ФорумКазиноNummus Casino - загальне обговорення

Nummus Casino - загальне обговорення

1 місяць тому від rafaelsanchesdepieri
|
540 переглядів 8 відповідей |
|
1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Nummus Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 місяць тому

Я зробив депозит за допомогою ethereum, але він не надійшов на мій рахунок. Служба підтримки сказала, що розгляне це, але не дала мені відповіді. Як діяти в цьому випадку?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зробив депозит за допомогою ethereum, але він не надійшов на мій рахунок. Служба підтримки сказала, що розгляне це, але не дала мені відповіді. Як діяти в цьому випадку?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

З жалем повідомляю вам, що оскільки цей гравець порушив нашу політику, усі його облікові записи було заблоковано. У результаті Casino Guru не зміг вирішити його занепокоєння.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

привіт Я зареєструвався в цьому казино. Я отримав вітальний бонус і успішно його поставив. Я виграв 4926,55 USDT. Після того, як я здійснив перше зняття (3000 USDT - це ліміт на день), я отримав запит про перевірку мого рахунку. Я пройшов його, але моє відкликання все ще очікує. Через кілька днів я зробив друге зняття 1926 USDT, і через 3 дні вони це підтвердили. Мій платіжний оператор зазначив, що це було зняття «брудної криптовалюти», після чого я мав підтвердити, що це моє особисте зняття з цього казино, і це зняття було зараховано на мою адресу. Потім я скасував 3000 USDT і зробив новий запит на зняття коштів іншому постачальнику платежів, це було 23 вересня 2024 року. З того часу дотепер казино не обробляло мій запит на зняття коштів. Помічник служби підтримки дає мені те ж саме відповідь «Фінанс ще чекає відповідь від провайдера». протягом останніх двох тижнів. Будь ласка, допоможіть мені з цією справою.

Автоматичний переклад.
hanmagg
1 місяць тому

Отже, ви отримали друге зняття, але не перше. Правда?🤔

Але обидва спочатку були до одного постачальника платежів. Ви також запитували свій банк про зняття 3000 USDT?

Я вважаю, що ми дізнаємося більше з вашої скарги , коли ви надасте додаткові запитання, які має наша команда, щоб вони могли рухатися далі. Будь ласка, оновіть їх, коли це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Так, я отримав друге зняття (1926 USDT). І обидва на початку були до одного постачальника платежів (Trustee Plus). Я скасував 3000 USDT і здійснив нове виведення в платіжну систему Bitpay. file

Автоматичний переклад.
hanmagg
1 місяць тому

Просто дивно, що вони продовжили з другим, а не з першим.🤔

Я бачу, що ви не відповіли на свою скаргу, тому, будь ласка, зробіть це, коли це можливо.🙏

Інакше ми не зможемо просунутися у справі.

Автоматичний переклад.
hanmagg
2 тиж. тому

Казино Nummus обробило всі мої зняття. Сподіваюся, це був одиничний випадок.

Змінено автором 2 тиж. тому
Автоматичний переклад.
hanmagg
2 тиж. тому

Це чудово, і, сподіваюся, це дійсно більше не повториться.

Як би ви зараз оцінили весь процес і чи продовжите там грати? Що ви вважаєте?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого