, на деяких людей може легко вплинути те, що каже термінал. Ось чому добре, що ви поділилися цим тут, оскільки це може бути попередженням про те, щоб завжди все перевіряти, а не покладатися лише на результати системи.
Тож це, безперечно, корисний пост, і я ще раз скажу, що дякую за те, що поділилися своїм досвідом.
Sure, and it's definitely great that you wrote it here. Sorry if my post sounded critical but I didn't mean it that way. It's more like when players get used to complaining that something is wrong in the casino and they keep playing there, it doesn't make much sense to me. I understand what you are trying to say and clearly in cases like you described it can be easy for some people to be swayed by what the terminal says. That's why it's good that you shared it here, because it could be a warning to always check everything and not to rely only on the results of the system.
So it's definitely a useful post and I'll say again that thank you for sharing your experience.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.