1 рік тому
Тут ви можете обговорити Odds96 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Дурне казино, я виграв бонус і зробив клятий депозит, але вони не дали мені бонус, погане казино, я не рекомендую
не викидайте гроші на вітер
A rubbish casino, I won the bonus and made the damn deposit and they didn't give me the bonus, a crappy casino, I don't recommend it
don't throw money away
Um lixo de casino, ganhei o bonus e fiz o maldito deposito e nao me deram o bonus, uma porcaria de casino, nao recomendo
nao joguem dinheiro fora
Прикро це чути!
Чи можете ви надати мені своє посвідчення особи?
Швидше за все, це було якесь непорозуміння, оскільки бонус нараховується тільки після відіграшу.
Sorry to hear that!
Can you provide me with your ID?
Most likely this was some kind of misunderstanding, as the bonus is credited only after it's wagered.
Привіт, я бачив, що ви подали скаргу з цього приводу. Тому наша команда спробує вам допомогти. Відповідно до скріншотів, які я бачив, депозити були помічені як "перервані", тож чи все ви отримали зі свого рахунку? Чи намагалися ви написати в казино, щоб дізнатися, в чому проблема і чи знають вони щось про це?
Hi, I saw that you created a complaint about this. So our team will try to help you. According to the screenshots I saw, the deposits were marked as "interrupted" so did you get everything out of your account ? Did you try to write to the casino to see what the problem is and if they know anything about it ?
Мій банк каже, що цей переказ успішно виконано на рахунку продавця, але не повертає мій банківський рахунок, ця сума успішно виконана на рахунку продавця
My bank are saying this transfer successful in merchant account but not refund my bank account this amount successful in merchant account
Привіт.
Я хочу, щоб ви знали, що вам справді не потрібно щодня відповідати на скарги. На цьому етапі це не потрібно.
Однак щодо запитання Джаро: ваш банк підтвердив, що всі транзакції були повністю оброблені, чомусь на рахунку казино відображається інша інформація.
Отже, ви зверталися до служби підтримки казино чи спілкувалися про це? Принаймні я б з цього почав.
Hello.
I want you to know you really don't have to respond to the complaint daily. At this stage it's not necessary.
Regarding Jaro's question, though: Your bank confirmed all the transactions were all fully processed, for some reason, the casino account shows different information.
Hence, did you ask casino support or chat about that? That's where I would start, at least.
Вибачте за ситуацію, через яку вам довелося пройти, але наразі нічого особливого не залишається, як чекати.
Вероніка також пояснила це у вашій скарзі: «У випадках втрати депозитів ми зазвичай надаємо до одного місяця для перевірки транзакції постачальником платежів або для зарахування коштів на рахунок казино чи повернення на рахунок гравця Тому я рекомендую почекати до 19 серпня. Якщо до цього часу ви не отримаєте свій депозит, ми приступимо до розгляду вашої скарги».
Сподіваюся, скоро все виправиться. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.
I'm sorry for the situation you have to go through, but for now, there's nothing much to do but wait.
Veronika explained it in your complaint as well: "In cases of lost deposits, we typically allow up to one month for the transaction to be investigated by the payment provider, or for the funds to be credited to the casino account or returned to the player's bank account. Therefore, I recommend waiting until August 19. If you do not receive your deposit by then, we will proceed with the resolution of your complaint."
I hope everything will be fixed soon. Please let us know whenever you have any updates.
Шановний Джайвере,
Дякую, що висвітлили цю справу.
Як ви вже знаєте, ми попросили вас надати банківську книжку як підтвердження платежу, оскільки ми не змогли ідентифікувати її в нашій системі. Ми тричі перевірили наш платіжний постачальник і нічого не знайшли, тому ми попросили банківську книжку, щоб ми могли зробити останню перевірку в банку.
Будь ласка, надайте ощадну книжку support@odds96.com , і ми будемо раді продовжити наше розслідування.
Dear Jaiveer,
Thanks for highlighting this case.
As you already know, we asked you to provide a passbook as proof of payment, as we were not able to identify it in our system. We triple-checked with our Payment Provider and found nothing, which is why we asked for the passbook so we can make one final check with the bank.
Please provide the passbook to support@odds96.com, and we'll be happy to continue our investigation.
Сер Джі. Я надсилав свою банківську виписку принаймні 10 разів, я дав знімок екрана принаймні 10 разів, а потім знову надсилав виписку з банківського рахунку, щоразу, коли вони запитували виписку з новим оновленням, я надавав усі і в підсумку коли вирішили, що тепер будуть мене тиснути, вимагати щось нове, я знову віддав файл і виписку з банку, моє чергування 250-300 км від дому, я їду додому один раз через рік, я пішов додому кілька днів тому, вони попросили мене піти до мого відділення після повернення додому, я пішов у банк вдома, працівники банку кажуть, що цей депозит успішно зараховано на рахунок продавця, банк каже, що ми нічого не можемо зробити, щоб повернути його, оскільки цей депозит був зроблений самим клієнтом на рахунок продавця, або клієнт запитує, чому я не отримав послугу, він каже, що банк нічого не може зробити в це, банк може сказати, що цей депозит був успішним, тоді я пішов до свого обов’язку і після того, як мене так турбували, тепер я не можу піти до домашнього відділення, коли вони мені сказали піти до банку, сер, я кажу що я перебуваю під сильним психічним стресом, будь ласка, поверніть мені мої гроші, я буду вам вдячний, ці люди завдали мені великого клопоту, я став настільки неприємним, що колись покінчу життя самогубством, будь ласка, дайте мені мої гроші , не турбуй мене, я складаю руки, віддай мені мої гроші перед людьми, сер, інакше я покінчу життя самогубством, написавши ваше ім’я одного дня, пізніше в Індії моя сім’я та населення подбають про це автоматично, ви, люди, це я, я не знаю, скільки таких людей, як я, будете турбуватися через вас, ви, люди, повинні врятувати цих людей від таких компаній, як ви, які не платять людям гроші, гуру казино, допоможіть мені, будь ласка, ти врятуй мене, принеси мені мої гроші, гуру, я буду дуже вдячний тобі в казино, будь ласка, допоможи мені
Sir Ji I have submitted my bank statement at least 10 times, I have given the screenshot at least 10 times and then I have sent the bank statement again, every time they ask for the statement with a new update, I have given all of them and in the end when they decided that now they will pressurize me by asking for some new thing or the other, I have given the file and the bank statement again, my duty is 250-300 km away from my home, I go home once in a year, I went home a few days back, they asked me to go to my home branch after going home, I went to the bank at home, the bank people are saying that this deposit has been successfully credited to the merchant's account, the bank is saying that we cannot do anything to get it back because this deposit has been done by the customer himself in the merchant's account, or the customer asks why I did not get the service, he is saying that the bank cannot do anything in this, the bank can tell that this deposit has been successful, then I went to my duty and after troubling me so much, now I cannot go to the home branch, when they I was told to go to the bank sir, I am saying that I am under a lot of mental stress, please get my money back to me, I will be grateful to you, these people have troubled me a lot, I have become so troubled that I will commit suicide someday, please give me my money, do not trouble me, I am folding my hands, give me my money in front of odds96 people, sir, otherwise I will commit suicide by writing your name someday, later in India, my family and population will take care of it automatically, you people, this is me, I don't know how many people like me will be troubled by you people, you people have to save those people also from companies like you which are not paying people's money, casino guru, please help me, you save me, get me my money, guru I will be very grateful to you in casino, please help me
सर जी में कम से कम 10 बार बैंक स्टेटमेंट जमा करवा चुका हूं कम से कम 10 बार स्क्रीन शॉर्ट दे चुका हूं फिर दोबारा बैंक स्टेटमेंट भेज चुका हु ये हर बार नई अपडेट के साथ स्टेटमेंट मांगते है एम सभी दे चुका हु और लास्ट में जब इन ने सोच लिया की अब तो इनको कोई न कोई नई चीज मांग कर प्रेसान करते है फाइल दोबारा बैंक स्टेटमेंट दे चुका हु मेरी ड्यूटी मेरे घर से 250ए300 किलोमीटर दूर है मै एक साल में 1बार घर जाता थोड़े दिन पहले घर गया इन ने घर जाकर होम ब्रांच जाने के लिए बोला था मै घर पर बैंक में गया बैंक वाले बोल रहे हैं ये डिपॉजिट सफलता से मर्चेंट के अकाउंट में जमा हो गए हैं बैंक बोल रहा है हम इसमें वापिस लाने में कुछ नही कर सकते क्योंकि ये डिपॉजिट कस्टमर ने खुद किया है मर्चेंट के अकाउंट में या तो कस्टमर पूछे की मुझे सर्विस क्यों नहीं मिली वो बोल रहे हैं इसमें बैंक कुछ भी नही कर सकता बैंक ये बता सकता है की ये डिपॉजिट सफल हो गया है तो फिर मै ड्यूटी पर चला गया और पीछे से इतना परेशान करने के बाद अब मै होम ब्रांच में नही जा सकता जब इन्होंने मुझे बैंक में जाने के लिए बोल दिया सर मै बोल रहा हु मै बहुत ज्यादा मानसिक तनाव में आ गया हु प्लीज मेरे पैसे मुझे दिलवा दीजिए मैं आपका आभारी रहूंगा मुझे बहुत ज्यादा परेशान कर दिया इन लोगों ने मै इतना ज्यादा परेशान हो गया हु मै आत्म हत्या कर लूंगा किसी दिन प्लीज मुझे मेरे पैसे दे दीजिए मुझे परेशान मत करो मै हाथ जोड़ रहा हूं odds96 वालो के सामने मेरे पैसे मुझे दे दीजिए सर नही तो मैं तुम्हारा नाम लिख कर आत्म हत्या कर लूंगा किसी दिन इंडिया में बाद में मेरे घर वाले पॉपोलेशन अपने आप देख लेगी तुम लोगो को ये तो मै हु पता नही मेरे जेसे कितने लोग परेशान होगे तुम लोगो से उन लोगों का भी बचाना है तुम जेसी कंपनियों से जो लोगो के पैसे नहीं दे रही कैसिनो गुरु प्लीज मेरी सहायता करो आप बचालो मुझे मेरे पैसे दिलवा दीजिए गुरु कैसिनो में आपका बहुत ज्यादा आभारी रहूंगा प्लीज मेरी सहायता करो
Я бачив, що ви те саме написали в скарзі. Поки він відкритий, ми спробуємо вам допомогти, але я бачу, що казино також намагається зробити все необхідне, щоб хоч якось вам допомогти. Коли ви кажете, що надіслали те, що вам потрібно було надіслати, у чому проблема? Ви надіслали його на рекомендовану електронну адресу?
I saw that you wrote the same thing in the complaint. While you have it open we will try to help you but I see that the casino is also trying to do what is necessary to assist you in some way. When you say you sent what you needed to send, what is the problem ? Did you send it to the email they recommended ?
Привіт,
Наскільки я бачу, зараз не лише наш центр вирішення проблем, а й представник казино намагаються вам допомогти. Ви не залишилися на самоті; не хвилюйся
Єдине запитання, будь ласка: чи надали ви банківську книжку в казино, як просили? Ви надіслали його на рекомендовану електронну адресу?
Б’юсь об заклад, що зараз це дуже важливо. 🙏
Hello,
As far as I can see, not just our resolution center but also the casino representative are both currently trying to help you. You're not left alone; don't worry.
Just a single question, please: Have you provided the passbook to the casino as requested? Did you send it to the email they recommended ?
I bet this is quite important now. 🙏
Я вважаю, що вам доречно почати читати наші відповіді.
I believe it is appropriate for you to begin reading our responses.
Я дав їм все, я сказав їм сказати мені все, що їм потрібно, що б вони не сказали, я надавав це знову і знову, потім я пішов на чергування, я їду додому через рік, і відтепер вони проситимуть мене підіть знову в банк, тому, сер, моє домашнє відділення дуже далеко, тепер я більше туди не піду, сер, будь ласка, я дуже переживаю, будь ласка, допоможіть мені, я багато разів ходив до банку за їхнім наполяганням, коли був у додому, тепер вони також сказали, що отримати це в письмовому вигляді з банку, тому, коли я пішов до банку, тоді люди з банку сказали, чому ми повинні надати це в письмовому вигляді, ми сказали вам, платіж успішно внесено в рахунок продавця, більше того, працівники банку також сказали, що ви зробили платіж самостійно, ви не отримаєте жодних коштів, банк сказав, запитайте місце, куди ви переказали гроші, чому я не отримав послугу, будь ласка, допоможіть мені
I have given them everything, I had told them to tell me whatever they needed, whatever they said, I provided it again and again, then I went for duty and I am going home after a year and from now on they will ask me to go to the bank again, so sir my home branch is very far, now I will not go there again, sir please I am very much troubled, please help me, I have gone to the bank many times on their insistence when I was at home, now they had also said that get it in writing from the bank, so when I went to the bank, then the bank people said why should we give it in writing, we have told you, the payment has been successfully deposited in the merchant's account, more than this the bank people also said that you have made the payment yourself, you will not get any refund, the bank said ask the place where you have transferred the money why I did not get the service, please help me
सभी चीजे दे रखी है इनको मेने बोला था की जो भी चाहिए हो बता देना इन्होंने जो जो बोला मेने बार बार उपलब्ध कराया फिर मै ड्यूटी चला गया घर एक साल बाद जाता हु और अब से ये दोबारा बैंक जाने के लिए बोलेंगे तो सर मेरी होम ब्रांच बहुत ज्यादा दूर है अब फिर से नही जाया जाएगा सर प्लीज मैं बहुत ज्यादा परेशान हो चुका हूं प्लीज आप मेरी सहायता करवाओ इनके कहने पर मैं कई बार जा लिया बैंक जब मैं घर था अब इन्होंने ये भी बोला था कि बैंक से लिखवा कर ला दो तो मैं बैंक गया था तब बैंक वाले बोल हम लिख कर क्यों दे ये तेरे को बता दिया है पेमैंट मर्चेंट के अकाउंट में सफल जमा हो चुका है इस से ज्यादा बैंक वालो ने भी बोल दिया की पेमैंट आपने खुद की है ये रिफंड नही मिलेंगे बैंक बोला जहा पर ट्रांसफर किए है पैसे उनसे पूछो की मुझे सर्विस क्यों नही मिली प्लीज मेरी सहायता करो
Гаразд, пане, дякую, ви не хочете віддавати мені мої гроші, я надав вам усе, окрім цього, банк також відмовляється мені допомогти, і ви також відмовляєтеся, ви поставили мене у великі проблеми, ви люди зараз не хочуть мені допомагати, і люди з банку також відмовилися мені допомагати, ви неодноразово просили мене про багато речей, я вам все надав
Ok sir, thank you, you do not want to give me my money, I have provided everything to you, beyond this the bank is also refusing to help me and you are also refusing, you have put me in a lot of trouble, you people now do not want to help me and the bank people have also refused to help me, you repeatedly asked me for many things, I had provided you everything
ओके सर धन्यवाद आप मेरे पैसे मुझे नही देना चाहते सभी उपलब्ध कराया है मेने आपको इस से आगे बैंक भी मना कर रहा है मेरी सहायता करने के लिए और आप भी मना कर रहे है मुझे बहुत ज्यादा परेशानी में डाल दिया आप लोगो ने अब आपको तो मेरी सहायता करनी नही और बैंक वाले भी मना कर गए मेरी सहायता करने से बार बार मुझसे बहुत चीजे मंगाई आपने मेने सभी उपलब्ध कराई थी
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.