3 тиж. тому
Тут ви можете обговорити NV Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Доброго вечора, я створив обліковий запис, надіслав усі документи для ідентифікації та подав запит на зняття...скільки мені доведеться чекати??
Good evening, I have created an account, I have sent all the documents for identification and I have requested a withdrawal...how long will I have to wait??
καλησπερα εχω κανει λογαριασμο εχω στειλει ολα τα εγγραφα για ταυτοποιηση και εχω ζητησει αναληψη...ποσο θα πρεπει να περιμενω??
Привіт.
Звичайно, найкращий спосіб дізнатися це зв’язатися зі службою підтримки, і вони повинні розповісти вам усе про це.
Ви вже пробували це?
Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття?
Hello.
Surely the best way to find out is to get in touch with the support, and they should tell you all about it.
Have you tried that already?
When exactly have you requested the withdrawal, please?
Доброго вечора, я зв'язався з ними... Вчора я надіслав усі свої документи для перевірки мого рахунку та запросив зняття моїх грошей... Сьогодні вони раптово скасували моє зняття та попросили дивні документи, а саме фото для селфі, де я тримаю свою банківську картку... Я надіслав цей документ і все ще нічого
Good evening, I got in touch with them...Yesterday I sent all my documents for verification of my account and requested a withdrawal of my money...Today they suddenly canceled my withdrawal and asked me for strange documents, namely a selfie photo of me holding my bank card...I sent this document and still nothing
Καλησπέρα ηρθα σε επαφη μαζι τους...Χτες εστειλα ολα τα έγγραφα μου για επαλήθευση του λογαριασμού μου και ζητησα και αναληψη των χρημάτων μου...Σημερα ξαφνικα μου ακυρωσαν την ανάληψη μου και μου ζητησαν περιεργα εγγραφα,δηλαδη selfie φωτογραφια μου να κραταω τη καρτα της τράπεζας μου...Εστειλα και αυτο το έγγραφο και ακομα τιποτα
Це стандартний KYC, щоб сказати вам правду, і ми бачили це в багатьох казино.
Ймовірно, вони проведуть додаткову перевірку, яка зазвичай відбувається, коли сума більша.
Чи може бути такий випадок?
It is a standard KYC to tell you the truth, and we have seen this in many casinos.
They will probably do some additional verification, which usually takes place when the amount is higher.
Could it be this case?
Привіт, я виграв загалом 3000 і намагався перевірити себе з неділі. Сьогодні мені сказали, що я маю зробити селфі зі своїм посвідченням особи, а мій профіль казино на веб-сайті має бути видимим у фоновому режимі. Зараз я все завантажив; побачимо що буде далі. 😵💫
Hello, I've won a total of 3,000 and have been trying to verify myself since Sunday. Today I was told I have to take a selfie with my ID, and my casino profile on the website has to be visible in the background. I've uploaded everything now; we'll see what happens next. 😵💫
Hallo , ich habe 3000 insgesammt gewonnen und Versuche mich jetzt seit Sonntag zu Verifizieren . Heute wurde mir mitgeteilt ich soll noch ein Selfie mit Personalausweis und im Hintergrund muss die mein Casino Profil auf der Webseite zu sehen sein . Habe jetzt alles hochgeladen mal sehen was als nächstes kommt 😵💫
Дякуємо, що повідомили нас. Обов'язково тримайте нас в курсі. Сподіваємося, незабаром вас перевірять.
Thank you for informing us. Surely keep us updated. Hopefully soon you will be verified then.
Сьогодні моя перша спроба була відхилена. Я зробив інше фото та завантажив його. Я сподіваюся, що це працює.
My first attempt was rejected today. I took another picture and uploaded it. I hope it works.
Mein erster Versuch wurde heute abgelehnt. Ich habe nochmal ein Bild aufgenommen und es hochgeladen. Ich hoffe es klappt.
Але вони пояснили, чому його відхилили?🤔
Did they explain why it was rejected, though?🤔
Якість була недостатньою
. Однак нелегко зробити селфі з документом, що посвідчує особу, і веб-сайт все одно має бути чітко видно на фоні
The quality was not good enough
. However, it is not easy to take a selfie with ID in hand and the website must still be clearly visible in the background
Die Qualität war nicht gut genug
. Es ist aber nicht einfach ein Selfie mit Ausweis in der Hand zu machen und im Hintergrund muss die Website noch gut zu sehen sein
Так, я точно це розумію. Але казино завжди потребують хорошої якості, тому що їм потрібно переконатися, що все гаразд.
Отже, вам вдалося затвердити його вдруге?
Yeah, I surely understand that. The casinos always need it in good quality, though, because they need to make sure everything is okay.
So, have you managed to get it approved the second time?
Тепер мені залишається чекати виплати. Мені сказали, що це може тривати до 30 днів.
Now I just have to wait for my payout. I've been told it can take up to 30 days.
Jetzt muss ich nur noch auf meine Auszahlung warten. Mir wurde mitgeteilt es kann bis zu 30 Tagen dauern .
Спочатку я був дуже радий за вас, але потім я помітив до 30 днів. Що ж, я помітив "Ліміти на зняття коштів на місяць - 5000 євро". Мабуть, це має бути трохи швидше.
Initially I was quite happy for you, yet then I spotted up to 30 days. Well, I spotted "Withdrawal limits per month - €5,000" Should be slightly quicker, I guess.
Гаразд, ви маєте на увазі, що мені не потрібно чекати 30 днів? Служба підтримки повідомила, що це може тривати до 30 днів.
OK, so you mean I don't have to wait 30 days? Support told me it could take up to 30 days.
OK also meinen sie ich muss keine 30 Tage warten ? Der Support sagte mir es kann bis zu 30 Tage dauern.
Радка просто хотіла сказати, що ваша сума не відповідає ліміту, тому, сподіваюся, вони зможуть продовжити це швидше.
Ми, на жаль, не можемо знати точний час. Звичайно, тримайте нас в курсі, і я буду тримати кулаки тут.🤞
Radka just wanted to say that your amount is not up to the limit, so hopefully they will be able to proceed with it faster.
We are unfortunately not able to know the exact time. Surely keep us informed, though, and I will keep my fingers crossed here.🤞
Платіж знову відхилено. Тепер мене просять завантажити підтвердження зарплати... це ніколи не закінчується.
The payment has been rejected again. I'm now asked to upload proof of salary... it never ends.
Die Auszahlung wurde jetzt wieder abgelehnt. ich soll jetzt noch ein gehaltsnachweis hochladen... es nimmt kein ende
Привіт, я теж зараз проходжу через це. Я чекав кілька днів на підтвердження, і воно постійно відхиляється. Я винен 5000 євро, і я їх отримаю. Я був вчора до адвоката, і він сказав мені почекати ще кілька днів, і якщо нічого не станеться, він подбає про це і отримає гроші для мене. І це мені нічого не коштує, завдяки правовому захисту.
Hi, I'm going through this right now too. I've been waiting a few days for verification, and it keeps getting rejected. I owe €5,000, and I'll get it. I went to a lawyer yesterday, and he told me to wait a few more days, and if nothing happens, he'll take care of it and get the money for me. And it doesn't cost me anything, thanks to legal protection.
Hi du ich mache es auch gerade durch, warte auch schon paar Tage auf die Verifizierung und wird immer abgelehnt. Habe 5000€ drauf und die werde ich bekommen. War gestern beim Anwalt und er sagte ich soll noch paar Tage warten und wenn nix passiert wird er es in Angriff nehmen und mir das Geld holen. Und für mich kostet es nix dank Rechtschutz.
Платіж знову відхилено. Тепер мене просять завантажити підтвердження зарплати... це ніколи не закінчується.
The payment has been rejected again. I'm now asked to upload proof of salary... it never ends.
Die Auszahlung wurde jetzt wieder abgelehnt. ich soll jetzt noch ein gehaltsnachweis hochladen... es nimmt kein ende
Тож, мабуть, найкращий час подати скаргу.
що ти кажеш
Якщо вони все ще затримують платіж, наша команда втрутиться.
Щоб зробити це, перейдіть за цим посиланням і опишіть всю ситуацію.
So, perhaps it is the best time to file a complaint.
What do you say?
If they are still delaying the payment, our team will intervene.
Please follow this link to do so, and describe the whole situation.
Привіт, я теж зараз проходжу через це. Я чекав кілька днів на підтвердження, і воно постійно відхиляється. Я винен 5000 євро, і я їх отримаю. Я був вчора до адвоката, і він сказав мені почекати ще кілька днів, і якщо нічого не станеться, він подбає про це і отримає гроші для мене. І це мені нічого не коштує, завдяки правовому захисту.
Hi, I'm going through this right now too. I've been waiting a few days for verification, and it keeps getting rejected. I owe €5,000, and I'll get it. I went to a lawyer yesterday, and he told me to wait a few more days, and if nothing happens, he'll take care of it and get the money for me. And it doesn't cost me anything, thanks to legal protection.
Hi du ich mache es auch gerade durch, warte auch schon paar Tage auf die Verifizierung und wird immer abgelehnt. Habe 5000€ drauf und die werde ich bekommen. War gestern beim Anwalt und er sagte ich soll noch paar Tage warten und wenn nix passiert wird er es in Angriff nehmen und mir das Geld holen. Und für mich kostet es nix dank Rechtschutz.
Чи можу я запитати, як довго ви чекали на відкликання?
Якщо ви побачите, що вам також дали відповідь, наша команда скарг тут, щоб допомогти.
May I ask how long you have been waiting for your withdrawal, please?
If you see that they give you the runaround as well, our complaint team is here to help.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.