ГоловнаФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 7)

 від Imjjj
|
19 218 переглядів 139 відповідей |
|
1...6 7
efe0985efe091985

Я думаю, що ви повинні використовувати той самий метод для зняття коштів, який використовували для депозиту.

Автоматичний переклад.

Оновлення: сьогодні мені заплатили

Автоматичний переклад.

Зробив зняття 8 днів тому, і все ще нічого. Підтримка надає ті самі автоматичні відповіді.

Автоматичний переклад.

Я бачу, що ви вже стикалися з деякими затримками з оплатою тут, правда? Вам дали якісь пояснення щодо затримки, чи просто намагаються заспокоїти, що все скоро заплатять, наприклад?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Так, але сьогодні мені нарешті заплатили.

Автоматичний переклад.

Я кілька днів намагаюся зняти гроші, але це не працює, я завжди отримую гроші назад на свій ігровий рахунок, і кожного разу я чую одне й те саме в чаті і мушу 100 разів пояснювати, про що йдеться

Автоматичний переклад.

Мені прикро за цю ситуацію. Я бачив, що вам вдалося подати скаргу тут разом із нашою командою, тому, сподіваюся, вони зможуть допомогти вам вирішити проблему. Вероніка також чекає додаткової інформації, тому відповідайте їй, будь ласка, коли це можливо.

Ми чекатимемо будь-яких оновлень щодо цієї вашої проблеми.

Автоматичний переклад.

Оновлення: сьогодні мені заплатили

Автоматичний переклад.

Гей, я щойно побачив це. Це чудово; Я радий, що ти це зробив.

Ви випадково дізналися причину затримки?

Автоматичний переклад.
Romi

Вони постійно казали мені, що є затримка з усіма вилученнями, і що вони опрацюють їх якомога швидше.

Автоматичний переклад.
miskajups

Я теж радий за вас!

Враховуючи, що це менше казино, я б припустив, що винні свята. Нічого незвичайного в ці дні, я думаю.

У будь-якому випадку, дякую за таку чуйність. Що плануєте робити зараз? Продовжувати грати?


Автоматичний переклад.

Я кілька днів намагаюся зняти гроші, але це не працює, я завжди отримую гроші назад на свій ігровий рахунок, і кожного разу я чую одне й те саме в чаті і мушу 100 разів пояснювати, про що йдеться

Автоматичний переклад.

Гей, враховуючи інші хороші новини, які ми нещодавно отримали, мені було цікаво, чи ти теж не в курсі.

Завжди приємно читати позитивні оновлення, хоча, якщо вам усе ще важко, пам’ятайте, що ваша черга оновити свою скаргу. Ви можете зробити це прямо тут 👈

У жодному разі не соромтеся відповідати перш за все Вероніці.

Автоматичний переклад.

З 26, 24 серпня я подав заявку на зняття коштів, а гроші мені так і не нарахували, а в чаті сказали від 1 до 3 робочих днів. Кожного разу вони відповідали, що вибачаються за незручності та затримку та що колись їх зарахують. У моєму обліковому записі сказано, що автентифікація не потрібна.

Автоматичний переклад.
cristianopap673

Це прикро. Будь ласка, чи можу я дізнатися, яке казино має таку затримку, коли справа доходить до виведення коштів?

Я не можу це зрозуміти самостійно. Як ви думаєте, зміна способу оплати допомогла б, чи ви стоїте в черзі на оплату? На жаль, другий варіант означає, що роботи мало.

Чи надали вони конкретну причину цього очікування, окрім вибачень?

Автоматичний переклад.
Radka

Це казино novajackpot. Кажуть, департамент економіки робить усе можливе. Вони ніколи не кажуть, коли буде зроблена оплата. Якщо я зміню спосіб оплати, вони скасують його, і мені знову доведеться чекати з самого початку. Ні, причину не називають

Автоматичний переклад.
cristianopap673

дякую; Я сподівався, що все буде не так погано. Як я вже зазначав раніше, на даний момент залишається лише чекати. Вибачте, але навіть якщо ви подасте скаргу, казино матиме 14 повних днів із дати надходження запиту на зняття коштів для виплати. Це наше правило. Що ж, скоро побачиш, впевнений. Ваша скарга очікує на розгляд. Наберіться терпіння, будь ласка.

Автоматичний переклад.

привіт!


я зробив депозит у розмірі 30 євро, використовуючи 100% бонус, і мені вдалося поставити бонус і виграти понад 800 євро, Novajackpot виплатив мені спочатку 500 євро, але після цього я отримав електронний лист про те, що мої кошти конфісковано, електронний лист був дуже розпливчастим і не конкретно, я не порушував жодних правил, які сказали в казино, зараз дуже сумно


Змінено автором
Автоматичний переклад.
briitukka

привіт Перш за все, вітаю вас з перемогою.

Це може викликати розчарування, якщо казино не пояснює добре, що відбувається. правильно?

Я прочитав у вашій скарзі , що вони лише сказали вам, що ви порушили правило 9.1, яке визначає, що веб-сайт призначено виключно для особистих розважальних цілей.

У вас є уявлення, що може призвести до цього?🤔

Будьте впевнені, що наша команда розслідує це питання, і нам просто потрібно переконатися, що казино зв’яжеться з вами, щоб все можна було пояснити. Будемо сподіватися, що це триватиме недовго, перш ніж ми побачимо певний рух.

Автоматичний переклад.

привіт

Це дуже засмучує, я не знаю, що це означає. Я просто відчуваю, що це якесь пояснення, тому вони не повинні мені платити, тому що я не порушив жодних правил на цьому сайті. Я дуже сподіваюся, що ця проблема буде швидко вирішена!

Змінено автором
Автоматичний переклад.
briitukka

Правило насправді означає, що професійні гравці не можуть там грати. Як я міг це пояснити просто. 🤷‍♀️

Ви випадково отримували оновлення від казино?

Нам потрібно дочекатися, поки ваш спеціаліст із розгляду скарг попрацює над вашою скаргою, і відповісти з будь-якими подальшими кроками.

Автоматичний переклад.

Я тестував це казино, і я не був дуже задоволений своїм досвідом.

Перегляньте мій відгук, коли його буде схвалено

Автоматичний переклад.
petitgamer

Обов'язково прочитаю. Чи не хочеш хоча б швидко підсумувати на форумі, що з тобою сталося?🙂

Можливо, це також буде корисно для інших гравців.

Автоматичний переклад.

тримайтеся подалі від казино Rabidi. Вони шахраї, сьогодні я заявив у поліцію

Казино Bankobet і Dolly. Очевидно, у мене є вся документація електронних листів, чатів тощо, де видно, що казино не виплачує виграші, і де воно не відповідає на скарги, які я правильно відкрив, оскільки деякі незараховані виграші зникли.

Тримайтеся подалі, і тому, хто має проблеми з ними, я рекомендую подати скаргу та відкликати платіж. Зараз я продовжу процедуру повернення платежу, і я отримаю свої гроші назад, запевняю вас.

Автоматичний переклад.
1...6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого