ГоловнаФорумКазиноNV Casino - загальне обговорення

NV Casino - загальне обговорення

 від Stalas
|
1 167 переглядів 45 відповідей |
|
1 23
Тут ви можете обговорити NV Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Доброго вечора, я створив обліковий запис, надіслав усі документи для ідентифікації та подав запит на зняття...скільки мені доведеться чекати??

Автоматичний переклад.
Stalas

Привіт.

Звичайно, найкращий спосіб дізнатися це зв’язатися зі службою підтримки, і вони повинні розповісти вам усе про це.

Ви вже пробували це?

Будь ласка, коли саме ви подали запит на зняття?

Автоматичний переклад.

Доброго вечора, я зв'язався з ними... Вчора я надіслав усі свої документи для перевірки мого рахунку та запросив зняття моїх грошей... Сьогодні вони раптово скасували моє зняття та попросили дивні документи, а саме фото для селфі, де я тримаю свою банківську картку... Я надіслав цей документ і все ще нічого

Автоматичний переклад.
Stalas

Це стандартний KYC, щоб сказати вам правду, і ми бачили це в багатьох казино.

Ймовірно, вони проведуть додаткову перевірку, яка зазвичай відбувається, коли сума більша.

Чи може бути такий випадок?

Автоматичний переклад.

Привіт, я виграв загалом 3000 і намагався перевірити себе з неділі. Сьогодні мені сказали, що я маю зробити селфі зі своїм посвідченням особи, а мій профіль казино на веб-сайті має бути видимим у фоновому режимі. Зараз я все завантажив; побачимо що буде далі. 😵‍💫

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Дякуємо, що повідомили нас. Обов'язково тримайте нас в курсі. Сподіваємося, незабаром вас перевірять.

Автоматичний переклад.
Romi

Сьогодні моя перша спроба була відхилена. Я зробив інше фото та завантажив його. Я сподіваюся, що це працює.

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Але вони пояснили, чому його відхилили?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Якість була недостатньою

. Однак нелегко зробити селфі з документом, що посвідчує особу, і веб-сайт все одно має бути чітко видно на фоні

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Так, я точно це розумію. Але казино завжди потребують хорошої якості, тому що їм потрібно переконатися, що все гаразд.

Отже, вам вдалося затвердити його вдруге?

Автоматичний переклад.
Romi

Оновлення: тепер я перевірений і чекаю виплати.

Автоматичний переклад.
Romi

Тепер мені залишається чекати виплати. Мені сказали, що це може тривати до 30 днів.

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Спочатку я був дуже радий за вас, але потім я помітив до 30 днів. Що ж, я помітив "Ліміти на зняття коштів на місяць - 5000 євро". Мабуть, це має бути трохи швидше.


Автоматичний переклад.
Radka

Гаразд, ви маєте на увазі, що мені не потрібно чекати 30 днів? Служба підтримки повідомила, що це може тривати до 30 днів.

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Радка просто хотіла сказати, що ваша сума не відповідає ліміту, тому, сподіваюся, вони зможуть продовжити це швидше.

Ми, на жаль, не можемо знати точний час. Звичайно, тримайте нас в курсі, і я буду тримати кулаки тут.🤞

Автоматичний переклад.

Платіж знову відхилено. Тепер мене просять завантажити підтвердження зарплати... це ніколи не закінчується.

Автоматичний переклад.
Hanseat95

Привіт, я теж зараз проходжу через це. Я чекав кілька днів на підтвердження, і воно постійно відхиляється. Я винен 5000 євро, і я їх отримаю. Я був вчора до адвоката, і він сказав мені почекати ще кілька днів, і якщо нічого не станеться, він подбає про це і отримає гроші для мене. І це мені нічого не коштує, завдяки правовому захисту.

Автоматичний переклад.

Платіж знову відхилено. Тепер мене просять завантажити підтвердження зарплати... це ніколи не закінчується.

Автоматичний переклад.

Тож, мабуть, найкращий час подати скаргу.

що ти кажеш

Якщо вони все ще затримують платіж, наша команда втрутиться.

Щоб зробити це, перейдіть за цим посиланням і опишіть всю ситуацію.

Автоматичний переклад.

Привіт, я теж зараз проходжу через це. Я чекав кілька днів на підтвердження, і воно постійно відхиляється. Я винен 5000 євро, і я їх отримаю. Я був вчора до адвоката, і він сказав мені почекати ще кілька днів, і якщо нічого не станеться, він подбає про це і отримає гроші для мене. І це мені нічого не коштує, завдяки правовому захисту.

Автоматичний переклад.

Чи можу я запитати, як довго ви чекали на відкликання?

Якщо ви побачите, що вам також дали відповідь, наша команда скарг тут, щоб допомогти.

Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого