ГоловнаФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

 від Imjjj
|
19 587 переглядів 139 відповідей |
|
1...3 4 5...7
delc22

11 днів

Автоматичний переклад.

Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.

Все ще немає інформації про зняття коштів? Минуло більше 2 тижнів, чи не так?

Автоматичний переклад.

Я вже 3 тижні чекаю на свої гроші. Нічого не відбувається. Завжди однакова відповідь у чаті та жодної відповіді від самого казино. Казино все ще має хорошу репутацію???

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші

Автоматичний переклад.
Roswitha74

Я згоден, я думаю, що гуру казино справді потрібно знизити цю оцінку, оскільки це єдина причина, чому я тут зареєструвався

Автоматичний переклад.

Я вже 3 тижні чекаю на свої гроші. Нічого не відбувається. Завжди однакова відповідь у чаті та жодної відповіді від самого казино. Казино все ще має хорошу репутацію???

Автоматичний переклад.

Так, я знаю про ваш випадок, тому що я читав цю тему. Мені дуже прикро, що пройшло досить багато часу, відколи ви чекали на зняття коштів.

Але єдине, що залишається, це набратися терпіння, коли у вас є претензії до нас, адже наша команда спробує вам допомогти. Якщо ви не отримаєте жодної відповіді від казино, ми можемо лише почекати та подивитися, чим усе закінчиться.

Що стосується репутації, то індекс безпеки казино не просто падає. Якщо ваша скарга не вирішена, наша команда обробки даних розгляне її та відповідно відкоригує індекс безпеки.

Автоматичний переклад.

Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші

Автоматичний переклад.

Я згоден, що виграти не повинно бути так важко. Особливо, коли ти чекаєш кілька тижнів. Однак іноді казино перевіряють більші виграші, і тому це час від часу трапляється. Але ви завжди повинні знати, що відбувається, щоб мати розуміння.

У будь-якому разі, якщо ви чекаєте більше двох тижнів, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Автоматичний переклад.

Чекав 400 євро з 27 березня і 400 євро один раз і 100 євро 18 березня. Тож загалом 900 євро поки що нічого на моєму рахунку. У чаті або підтримці ви отримуєте лише ту саму відповідь, що вона вже в дорозі та буде у вашому обліковому записі найближчим часом. Мені справді до біса сумно. В умовах зазначено, що це займає 3-5 робочих днів...

Змінено
Автоматичний переклад.

Досі немає грошей і немає відповіді від казино. Мою скаргу також не розглянули. Я в розгубленості.

Автоматичний переклад.
Roswitha74

Просто дайте скаргу ще кілька днів, будь ласка. Я думаю, що все це очікування було болісним, але команда знає про вашу відмову та зрештою зв’яжеться з вами.

За таймером залишилося більше 4 днів. Будь ласка, будьте терплячі. 🙏

Автоматичний переклад.

Чекав 400 євро з 27 березня і 400 євро один раз і 100 євро 18 березня. Тож загалом 900 євро поки що нічого на моєму рахунку. У чаті або підтримці ви отримуєте лише ту саму відповідь, що вона вже в дорозі та буде у вашому обліковому записі найближчим часом. Мені справді до біса сумно. В умовах зазначено, що це займає 3-5 робочих днів...

Автоматичний переклад.

Це цікаво. Коли кажуть, що гроші вже в дорозі, я спробую отримати номер транзакції.

Щойно транзакцію було здійснено, це не повинно бути проблемою, чи не так?

Як ви думаєте, ви можете отримати трохи?

Я маю на увазі, я сподіваюся, що це була не просто пуста фраза, щоб вас заспокоїти.

Автоматичний переклад.

file Мені це кажуть весь час

Автоматичний переклад.

Вони виплатили одному з них 440 євро, я все ще чекаю, щоб зняти 6000. Мої наступні два зняття чекають майже два тижні. Це дійсно відвертає мене від бізнесу. Якщо ви виграєте, вам не доведеться проходити через це, щоб отримати свої гроші

Автоматичний переклад.

Уже минуло майже два тижні, і я завжди отримую ту саму відповідь у чаті. file

Автоматичний переклад.

Ніколи не вносьте депозит у це казино.

Автоматичний переклад.

file Мені це кажуть весь час

Автоматичний переклад.

Бачу, нічого конкретного. Ну, не дуже корисно, просто звичайне заспокоєння. 🤷‍♀️

Якщо я не помиляюся, казино не змогло виконати платежі протягом 14 повних днів, які ми застосовували як максимальний термін.

Отже, як щодо створення офіційної скарги, щоб наша команда з розгляду скарг мала можливість зануритися в це питання?

Ця стаття 👈 охоплює основи та може дати вам перевагу. Що ти думаєш?

Автоматичний переклад.

Я досі не отримав грошей. Я чекав верифікації з 12 березня по 26 березня. Це все сумнівно і дуже тривожно!!! Я також подав вам скаргу. Я вже не вірю, що отримаю свої гроші. Але що ти тоді робиш??? Ви абсолютно безсилі!!!

Автоматичний переклад.
Roswitha74

Як я бачу у вашій скарзі , наша команда збирає всю необхідну інформацію та працює над її прогресом. Я сподіваюся, що вони справді зможуть незабаром дійти до рішення. На жаль, поки що ми не можемо багато зробити, просто трохи почекаємо, поки вони зможуть завершити все розслідування. Наберіться терпіння та не робіть жодних висновків до того, як вашу справу буде закрито.

Автоматичний переклад.

Чи були виплати в цьому казино за останні кілька днів? Якщо так, то як довго чекали? Чи платоспроможне це казино? Усіх тут відлякують і чекають однаково, але нічого не відбувається. Це просто неймовірно і злочинно!

Автоматичний переклад.

Привіт всім,


Я вже коментував тут один раз.

Я чекав 11 днів на виплату 1000 євро. Але нарешті отримав.


Тепер я знову щось виграв 31 березня та 1 квітня і відтоді чекаю.

Я щойно знову отримав платежі, тож у мене все працює добре.


Я тримаю кулаки, щоб ви все ще отримували свої виплати.


привітання

Автоматичний переклад.

Чи були виплати в цьому казино за останні кілька днів? Якщо так, то як довго чекали? Чи платоспроможне це казино? Усіх тут відлякують і чекають однаково, але нічого не відбувається. Це просто неймовірно і злочинно!

Автоматичний переклад.

За останні кілька днів я не бачив нічого, щоб казино зуміло вивести будь-кого з гравців. Згідно з нашими скаргами, остання врегульована скарга на зняття коштів була 26 березня. Тому, очевидно, хоча я знаю, що це непросто, нам доведеться набратися терпіння.

Автоматичний переклад.
1...3 4 5...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого