ФорумКазиноНове казино Bonusblitz

Нове казино Bonusblitz (Сторінка 2)

1 рік тому від Richardstaylor31
|
6241 переглядів 32 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
raymondgblevins
1 рік тому

Не ходи так далеко!! ви не пробували, тому не кажіть, що це шахрайство, я не буду змушувати вас вірити, все, що я прошу, це спробувати відвідати сторінку, щоб ви могли побачити.


Автоматичний переклад.
raymondgblevins
1 рік тому

Я не спам, сер, все, що я хочу, це щоб ви побачили та спробували, напишіть мені DM, оскільки я знаю, що там важко знайти законні ігри в казино, які потенційно можуть вас обдурити.

Змінено Radka 1 рік тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Повсюди написано «СПАМ», і я запитую, чому це було дозволено.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Просто тому, що нам доводиться видаляти такий спам вручну, а людей у нас бракує 🙂.

Обліковий запис забанено через розсилання спаму – не хвилюйтеся!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано tribunalkids видалено адміністратором Radka
Причина: Спам
1 рік тому

Для таких партнерських пропозицій ми пропонуємо суворі правила:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Оскільки цей обліковий запис заблоковано, я публікую посилання зараз, головним чином для інших користувачів, щоб побачити, як ми вирішуємо такі ситуації. 🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні моя третя спроба вивести гроші з бонусного бліцу. 2 запити були відхилені. Цей останній попросив мене зняти «загальний баланс вашого рахунку», який становить 506,52. Я попросив повну суму і більше не буду грати в цьому казино, схоже на казино SS.

Обслуговування клієнтів жахливе, немає спілкування з гравцями та громіздкий процес виведення коштів.

Є кращі місця для гри!!

Автоматичний переклад.
bigg119869
1 рік тому

Є кращі місця для гри!!


Автоматичний переклад.
Richardstaylor31
1 рік тому

Я отримав запрошення електронною поштою, зареєструвався та вніс 1000% бонус. Мені вдалося досягти приблизно 3000 доларів із початковим балансом 1100 доларів. Я подав запит на зняття коштів 23 березня, і сьогодні вони регулярно здійснили платіж через біткойни, повністю дотримуючись заявлених термінів. Під час запиту на зняття вони просять підтвердити особу, незважаючи на те, що депозит було зроблено через біткойни. Платформа ідентична платформі Anden Online NV, а власність захищена службою Withheld for Privacy.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Nemokid
1 рік тому

Мене не просили підтвердити мою особу, тож це змушує мене повірити, що це спричинить ще одну затримку, я зробив свій депозит через біткойни, але на даний момент усе, що я можу зробити, це чекати.


Дякуємо за ваш внесок

Автоматичний переклад.
bigg119869
1 рік тому

Раджу надіслати нагадування на електронні адреси payments@bonusblitz.com та banking@bonusblitz.com

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене виникають проблеми з виходом із bonusblitz. Я намагаюся пройти підтвердження, але постійно отримую той самий електронний лист.

Це є електронна адреса. Я подав саме те, що вони просили.


Привіт,

Ваше повідомлення отримано та підтверджено. Дякуємо, що звернулися до нас.

Ми тут, щоб відповісти на всі ваші запитання, пов’язані з оплатою.

Процес перевірки може розпочатися, лише якщо на вашому рахунку є активний і мінімально необхідний баланс для зняття. Без нього неможливо перевірити подані документи.

Особи, які не є вкладниками і які вимагають зняття виграшів, отриманих від вітального бонусу або промо-купона на безкоштовні гроші, повинні пройти процес перевірки облікового запису. Після завершення цього процесу ми зв’яжемося з вами електронною поштою.

Якщо ви зробили депозит у криптовалюті та хочете зняти свій виграш, вам не потрібно турбуватися про підтвердження рахунку. Якщо ви грали згідно з умовами та положеннями, ми залишаємо за собою право розпочати процедуру виведення коштів через 48 годин із моменту, коли ви подали запит на виведення коштів.

Команда Bonus Blitz високо цінує ваше розуміння та терпіння протягом цього процесу. Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
aimephoto
1 рік тому

Ну що, ви вже зробили депозит в казино? Який ваш поточний баланс? Ви грали з бонусом? Мені здається, що ви не відповідаєте вимогам для початку процесу підтвердження.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я знаю, що ця тема трохи застаріла, але я тільки почав грати в цьому казино і виграв близько 600 доларів. Перший виграш був минулого тижня, і вони виплатили протягом 15 хвилин. Лише сьогодні я виграв 150 доларів і знову отримав відносно швидку виплату.

Поки що мені подобається це казино.

Автоматичний переклад.
Num01
11 міс. тому

привіт! Це чудовий відгук.

Хочете дати цьому казино належний відгук користувачів? Це може допомогти іншим гравцям знайти нові надійні казино.

Якщо ви не проти, ось посилання: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide

Це залежить від вас, не переживайте. 🙌


Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого