ГоловнаФорумКазиноОгляд казино Kakadu

Огляд казино Kakadu

 від albishricouk
|
3 784 переглядів 11 відповідей |
|



Kakadu Casino — це надійний етап ставок на основі Інтернету, якому довіряють численні гравці. Маючи дозвіл MGA у 2018 році, цей адміністратор придумав, як залучати нових і продовжувати існувати клієнтів за рахунок його щотижневого прогресу та звичайних винагород.


Kakadu Casino запросить вас у пустелю та динамічний всесвіт тропічних островів, таємних багатств і незвичайних створінь, які підуть вам у ваші враження. Ви можете грати у свої ігри, брати участь у звичайних змаганнях, купувати мотиватори та досягати великих успіхів. Кожен матиме еквівалентний шанс відстежити свій стан у казино Kakadu, тож, можливо, це ідеальна можливість для вас знайти свій, щоб повністю прочитати.

Змінено
Автоматичний переклад.
Peter14 видалив(-ла) публікацію

Найкраще, мабуть, поспілкуватися з Ніком і відповісти на його запитання. Він описав, що вам потрібно зробити, щоб усе було добре. Тоді ви могли б поглянути на це?

Автоматичний переклад.

Сьогодні я надіслав казино повну виписку з банківського рахунку, але їм цього все одно недостатньо. Я мав переказати 20 євро 29 грудня 2024 року. Вони хочуть підтвердження цього, але їх немає, оскільки рахунок не був покритий до 30 грудня 2024 року, тому я не міг здійснити переказ до 30 грудня 2024. Я хотів зробити це 27 грудня 2024, але ще потрібно було зробити шаблон для 20 євро. Тож гроші були надіслані лише 30 грудня 2024 року, і казино також отримало документи про це. Тож коли у мене будуть гроші, я вийду з системи, вам таке казино не потрібне. Мені 71 рік, і я граю багато років, але я ніколи не відчував такого казино, і це лише близько 170 євро. Я не думаю, що вони взагалі хочуть платити, ми зараз на 23-му електронному листі.

Автоматичний переклад.
Peter14

Я розумію, у минулому були проблеми з подібними випадками, якщо я правильно пам’ятаю, в інших казино, що гроші з’являлися в банківській виписці із запізненням на день.

У будь-якому випадку, якщо у вас є докази цього, я не знаю, що ще ви повинні надати. У будь-якому разі Нік буде тут, щоб спробувати допомогти, і, сподіваюся, йому це вдасться.

Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.


безпека безпеки

12:16 (2 години тому)



до мене




Шановний пане Брандт,


Скріншоти, які ви нам надіслали, стосуються невдалого депозиту, який очікував на розгляд через довгий час після успішного депозиту. На жаль, ми не можемо підтвердити ваш спосіб оплати за цими знімками екрана. Як зазначалося вище, будь ласка, повідомте нас, чи було повернуто кошти за цей невдалий депозит на ваш банківський рахунок.

Якщо ви не можете самостійно знайти успішний депозит і не бажаєте надсилати нам банківську виписку з транзакціями, здійсненими після 30 грудня, рекомендуємо вам зв’язатися зі своїм банком і подати запит на банківську виписку про успішний депозит.


З повагою,

Департамент безпеки казино Kakadu



Додається виписка з мого рахунку

Автоматичний переклад.

file Тут ви бачите, що гроші надійшли та прийняті. Після кількох спроб переказати гроші, які щоразу відхилялися, оскільки переказ у реальному часі не працював, я переказав їх у звичайному режимі в казино, яке потім спрацювало. filefilefile

Автоматичний переклад.
Peter14

Так, я бачу, і я також помітив, що ви також спілкуєтеся з казино в Complaint. Тому буде добре, якщо ви надасте їм те, що вони просять. Вони цілком зрозумілі, сказали, що вже щось перевірили і їм потрібна ваша історія транзакцій з 30 грудня до сьогодні. Я не думаю, що це має бути проблемою, щоб усе пройшло гладко.

Коли ви надішлете це їм, я твердо переконаний, що більше не буде перешкод.

Автоматичний переклад.

Вони вже отримали все це вчора, написано 2 продажу, 30.12.24, а потім до 14.01.25. Чого вони хочуть зараз?

Змінено
Автоматичний переклад.

Я щойно отримав інформацію від казино про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено та що я маю надіслати запит на зняття коштів.

Автоматичний переклад.
Peter14

Чудова новина, я б сказав, нарешті. Я також хотів би зазначити, що я вважаю за краще не розміщувати на форумі повідомлення, які можуть містити конфіденційну інформацію тощо. Вам краще залишити їх у розділі скарг, де вони можуть заблокувати ваше повідомлення, щоб інші його не бачили. Ніколи не знаєш, хто чим може скористатися.

Зараз останнім кроком, ймовірно, буде відкликання, тому мені цікаво, скільки часу це займе.

Чи могли б ви повідомити мені, коли щось зміниться і в цьому? 🙂

Автоматичний переклад.

Так, гроші були там вчора ввечері, і ми негайно отримали електронний лист із підтвердженням, що ми закрили ваш рахунок. Але велике спасибі за підтримку та допомогу.

Звісно, ​​я залишу оцінку, ви маєте рацію.

Вітання з Гамбурга

Автоматичний переклад.
Peter14

Тому я радий, що ти отримав гроші. Я бачу, що ти, ймовірно, більше не будеш грати в казино.

Тому не соромтеся залишати свій відгук користувача.

Хай у вас все добре. 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого