Привіт. Я бачу, що в нашій базі даних немає цього казино, тому я негайно передам його нашій групі даних 😉.
Тим часом чи зв’язувалися ви з їхньою службою підтримки в чаті чи електронною поштою, можливо, в чому може бути проблема? 🤷♀️ Я б точно рекомендував вам це зробити.
Ось у мене є корисний посібник про Skrill для вас, просто натисніть/торкніться цього посилання 👈.
«Депозити Skrill вимагають входу у свій обліковий запис, щоб підтвердити транзакцію. Ви також повинні підтвердити депозит, ввівши свій PIN-код Skrill і 6-значний код підтвердження, надісланий на вашу електронну пошту або номер телефону. Після авторизації транзакції кошти переказуються з вашого електронного гаманця до оператора. Ви майже миттєво побачите оновлення свого балансу казино, підтверджуючи успішне внесення депозиту».
Просто щоб переконатися, що з вами все гаразд: Ви переконалися, що авторизували свою трансакцію? Ви перевірили, чи справді гроші «пішли» з вашого банківського рахунку?
Чи можете ви спробувати всі ці можливості та повідомити нам, як це відбувається? Буду чекати вашої відповіді 🙂.
Hello. I can see that we do not have this casino in our database, so I will pass it to our data team straight away 😉.
In the mean time, have you checked with their support, either live chat or by email, what could be the issue, maybe? 🤷♀️ I would certainly recommend you to do so.
Here I have some useful guide about Skrill for you, just click/tap on this link 👈.
"Skrill deposits require you to log into your account to verify the transaction. You must also confirm the deposit by entering your Skrill PIN and a 6-digit verification code sent to your e-mail or phone number. After authorizing the transaction, the funds are transferred from your e-wallet to the operator. You will see your casino balance update near-instantly, confirming the deposit was successful."
Just to make sure everything was ok at your side: Did you make sure that you have authorized your transaction? Have you checked if the money actually "left" your bank account?
Could you try all those possibilities and let us know how it goes? Will wait for your answer 🙂.
Автоматичний переклад.