ФорумКазиноОберігайте Deluxe 😖

Оберігайте Deluxe 😖

1 рік тому від Anonymized417
|
5414 переглядів 8 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я отримав цей небажаний електронний лист від spins delux, і, здається, це інший лист від Global Games Tech, тому він працюватиме без ліцензії та піратських ігор. Те саме, що MrSloty Maximalwins Pulp Rouge Oceanbreeze Winnercasino.bet, тому я б уникав ⛔️❗️ file

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Привіт nigeljc,

Я перешлю цю свіжу перлину нашій групі даних. Я зв’яжуся з вами, коли його буде оцінено. 🙂

Дякую, що поділився!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав цей небажаний електронний лист від spins delux, і, здається, це інший лист від Global Games Tech, тому він працюватиме без ліцензії та піратських ігор. Те саме, що MrSloty Maximalwins Pulp Rouge Oceanbreeze Winnercasino.bet, тому я б уникав ⛔️❗️ file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, сподіваюся, у тебе все добре.

Казино Spins Deluxe можна переглянути тут .

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

file Будьте дуже обережні, граючи в казино цієї групи, включаючи Spins Deluxe🤨

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

Привіт nigeljc,

ми розглянули ці правила, я вважаю:

file

Дякую, що помітили! 👍

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я приєднався до цього казино. Я багато разів просив мене самовиключитися, оскільки я не хочу належати до них, а вони просто ігнорують мене, допоможіть!

Автоматичний переклад.
thurlowkirsty09
1 рік тому

Привіт,

Я припускаю, що те, як ви попросили самовиключення, також має значення. Будь ласка, як саме ви намагалися це зробити? Це серйозна справа, і я хочу знати подробиці, оскільки ми оцінили відповідальні азартні інструменти казино як хороші.

Я вважаю, що в положеннях і умовах казино повинен бути відповідний розділ, у якому гравцям будуть надані рекомендації щодо дій. Ви знайшли, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Кажуть звернутися до їхньої служби підтримки. Я зв’язався зі службою підтримки, яка сказала, що вони не можуть закрити його, вони надішлють запит. Його не закрили. Я надсилав електронний лист 6 разів і досі не закрив його. Я заявив, що я залежний від азартних ігор, і все ще тримав це відкритим

Автоматичний переклад.
thurlowkirsty09
1 рік тому

Це не добре. Коли гравець згадує про проблему азартних ігор, казино має зробити все можливе, щоб закрити рахунок. Будь ласка, ви перевірили папку зі спамом або папку з рекламними акціями?

Я вважаю, що вам слід подати скаргу щодо цього, але казино не має ліцензії, а репутація не найкраща, тож я чекаю розвитку подій.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого