1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Nummus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я зробив депозит за допомогою ethereum, але він не надійшов на мій рахунок. Служба підтримки сказала, що розгляне це, але не дала мені відповіді. Як діяти в цьому випадку?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
Я зробив депозит за допомогою ethereum, але він не надійшов на мій рахунок. Служба підтримки сказала, що розгляне це, але не дала мені відповіді. Як діяти в цьому випадку?
I made a deposit using ethereum and it didn't go into my account. Support said they would look into it and haven't given me an answer. How should I proceed in this case?
Fiz um depósito usando ethereum e não caiu na minha conta. O suporte falou que iria averiguar e não me respondeu nada. Como proceder nesse caso?
З жалем повідомляю вам, що оскільки цей гравець порушив нашу політику, усі його облікові записи було заблоковано. У результаті Casino Guru не зміг вирішити його занепокоєння.
I regret to inform you all that because this player violated our policies, all of his accounts have been banned. As a result, Casino Guru was unable to address his concern.
привіт Я зареєструвався в цьому казино. Я отримав вітальний бонус і успішно його поставив. Я виграв 4926,55 USDT. Після того, як я здійснив перше зняття (3000 USDT - це ліміт на день), я отримав запит про перевірку мого рахунку. Я пройшов його, але моє відкликання все ще очікує. Через кілька днів я зробив друге зняття 1926 USDT, і через 3 дні вони це підтвердили. Мій платіжний оператор зазначив, що це було зняття «брудної криптовалюти», після чого я мав підтвердити, що це моє особисте зняття з цього казино, і це зняття було зараховано на мою адресу. Потім я скасував 3000 USDT і зробив новий запит на зняття коштів іншому постачальнику платежів, це було 23 вересня 2024 року. З того часу дотепер казино не обробляло мій запит на зняття коштів. Помічник служби підтримки дає мені те ж саме відповідь «Фінанс ще чекає відповідь від провайдера». протягом останніх двох тижнів. Будь ласка, допоможіть мені з цією справою.
Hi. I have registered at this casino. I have claimed a welcome bonus and successfully wagered it. I won 4926.55 USDT. After I made first withdrawal (3000 USDT - it's limit per day) I got request about verification of my account. I have passed it, but my withdrawal was still pending. After few days I made second withdrawal 1926 USDT and after 3 days they have confirmed it. My payment operator noted that it was "dirty crypto" withdrawal, after that I had to confirm that it's my personal withdrawal from this casino, and this withdrawal was credited to my address. Then I have cancelled 3000 USDT and made new withdrawal request to another payment provider, it was 2024-09-23. From that time till now casino didn't process my withdrawal request. Support assistant is giving me the same answer "The finance department is still waiting for the answer from the provider." during last two weeks. Please help my with this case.
Отже, ви отримали друге зняття, але не перше. Правда?🤔
Але обидва спочатку були до одного постачальника платежів. Ви також запитували свій банк про зняття 3000 USDT?
Я вважаю, що ми дізнаємося більше з вашої скарги , коли ви надасте додаткові запитання, які має наша команда, щоб вони могли рухатися далі. Будь ласка, оновіть їх, коли це можливо.
So, you received the second withdrawal but not the first one. Right?🤔
But both were to the same payment provider at the beginning. Did you ask your bank about the 3000 USDT withdrawal as well, though?
I believe we'll learn more in your complaint after you provide some additional questions our team has, so they can move forward. Please update them whenever possible.
Так, я отримав друге зняття (1926 USDT). І обидва на початку були до одного постачальника платежів (Trustee Plus). Я скасував 3000 USDT і здійснив нове виведення в платіжну систему Bitpay.
Yes, I have received the second withdrawal (1926 USDT). And both were to the same payment provider (Trustee Plus) at the beginning. I cancelled 3000 USDT and made new one withdrawal to "Bitpay" payment provider.
Просто дивно, що вони продовжили з другим, а не з першим.🤔
Я бачу, що ви не відповіли на свою скаргу, тому, будь ласка, зробіть це, коли це можливо.🙏
Інакше ми не зможемо просунутися у справі.
It's just weird that they did proceed with the second one and not the first one.🤔
I can see that you did not reply in your complaint thread, so please do so whenever possible.🙏
Otherwise, we can't move forward with the case.
Казино Nummus обробило всі мої зняття. Сподіваюся, це був одиничний випадок.
Nummus Casino has processed all my withdrawals. Hope it was single case.
Це чудово, і, сподіваюся, це дійсно більше не повториться.
Як би ви зараз оцінили весь процес і чи продовжите там грати? Що ви вважаєте?
That is great, and hopefully it really won't happen again.
How would you rate the whole process now, and will you continue playing there? What do you reckon?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.