ФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

3 міс. тому від Imjjj
|
4925 переглядів 109 відповідей |
|
1...4 5 6
Додати публікацію
1 місяць тому

Привіт всім,


Я вже коментував тут один раз.

Я чекав 11 днів на виплату 1000 євро. Але нарешті отримав.


Тепер я знову щось виграв 31 березня та 1 квітня і відтоді чекаю.

Я щойно знову отримав платежі, тож у мене все працює добре.


Я тримаю кулаки, щоб ви все ще отримували свої виплати.


привітання

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я радий, мабуть, казино не буде так швидко знімати гроші, що, напевно, мене б збентежило, але я був би не проти почекати тиждень. Головне, що ви отримали гроші, і, за вашими словами, не один раз, тож добре. 😉

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт, мені потрібно надіслати в казино місячну історію транзакцій Mifinity у форматі PDF. Як це зробити з MIFINITY? Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Roswitha74
3 тиж. тому

О, оскільки я не використовую Mifinity, я насправді не знаю. Але ви можете спробувати запитати в цій темі, і, можливо, хтось зможе вам допомогти: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13

Схрестіть пальці, все вийшло добре. 🙂

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

оновлення від мене: це так засмучує, вони виплачують мені 500, але тепер я чекаю наступних 500 з 9 квітня, це кошмар, служба підтримки не відповідає на мої електронні листи, а служба підтримки в реальному часі просто дає ту саму відповідь, скопіювавши та вставивши

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Чекаю гроші з 12 березня. Я вже подав скаргу. Я відправив запитувані документи 15 квітня, а сьогодні, через 3 дні, зі служби підтримки мені написали, що вони передані в фінансовий відділ. Тим часом я надіслав додаткові документи, знімок екрана MIFINITY, до казино. Це було прохання департаменту фінансів у скарзі. Це було 2 дні тому. Я не знаю, чи воно ще прийшло. Поки що немає відповіді від казино, і досі немає грошей. Ось як це з цим казино!!! Ви просто безсилі і втрачаєте віру в солідні казино!!!

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я щойно отримав свої перші 500 євро. Тепер мені цікаво дізнатися, коли будуть виплачені інші 500 євро. Є ще позитивні моменти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

оновлення від мене: це так засмучує, вони виплачують мені 500, але тепер я чекаю наступних 500 з 9 квітня, це кошмар, служба підтримки не відповідає на мої електронні листи, а служба підтримки в реальному часі просто дає ту саму відповідь, скопіювавши та вставивши

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Вибачте, вам довелося так довго чекати. Можливо, ви думали про те, щоб подати скаргу? Можливо, наша команда зможе вам якось допомогти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Я щойно отримав свої перші 500 євро. Тепер мені цікаво дізнатися, коли будуть виплачені інші 500 євро. Є ще позитивні моменти.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Дякуємо за оновлення. Будь ласка, продовжуйте отримувати такі новини незабаром.😉

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, сьогодні я отримав другу виплату. Це було швидко.


Автоматичний переклад.
Roswitha74
3 тиж. тому

Це чудово. Цікаво, ти продовжиш там грати?🤔

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Це місце стає тільки гірше, я чекаю майже два тижні, я відмовлюся від цього місця, це справді погане казино

Автоматичний переклад.
delc22
1 тиждень тому

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу , що є хорошим кроком, коли ви все ще чекаєте на свої гроші.

Однак чи успішно ви підтвердили свій обліковий запис? Ви грали з бонусом чи ні? Ви все ще підтримуєте зв’язок із казино у зв’язку з виведенням?

Дайте мені знати, і, звичайно, якщо щось зміниться, не соромтеся повідомити мені.

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

В обліковому записі сказано, що верифікація наразі не потрібна, і я ніколи не використовую бонус на депозит, і все, що вони постійно кажуть, це терпіння

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
delc22
1 тиждень тому

Ну, вибачте, що я це кажу, але нема чого робити висновки.

Очевидно, той факт, що вам вдалося зняти кілька разів до цієї затримки, звучить принаймні багатообіцяюче, чи не так? І все-таки було б справедливо передати вам гідне пояснення.

Сподіваємось на те, що невдовзі зміниться гра. 🤞🤞


Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Привіт всім.


Нещодавно я зіткнувся з казино, відомим як NovaJackpot.com, яке працює за ліцензією Кюрасао та під компанією Rabidi NV


Ця компанія затримує моє вилучення вже місяць після того, як їхній веб-сайт обіцяє зняття через 3-5 днів. Починаючи з третього дня процесу зняття коштів, я продовжував запитувати службу підтримки в реальному часі, коли будуть надіслані гроші, і вони просто відповідали автоматичною відповіддю «незабаром». Вони не мають наміру надсилати його, і, погрожувавши повідомити про свою компанію агентству з ліцензування казино, вони забанили мій обліковий запис. Будь ласка, тримайтеся подалі від цього казино.


Їхня служба підтримки електронною поштою також не відповіла на жодне з моїх електронних листів, які я надіслав кілька тижнів тому.


Сума депозиту: $910

Сума, яку намагалися вивести: $520

Змінено автором 1 тиждень тому
Автоматичний переклад.
llamaontv
1 тиждень тому

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Чи означає це, що у вас все ще є баланс на вашому рахунку, і казино заблокувало ваш рахунок? Мені здається, що місяць для одного зняття грошей – це досить багато, тому добре, що ви подали скаргу .

Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що це вдасться.

Поки що нам доведеться почекати і подивитися, як піде розслідування.

Автоматичний переклад.
3 дн. тому


Це шахрайське казино, і я не отримаю свій виграш. Вже 3 місяці чекаю. Запити на зняття грошей час від часу скасовувалися казино, і я не отримував жодних повідомлень чи пояснень, чому. Дозволи в порядку, але вони все одно постійно піддаються сумніву. А документ про банківську операцію не приймається, навіть якщо він належного часу і депозит видно.


Автоматичний переклад.
Sane
2 дн. тому

Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Ви також перевірили, чи правильний формат документа? Часто це є причиною неприйняття деяких документів від казино.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібно допомогти вирішити цю проблему, не соромтеся подати скаргу тут, і наша команда обов’язково її розгляне. Для цього перейдіть за цим посиланням .

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Так, формат документа правильний 👍

Автоматичний переклад.
Sane
2 дн. тому

Добре, тож якщо у казино справді є вагома причина не приймати ваші документи, це має бути щось інше.

Говорячи про це, я припускаю, що ви обмінялися деякими відповідями з його співробітниками, будь-якими згадками про те, чому ці документи не були прийняті?

Очевидно, що 3 місяці — це далеко не нормальний термін, тому я не сумніваюся, що ви їх не запитували.

Чи знаєте ви щось, що варто згадати? 🤔



Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого