ФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

10 міс. тому від Imjjj
|
14195 переглядів 138 відповідей |
|
1...5 6 7
Radka
6 міс. тому

Я кілька разів спілкувався через чат і електронну пошту. Ніколи немає відповіді на електронну пошту, і кожного разу в чаті інша людина. Відповідями можуть бути будь-які пояснення в будь-який час. Мені так само багато разів доводилося подавати документи, і вони завжди відмовляються без жодних пояснень. І вони належного роду. Відповідь завжди така, що питання опрацьовується фінансовим відділом і вони зв’яжуться з вами електронною поштою, але справа не просувається зовсім.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Панове, чи належить це казино тієї ж компанії, що й казино Cadoola? Бо тоді я вже втратив свої гроші. Я тиждень чекав на виплату майже 500 євро. Обробка з першої хвилини й уже тиждень. Багато скарг і скарг, і гуру казино дає йому високу оцінку? я не розумію

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я ніколи не бачив такої повільної обробки коштів. ти повинен бути обережним. минув тиждень, а на електронні листи не відповідають. щодня чат відповідає автоматичною відповіддю, яка чесно повідомляє, що всі запити на виведення коштів надходять із запізненням.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я кілька разів спілкувався через чат і електронну пошту. Ніколи немає відповіді на електронну пошту, і кожного разу в чаті інша людина. Відповідями можуть бути будь-які пояснення в будь-який час. Мені так само багато разів доводилося подавати документи, і вони завжди відмовляються без жодних пояснень. І вони належного роду. Відповідь завжди така, що питання опрацьовується фінансовим відділом і вони зв’яжуться з вами електронною поштою, але справа не просувається зовсім.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тоді гаразд. Це дуже мудро, що ви вирішили подати скаргу зараз. Це триває дуже довго. Наша команда розгляду скарг розгляне його та незабаром зв’яжеться з вами. Тим часом, якщо у вас виникнуть будь-які зміни щодо цієї проблеми або нова інформація, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Панове, чи належить це казино тієї ж компанії, що й казино Cadoola? Бо тоді я вже втратив свої гроші. Я тиждень чекав на виплату майже 500 євро. Обробка з першої хвилини й уже тиждень. Багато скарг і скарг, і гуру казино дає йому високу оцінку? я не розумію

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це той самий власник; ти правий. Однак якщо ви маєте на увазі свою скаргу в Cadoola , я бачу, що казино не може допомогти вам із цією проблемою, оскільки це було на сайті постачальника платіжних послуг, тому я б сказав, що це не має нічого спільного з тим, що у нього є той самий власник.

У будь-якому випадку, зазвичай ми даємо казино 14 повних днів для здійснення платежу. Чи ваш обліковий запис там повністю підтверджено, якщо можна запитати?

Ви також можете ознайомитися з тим, як ми перевіряємо всі онлайн-казино в цій статті, щоб дати вам краще уявлення про те, який казино має високий чи низький індекс безпеки.

Будь ласка, дайте нам знати, як відбувається ваше виведення коштів і чи знадобиться вам наша допомога.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я ніколи не бачив такої повільної обробки коштів. ти повинен бути обережним. минув тиждень, а на електронні листи не відповідають. щодня чат відповідає автоматичною відповіддю, яка чесно повідомляє, що всі запити на виведення коштів надходять із запізненням.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Іноді затримки можуть бути пов’язані з тим, що казино перевантажене зняттям коштів. Ми також надаємо казино 14 днів, щоб здійснити платіж, тож запасіться терпінням, будь ласка. Ви вже підтвердили свій рахунок у цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я відправив документи, але вони сказали, що підтвердження не потрібно.

Автоматичний переклад.
Marru92
6 міс. тому

Звичайно, тому вони їм поки що не потрібні, і перевірка, ймовірно, буде зроблена пізніше. У таких випадках, на жаль, гравець просто повинен набратися терпіння, оскільки якщо казино не зможе вирішити ситуацію протягом 14 днів, ви можете звернутися до нас, і ми спробуємо допомогти.

У будь-якому випадку, ви грали з бонусом чи просто з реальними грошима, які ви внесли?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я вніс гроші без бонусу

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

І чи бачите ви, що їм знадобився рік, щоб не вирішити мою проблему, яка полягала в відшкодуванні 475 євро, і врешті-решт вони звинуватили банк? І врешті ніхто не винен і я залишаюся без своїх грошей. Тому я кажу, що ці люди або дуже повільно платять, або взагалі не платять. Отже, висока оцінка, яку ви поставили, є неправильною, враховуючи стільки скарг клієнтів.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вніс гроші без бонусу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Добре, дякую за це. Ви випадково отримали якісь новини з казино?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

І чи бачите ви, що їм знадобився рік, щоб не вирішити мою проблему, яка полягала в відшкодуванні 475 євро, і врешті-решт вони звинуватили банк? І врешті ніхто не винен і я залишаюся без своїх грошей. Тому я кажу, що ці люди або дуже повільно платять, або взагалі не платять. Отже, висока оцінка, яку ви поставили, є неправильною, враховуючи стільки скарг клієнтів.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вибачте, але я справді не можу вирішити, хто винен. Мені дуже прикро, коли трапляються подібні проблеми, але я безсумнівно довіряю нашій команді зі скарг і знаю, що вони завжди роблять усе можливе, щоб отримати найкраще вирішення кожної справи.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Загалом уникайте всіх казино Rapidi NV. Це мій висновок, оскільки я грав у всіх них.

Зараз у цьому казино сьогодні (04 липня 2024 р.) у мене на рахунку 5500 євро + 1500, які очікують на зняття (3 по 500 кожен), і я отримав 1500 євро на зняття. Мої загальні депозити становили 890 євро.


Вперше мені так пощастило в казино Rapidi, і тут почалися проблеми. Перші 3 вилучення завершено через 1 тиждень кожне. Тепер 4-е зняття сьогодні є 8-м днем, і воно все ще очікує.


Я багато разів контактую з казино, але це не вихід. Вони не надають жодного відповідального інструменту для азартних ігор, і причина їх затримки полягає в тому, щоб просто продовжувати грати на свої грошові виграші чи ні.


Я повернусь, щоб повідомити, скільки днів триватимуть наступні вилучення, якщо потрібно чекати місяць на кожне, я зроблю.


Також не довіряйте високій оцінці, яку дають гуру казино цій сторінці, у мене вже є відкрита справа, але я не думаю, що це щось змінить.


Просто перейдіть до наступного казино, але не будьте казино Rapidi NV.


веселіться

Автоматичний переклад.
armagedwnn
4 міс. тому

Привіт, думаю, я б почав із того, що це гарна новина, що ви вже отримали певні гроші, це позитивно.

Однак я бачу, що ви чекаєте наступного платежу більше тижня, і я хотів би сказати, що ми даємо казино 14 днів на цей процес, тому, якщо ви не отримаєте свій наступний платіж, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує зв’язатися з казино та допомогти вам.

Сподіваюся, у цьому не буде необхідності, і це буде вирішено.

Звичайно, не грайте зі своїми грошима, тому що якщо ви програєте, ми не зможемо вам допомогти, тому спробуйте почекати, поки все не вирішиться.

Сподіваюся, все вийде добре, і ви все отримаєте.

Схрещені пальці. 🤞☘️

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт Яро,

дякую за ваш коментар. Загалом у них немає приводу для скасування зняття коштів, метод такий самий, як і попередні зняття. Це позитив з мого боку. Вони зволікають, тому що вказують більшості хлопців, що грати в азартні ігри вони не можуть так довго чекати.


Сьогодні 9-й день і все ще очікується, з мого боку Rapidi взагалі мене втрачає. Я точно граю в азартні ігри, але у мене є 2-3 казино, які ідеальні, тому немає причини, якщо мені потрібно грати, щоб повернутися сюди. Тому що я ніколи не візьму свої гроші, якщо я це зроблю.


Справа в тому, що це точно не казино 8. Я зберігаю записи для всіх моїх виведень через багато днів, коли все буде завершено, я прийду, щоб опублікувати це, скільки часу вам потрібно зняти таку суму, щоб наступні гравці цього уникнути.


Зараз. (Депозити 890 євро за 4 дні, це може показати їм, що я граю гроші, мені не просто пощастило)

1-е зняття (500) - 7 днів на виконання

2-е виведення (500) - 7 днів

3-е виведення (500) - 6 днів

4-е зняття (500) - 9 днів і все ще очікує

5-е зняття (500) - 6 днів і все ще очікує

6-е зняття (500) - 5 днів ще не завершено


і мені потрібно ще 11 знімань. Скажіть, будь ласка, скільки днів потрібно, можливо, місяців, смішно, що це не казино з 8.

Я почекаю ще рік, але я візьму гроші і більше ніколи Rapidi, ось і висновок, і я не буду грати в їхню гру. ЦІМИ ПРАКТИКАМИ ВОНИ ВТРАЧАЮТЬ ГРАВЦІВ.

Автоматичний переклад.
armagedwnn
4 міс. тому

Geiasou. Я, звичайно, розумію ваше розчарування, і сподіваюся, що ваші гроші будуть отримані якомога швидше, щоб ви нарешті могли розслабитися.

Завжди краще перевіряти таку інформацію про денний ліміт заздалегідь, щоб знати, чого очікувати. Незважаючи на те, що процес може бути коротшим, я знаю і розумію ваші наміри.

Наша команда безперечно готова допомогти та втрутитися у вашу скаргу, якщо це необхідно. Тому, будь ласка, тримайте нас в курсі будь-яких новин щодо вашого вилучення.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Зробив зняття 8 днів тому, і все ще нічого. Підтримка надає ті самі автоматичні відповіді.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

@mislajups Якщо вам потрібна порада, ви ніколи не скасовуйте зняття, просто наберіться терпіння, і якщо вони продовжуватимуть відкривати для мене справу, яка спрацює, у мене є ще багато зняття, але я буду чекати стільки, скільки буде потрібно.

Автоматичний переклад.
armagedwnn
4 міс. тому

Я не скасовуватиму зняття коштів

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я кілька днів намагаюся зняти гроші, але це не працює, я завжди отримую гроші назад на свій ігровий рахунок, і кожного разу я чую одне й те саме в чаті і мушу 100 разів пояснювати, про що йдеться

Автоматичний переклад.
1...5 6 7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого