3 р. тому
Тут ви можете обговорити Ocean Breeze Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я грав у казино Ocean Breeze з часів Хануара, а тепер виграв 5000 разів і чекав виплати 14 днів, яка все ще має статус очікування, хоча мені вже цікаво, чи виплатять вони взагалі
Hello have been playing at the Ocean breeze casino since Hanuar and have now won 5000 times and have been waiting for the payout for 14 days, which still has the status waiting, although I am already wondering whether they will pay out at all
Hallo spiele seit Hanuar im Ozean breeze Casino und habe jetzt mal 5000 gewonnen und warte seit 14 Tagen auf die Auszahlung die immer noch den Status wartend hat wobei ich mich jetzt schon frage ob sie überhaupt auszahlen
Привіт, питання таке: чи ви вже підтвердили свій обліковий запис у казино?
Hi, the question is: do you already have your account verified in the casino?
Oceanbreeze - ще одне казино, що належить компанії Global Games Tech. Усі казино, що належать цій групі, не мають ліцензії жодного азартного органу. Я не зовсім впевнений, де вони базуються, але ви побачите, що ваш платіж надійшов або до Нігерії Китаю, або до Азабизану, що робить їх досить м'якими, якщо не сказати, що вони відмивають гроші. Інші казино, якими вони володіють, включають казино Maximalwins Chilli 777 Olympusplay Mr Sloty Winnercasino 4Crowns, та інші пропонують величезні бонуси, оскільки, за моїм досвідом, їх ігри не мають ліцензії від провайдерів, і вони змінюють RTP та мінливість, що ускладнює виграш . Сказавши все це, коли я виграв, мені заплатили. Якщо ви внесли депозит до 200 євро в їхні умови, ви отримаєте максимум 200 євро. Однак, якщо ви прочитаєте огляди на Trustpilot, ви знайдете гравців, які не отримали своїх грошей, тому я сподіваюся, що ви отримаєте свої виграші, як я. Вони сказали мені, що до 21 дня я отримав свій у 15. Сподіваюся, ця інформація допоможе
Oceanbreeze is another casino owned by Global Games Tech all the casinos owned by this group have no license by any gambling authority. I’m not entirely sure where they are based but you will see your payment went to either China Nigeria or Azabyzan which makes them pretty shady to say the least because I think they are money laundering. Other casinos owned by them include Maximalwins Chilli 777 Olympusplay Mr Sloty Winnercasino 4Crowns Casino and there are others they all offer massive bonuses because in my experience their games aren’t licensed from the providers and they alter the RTP and volatility to make it difficult to win. Having said all that when I did win I got paid. If you have deposited under €200 in their t&cs you will get a maximum of €200. However if you read the reviews on Trustpilot you will find players who didn’t get their money so I hope you do get your winnings like I did. They told me up to 21 days I got mine in 15. I hope this information helps
Щиро дякую, так, інформація, безумовно, мені допоможе. Тоді я спочатку спробую цей спосіб. Дуже дякую
Thank you very much, yes, the information will certainly help me. Then I'll try this way first. Many thanks
Danke vielmals ja die Informationen helfen mir sicherlichlich weiter. Dann werde ich ers mal auf diese Weise probieren. Danke vielmals
Привіт, мій обліковий запис перевірено. Я скасував виплату, повернув гроші, втратив кілька євро і через день знову попросив виплати. Це було 4 або 5 днів тому. Я також не отримую підтвердження електронною поштою. Я почекаю до вихідних, потім, ймовірно, виграю гроші і закрию свій рахунок. Дуже вітаю😉
Hello, my account is verified. I canceled the payout and got the money back, lost a few € and requested a payout again a day later. That was 4 or 5 days ago now. I don't get any email confirmation either. I'll wait until the weekend, then I'll probably gamble away my money and close my account. Many greetings 😉
Hallo, mein Konto ist verifiziert. Ich habe die Auszahlung storniert, und das Geld auch zurückerhalten, habe ein paar € verloren und habe einen Tag später wieder eine Auszahlung beantragt. Das ist jetzt 4 oder 5 Tage her. Ich bekomme auch keine email Bestätigung nichts. Ich warte jetzt noch bis zum Wochenende, dann werde ich wohl mein Geld verspielen und mein Konto schließen. Viele Grüße 😉
Привіт, дякую за відповідь. Тепер я чекаю 14 днів на оплату, і скасувати її вже неможливо. Насправді це не варіант, оскільки це 5000 євро. Ви завжди посилаєтесь на 21 день. Ще не знаю, я повинен подумати, які у мене є варіанти, тому що я не хочу списувати гроші.
Lg Sabsta
Hello, thanks for the reply. I now wait 14 days for the payment and it is no longer possible to cancel. Actually not an option because it is 5000 euros. You always refer to the 21 days. Don't know yet, I have to think about what options I have because I don't want to write off the money.
Lg Sabsta
Hallo danke für die Rückmeldung. Ich warte jetzt 14 tage auf die auzahlung und das stornieren ist auch nicht mehr möglich. Eigentlich auch keine Option da es sich um 5000 Euro handelt. Sie berufen sich immer auf die 21 tage . Weiss noch nicht muss mal überlegen was ich für Optionen habe weil abschreiben möchte ich das Geld nicht.
Lg Sabsta
Той факт, що вилучення було оброблено ними, є хорошим знаком того, що виведення відбудеться, і ви зможете отримати свої гроші за кілька днів. Однак вони є досить тінистою групою, як я сказав, тому я сподіваюся, що ви не розчаровані. Я щойно отримав повідомлення від одного з інших їхніх казино Cherry Fiesta. Ви внесли 200 євро загалом, щоб переконатися, що ви відповідаєте їх умовам, щоб отримати таку велику суму боргу перед вами?
The fact the withdrawal has been processed by them is a good sign that the withdrawal will go through and you could get your money in a few days. However they are a pretty shady bunch like I said so I hope your not disappointed. I just got a text from one of their other casinos Cherry Fiesta. Have you deposited €200 in total to make sure you meet their terms and conditions in order to get that large amount owed to you?
Так, я вже депонував набагато більше 200. Тому це не повинно бути проблемою. Це просто дурість, якщо ти чекаєш грошей. Повідомлю, якщо я його отримаю.
Yes, I have already deposited a lot more than 200. So it shouldn't be a problem. It's just stupid if you're waiting for money. Will let you know should I get it.
Ja habe insgesamt schon weit aus mehr eingezahlt.als 200. Also von daher dürfte es kein Problem sein. Ist halt nur doof wenn man auf Geld wartet. Werde Euch wissen lassen sollt ich es erhalten.
Ні, це не безглуздо, це природно. Мені не пощастило виграти 5000 євро, це грає на твоїй голові. Я вважаю, що це найсильніший момент 🥴 чекаю на виплату. Особливо, коли він перший - дайте мені знати, будь ласка, якщо ви отримаєте радість.
No it’s not stupid it’s natural I wasn’t lucky enough to win €5000 it plays on your mind I find it’s the most stressful thing 🥴 waiting to get paid. Especially when it’s the first one 🤞let me know please if you get it cheers.
Чи дало вам казино підстави, чому вам потрібно продовжувати чекати?
Did the casino give you any reason why you need to keep waiting?
Привіт, мій обліковий запис перевірено. Я скасував виплату, повернув гроші, втратив кілька євро і через день знову попросив виплати. Це було 4 або 5 днів тому. Я також не отримую підтвердження електронною поштою. Я почекаю до вихідних, потім, ймовірно, виграю гроші і закрию свій рахунок. Дуже вітаю😉
Hello, my account is verified. I canceled the payout and got the money back, lost a few € and requested a payout again a day later. That was 4 or 5 days ago now. I don't get any email confirmation either. I'll wait until the weekend, then I'll probably gamble away my money and close my account. Many greetings 😉
Hallo, mein Konto ist verifiziert. Ich habe die Auszahlung storniert, und das Geld auch zurückerhalten, habe ein paar € verloren und habe einen Tag später wieder eine Auszahlung beantragt. Das ist jetzt 4 oder 5 Tage her. Ich bekomme auch keine email Bestätigung nichts. Ich warte jetzt noch bis zum Wochenende, dann werde ich wohl mein Geld verspielen und mein Konto schließen. Viele Grüße 😉
Привіт, я чекаю виплати у розмірі 1000 фунтів стерлінгів від казино, яке вже заплатило мені 4 рази, і я все ще нервуюся, я не отримаю його, поки не отримаю платіж, я думаю, це нормально. Це моя порада, почекайте цілих 21 день, як зазначено, якщо до того часу ви ще не отримали цього, надішліть їм електронний лист на адресу support@oceanbreezecasino1.com і запитайте, чому ви не отримали платіж. 5000 євро - це велика сума, тому ви її отримаєте. Чи можете ви подивитися на дебети, які ви зробили, і сказати мені, де трансакція була оброблена просто з інтересу, оскільки вони базуються в Гібралтарі. Ви також брали бонус? і знову з інтересу ви виграли на слотах чи настільних іграх?
Hi I’m waiting for a £1000 payout from a casino that has already paid me 4 times and I still get nervous I won’t get it until I receive the payment it’s normal I think. This is my advice wait the full 21 days as stated if by then you haven’t got it email them at support@oceanbreezecasino1.com and ask why you haven’t received the payment. €5000 is a big amount 💰💰💰💰💰 so 🤞 you get it. Can you look at the debits you made and tell me where the transaction were processed just out of interest as they are based in Gibraltar. Also did you take the bonus? and again out of interest did you win on slots or table games?
Привіт, так, я чекаю, тепер я виграв у Spots, завжди грай у квест гонзо і тільки в гру .. так, я дам тобі знати, чи отримаю я гроші.
Hello yes, I am waiting now I won at Spots always play gonzos quest and only the game .. yes I will let you know if I will get the money.
Hallo ja ich warte jetzt weiter ich habe bei Spots gewonnen spiele immer gonzos quest und nur das Spiel.. ja ich werde euch wissen lassen obb ich das Geld erhalte.
Квест Гонзо? Як так? Вам не подобаються інші ігри? Є тисячі інших слотів 🙂
Gonzo's Quest? How come? Don't you like any other games? There are thousands of other slots 🙂
Скільки днів зараз до 21 -денного терміну платежу?
How many days is it now until the 21 day payment deadline?
Ну, це довше, ніж 21 день, який вони стверджують для обробки та схвалення виходу. Чи можете ви зайти на їхній сайт і сказати мені, у якому статусі є статус вилучення. Також надішліть електронний лист на адресу support@oceanbreezecasino1.com із запитанням, коли ви отримаєте свій виграш. З мого досвіду немає сенсу розмовляти в чаті в прямому ефірі, вони просто скажуть, що це відбувається, і якщо ви розслідуєте їх далі, вони, як правило, грубі і не допомагають
Well that’s longer than the 21 days they claim to process and approve the withdrawal. Can you go to their site and tell me what the statuses status of the withdrawal is at. Also send an email to support@oceanbreezecasino1.com asking when you will be receiving your winnings. From my experience no point talking to live chat they will just say it’s in process and if you probe them further they tend to be rude and unhelpful
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.