ГоловнаФорумКазиноОгляд казино Neonix

Огляд казино Neonix

 від franztheuerw
|
2 263 переглядів 8 відповідей |
|

Привіт. Сьогодні я зареєструвався в neonixcasino. Я заплатив за допомогою Skrill, але гроші не надійшли. Чи не могли б ви поглянути на казино? нічого не можу знайти про це казино. Дякую

Автоматичний переклад.
franztheuerw

Привіт. Я бачу, що в нашій базі даних немає цього казино, тому я негайно передам його нашій групі даних 😉.

Тим часом чи зв’язувалися ви з їхньою службою підтримки в чаті чи електронною поштою, можливо, в чому може бути проблема? 🤷‍♀️ Я б точно рекомендував вам це зробити.

Ось у мене є корисний посібник про Skrill для вас, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈.

«Депозити Skrill вимагають входу у свій обліковий запис, щоб підтвердити транзакцію. Ви також повинні підтвердити депозит, ввівши свій PIN-код Skrill і 6-значний код підтвердження, надісланий на вашу електронну пошту або номер телефону. Після авторизації транзакції кошти переказуються з вашого електронного гаманця до оператора. Ви майже миттєво побачите оновлення свого балансу казино, підтверджуючи успішне внесення депозиту».

Просто щоб переконатися, що з вами все гаразд: Ви переконалися, що авторизували свою трансакцію? Ви перевірили, чи справді гроші «пішли» з вашого банківського рахунку?

Чи можете ви спробувати всі ці можливості та повідомити нам, як це відбувається? Буду чекати вашої відповіді 🙂.


Автоматичний переклад.
Romi

Привіт. У чаті мені сказали, що треба почекати і мені повідомлять. Я надіслав їм усі підтвердження від Skrill. Мої гроші списані вже 26 годин.

буде тримати вас в курсі


Автоматичний переклад.
franztheuerw

Привіт. Дякуємо за інформацію, добре, і мені шкода, що проблема досі не зникла. Ви, випадково, також намагалися зв’язатися з їхньою службою підтримки електронною поштою? Можливо, вони могли б дати вам більше відповідей про те, що могло стати причиною всього цього. Найкращий спосіб вирішити будь-яку проблему - це завжди співпрацювати з казино, тому я радий, що ви це робите 😉.

Наша команда обробки даних вже почала «розглядати» казино Neonix, тому, будь ласка, повідомте нам, якщо щось зміниться, і, звичайно, якщо ви побачите, що все це нікуди не приведе, наша команда в Resolution Center спробує допомогти.


Автоматичний переклад.
Romi

Привіт

Сьогодні перепитав у чаті. Мені потрібно було підтвердити себе, а потім вони можуть додати мені суму вручну. Зараз я відправив свої документи.


Автоматичний переклад.

оновлення. Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис не підтверджено. Тепер вони хочуть зробити селфі з аркушем паперу з датою та назвою казино. Моїх грошей досі немає на рахунку. 5 днів для депозиту Skrill зі мною ніколи не траплялося. Я з нетерпінням чекаю на ваш відгук.

З повагою



PS Я щойно отримав це.

Депозит затримується через високе навантаження на платіжну систему, через яку він проходить перед зарахуванням на ваш рахунок.


Змінено
Автоматичний переклад.
franztheuerw

Вибачте, але таке може статися 🙁.

Ну, я б зробив усе, щоб вивести гроші з казино. Б’юся об заклад, щойно ви пройдете повну перевірку, якийсь час ви будете в порядку. Принаймні казино визнає, що вони перевантажені, тому нам не потрібно спекулювати.

Сподіваюся, що скоро буде добре!

Автоматичний переклад.
Radka

Привіт

Гроші були зараховані після перевірки.


Автоматичний переклад.
franztheuerw

🙌 Чудово! Дякуємо за повідомлення. Я бачу, що це зайняло майже цілий тиждень.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого