ФорумКазиноOcean Breeze Casino - загальне обговорення

Ocean Breeze Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 р. тому від Sabsta
|
24881 переглядів 96 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
pmoraes2022
2 р. тому

Привіт,

Я перемістив ваш пост у загальну тему обговорення казино Ocean Breez, щоб ви могли прочитати все.

Ну, ви повинні бути стурбовані, це казино має репутацію 0 з 10, просто тому, що воно несправедливе, не має ліцензії та погано ставиться до гравців.

Подивіться самі: https://casino.guru/ocean-breeze-casino-review#tab=js-tab-detail-homepage

😔

Перш за все, на жодну скаргу, подану в 2022 році, відповіли співробітники казино. Тому ми нічим не можемо допомогти.

Якщо вам вдасться отримати свій виграш і навіть коли ні, вам слід тікати з цього сайту.



Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт ,

На жаль, я не знав.

давайте подивимося, що станеться протягом 21 робочого дня, коли вони говорять.

але мені дуже сумно, тому що якщо вони не платять, це несправедливо, я грав, я виграв гроші, які я заробив, заслужені.

Автоматичний переклад.
pmoraes2022
2 р. тому

Привіт.

Мені шкода, що вам доведеться вивчити урок таким чином 😔.

Не соромтеся переглядати наш веб-сайт, щоб знайти відповідне та безпечне казино .

Може бути добре, якщо ви прочитаєте цю статтю про те, як вибрати правильне казино .

Не сумуй, тепер ти трохи знаєш, як усе працює. 🙂


Автоматичний переклад.
pmoraes2022
2 р. тому

Серйозно, я боюся, що за 21 робочий день нічого не станеться, виходячи з досвіду інших гравців. Вони просто дають вам цей час, щоб позбутися вас на 3 тижні. Деякі люди втрачають свій виграш протягом цього часу, тому їм більше не потрібно мати з ними справу.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Я говорив з ними кілька разів, і вони завжди кажуть, що це в термін, який я повинен чекати.

600,01 євро призупинено, тепер я зробив підрахунок, і 05.05.2022 21 день. Для казино дуже неприємно робити це з клієнтами, 1 тиждень для прийнятної виплати, але 21 робочий день – це нереально. Я чекатиму і буду скаржитися, поки не отримаю свій виграш.

Автоматичний переклад.
pmoraes2022
2 р. тому

Хоч добре, що ти такий наполегливий,

в цьому випадку вони, ймовірно, проігнорують будь-які спроби вирішити будь-яку проблему і змусять вас чекати.

Боюся, це не казино, це шахрайська компанія.

Автоматичний переклад.
Anonymized417
2 р. тому

Привіт ! Скільки днів ви отримали платіж від океанського бризу?

Чекаю з 06.04.2022.

🙁 Завжди кажуть, що це до 21 дня.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

І я з казино OCEAN breeze 24/5 отримав свої гроші через місяць 700 євро

Автоматичний переклад.
1966A
2 р. тому

Ну, це щось!

Я б не наважився бути таким оптимістом. Вітаю! 😀

Тим не менш, я закликаю вас грати в іншому місці, Ocean Breeze досяг дна:

file



Автоматичний переклад.
1966A
2 р. тому

Вітаю! Ви, безсумнівно, один із щасливчиків. Ви можете бути дійсно щасливі 🙂

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я дуже злий, вони 42 дні знущаються, чекають... А ще в чаті хамлять, прикро, вони злочинці

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не виправдовую використання таких людей, але, можемо посперечатися, я їх знайду? Цього разу вони потрапили не на ту курку, злочинці та шахраї, вони повинні купити важливі ліки за гроші, які вони нас усіх обдурили

Автоматичний переклад.
dino10446
1 рік тому

На жаль, я б не очікував нічого іншого від казино з репутацією 0 з 10...

Перевірте деталі тут .

Я можу сказати, що мені шкода, що ви вибрали таке справді погане казино, наступного разу приділіть більше уваги підготовці. Перевірте кожне казино, в якому ви плануєте грати. 🙏

Я б сам не очікував оплати.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ocean Breeze не просто повільний із виплатами.

*Я отримав неочікуваний бонус, коли на моєму обліковому записі було багато ігор. У такий спосіб мені довелося перерахувати дуже велику суму, перш ніж гроші знову стали доступними... звичайно, рахунок був спустошений, оскільки їх «окупність» надзвичайно низька.

*Приблизно 4 місяці я намагався заблокувати себе на їхньому сайті. Надіслав близько 25 електронних листів, поспілкувався з ними. Коли служба підтримки відповідає, вам слід зв’язатися з «Філіпом», але нічого не відбувається.

Коли я заблокував себе та встановив обмеження на всіх сайтах азартних ігор, з якими я контактував, Ocean Breeze виявився біса несерйозним, коли вони не можуть взяти на себе відповідальність за запити своїх клієнтів щодо обмеження їхніх азартних ігор.

Рекомендую НЕ користуватися їхніми послугами. Я сподіваюся, що вони якомога швидше зникнуть з ринку.

Автоматичний переклад.
peterkreckel
1 рік тому

Привіт, щоб краще зрозуміти вашу ситуацію, я хотів би запитати, що ви маєте на увазі під тим, що ваш обліковий запис спустошено? Ви маєте на увазі, що втратили гроші до того, як вдалося закрити рахунок?

Що стосується блокування, мені шкода, що казино не може закрити ваш рахунок, і я вважаю, що вони повинні вирішувати подібні ситуації набагато професійніше, оскільки це серйозна тема.

У контексті відповідальної азартної гри у нас є добре написаний посібник, який також може бути корисним для вас. Просто натисніть тут , і ви можете знайти корисну інформацію.

Чи є у вас подібні проблеми з іншими казино щодо блокування? Крім того, коли ви згадали про повільні виплати, у вас все ще є проблеми з ними?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Дякуємо за Ваш відповідь.

Одного разу я отримав незрозумілий бонус, маючи на ігровому рахунку велику суму грошей.

В якості пояснення написали, що я хороший клієнт і мені це призначають. Однак я був у процесі виведення своїх грошей, але з цим бонусом він був заблокований вимогами до обороту.

Оскільки Ocean Breeze має найгіршу окупність, яку я коли-небудь відчував, мені вдалося дуже швидко позбутися понад 30 000 шведських крон (приблизно 3 000 євро), які були на рахунку. Кілька разів я перевіряв, чи можна зняти суму, але жодного разу не було, поки гроші не закінчилися. Здавалося, ваше пограбування!

Автоматичний переклад.
peterkreckel
1 рік тому

О, я бачу, і це дивно, як на мене.

Проте я хотів би звернути вашу увагу на індекс безпеки цього казино, який можна переглянути , натиснувши тут . Я не думаю, що хтось хоче натрапити на таке казино, тому я рекомендую вам уникати цього конкретного.

Крім того, я хочу запитати вас, чи прийняли ви бонус, який вам запропонувало казино? Або ви отримали бонус автоматично?

Якщо бонус був автоматично зарахований вам, а ви його не прийняли, то це несправедливо з боку казино, з моєї точки зору.

Мені також прикро, що ви втратили гроші до того, як вам вдалося їх успішно зняти, і я сподіваюся, що така ситуація більше не повториться.

Сподіваюся, вашу ситуацію побачать інші гравці, які будуть такими ж обережними, як і ви після цього досвіду. Маю рацію?

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого