Я вже 3 тижні чекаю на свої гроші. Нічого не відбувається. Завжди однакова відповідь у чаті та жодної відповіді від самого казино. Казино все ще має хорошу репутацію???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Я згоден, я думаю, що гуру казино справді потрібно знизити цю оцінку, оскільки це єдина причина, чому я тут зареєструвався
I agree, i think casino guru really need to lower that score as that is the only reason i signed up here
Я вже 3 тижні чекаю на свої гроші. Нічого не відбувається. Завжди однакова відповідь у чаті та жодної відповіді від самого казино. Казино все ще має хорошу репутацію???
I've been waiting for my money for 3 weeks now. Nothing is happening. Always the same answer in the chat and no response from the casino itself. The casino still has a good reputation???
Ich warte jetzt schon 3 Wochen auf mein Geld. Es tut sich einfach nichts. Im Chat immer dieselbe Antwort und vom Casino selbst keine Reaktion. Das Casino genießt immernoch einen guten Ruf???
Так, я знаю про ваш випадок, тому що я читав цю тему. Мені дуже прикро, що пройшло досить багато часу, відколи ви чекали на зняття коштів.
Але єдине, що залишається, це набратися терпіння, коли у вас є претензії до нас, адже наша команда спробує вам допомогти. Якщо ви не отримаєте жодної відповіді від казино, ми можемо лише почекати та подивитися, чим усе закінчиться.
Що стосується репутації, то індекс безпеки казино не просто падає. Якщо ваша скарга не вирішена, наша команда обробки даних розгляне її та відповідно відкоригує індекс безпеки.
Yes I know about your case, because I read this thread. I'm quite sorry that it's actually been quite a long time since you've been waiting for a withdrawal.
But the only thing left is to be patient when you have a complaint with us, because our team will try to help you. If you don't get any response from the casino, we can only wait and see how the whole thing ends up.
As far as reputation is concerned, the casino's safety index doesn't just drop. If your complaint is unresolved, then our data team will look into it and the safety index will be adjusted accordingly.
Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Я згоден, що виграти не повинно бути так важко. Особливо, коли ти чекаєш кілька тижнів. Однак іноді казино перевіряють більші виграші, і тому це час від часу трапляється. Але ви завжди повинні знати, що відбувається, щоб мати розуміння.
У будь-якому разі, якщо ви чекаєте більше двох тижнів, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.
I agree that it shouldn't be that difficult to get wins. Especially when you've been waiting a few weeks. However, sometimes casinos do checks for bigger wins and that's why that happens from time to time. But you should always know what's going on so you have an insight.
Anyway, if you wait more than two weeks, you know you can contact us.
Чекав 400 євро з 27 березня і 400 євро один раз і 100 євро 18 березня. Тож загалом 900 євро поки що нічого на моєму рахунку. У чаті або підтримці ви отримуєте лише ту саму відповідь, що вона вже в дорозі та буде у вашому обліковому записі найближчим часом. Мені справді до біса сумно. В умовах зазначено, що це займає 3-5 робочих днів...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Досі немає грошей і немає відповіді від казино. Мою скаргу також не розглянули. Я в розгубленості.
Still no money and no response from the casino. My complaint hasn't been dealt with either. I'm at a loss.
Immer noch kein Geld und keine Reaktion des Casinos. Bei meiner Beschwerde tut sich auch nichts . Ich bin ratlos.
Просто дайте скаргу ще кілька днів, будь ласка. Я думаю, що все це очікування було болісним, але команда знає про вашу відмову та зрештою зв’яжеться з вами.
За таймером залишилося більше 4 днів. Будь ласка, будьте терплячі. 🙏
Just give the complaint a few more days, please. I imagine this whole wait is painful, yet the team is aware of your withdrawal and will get back to you eventually.
According to the timer, there are more than 4 days left. Please, be patient. 🙏
Чекав 400 євро з 27 березня і 400 євро один раз і 100 євро 18 березня. Тож загалом 900 євро поки що нічого на моєму рахунку. У чаті або підтримці ви отримуєте лише ту саму відповідь, що вона вже в дорозі та буде у вашому обліковому записі найближчим часом. Мені справді до біса сумно. В умовах зазначено, що це займає 3-5 робочих днів...
Been waiting for €400 since March 27th and €400 once and €100 once on March 18th. So a total of €900 nothing in my account so far. In the live chat or support you only get the same answer that it is already on the way and will be on your account in the near future. I'm really damn sad. The terms and conditions say it takes 3-5 working days...
Warte jetzt seit dem 27 März auf 400€ und am 18 einmal 400€ und einmal 100€. Also insgesamt 900€ bis jetzt nichts auf meinem Konto. Im Livechat bzw Support bekommt man nur die selbe Antwort das es schon auf dem Weg ist und in naher Zukunft auf dem Konto sei bin wirklich verdammt traurig. In den agbs steht das es 3-5 Werktage sind….
Це цікаво. Коли кажуть, що гроші вже в дорозі, я спробую отримати номер транзакції.
Щойно транзакцію було здійснено, це не повинно бути проблемою, чи не так?
Як ви думаєте, ви можете отримати трохи?
Я маю на увазі, я сподіваюся, що це була не просто пуста фраза, щоб вас заспокоїти.
That's interesting. When they say the money is already on its way, I would try to get the transaction number.
Once the transaction has been carried out, it should not be a problem, right?
Do you think you can get some?
I mean, I hope it was not just an empty phrase to calm you down.
Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші
They paid out one of them of 440 euro, im still waiting to withdraw 6000. My next two withdrawals are pending almost two weeks now. Its really turning me off the business. If u win u should not have to go through this to get your money
Бачу, нічого конкретного. Ну, не дуже корисно, просто звичайне заспокоєння. 🤷♀️
Якщо я не помиляюся, казино не змогло виконати платежі протягом 14 повних днів, які ми застосовували як максимальний термін.
Отже, як щодо створення офіційної скарги, щоб наша команда з розгляду скарг мала можливість зануритися в це питання?
Ця стаття 👈 охоплює основи та може дати вам перевагу. Що ти думаєш?
I see, nothing concrete.. Well, not very useful, just a common reassuring. 🤷♀️
If I'm not mistaken, the casino failed to fulfill the payments within 14 full days, which we used to apply as a maximum time frame.
So, how about creating an official complaint so our dedicated Complaint Team has a chance to dive into the matter?
This article 👈 covers the basics and might give you a head start. What do you think?
Я досі не отримав грошей. Я чекав верифікації з 12 березня по 26 березня. Це все сумнівно і дуже тривожно!!! Я також подав вам скаргу. Я вже не вірю, що отримаю свої гроші. Але що ти тоді робиш??? Ви абсолютно безсилі!!!
I still haven't received any money. I've been waiting for my verification since March 12th and March 26th. It's all dubious and very worrying!!! I've also submitted a complaint to you. I no longer believe that I'll get my money. But what do you do then??? You're completely powerless!!!
Habe immer noch kein Geld erhalten. Ich warte seit dem 12.03. und seit dem 26.03. auf meine Verifizierung. Es ist alles dubios und sehr bedenklich!!!! Eine Beschwerde habe ich auch bei Euch eingereicht. Ich glaube nicht mehr daran das ich mein Geld bekommen. Aber was macht man dann??? Man ist vollkommen machtlos!!!
Як я бачу у вашій скарзі , наша команда збирає всю необхідну інформацію та працює над її прогресом. Я сподіваюся, що вони справді зможуть незабаром дійти до рішення. На жаль, поки що ми не можемо багато зробити, просто трохи почекаємо, поки вони зможуть завершити все розслідування. Наберіться терпіння та не робіть жодних висновків до того, як вашу справу буде закрито.
As I can see in your complaint, our team is collecting all the information needed and are working on its progress. I hope they will be really able to get to the resolution soon. Unfortunately, for now, we can not do much, just wait a bit, until they will be able to finish the whole investigation. Please try to be patient and not to get into any conclusions before your case is closed.
Чи були виплати в цьому казино за останні кілька днів? Якщо так, то як довго чекали? Чи платоспроможне це казино? Усіх тут відлякують і чекають однаково, але нічого не відбувається. Це просто неймовірно і злочинно!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
Привіт всім,
Я вже коментував тут один раз.
Я чекав 11 днів на виплату 1000 євро. Але нарешті отримав.
Тепер я знову щось виграв 31 березня та 1 квітня і відтоді чекаю.
Я щойно знову отримав платежі, тож у мене все працює добре.
Я тримаю кулаки, щоб ви все ще отримували свої виплати.
привітання
Hello everyone,
I have already commented here once.
I waited 11 days for my payout of 1000 euros. But I finally received it.
Now I won something again on March 31st and April 1st and have been waiting since then.
I have just received the payments again, so everything is working fine for me.
I keep my fingers crossed that you all still receive your payouts.
greeting
Hallo zusammen,
ich habe hier schon einmal kommentiert.
Auf meine damaligen Auszahlungen in Höhe von 1000 Euro habe ich 11 Tage gewartet. Ich habe sie aber letzten Endes erhalten.
Jetzt habe ich am 31.03. und am 01.04. wieder etwas gewonnen und seitdem gewartet.
Soeben habe ich die Auszahlungen dazu wieder erhalten. Bei mir klappt also alles.
Ich drücke euch allen die Daumen, dass ihr eure Auszahlungen noch erhaltet.
Gruß
Чи були виплати в цьому казино за останні кілька днів? Якщо так, то як довго чекали? Чи платоспроможне це казино? Усіх тут відлякують і чекають однаково, але нічого не відбувається. Це просто неймовірно і злочинно!
Has there been a payout in this casino in the last few days? If so, how long was the wait? Is this casino even solvent? Everyone here is put off and kept waiting in the same way and nothing happens. It's just unbelievable and criminal!
Hat es denn in den letzten Tagen eine Auszahlung in diesem Casino gegeben. Wenn ja , wie lange war die Wartezeit. ? Ist dieses Casino überhaupt zahlungsfähig? Jeder wird hier auf dieselbe Art vertröstet und hingehalten und nichts passiert. Es ist einfach unglaulich und kriminell!
За останні кілька днів я не бачив нічого, щоб казино зуміло вивести будь-кого з гравців. Згідно з нашими скаргами, остання врегульована скарга на зняття коштів була 26 березня. Тому, очевидно, хоча я знаю, що це непросто, нам доведеться набратися терпіння.
I haven't seen anything in the last few days that the casino has managed to cash out any players. The last settled withdrawal complaint was on March 26 according to our complaints. So obviously, even though I know it's not easy, we will have to be patient.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.