ГоловнаФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від Imjjj
|
20 792 переглядів 139 відповідей |
|
12 3 4...7

Хороші новини, я щойно отримав 2x 500 євро, сподіваюся, що у вас теж все вийде

Автоматичний переклад.

Хороші новини, я щойно отримав свої гроші

Автоматичний переклад.

Привіт всім,


На даний момент я чекаю виплат більше тижня. Разом 1000 євро.


Будь ласка, дайте мені знати, коли хтось дійсно отримав виплату.

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що ви чекали на свої гроші тиждень. Чи сказали вам у казино, чому їм так довго? Ви вже підтвердили свій рахунок у казино? Безумовно, було б добре знати, що відбувається, тому що я бачу, що ви не єдиний, хто має проблеми зі зняттям коштів.

Ми даємо казино 14 днів, щоб завершити процес, тому, якщо ви не отримаєте чіткої відповіді та не отримаєте гроші, обов’язково повідомте мене про це.

Автоматичний переклад.
Heiko004

Мега! я в захваті за вас! Отже, це зайняло майже 14 днів? 😊

Автоматичний переклад.

Вони просто блокують ваш обліковий запис, якщо ви подаєте скаргу? У мене є незавершені зняття, які тривають уже 6 днів, але я також маю достатню суму на рахунку, оскільки я можу зняти лише 3 x 500 за раз. Casino Guru дійсно повинен щось зробити щодо оцінки огляду, оскільки я відкрив свій рахунок на основі цього...

Автоматичний переклад.

Я знаю, що у вас досить негативні почуття, але згідно зі скаргою Heiko004 я побачив, що він щойно отримав гроші з казино, тому я бачу світло в кінці тунелю. Я сподіваюся, що вам так само пощастить, і гроші зрештою дійдуть до вас. Якщо ні, ви знаєте, що можете зв’язатися з нами.

Я буду чекати ваших оновлень.

Автоматичний переклад.

Тепер мій обліковий запис просто заблокували без будь-яких пояснень.


Дякуємо за очікування. Я перевірив ваш обліковий запис і, здається, його було заблоковано через рішення адміністрації казино. Щойно ми отримаємо оновлення, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.


Дуже сумнівно

Автоматичний переклад.

З вашої скарги я бачу, що ви нарешті отримали гроші, і це мене дуже тішить, оскільки я бачив, що ви вже дуже нервували. З іншого боку, я не звинувачую вас, тому що я б теж звинувачував, якби минуло близько двох тижнів, тому, погодьтеся, цього достатньо.

У будь-якому випадку, найбільше заспокоює те, що у вас є гроші на рахунку і ви можете бути задоволені. 🎉☘️🤗

Сподіваюся, ви не будете стикатися з подібними турботами в майбутньому.

Однак яким способом ви вивели гроші з казино?

Змінено
Автоматичний переклад.
Jaro

Я заплатив банківським переказом

Автоматичний переклад.

На жаль, у мене це ще не спрацювало. Чекаю з 12 березня. на мої гроші. На жаль, я також більше не можу увійти. Надія помирає останньою.

Автоматичний переклад.
Heiko004

Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.

Я заплатив банківським переказом

Автоматичний переклад.

Хм, хоча для банківського переказу достатньо двох тижнів, я радий, що вам вдалося отримати гроші.

Чи збираєтеся ви робити грубі кроки для цього казино і не приходити сюди грати? 😕

Автоматичний переклад.

На жаль, у мене це ще не спрацювало. Чекаю з 12 березня. на мої гроші. На жаль, я також більше не можу увійти. Надія помирає останньою.

Автоматичний переклад.

Якщо у вас є скарга до нас, наша команда спробує вам допомогти. Я бачив, що Крістіна запитала вас, чи ви отримали гроші, і тепер ми збираємося зв’язатися з казино та подивимося, куди вони підуть.

Сподіваюся, ви побачите гроші якомога швидше.

Автоматичний переклад.

Вже тиждень чекаю першого вилучення

Автоматичний переклад.
delc22

Чи намагалися ви запитати в казино, чому ви чекали цілий тиждень, або від них не надійшло відповіді чи пояснень? Я думаю, ви знаєте, що якщо пройде 14 днів і нічого не зміниться, ви можете зв’язатися з нами. Звичайно, як ми бачили в цій темі з іншими гравцями, виведення зайняло майже 2 тижні, тому ми побачимо, як воно піде.

Будь ласка, повідомте мені, якщо почуєте щось нове. 👍

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони просто кажуть мені бути терплячим, справа в тому, що мені доведеться пройти через це знову 3 рази, якщо я хочу зняти свій баланс. Це катастрофа

Автоматичний переклад.
delc22

Я повністю розумію ваші почуття, але якщо нічого не зміниться і ви не отримаєте гроші за вказаний час, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Тож, очевидно, нам доведеться бути терплячими, хоча я знаю, що ви пережили достатньо. 😥

Автоматичний переклад.

Чекаю з 12 березня. , я більше не можу увійти, а вчора мене в чаті попросили завантажити документи в обліковий запис. Але мене заблокували!!! Тепер відправив все в службу підтримки електронною поштою, тому що іншого варіанту немає. В обліковому записі сказано, що мені не потрібно верифікувати себе??! Поки ніякої реакції. Тепер мене змусять чекати ще 3 тижні. Якщо взагалі щось станеться. Думаю, я не побачу своїх 1000 євро. Ну тоді з Великоднем.

Автоматичний переклад.
Roswitha74

О, я ненавиджу бачити, як інший гравець бореться там.

Відверто кажучи, якби ви переглянули цю тему, ви б побачили, як ми відповіли іншим, мені дуже шкода це говорити, але нам справді доведеться трохи почекати. На щастя, у вас є активна скарга, тож принаймні у нас буде шанс допомогти вам, якщо ситуація вийшла з-під контролю.

Щасливого Великодня! Можливо, незабаром ви отримаєте виграш. 🤞🤞

Автоматичний переклад.

Привіт всім,


Я щойно отримав усі свої виплати. 🙂


Отже, справа рухається вперед.


Автоматичний переклад.
Dirkselten

Нарешті!!! Я дуже радий, що ви поділилися цією чудовою новиною!

Сподіваюся, незабаром підуть інші!

Автоматичний переклад.
Dirkselten

Як довго ви чекали?

Автоматичний переклад.
12 3 4...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого