ГоловнаФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від Imjjj
|
19 637 переглядів 139 відповідей |
|
1...4 5 67

Привіт всім,


Я вже коментував тут один раз.

Я чекав 11 днів на виплату 1000 євро. Але нарешті отримав.


Тепер я знову щось виграв 31 березня та 1 квітня і відтоді чекаю.

Я щойно знову отримав платежі, тож у мене все працює добре.


Я тримаю кулаки, щоб ви все ще отримували свої виплати.


привітання

Автоматичний переклад.

Я радий, мабуть, казино не буде так швидко знімати гроші, що, напевно, мене б збентежило, але я був би не проти почекати тиждень. Головне, що ви отримали гроші, і, за вашими словами, не один раз, тож добре. 😉

Автоматичний переклад.

Привіт, мені потрібно надіслати в казино місячну історію транзакцій Mifinity у форматі PDF. Як це зробити з MIFINITY? Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
Roswitha74

О, оскільки я не використовую Mifinity, я насправді не знаю. Але ви можете спробувати запитати в цій темі, і, можливо, хтось зможе вам допомогти: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/mifinity-withdrawal-to-bank-account/13

Схрестіть пальці, все вийшло добре. 🙂

Автоматичний переклад.

оновлення від мене: це так засмучує, вони виплачують мені 500, але тепер я чекаю наступних 500 з 9 квітня, це кошмар, служба підтримки не відповідає на мої електронні листи, а служба підтримки в реальному часі просто дає ту саму відповідь, скопіювавши та вставивши

Автоматичний переклад.

Чекаю гроші з 12 березня. Я вже подав скаргу. Я відправив запитувані документи 15 квітня, а сьогодні, через 3 дні, зі служби підтримки мені написали, що вони передані в фінансовий відділ. Тим часом я надіслав додаткові документи, знімок екрана MIFINITY, до казино. Це було прохання департаменту фінансів у скарзі. Це було 2 дні тому. Я не знаю, чи воно ще прийшло. Поки що немає відповіді від казино, і досі немає грошей. Ось як це з цим казино!!! Ви просто безсилі і втрачаєте віру в солідні казино!!!

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав свої перші 500 євро. Тепер мені цікаво дізнатися, коли будуть виплачені інші 500 євро. Є ще позитивні моменти.

Автоматичний переклад.

оновлення від мене: це так засмучує, вони виплачують мені 500, але тепер я чекаю наступних 500 з 9 квітня, це кошмар, служба підтримки не відповідає на мої електронні листи, а служба підтримки в реальному часі просто дає ту саму відповідь, скопіювавши та вставивши

Автоматичний переклад.

Вибачте, вам довелося так довго чекати. Можливо, ви думали про те, щоб подати скаргу? Можливо, наша команда зможе вам якось допомогти.

Автоматичний переклад.

Я щойно отримав свої перші 500 євро. Тепер мені цікаво дізнатися, коли будуть виплачені інші 500 євро. Є ще позитивні моменти.

Автоматичний переклад.

Дякуємо за оновлення. Будь ласка, продовжуйте отримувати такі новини незабаром.😉

Автоматичний переклад.

Так, сьогодні я отримав другу виплату. Це було швидко.


Автоматичний переклад.
Roswitha74

Це чудово. Цікаво, ти продовжиш там грати?🤔

Автоматичний переклад.

Це місце стає тільки гірше, я чекаю майже два тижні, я відмовлюся від цього місця, це справді погане казино

Автоматичний переклад.
delc22

Я бачу, що вам вдалося подати скаргу , що є хорошим кроком, коли ви все ще чекаєте на свої гроші.

Однак чи успішно ви підтвердили свій обліковий запис? Ви грали з бонусом чи ні? Ви все ще підтримуєте зв’язок із казино у зв’язку з виведенням?

Дайте мені знати, і, звичайно, якщо щось зміниться, не соромтеся повідомити мені.

Автоматичний переклад.

В обліковому записі сказано, що верифікація наразі не потрібна, і я ніколи не використовую бонус на депозит, і все, що вони постійно кажуть, це терпіння

Змінено
Автоматичний переклад.
delc22

Ну, вибачте, що я це кажу, але нема чого робити висновки.

Очевидно, той факт, що вам вдалося зняти кілька разів до цієї затримки, звучить принаймні багатообіцяюче, чи не так? І все-таки було б справедливо передати вам гідне пояснення.

Сподіваємось на те, що невдовзі зміниться гра. 🤞🤞


Автоматичний переклад.

Привіт всім.


Нещодавно я зіткнувся з казино, відомим як NovaJackpot.com, яке працює за ліцензією Кюрасао та під компанією Rabidi NV


Ця компанія затримує моє вилучення вже місяць після того, як їхній веб-сайт обіцяє зняття через 3-5 днів. Починаючи з третього дня процесу зняття коштів, я продовжував запитувати службу підтримки в реальному часі, коли будуть надіслані гроші, і вони просто відповідали автоматичною відповіддю «незабаром». Вони не мають наміру надсилати його, і, погрожувавши повідомити про свою компанію агентству з ліцензування казино, вони забанили мій обліковий запис. Будь ласка, тримайтеся подалі від цього казино.


Їхня служба підтримки електронною поштою також не відповіла на жодне з моїх електронних листів, які я надіслав кілька тижнів тому.


Сума депозиту: $910

Сума, яку намагалися вивести: $520

Змінено
Автоматичний переклад.
llamaontv

Привіт, мені шкода, що ти потрапив у цю ситуацію. Чи означає це, що у вас все ще є баланс на вашому рахунку, і казино заблокувало ваш рахунок? Мені здається, що місяць для одного зняття грошей – це досить багато, тому добре, що ви подали скаргу .

Ви грали з бонусом чи ні?

У будь-якому разі, оскільки у вас є скарга, наша команда спробує вам допомогти, і я твердо вірю, що це вдасться.

Поки що нам доведеться почекати і подивитися, як піде розслідування.

Автоматичний переклад.


Це шахрайське казино, і я не отримаю свій виграш. Вже 3 місяці чекаю. Запити на зняття грошей час від часу скасовувалися казино, і я не отримував жодних повідомлень чи пояснень, чому. Дозволи в порядку, але вони все одно постійно піддаються сумніву. А документ про банківську операцію не приймається, навіть якщо він належного часу і депозит видно.


Автоматичний переклад.
Sane

Вибачте за проблему, яка виникла в цьому казино. Ви також перевірили, чи правильний формат документа? Часто це є причиною неприйняття деяких документів від казино.

Якщо ви вважаєте, що вам потрібно допомогти вирішити цю проблему, не соромтеся подати скаргу тут, і наша команда обов’язково її розгляне. Для цього перейдіть за цим посиланням .

Автоматичний переклад.
Romi

Так, формат документа правильний 👍

Автоматичний переклад.
Sane

Добре, тож якщо у казино справді є вагома причина не приймати ваші документи, це має бути щось інше.

Говорячи про це, я припускаю, що ви обмінялися деякими відповідями з його співробітниками, будь-якими згадками про те, чому ці документи не були прийняті?

Очевидно, що 3 місяці — це далеко не нормальний термін, тому я не сумніваюся, що ви їх не запитували.

Чи знаєте ви щось, що варто згадати? 🤔



Автоматичний переклад.
1...4 5 67
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого