5 міс. тому
Я думаю, що ви повинні використовувати той самий метод для зняття коштів, який використовували для депозиту.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
0
Я думаю, що ви повинні використовувати той самий метод для зняття коштів, який використовували для депозиту.
I think you have to use the same method for withdraw that you used for deposit.
Я бачу, що ви вже стикалися з деякими затримками з оплатою тут, правда? Вам дали якісь пояснення щодо затримки, чи просто намагаються заспокоїти, що все скоро заплатять, наприклад?🤔
I can see that you have already experienced some delays in payment here, right? Did they give you any explanation regarding the delay, or are they just trying to reassuring you that everything will be paid soon, for example?🤔
Я кілька днів намагаюся зняти гроші, але це не працює, я завжди отримую гроші назад на свій ігровий рахунок, і кожного разу я чую одне й те саме в чаті і мушу 100 разів пояснювати, про що йдеться
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Мені прикро за цю ситуацію. Я бачив, що вам вдалося подати скаргу тут разом із нашою командою, тому, сподіваюся, вони зможуть допомогти вам вирішити проблему. Вероніка також чекає додаткової інформації, тому відповідайте їй, будь ласка, коли це можливо.
Ми чекатимемо будь-яких оновлень щодо цієї вашої проблеми.
I am sorry for this situation. I saw that you managed to submit a complaint here with our team, so hopefully they will be able to assist you to get it solved. Veronika is also waiting for some additional information, so reply to her whenever possible, please.
We will wait for any updates regarding this issue of yours.
Вони постійно казали мені, що є затримка з усіма вилученнями, і що вони опрацюють їх якомога швидше.
They kept telling me there is a delay in all withdrawals and that they will process them as soon as possible.
Я теж радий за вас!
Враховуючи, що це менше казино, я б припустив, що винні свята. Нічого незвичайного в ці дні, я думаю.
У будь-якому випадку, дякую за таку чуйність. Що плануєте робити зараз? Продовжувати грати?
I'm also happy for you!
Considering this is a smaller casino, I would assume the holidays are to blame. Nothing unusual these days, I guess.
In any case, thanks for being so responsive. What do you plan to do now? Keep on playing?
Я кілька днів намагаюся зняти гроші, але це не працює, я завжди отримую гроші назад на свій ігровий рахунок, і кожного разу я чую одне й те саме в чаті і мушу 100 разів пояснювати, про що йдеться
I've been trying to make a withdrawal for days but it doesn't work, I always get the money back into my gaming account, and every time I hear the same thing in the chat and have to explain 100 times what it's about
Versuche seit Tagen eine Auszahlung zu machen aber es funktioniert nicht, immer bekomme ich das Geld auf mein spielkonto zurück, und jedesmal höre ich das selbe beim chatten und muss 100 mal erklären um was es geht
Гей, враховуючи інші хороші новини, які ми нещодавно отримали, мені було цікаво, чи ти теж не в курсі.
Завжди приємно читати позитивні оновлення, хоча, якщо вам усе ще важко, пам’ятайте, що ваша черга оновити свою скаргу. Ви можете зробити це прямо тут 👈
У жодному разі не соромтеся відповідати перш за все Вероніці.
Hey, considering other good news we recently got, I was wondering whether you are out of the loop too.
It's always nice to read positive updates, though if you struggle still, remember that it is your turn to update your complaint. You can do so right here 👈
Don't hesitate to respond primarily to Veronika in any case, please.
З 26, 24 серпня я подав заявку на зняття коштів, а гроші мені так і не нарахували, а в чаті сказали від 1 до 3 робочих днів. Кожного разу вони відповідали, що вибачаються за незручності та затримку та що колись їх зарахують. У моєму обліковому записі сказано, що автентифікація не потрібна.
I have requested my withdrawal since August 26, 24 and they still haven't credited me with the money, while in the chat they said from 1 to 3 working days. Each time they replied that they were sorry for the inconvenience and the delay and that at some point they would be credited. My account said no authentication required.
Εχω αιτηθει την αναληψη μου απο 26 Αυγουστου 24 και ακομα δεν μου εχουν πιστωσει τα χρηματα ενω στο chat ελεγαν απο 1 εως 3 εργασιμες ημερες. Καθε φορα απαντανε οτι λυπουνται για την ταλαιπωρια και για την καθυστερηση και οτι καποια στιγμη θα τα πιστωσουν. Ο λογαριασμος μου ελεγε οτι δεν χρειαζεται ταυτοποιηση.
Це прикро. Будь ласка, чи можу я дізнатися, яке казино має таку затримку, коли справа доходить до виведення коштів?
Я не можу це зрозуміти самостійно. Як ви думаєте, зміна способу оплати допомогла б, чи ви стоїте в черзі на оплату? На жаль, другий варіант означає, що роботи мало.
Чи надали вони конкретну причину цього очікування, окрім вибачень?
That's unfortunate. May I know which casino is in such a delay when it comes to the withdrawals, please?
I can't figure that out on my own. Do you think changing a payment option would help, or are you in a queue for payment? The second option means there is quite little to do, I'm afraid.
Have they provided a concrete reason for this waiting - aside from the apology?
Це казино novajackpot. Кажуть, департамент економіки робить усе можливе. Вони ніколи не кажуть, коли буде зроблена оплата. Якщо я зміню спосіб оплати, вони скасують його, і мені знову доведеться чекати з самого початку. Ні, причину не називають
It is the novajackpot casino. They say the ecomonic department is doing everything they can. They never say when the payment will be done. If i change the payment option they will cancel it and i will have to wait again from the start. No they dont say the reason
дякую; Я сподівався, що все буде не так погано. Як я вже зазначав раніше, на даний момент залишається лише чекати. Вибачте, але навіть якщо ви подасте скаргу, казино матиме 14 повних днів із дати надходження запиту на зняття коштів для виплати. Це наше правило. Що ж, скоро побачиш, впевнений. Ваша скарга очікує на розгляд. Наберіться терпіння, будь ласка.
Thank you; I had hoped that things would not get so bad. As I mentioned earlier, there is not much more to do but wait at this point. I am sorry to say it, but even if you file a complaint, the casino will have 14 full days from the date the withdrawal request was made to pay our out. This is our rule. Well, you will see soon, I bet. Your complaint is waiting to be reviewed. Try to be patient, please.
привіт!
я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 100% бонус, і мені вдалося поставити бонус і виграти понад 800 євро, Novajackpot виплатив мені спочатку 500 євро, але після цього я отримав електронний лист про те, що мої кошти конфісковано, електронний лист був дуже розпливчастим і не конкретно, я не порушував жодних правил, які сказали в казино, зараз дуже сумно
hi!
i made a 30 euro deposit while using a 100% bonus and i managed to wager the bonus and win over 800 euros, Novajackpot paid me first the 500 euros but after that i got email that my funds are confiscated, the email was very vague and not specific, i did not brake any rules that the casino said, very sad right now
привіт Перш за все, вітаю вас з перемогою.
Це може викликати розчарування, якщо казино не пояснює добре, що відбувається. правильно?
Я прочитав у вашій скарзі , що вони лише сказали вам, що ви порушили правило 9.1, яке визначає, що веб-сайт призначено виключно для особистих розважальних цілей.
У вас є уявлення, що може призвести до цього?🤔
Будьте впевнені, що наша команда розслідує це питання, і нам просто потрібно переконатися, що казино зв’яжеться з вами, щоб все можна було пояснити. Будемо сподіватися, що це триватиме недовго, перш ніж ми побачимо певний рух.
Hey. First of all, congratulations on your win.
It can get pretty frustrating if the casino doesn't explain well what is going on. Right?
I've read in your complaint that they only told you that you have violated Rule 9.1, which outlines that the website is strictly for personal entertainment purposes only.
Have you got any idea, though, what could lead to this?🤔
Be sure that our team will investigate the matter, and we just need to make sure that the casino will communicate so everything can be explained. Let's hope it won't last very long before we see some movement.
привіт
Це дуже засмучує, я не знаю, що це означає. Я просто відчуваю, що це якесь пояснення, тому вони не повинні мені платити, тому що я не порушив жодних правил на цьому сайті. Я дуже сподіваюся, що ця проблема буде швидко вирішена!
Hi!
It is very frustrating, i have no idea what this means. I just have this feeling that it is some kinda bs explainment so they dont have to pay me because i haven’t broken any rules on this site. I do hope this problem gets solved fast!
Правило насправді означає, що професійні гравці не можуть там грати. Як я міг це пояснити просто. 🤷♀️
Ви випадково отримували оновлення від казино?
Нам потрібно дочекатися, поки ваш спеціаліст із розгляду скарг попрацює над вашою скаргою, і відповісти з будь-якими подальшими кроками.
The rule actually means that no professional players can play there. As I could explain it simply. 🤷♀️
Did you get any update from the casino by any chance?
We need to wait for your complaint resolver to work on your complaint and reply with any next moves.
Обов'язково прочитаю. Чи не хочеш хоча б швидко підсумувати на форумі, що з тобою сталося?🙂
Можливо, це також буде корисно для інших гравців.
I will definitely read it. Wouldn't you like to at least quickly summarize on the forum what happened to you?🙂
Maybe it would be helpful for other players as well.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.