ФорумКазиноOZWIN casuno обзор

OZWIN casuno обзор

2 р. тому від Djamil
|
3776 переглядів 18 відповідей |
Ця тема заблокована
2 р. тому


OZWIN casino принимает игроков из Казахстана, но не хочет выплачивать выигрыш. Я регистрировался в этом казино примерно год назад. Прошёл верификацию счёта, внёс депозит. Взял бонус 300%. Успешно выполнил условия бонуса. Без каких лимбо проблем снял деньги со счёта. Всё было прекрасно. Но как говорят, счастье не может быть вечно. На этот раз казино показало своё истинное лицо. Я внёс депозит 50 AUD, выкупил купон который не имел лимита на вывод. В процессе игры я I,ZOMBIE я покрыл всё поле одинаковыми символами и получил множество бонус игр. Не смотря на купон который не имеет ограничения на выигрыш, при достижении баланса 500 AUD, казино остановило мою игру, мотивируя это лимитом на выигрыш. Мало того теперь не хочет выплачивать мне оставшиеся деньги. Я проходил регистра с сайта LCB, по их партнёрской программе. OZWIN не выплачивает мне выигрыш, а сайт LCB помогает казино скрывать свои не правомерные действия. Мне постоянно лгут. Как сотрудники казино. Так и операторы сайта LCB. Вот ссылка на жалобу если интересно https://lcb.org/onlinecasinobonusforum/player-complaints/ozwin-casino-cashout-problem.

file casinomentor сообщает что это казино не принимает игроков из Казахстана. Кому верить?

2 р. тому

file

Уважаемый Matej где же вы. Мне так была нужна ваша помощь. Я так ждал что вы придёте мне на помощь. Я представлял, что вот вот раскроются небеса и Matej в образе льва обрушит свой гнев на не честное казино. Молнией из глаз и громом из своей .... заставит выплатить выигрыш. Но этого не произошло. Я был прав. Ни кто не кусает руку, из которой получает еду.

Есть шанс доказать, что я ошибаюсь. Казино Slotastic с хорошей репутацией от вашего сайта, так же не выплачивает мой выигрыш.

Что скажете?


Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Привіт Джаміле.

Як бачите, я тут, щоб допомогти вам.

У вашому випадку: https://casino.guru/ozwin-casino-player-has-been-asked-to-provide-documents , ми вже розслідували справу і, спираючись на всі факти, закрили її на вашу користь - казино отримало кілька чорних балів, і рейтинг казино був знятий. Вибачте, але ми не маємо законних повноважень, як змусити казино платити вам.


Кожне казино вимагає від своїх регуляторів час від часу перевіряти особу гравців. У вашому випадку ви не змогли надіслати казино підтвердження адреси, і на основі цього вам не заплатили. Ці правила, як правило, стають все суворішими. Щодо казино RTG, це трохи інакше, оскільки більшість казино RTG не мають ліцензії. Тож вони можуть робити деякі винятки, коли бачать, що такі мають бути. Але чому це казино не хоче робити для вас один виняток, незрозуміло.

Я повністю розумію, що у вашій країні вам може бути важко отримати підтвердження адреси англійською мовою, але ви не повинні звинувачувати казино в тому, що це їх вина. Повторна ситуація може повторитися, і ви повинні бути готові до цього. Я пропоную перекласти якийсь документ казахською мовою на англійську; де ваша повна адреса. Можливо, укладіть угоду з перекладачем, оскільки цей документ не може бути занадто старим. Так, наприклад, телефонний рахунок або щось, що ви отримуєте щомісяця, ідеально підходить, і, можливо, укладіть справу з перекладачем, щоб заплатити йому якусь знижену плату за неодноразовий переклад того самого документа. (але я розумію, що це може бути неможливим, якщо такого документа немає)

З повідомлення LCB: Ви запитуєте їх про ADR казино, і ви мали на увазі, можливо, регулятора. Вони відповіли "Кюрасао", а ви написали в МГА (Мальта) . Однак це казино працює без ліцензії, але у них є система оскарження скарг:

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

У вас є ще два шляхи, як отримати свій виграш.

1. перекладіть деякі свої документи з повною адресою або оспоріть і зазначте, що (і вам потрібно навести їм хороший приклад), що інше казино RTG вже прийняло документи, які ви надсилали раніше. Також напишіть, що у вас є проблеми з отриманням того, про що вас просило казино, оскільки у вашій країні всі державні документи прості без адреси.

Іншим варіантом може бути угода з казино про те, що ви підете до нотаріуса у вашій країні та зробите заяву англійською мовою, що проживаєте за цією адресою, і пред'явите докази нотаріусу та зробите нотаріально засвідчену заяву англійською мовою, що це ваша справжня адреса .


Щодо купона:

У казино діє таке правило:

14. Зверніть увагу, що будь-який бездепозитний бонус матиме максимум 5-разової готівкової суми (якщо не вказано інше), наприклад, бонус 100 доларів - макс. виведення коштів складе 500 доларів. Не можна робити винятків, якщо потрапив Випадковий джекпот. Правило буде анульовано лише після того, як баланс клієнта досягне нижче 1 дол.

Виграш, який ви згадали, був із безкоштовного раунду. Можливо, казино застосувало це правило за допомогою програмного забезпечення.

У будь-якому випадку, для вас важливіше правило:

25. Гравці з наступних країн не мають права на отримання бонусів: Албанії, Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Боснії та Герцеговини, Бразилії, Болгарії, Німеччини, Угорщини, Індонезії, Казахстану , Киргизії, Литви, Північної Македонії, Малайзії, Маврикія, Молдови , Чорногорія, Польща, Румунія, Росія, Словаччина, Словенія, Таджикистан, Таїланд, Туреччина, Туркменістан, Україна, Великобританія, Узбекистан.

Тож, схоже, якщо вони захочуть, вони зможуть скасувати всі ваші бонусні виграші, виходячи з цього правила.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хватит нести всякую чушь. Вы оправдываете лож которую навязывает казино. Вся беда в том что я юридически не могу подать жалобу. Кто то спрашивал на сайте можно ли постоянно выигрывать в казино. Вот и ответ. Вам просто не дадут это сделать. Если вы можете обыграть программное обеспечение, то вы столкнётесь просто с простой человеческой глупостью.

P.S Я глубоко сомневаюсь что у вас на квитанциях за коммунальные платежи прописан полный адрес. Индекс Страна . Это глупо. Однако это правило не помешало казино взять мои деньги.

2 р. тому

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Писать по этой ссылке равносильно, что оставлять жалобу на вашем на сайте.

Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Джаміле, я вас справді не розумію.

Ви попросили допомоги, а я прийшов і допоміг вам, чим міг. (Ні, вибачте, я не можу дати вам ці гроші або змусити казино, як я пояснив). Ми не виправдали жодної брехні і фактично карали казино та постійно стояли на вашому боці. І ти все ще злишся на нас? Чому?

До речі: ось приклад того, як виглядає плата за комунальні послуги в моїй країні (з адресою та поштовим індексом, як бачите)

file


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Matej не предъявляю претензии лично к вам, или к кому либо из ваших коллег. Мой гнев направлен на то чем вы занимаетесь, и он не без оснований.

Вы именно прикрываете и оправдываете казино. Ваш рейтинг ничего не значит. На вашем сайте Казино OZWIN имеет плохой рейтинг, на сайте LCB, это казино представляют как одно из лучших. Это игра "Хороший и Злой". Я не вижу помощи от таких сайтов как ваш. Это большой спектакль, который разыгрывается при подачи жалобы, лишь для того что бы человек который подал жалобу, испытал как можно больше трудностей прежде чем получить свой выигрыш.

file

Мой гнев направлен против этой лжи. Нет ничего хуже чем лгать по чьей либо прихоти, чтобы оправдать и сохранить сомнительную репутацию что выставлена на вашем сайте для этого казино.

Я ещё раз повторюсь. Ваш кодекс чести это лишь пустые слова, мне жаль что я на какое то мгновение поверил в вашу откровенность.

Что касается квитанции, это в вашей стране её можно предоставить как документ. В моей же стране это просто уведомление, оно не имеет никакой юридической силы, её не представляют как документ, это лишь напоминание мне, от поставщика , что я пользовался его услугами. И потому нет никакого смысла заверять это уведомление у нотариуса. И все эти казино утвердили мой счёт ещё год назад. И вдруг срочно понадобилось во всех казино обновить документы, и именно после выигрыша. Вот на что я сержусь.

Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

file

Вот я нашёл подтверждение моего счёта год назад. Все казино этой группы точно также подтвердили мои документы. Я предоставлял те же документы что и сейчас. Точно так это сделало и казино OZWIN, Slotastic, EL Royale Casino и другие RTG казино. Каждое из этих казино подтвердило ранее мой счёт. На данный момент я имею вот это.

file

это в лучшем случае. А в худшем это просто не выплата. Как делает казино OZWIN и Slotastic. Каждое из этих казино подтвердило ранее мой счёт.

А вы предлагаете ссылки которые не работают.

https://www.centraldisputesystem.com/form.asp?casinoID=1198

Этот одностраничный сайт болтается в интернете уже вечность. И не одному пользователю он не помог.


Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Шановний Джаміле.

Послухайте, це ваша думка, і неважливо, що я вам напишу. Схоже, у вас є своя правда.

Справа, яку ви надіслали, була відхилена через свідчення казино, і вона ніяк не пов’язана з цією темою.

Ви запитали, чому минулого року того, що ви надіслали, було достатньо, а зараз ні. Я можу запитати, чому торік квиток на автобус коштував 1 євро, а цього року 1,5 євро. Правила змінюються. Це допомогло б, якщо ви звикли.

Я пояснив вам ваші варіанти, і я не можу більше для вас зробити.

Ви, очевидно, користувач VPN і маєте принаймні два облікові записи на нашому веб-сайті, і ми все ще допомагаємо вам ...

Автоматичний переклад.
Matej
2 р. тому

Это всё связанно в одно. Я предоставляю доказательства а вы нет. За кем правда? Вы не можете ничего предоставить. Это дело связанно со всеми RTG казино. Если бы я сделал обнуление депозита ни одно казино RTG меня бы не приняло. Мне незачем аннулировать свой депозит. Мой оборот за прошлый год составил более 10000 USD. Мне интересно просто кто вас так заставляет нести такую ересь. И я никогда не делал депозит более 20 USD. Такую сумму даже смешно оспаривать. Я не держусь за ваш сайт, я уже говорил вам об этом. Мне просто интересно как вы постоянно изворачиваетесь. Я не могу сказать что мне помог ваш сайт в решении какой либо проблемы. Наоборот стараетесь добавить больше ложной информации, предлагая ссылки которые не работают. И то как вы реагируете на моё мнение ещё раз доказывает что вы не говорите всей правды.

Змінено автором 2 р. тому
2 р. тому

Джаміль,

"Це просто. Якщо ви хочете поїхати в іншу країну, вам потрібен паспорт. Вам не потрібні посвідчення особи, водійські права або будь-яка інша картка, яка у вас є. Вам просто потрібен паспорт. Приємно було, що рік тому вам потрібна була лише посвідчення особи, але тепер, якщо ви хочете відвідати сусідню країну, вам потрібен паспорт - кінець історії ".

У вас є щонайменше два акаунти на нашому веб-сайті, список IP-адрес довше жовтих сторінок, і якщо будь-яке казино бачить вас таким чином, вибачте, але вам потрібно довести їм свою адресу - кінець історії.

Вони не кажуть, що не хочуть вам платити. Кажуть, що потрібно робити. Я запропонував вам три варіанти, що робити, а ви все ще скаржитесь, неймовірно ...


Автоматичний переклад.
Djamil
2 р. тому

Я не хочу вступати в розмову про вашу справу, оскільки я з нею не знайомий. Сміливо обговорюйте свою справу, не соромтеся скаржитися на казино, на людей, які мали справу з вашими справами, але робіть це в цій темі.

Я вже втомився читати, як нам погано у кожному вашому дописі на цьому форумі. Ви вписуєте це в ланцюжок змагань, пишете, коли хтось запитує про NetEnt, пишете скрізь. Я ситий по горло! Якщо ви продовжите, я забороню вас. Серйозно.

Як вже згадував Матей, ваш список IP-адрес та місцезнаходжень божевільний. Не дивно, що у вас є проблеми з підтвердженням у багатьох казино (як ви вже згадували раніше). Кожне пристойне казино вважало б це підозрілою діяльністю, яку потрібно дослідити належним чином.

Згідно з тим, що я читав від вас останні місяці, ви все ще не розумієте, як працює наш бізнес. Ви все ще вважаєте, що у нас є якісь особливі причини захищати казино з поганою репутацією. Вас все ще переконують, що ми генеруємо гроші, захищаючи казино, яке ми оцінили як 4.6 / 10 і яке ми нікому не рекомендуємо. У нас немає жодних підстав для цього, оскільки казино, які не мають великої репутації на нашому веб-сайті, для нас не є значущим джерелом доходу, оскільки більшість людей просто виберуть ті, хто має кращий рейтинг.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Не нужно писать длинные истории. Откуда вы знаете что просит у меня казино? Ведь вам не ответили на ваш запрос.

Насчёт VPN я знаю когда что и где применять. Что страшного что у меня здесь две учётные записи? Я не участвую в ваших акциях. И не использую свои записи в корыстных целях .

2 р. тому

И не стоит пугать меня баном . Я не держусь за сайт где удаляют то что считают не выгодным для своего бизнеса . Не нужно лгать . Правда у всех своя, а истина одна. Каждый имеет свою точку зрения. Вы игнорируете не выгодные вам замечания оставляя только свои. Считая что только то что вы говорите должно считаться правдой

2 р. тому

"Судя по тому, что я читал от вас в последние месяцы, вы все еще не понимаете, как работает наш бизнес. Вы все еще верите, что у нас есть особые причины защищать казино с плохой репутацией. Вы все еще убеждены, что мы зарабатываем деньги, защищая казино с рейтингом 4,6 из 10, которое мы никому не рекомендуем. У нас нет никаких причин для этого, поскольку казино, которые не имеют хорошей репутации на нашем веб-сайте, не являются для нас значимым источником дохода, потому что большинство людей просто выберут те, у которых рейтинг выше."

Позволю себе продолжить вашу речь.

" потому что большинство людей просто выберут те, у которых рейтинг выше. Например Slots Empire Casino "

За которое вы так рьяно бьётесь. Что готовы оболгать не виновного.

2 р. тому

filefile

Вот так поступают казино, которые испытывают толерантность к другим народам, нравам, привычкам.

2 р. тому

Они ответили «Кюрасао», а вы написали в MGA (Мальта) . Однако это казино работает без лицензии, но у них есть система рассмотрения жалоб

Мне интересно откуда вы знаете что я подавал запрос в MGA. Я не писал об этом?


2 р. тому

file

Вот ещё одно казино с хорошим рейтингом. Вы специально выбрали его для меня?

file

Это их ответ мне. Когда у вас автобусный билет стоил 1 евро.

Djamil
2 р. тому

Це просто. Ми використовуємо інформацію, яку отримуємо з казино. Якщо вони заявляють, що бонус доступний гравцям у Казахстані, ми надсилаємо його гравцям з Казахстану. Звичайно, ми не повинні надсилати бонуси, які насправді недоступні, але ми надсилаємо ці бонуси в 96 різних країн, і перевірка країн по одній займає дуже багато часу. Таким чином, ми довіряємо інформації, яку отримуємо з казино. На жаль, як ми бачимо у цьому випадку, інформація не є правильною.

Я вже обговорював це зі своїми колегами, оскільки це трапляється не вперше. Що ми можемо зробити, це зв’язатися з казино безпосередньо перед тим, як надіслати бонус, і попросити їх подвійно перевірити наявність бонусів для даного списку країн. Це повинно допомогти, але це ніколи не на 100%.

Автоматичний переклад.
Ця тема заблокована
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого