ФорумКазиноOdds96 Casino - загальне обговорення

Odds96 Casino - загальне обговорення

1 рік тому від fernandapalomaki
|
2764 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Odds96 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Дурне казино, я виграв бонус і зробив клятий депозит, але вони не дали мені бонус, погане казино, я не рекомендую

не викидайте гроші на вітер

Автоматичний переклад.
fernandapalomaki
1 рік тому

Прикро це чути!

Чи можете ви надати мені своє посвідчення особи?


Швидше за все, це було якесь непорозуміння, оскільки бонус нараховується тільки після відіграшу.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій депозит виконано, але не отримано мій ігровий рахунок, будь ласка, допоможіть мені 🙏 через коефіцієнти96

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
2 міс. тому

Привіт, я бачив, що ви подали скаргу з цього приводу. Тому наша команда спробує вам допомогти. Відповідно до скріншотів, які я бачив, депозити були помічені як "перервані", тож чи все ви отримали зі свого рахунку? Чи намагалися ви написати в казино, щоб дізнатися, в чому проблема і чи знають вони щось про це?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мій банк каже, що цей переказ успішно виконано на рахунку продавця, але не повертає мій банківський рахунок, ця сума успішно виконана на рахунку продавця

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
2 міс. тому

Привіт.

Я хочу, щоб ви знали, що вам справді не потрібно щодня відповідати на скарги. На цьому етапі це не потрібно.

Однак щодо запитання Джаро: ваш банк підтвердив, що всі транзакції були повністю оброблені, чомусь на рахунку казино відображається інша інформація.

Отже, ви зверталися до служби підтримки казино чи спілкувалися про це? Принаймні я б з цього почав.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Так, сер, я розглядаюся з коефіцієнтом 96, але не отримав свій депозит, будь ласка, допоможіть мені 🙏

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
2 міс. тому

Вибачте за ситуацію, через яку вам довелося пройти, але наразі нічого особливого не залишається, як чекати.

Вероніка також пояснила це у вашій скарзі: «У випадках втрати депозитів ми зазвичай надаємо до одного місяця для перевірки транзакції постачальником платежів або для зарахування коштів на рахунок казино чи повернення на рахунок гравця Тому я рекомендую почекати до 19 серпня. Якщо до цього часу ви не отримаєте свій депозит, ми приступимо до розгляду вашої скарги».

Сподіваюся, скоро все виправиться. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
1 місяць тому

Шановний Джайвере,

Дякую, що висвітлили цю справу.

Як ви вже знаєте, ми попросили вас надати банківську книжку як підтвердження платежу, оскільки ми не змогли ідентифікувати її в нашій системі. Ми тричі перевірили наш платіжний постачальник і нічого не знайшли, тому ми попросили банківську книжку, щоб ми могли зробити останню перевірку в банку.

Будь ласка, надайте ощадну книжку support@odds96.com , і ми будемо раді продовжити наше розслідування.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сер Джі. Я надсилав свою банківську виписку принаймні 10 разів, я дав знімок екрана принаймні 10 разів, а потім знову надсилав виписку з банківського рахунку, щоразу, коли вони запитували виписку з новим оновленням, я надавав усі і в підсумку коли вирішили, що тепер будуть мене тиснути, вимагати щось нове, я знову віддав файл і виписку з банку, моє чергування 250-300 км від дому, я їду додому один раз через рік, я пішов додому кілька днів тому, вони попросили мене піти до мого відділення після повернення додому, я пішов у банк вдома, працівники банку кажуть, що цей депозит успішно зараховано на рахунок продавця, банк каже, що ми нічого не можемо зробити, щоб повернути його, оскільки цей депозит був зроблений самим клієнтом на рахунок продавця, або клієнт запитує, чому я не отримав послугу, він каже, що банк нічого не може зробити в це, банк може сказати, що цей депозит був успішним, тоді я пішов до свого обов’язку і після того, як мене так турбували, тепер я не можу піти до домашнього відділення, коли вони мені сказали піти до банку, сер, я кажу що я перебуваю під сильним психічним стресом, будь ласка, поверніть мені мої гроші, я буду вам вдячний, ці люди завдали мені великого клопоту, я став настільки неприємним, що колись покінчу життя самогубством, будь ласка, дайте мені мої гроші , не турбуй мене, я складаю руки, віддай мені мої гроші перед людьми, сер, інакше я покінчу життя самогубством, написавши ваше ім’я одного дня, пізніше в Індії моя сім’я та населення подбають про це автоматично, ви, люди, це я, я не знаю, скільки таких людей, як я, будете турбуватися через вас, ви, люди, повинні врятувати цих людей від таких компаній, як ви, які не платять людям гроші, гуру казино, допоможіть мені, будь ласка, ти врятуй мене, принеси мені мої гроші, гуру, я буду дуже вдячний тобі в казино, будь ласка, допоможи мені

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
1 місяць тому

Я бачив, що ви те саме написали в скарзі. Поки він відкритий, ми спробуємо вам допомогти, але я бачу, що казино також намагається зробити все необхідне, щоб хоч якось вам допомогти. Коли ви кажете, що надіслали те, що вам потрібно було надіслати, у чому проблема? Ви надіслали його на рекомендовану електронну адресу?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, допоможіть мені 🙏

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
1 місяць тому

Привіт,

Наскільки я бачу, зараз не лише наш центр вирішення проблем, а й представник казино намагаються вам допомогти. Ви не залишилися на самоті; не хвилюйся

Єдине запитання, будь ласка: чи надали ви банківську книжку в казино, як просили? Ви надіслали його на рекомендовану електронну адресу?

Б’юсь об заклад, що зараз це дуже важливо. 🙏

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Будь ласка, допоможіть мені 🙏 дайте мені мій депозит 🙏 🙏 🙏

Автоматичний переклад.
jaiveer127201
1 місяць тому

Я вважаю, що вам доречно почати читати наші відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я дав їм все, я сказав їм сказати мені все, що їм потрібно, що б вони не сказали, я надавав це знову і знову, потім я пішов на чергування, я їду додому через рік, і відтепер вони проситимуть мене підіть знову в банк, тому, сер, моє домашнє відділення дуже далеко, тепер я більше туди не піду, сер, будь ласка, я дуже переживаю, будь ласка, допоможіть мені, я багато разів ходив до банку за їхнім наполяганням, коли був у додому, тепер вони також сказали, що отримати це в письмовому вигляді з банку, тому, коли я пішов до банку, тоді люди з банку сказали, чому ми повинні надати це в письмовому вигляді, ми сказали вам, платіж успішно внесено в рахунок продавця, більше того, працівники банку також сказали, що ви зробили платіж самостійно, ви не отримаєте жодних коштів, банк сказав, запитайте місце, куди ви переказали гроші, чому я не отримав послугу, будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я також надіслав їм електронний лист

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, нічого корисного не було надано, тому ми не можемо продовжувати наше дослідження.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд, пане, дякую, ви не хочете віддавати мені мої гроші, я надав вам усе, окрім цього, банк також відмовляється мені допомогти, і ви також відмовляєтеся, ви поставили мене у великі проблеми, ви люди зараз не хочуть мені допомагати, і люди з банку також відмовилися мені допомагати, ви неодноразово просили мене про багато речей, я вам все надав

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого