ФорумКазиноNovibet Casino - загальне обговорення

Novibet Casino - загальне обговорення

1 рік тому від arturodeleon160267
|
3483 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити Novibet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Привіт, добрий день, я зняв кошти, але це займає надто багато часу, але казино повідомляє мені, що зняття коштів не обробляються в робочі дні. Допоможіть, будь ласка,

Автоматичний переклад.
arturodeleon160267
1 рік тому

Привіт.

Отже, тепер у вас ще одна проблема в казино Novibet?

Лише кілька запитань, якщо ви не проти:

Ваш обліковий запис повністю перевірено?

Ви успішно виходили з цього сайту раніше?

Будь ласка, коли ви заповнили KYC або подали заяву на відкликання?

Я знаю, що це багато запитань, але щоб відповідати відповідним чином, я міг би використати відповіді.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, що ви маєте на увазі під проблемами, правда в тому, що я не знаю, що у мене є проблеми, я кажу, що відбувається, я кажу, що відбувається, але я не роблю це проблемою, я шукаю вирішення чогось, що було сприйнято як заплутане або неправильне, але я не повинен вірити або відчувати, що це проблема, як я можу помилятися або помилятися Або як я можу неправильно витлумачити речі, тому я не розумію, чому. І, скажімо, для чого це буде я відповім на ваші запитання, це добре, і ви хочете проаналізувати мене та дослідити далі, але подивіться на це, але мені нема чого приховувати, але я також не зобов’язаний розповідати вам або відповідати на те, що ви мене запитуєте, тому я не маю будь-яка проблема, я не знаю, я чудово проводжу час із цим, якщо в нього не можна грати, я шукаю інший, я інвестую свої гроші, я маю свої, я працюю своїм бізнесом, і я не бачу, чи одна сторона не хоче я потім я йду до іншого і так далі, але я добре, немає проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, просто залишайте коментарі без обговорень без нарікань, це просто для того, щоб сказати вам, що ви не можете щось сказати, тому що вони легко вас відрізали, закривши ваші акаунти, так що тут вони просто закрили мій акаунт в Новиветі такий раз лише за те, що він сказав йому, що як це можливо, що вони не мали можливості відповісти на запитання, які задають людям служби підтримки та їх менеджерам, тому що має бути менеджер? Вони не вчать їх, вони привчають їх лише слухатися, вони не навчають їх, вони просто навчають їх, і це дратує те, що я ставлю їх під сумнів у відповідях, які вони дають. Отже, без проблем, панове, ви можете зачинити ті двері, але вони відчиняються на тисячу. Я кажу це, яка ганьба бути хорошим казино, тому що правда в тому, що я не збираюся його критикувати, це дуже добре, але який поганий вчинок, вони не несуть відповідальності за свої дії за свої помилки, вони хочуть бути чистими Але добре Час покаже, і ми побачимо, як у нас буде, добре, я збираюся продовжити тут і тут Ми продовжимо Бережіть себе, дякую вам і Бережіть своїх клієнтів, не піклуйтесь про гроші, правда полягає в тому, що ви отримаєте більше грошей, піклуючись про своїх клієнтів, ніж піклуючись про гроші, вони не такі, я не знаю, як вони вміють робити речі, щоб звинувачувати речі перевіряйте не лише статтями, що вони просто знають, як їх вставити, і вони навіть не знають, що вони говорять, тому що вони ніколи не читали це повністю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю, що ви маєте на увазі під проблемами, правда в тому, що я не знаю, що у мене є проблеми, я кажу, що відбувається, я кажу, що відбувається, але я не роблю це проблемою, я шукаю вирішення чогось, що було сприйнято як заплутане або неправильне, але я не повинен вірити або відчувати, що це проблема, як я можу помилятися або помилятися Або як я можу неправильно витлумачити речі, тому я не розумію, чому. І, скажімо, для чого це буде я відповім на ваші запитання, це добре, і ви хочете проаналізувати мене та дослідити далі, але подивіться на це, але мені нема чого приховувати, але я також не зобов’язаний розповідати вам або відповідати на те, що ви мене запитуєте, тому я не маю будь-яка проблема, я не знаю, я чудово проводжу час із цим, якщо в нього не можна грати, я шукаю інший, я інвестую свої гроші, я маю свої, я працюю своїм бізнесом, і я не бачу, чи одна сторона не хоче я потім я йду до іншого і так далі, але я добре, немає проблем

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт.

Я не дуже добре розумію ваш пост.

Я знайшов подану скаргу на Highway Casino - ця тема стосується казино Novibet , тому я хотів переконатися, що ви публікуєте свою інформацію у належній темі. Ви мене розумієте, будь ласка?

Ви теж просили допомоги - значить, здається, якісь неприємності.

Тому нам потрібні додаткові відомості, щоб надати допомогу. Подайте ще одну скаргу, так ми допомагаємо гравцям.

Сподіваюся, вам вдасться вловити мій зміст.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго дня, просто залишайте коментарі без обговорень без нарікань, це просто для того, щоб сказати вам, що ви не можете щось сказати, тому що вони легко вас відрізали, закривши ваші акаунти, так що тут вони просто закрили мій акаунт в Новиветі такий раз лише за те, що він сказав йому, що як це можливо, що вони не мали можливості відповісти на запитання, які задають людям служби підтримки та їх менеджерам, тому що має бути менеджер? Вони не вчать їх, вони привчають їх лише слухатися, вони не навчають їх, вони просто навчають їх, і це дратує те, що я ставлю їх під сумнів у відповідях, які вони дають. Отже, без проблем, панове, ви можете зачинити ті двері, але вони відчиняються на тисячу. Я кажу це, яка ганьба бути хорошим казино, тому що правда в тому, що я не збираюся його критикувати, це дуже добре, але який поганий вчинок, вони не несуть відповідальності за свої дії за свої помилки, вони хочуть бути чистими Але добре Час покаже, і ми побачимо, як у нас буде, добре, я збираюся продовжити тут і тут Ми продовжимо Бережіть себе, дякую вам і Бережіть своїх клієнтів, не піклуйтесь про гроші, правда полягає в тому, що ви отримаєте більше грошей, піклуючись про своїх клієнтів, ніж піклуючись про гроші, вони не такі, я не знаю, як вони вміють робити речі, щоб звинувачувати речі перевіряйте не лише статтями, що вони просто знають, як їх вставити, і вони навіть не знають, що вони говорять, тому що вони ніколи не читали це повністю

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Отже, здається, ви просто незадоволені грубою підтримкою - добре

Ви все ще просите допомоги?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго ранку, вибачте за оборону. Я не маю досвіду такої допомоги. Я завжди помилково думаю, що вони віддають перевагу казино.

Автоматичний переклад.
arturodeleon160267
1 рік тому

Коли справа доходить до вашого коментаря, де ви говорите, що "ви не можете нічого сказати, інакше казино закриє ваш рахунок". Я вважаю, що завжди найкраще бути ввічливим і співпрацювати, якщо у вас є баланс на рахунку в казино. Як тільки вам вдасться отримати всі виграші, сміливо висловлюйте свою думку незалежно від того, подобається це їм чи ні.

Автоматичний переклад.
Daniel
7 міс. тому

Ну, навіть якщо вони мені не заплатили, я хочу випробувати свої почуття. Зараз я в такому стані, що якщо вони мені заплатять, добре, якщо ні, то нехай користуються. Я не обмежую себе вираженням своїх почуттів, коли вони зводять мене з розуму.

Автоматичний переклад.
zeugirdorramo1012
7 міс. тому

Привіт,

Я не впевнений, у чому полягає проблема, але, крім того, виходячи з вашого останнього відгуку користувача, здається, що вам не дуже подобається це казино. Ну, якщо я можу почати із запитання, я хотів би знати, чи потрібна вам якась допомога.

Вам якось важко отримати свій виграш? Я запитую, тому що є доволі справедливий шанс, що ми зможемо допомогти.

Отже, будь ласка, розгляньте додаткові пояснення.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони також намагаються мене обдурити, у мене є кілька незавершених бонусних платежів, 13 днів очікування, я щодня спілкуюся зі службою підтримки казино, але вони не приносять користі, вони вчиняють шахрайство споживачів за допомогою оманливої реклами та не дотримуються свого контракту (tyc ), які є двома злочинами, один кримінальний, а інший відповідає напрямку ігор та розіграшів.

Автоматичний переклад.
dgodgo
6 міс. тому

Якщо ви вважаєте, що вам потрібна допомога нашої команди, будь ласка, надішліть безкоштовну скаргу. Я впевнений, що вони докладуть усіх зусиль, щоб все вирішити. Щоб зробити це, перейдіть за цим посиланням і повідомте нам, якщо вам потрібна допомога.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, у мене проблеми з виведенням.

Вони перевіряли мій обліковий запис протягом тижня, але через кілька годин після перевірки знову запитують у мене той самий документ. Після перевірки вони просять мене зачекати 24 години, щоб зняти гроші. Минуло 24 години, і я знову скасував перевірку облікового запису, попросивши мене повторно надіслати документи, які були перевірені раніше. Це перший раз, коли я намагався щось зняти, я надсилав електронні листи та дзвонив незліченну кількість разів, і вони завжди дають мені відповідь, що я маю чекати лише 24 години, коли я чекаю їх, вони просять мене скасувати моє відкликання та зробити це знову, тепер, коли мої документи не перевірено, я маю приблизно 10 електронних листів про те, що мої документи перевірено, і постійно ще 10, які я маю повторно завантажити.

Моє єдине запитання: чи збираються вони зберігати мої гроші, чи що я маю зробити, щоб мати можливість їх зняти?

Автоматичний переклад.
priszara26
4 міс. тому

Привіт!

Якщо казино вирішує залишити ваші гроші, це означає, що вони знайшли спосіб змінити свою думку, або це програна справа. Це залежить. Це конкретне казино має бути зацікавлене у співпраці, тому я був би оптимістом.

За цих обставин я вважаю, що було б безглуздо шукати поважну причину, чому одні й ті самі документи циклічно затверджуються, а потім відхиляються, але на вашому місці я все одно спробував би знайти відповідь.

Однак тут може бути спосіб вирішення, проблема полягає в тому, що ми вирішуємо проблеми, пов’язані з KYC, лише після того, як казино намагається більше ніж 14 повних днів. Не грайте на гроші і продовжуйте запитувати в казино, що вам потрібно зробити, щоб пройти перевірку. Повертайтеся сюди з оновленнями, добре?


Автоматичний переклад.
priszara26
4 міс. тому

Слухай, я раджу тобі поговорити з агентом по телефону, поки він перевірить всю документацію, і повідомити тобі усно, чи все в порядку, а потім попроси його допомогти тобі зняти кошти та дати тобі аркуш або номер підтвердження, що все гаразд тому що вони дуже неприємні, тому я скасував свій обліковий запис у них, якщо вони вам платять, але вони дуже неприємні, і я раджу вам після зняття скасувати свій обліковий запис, оскільки вони дуже дратують документацією

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт, я прийшов з оновленням, єдиний спосіб, яким казино може виправдатися, це те, що вони не знають, чому відмовляють мені. Уже 2 дні я дзвоню, і мені сказали, що якщо справді все перевірено, то документи правильно перевірено протягом 72 годин, тепер вони кажуть, що відділ вилучення Вони «в процесі розслідування», і агенти кажуть, що більше нічого не можу з цим зробити, мені потрібно чекати, але вони не знають, як довго, немає конкретного терміну, вони не дають мені відповіді ні про що.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Моє запитання полягає в тому, як я можу змінити їхню думку повернути його мені?

Єдине, що вони можуть підтвердити, це те, що справу перевели, і що мої документи перевірені на 100%. Я просто хочу знати, чи дадуть вони мені мої гроші і скільки часу це займе?

Автоматичний переклад.
priszara26
4 міс. тому

Що ж, це складне питання, і тільки підтримка казино повинна дати відповідь на нього. Я сподіваюся, що коли ваш обліковий запис буде остаточно підтверджено, ви незабаром зможете отримати свої гроші. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення. Наша команда буде готова втрутитися в будь-який час, якщо проблема не зникне.

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використовували для зняття?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, вони перевірили все близько 15 разів, на сьогоднішній день все добре, вони просять мене почекати 24 години, стільки часу займає зняття, і рівно в 24 години. Після того, як все було знову перевірено. Я отримую електронний лист, у якому вони знову запитують у мене документ, який підтверджує, що номер телефону мій, якщо я хочу, щоб вони підтримали мене в якому іншому методі я можу використати, вони запитують у мене підтвердження мого номера телефону, я надсилаю його їм, що мій телефон справді приходить. Назвіть мій номер телефону, мою адресу та план, яким я користуюся, тому я не розумію, що мені ще надіслати.

І що найменше я розумію, так це те, що багато разів агенти казали мені, що вони не знайшли жодних проблем із моєю документацією, і коли вони просили мене надіслати її ще раз, вони не пояснювали причини, чому я повинен надіслати її ще раз. Однак я це роблю.


Я знімаю через SPEI

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого