Привіт, їх не повинно бути, тому я їх не знаю. Чому ви питаєте, чи є у вас проблема з тим, що казино не з’являються?
Hi, they shouldn't be so I don't know of any. Why do you ask, do you have a problem with casinos not showing up?
Це казино, про яке я вже залишив відгук, але для мене більше немає можливості перегляду.
This is the Casino I already left a review but there is no review option for me anymore.
Це казино, про яке я хочу залишити відгук. Але варіанту немає. Можливо, тоді мій обліковий запис обмежено?
This is the Casino that I want to leave a review. But there is no option. Maybe my account is restricted then?
Привіт! Можливості гравців для надсилання відгуку користувача були обмежені через технічні проблеми. Вибачте за плутанину. Однак, здається, що ви написали відгук про казино Nummus близько місяця тому. Ваш обліковий запис Casino Guru також свідчить про це, можете перевірити це.
Ви можете внести зміни до свого початкового огляду, якщо бажаєте.
Однак наразі ви повинні мати можливість переглядати будь-які казино, які приймають гравців з вашої країни. Повідомте нас, якщо у вас виникнуть інші проблеми.
Hi there! Players' options for submitting a user review were restricted due to technical issues, I'm sorry for the confusion. However, it appears that you wrote a review of Nummus Casino about a month ago. Your Casino Guru account also shows that, feel free to check that out.
You are more than welcome to make changes to your initial review if you would like.
However, you should currently be able to review any casinos that accept players from your nation. Let us know if you face any other issues, please.
Ми раді цьому.
Якщо у вас виникли будь-які інші проблеми, зв’яжіться з нами в будь-який час. Ми завжди тут, щоб допомогти.
Чи все інше працює як слід?
We're glad for that.
If you have any other issue, please contact us at any time. We're always here to help.
Is everything else working as it should?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.