4 міс. тому
Тут ви можете обговорити OK8AU Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Так, я все ще чекаю, поки мої кошти будуть отримані цим казино, і сума в розмірі $1378,01 буде оброблена, і я уникаю своїх доходів з 2 червня, у мене є фактичні докази депозиту, виграшів, зняття, підтвердження успішних виграшів і зняття коштів, але виплати все одно немає
Yes I'm still waiting for my funds to be received by this casino, and the amount of $1378.01 to be processed, and have been avoiding me since the 2nd June of my proceeds, I have actual evidence of the deposit, winnings, withdrawal, confirmation of successful winnings and withdrawal and still no payment
Мені дуже шкода через цей досвід, який ви маєте. Просто потрібно показати вам це, якщо ви не бачили цього раніше.
Мені це зовсім не здається гарним.🤷♀️
Тут 👈 ви можете знайти дві скарги на це казино. Якщо ви бажаєте, ви також можете подати його, хоча це виглядає не надто багатообіцяюче. Будь ласка, повідомте нас, якщо ви все одно вирішите подати його.
I am really sorry about this experience you have. Just need to show you this, though, in case you haven't seen it before.
It doesn't look to me good at all.🤷♀️
Here 👈 you can find two complaints about this casino. If you wish, you can submit one as well, even though it doesn't look very promising. Please let us know if you decide to file it anyway.
Привіт, вибачте, але я майже впевнений, що в казино, в якому я грав, не було цієї публікації .. інакше я б не грав, не вносив нічого, оскільки я не смітник, то що ще я можу зробити щоб моя справа була розглянута. І мій заробіток отримати
Hi there well sorry but I'm pretty sure that, the casino I was playing did not have that post on it .. otherwise I would not have played, deposited what so ever as I am not a litteret, so what else can I do for my case to be dealt with. And my earnings to be received
Привіт!
Дозвольте мені додати тут трохи контексту.
У будь-якому випадку ми в Casino Guru перевіряємо офіційні сайти казино, щоб надати гравцям повний набір інформації, серед якої виділяється Індекс безпеки. Ромі мала намір показати вам, як ми оглядали казино; перевірте результат: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Як бачите, позитивів можна знайти чимало.
Не знаю, про що обидва скріншоти, але це точно не виглядає як пристойна сторінка. Ви б не погодилися? 🙂 Спробуйте зосередитися на поважних профілях під час перегляду соціальних мереж, будь ласка. Майже всі соціальні платформи вже переповнені шахраями та фейковими профілями, тому що це прибутковий бізнес.
Щоб допомогти вам, я пропоную подати безкоштовну скаргу. Саме так Casino Guru Resolution Center підтримує гравців у подібних ситуаціях. Просто прочитайте інструкції: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
Після цього почніть процес подання скарги тут 👈
Я думаю, що це досить багато інформації, тож не соромтеся задавати запитання, якщо вам потрібно.
Hi there!
Allow me to add a bit of context here.
In any case, we at Casino Guru review official casino sites to provide players with a full-scoped set of information, among which stands out the Safety Index. Romi intended to show you how we reviewed the casino; check out the result: https://casino.guru/ok8au-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
As you can see, quite a few positives are to find.
Not sure what both screenshots are about, but it certainly does not look like a decent page. Wouldn't you agree? 🙂 Try to focus on respectable profiles when browsing social media, please. Almost all social platforms are already full of scammers and fake profiles because it's a profitable business.
To help you out, I suggest submitting a free-of-charge complaint. That's how the Casino Guru Resolution Center supports players in similar situations. Just please read the instructions: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions 👈
After that, start the complaint process here 👈
I imagine that's quite a bunch of information, so feel free to ask questions if you need to.
Мене справді обговорюють, минуло понад 3 тижні, а мій рахунок досі не надійшов платіж. У мене є скріншоти всього від початку до кінця, а через 3 дні лінія чату перестає відповідати вам, шахраї.
I'm really Discusted it's been over 3 weeks and still no payment has entered my account I have screenshots of everything from beginning to end then after the 3days the chat line stops answering you scammers big time
Ви знаєте причину цієї затримки? Ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино?
Якщо ви бажаєте, ви можете подати скаргу тут, і наша команда спробує з’ясувати, що там відбувається. Що ти сказав? Ви збираєтеся спробувати? Я вірю, що втрачати нічого. Перейдіть за цим посиланням, якщо ви хочете спробувати це, і повідомте нам, якщо вам знадобиться щось інше.
Do you know the reason for this delay? Is your account fully verified at this casino?
If you wish, you can file a complaint here, and our team will try to find out what is going on there. What do you say? Are you going to give it a shot? I believe there's nothing to lose. Follow this link if you want to try that, and please let us know if you need anything else.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.