ФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

4 міс. тому від Imjjj
|
5439 переглядів 111 відповідей |
|
1...5 6
Додати публікацію
Radka
1 тиждень тому

Я кілька разів спілкувався через чат і електронну пошту. Ніколи немає відповіді на електронну пошту, і кожного разу в чаті інша людина. Відповідями можуть бути будь-які пояснення в будь-який час. Мені так само багато разів доводилося подавати документи, і вони завжди відмовляються без жодних пояснень. І вони належного роду. Відповідь завжди така, що питання опрацьовується фінансовим відділом і вони зв’яжуться з вами електронною поштою, але справа не просувається зовсім.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Панове, чи належить це казино тієї ж компанії, що й казино Cadoola? Бо тоді я вже втратив свої гроші. Я тиждень чекав на виплату майже 500 євро. Обробка з першої хвилини й уже тиждень. Багато скарг і скарг, і гуру казино дає йому високу оцінку? я не розумію

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я ніколи не бачив такої повільної обробки коштів. ти повинен бути обережним. минув тиждень, а на електронні листи не відповідають. щодня чат відповідає автоматичною відповіддю, яка чесно повідомляє, що всі запити на виведення коштів надходять із запізненням.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я кілька разів спілкувався через чат і електронну пошту. Ніколи немає відповіді на електронну пошту, і кожного разу в чаті інша людина. Відповідями можуть бути будь-які пояснення в будь-який час. Мені так само багато разів доводилося подавати документи, і вони завжди відмовляються без жодних пояснень. І вони належного роду. Відповідь завжди така, що питання опрацьовується фінансовим відділом і вони зв’яжуться з вами електронною поштою, але справа не просувається зовсім.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Тоді гаразд. Це дуже мудро, що ви вирішили подати скаргу зараз. Це триває дуже довго. Наша команда розгляду скарг розгляне його та незабаром зв’яжеться з вами. Тим часом, якщо у вас виникнуть будь-які зміни щодо цієї проблеми або нова інформація, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Панове, чи належить це казино тієї ж компанії, що й казино Cadoola? Бо тоді я вже втратив свої гроші. Я тиждень чекав на виплату майже 500 євро. Обробка з першої хвилини й уже тиждень. Багато скарг і скарг, і гуру казино дає йому високу оцінку? я не розумію

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це той самий власник; ти правий. Однак якщо ви маєте на увазі свою скаргу в Cadoola , я бачу, що казино не може допомогти вам із цією проблемою, оскільки це було на сайті постачальника платіжних послуг, тому я б сказав, що це не має нічого спільного з тим, що у нього є той самий власник.

У будь-якому випадку, зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу. Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, якщо можна запитати?

Ви також можете ознайомитися з тим, як ми перевіряємо всі онлайн-казино в цій статті, щоб дати вам краще уявлення про те, який казино має високий чи низький індекс безпеки.

Будь ласка, дайте нам знати, як відбувається ваше виведення коштів і чи знадобиться вам наша допомога.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я ніколи не бачив такої повільної обробки коштів. ти повинен бути обережним. минув тиждень, а на електронні листи не відповідають. щодня чат відповідає автоматичною відповіддю, яка чесно повідомляє, що всі запити на виведення коштів надходять із запізненням.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Іноді затримки можуть бути пов’язані з тим, що казино перевантажене зняттям коштів. Ми також надаємо казино 14 днів, щоб здійснити платіж, тож запасіться терпінням, будь ласка. Ви вже підтвердили свій рахунок у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

Я відправив документи, але вони сказали, що підтвердження не потрібно.

Автоматичний переклад.
Marru92
1 тиждень тому

Звичайно, тому вони їм поки що не потрібні, і перевірка, ймовірно, буде зроблена пізніше. У таких випадках, на жаль, гравець просто повинен набратися терпіння, оскільки якщо казино не зможе вирішити ситуацію протягом 14 днів, ви можете звернутися до нас, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом чи просто з реальними грошима, які ви внесли?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Я вніс гроші без бонусу

Автоматичний переклад.
Romi
1 тиждень тому

І чи бачите ви, що їм знадобився рік, щоб не вирішити мою проблему, яка полягала в відшкодуванні 475 євро, і врешті-решт вони звинуватили банк? І врешті ніхто не винен і я залишаюся без своїх грошей. Тому я кажу, що ці люди або дуже повільно платять, або взагалі не платять. Отже, висока оцінка, яку ви поставили, є неправильною, враховуючи стільки скарг клієнтів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я вніс гроші без бонусу

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Добре, дякую за це. Ви випадково отримали якісь новини з казино?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

І чи бачите ви, що їм знадобився рік, щоб не вирішити мою проблему, яка полягала в відшкодуванні 475 євро, і врешті-решт вони звинуватили банк? І врешті ніхто не винен і я залишаюся без своїх грошей. Тому я кажу, що ці люди або дуже повільно платять, або взагалі не платять. Отже, висока оцінка, яку ви поставили, є неправильною, враховуючи стільки скарг клієнтів.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Вибачте, але я справді не можу вирішити, хто винен. Мені дуже прикро, коли трапляються подібні проблеми, але я безсумнівно довіряю нашій команді зі скарг і знаю, що вони завжди роблять усе можливе, щоб отримати найкраще вирішення кожної справи.

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого