ФорумКазиноОгляд казино Neonix

Огляд казино Neonix

10 міс. тому від franztheuerw
|
1532 переглядів 8 відповідей |
|
10 міс. тому

Привіт. Сьогодні я зареєструвався в neonixcasino. Я заплатив за допомогою Skrill, але гроші не надійшли. Чи не могли б ви поглянути на казино? нічого не можу знайти про це казино. Дякую

Автоматичний переклад.
franztheuerw
10 міс. тому

Привіт. Я бачу, що в нашій базі даних немає цього казино, тому я негайно передам його нашій групі даних 😉.

Тим часом чи зв’язувалися ви з їхньою службою підтримки в чаті чи електронною поштою, можливо, в чому може бути проблема? 🤷‍♀️ Я б точно рекомендував вам це зробити.

Ось у мене є корисний посібник про Skrill для вас, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈.

«Депозити Skrill вимагають входу у свій обліковий запис, щоб підтвердити транзакцію. Ви також повинні підтвердити депозит, ввівши свій PIN-код Skrill і 6-значний код підтвердження, надісланий на вашу електронну пошту або номер телефону. Після авторизації транзакції кошти переказуються з вашого електронного гаманця до оператора. Ви майже миттєво побачите оновлення свого балансу казино, підтверджуючи успішне внесення депозиту».

Просто щоб переконатися, що з вами все гаразд: Ви переконалися, що авторизували свою трансакцію? Ви перевірили, чи справді гроші «пішли» з вашого банківського рахунку?

Чи можете ви спробувати всі ці можливості та повідомити нам, як це відбувається? Буду чекати вашої відповіді 🙂.


Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Привіт. У чаті мені сказали, що треба почекати і мені повідомлять. Я надіслав їм усі підтвердження від Skrill. Мої гроші списані вже 26 годин.

буде тримати вас в курсі


Автоматичний переклад.
franztheuerw
10 міс. тому

Привіт. Дякуємо за інформацію, добре, і мені шкода, що проблема досі не зникла. Ви, випадково, також намагалися зв’язатися з їхньою службою підтримки електронною поштою? Можливо, вони могли б дати вам більше відповідей про те, що могло стати причиною всього цього. Найкращий спосіб вирішити будь-яку проблему - це завжди співпрацювати з казино, тому я радий, що ви це робите 😉.

Наша команда обробки даних вже почала «розглядати» казино Neonix, тому, будь ласка, повідомте нам, якщо щось зміниться, і, звичайно, якщо ви побачите, що все це нікуди не приведе, наша команда в Resolution Center спробує допомогти.


Автоматичний переклад.
Romi
10 міс. тому

Привіт

Сьогодні перепитав у чаті. Мені потрібно було підтвердити себе, а потім вони можуть додати мені суму вручну. Зараз я відправив свої документи.


Автоматичний переклад.
10 міс. тому

оновлення. Я отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис не підтверджено. Тепер вони хочуть зробити селфі з аркушем паперу з датою та назвою казино. Моїх грошей досі немає на рахунку. 5 днів для депозиту Skrill зі мною ніколи не траплялося. Я з нетерпінням чекаю на ваш відгук.

З повагою



PS Я щойно отримав це.

Депозит затримується через високе навантаження на платіжну систему, через яку він проходить перед зарахуванням на ваш рахунок.


Змінено автором 10 міс. тому
Автоматичний переклад.
franztheuerw
10 міс. тому

Вибачте, але таке може статися 🙁.

Ну, я б зробив усе, щоб вивести гроші з казино. Б’юся об заклад, щойно ви пройдете повну перевірку, якийсь час ви будете в порядку. Принаймні казино визнає, що вони перевантажені, тому нам не потрібно спекулювати.

Сподіваюся, що скоро буде добре!

Автоматичний переклад.
Radka
10 міс. тому

Привіт

Гроші були зараховані після перевірки.


Автоматичний переклад.
franztheuerw
10 міс. тому

🙌 Чудово! Дякуємо за повідомлення. Я бачу, що це зайняло майже цілий тиждень.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого