1 рік тому
Тут ви можете обговорити OLE!bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, у мене виникла проблема зі зняттям грошей, я додав документ (посвідчення особи) із зображенням з одного та з іншого боку, однак, коли я хочу зняти гроші, я отримую повідомлення, щоб зв’язатися зі службою підтримки клієнтів.
Hello, I have a problem with withdrawing money, I have attached a document (identity card) with a picture from one side and the other, however, when I want to withdraw money, I get a message to contact customer service.
Pozdrav,imam problem sa podizanjem novca,prilozio sam dokument(licnu kartu) sliku sa jedne i druge strane,medjutim kada zelim podici novac izadje mi poruka da kontaktiram korisnicku sluzbu.
Привіт, це означає, що ваш обліковий запис ще не підтверджено. Коли ви пишете в службу підтримки, яку відповідь ви отримаєте? У чому полягає конкретна проблема з вашим ідентифікатором? Як довго триває ваша ситуація?
Дайте мені знати, і я спробую допомогти.
У будь-якому випадку, у мене є ще одне запитання, наш веб-сайт показує, що це казино закрито. Мабуть, це конкретне казино, тому що є інше, яке в основному таке саме, але не має знаку оклику в назві – це одне – OleBet Casino, не могли б ви підтвердити, чи це те, що я написав?
Hi, it means that your account is not verified yet. When you write to support, what answer will you get ? What is the specific problem with your ID ? How long has your situation been going on ?
Let me know and I will try to help.
Anyway, I have one more question, our website shows that this casino is closed. It must be this particular casino, because there is another one that is basically the same, but it doesn't have an exclamation point in the name- this one- OleBet Casino could you please confirm if this is the one I wrote ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.