З вашої скарги я бачу, що ви нарешті отримали гроші, і це мене дуже тішить, оскільки я бачив, що ви вже дуже нервували. З іншого боку, я не звинувачую вас, тому що я б теж звинувачував, якби минуло близько двох тижнів, тому, погодьтеся, цього достатньо.
У будь-якому випадку, найбільше заспокоює те, що у вас є гроші на рахунку і ви можете бути задоволені. 🎉☘️🤗
Сподіваюся, ви не будете стикатися з подібними турботами в майбутньому.
Однак яким способом ви вивели гроші з казино?
I see from your complaint that you finally got the money, which makes me very happy because I could see that you were already quite nervous. On the other hand, I don't blame you, because I would have been too if it had been near two weeks, because let's face it, that's enough.
Anyway, the most reassuring thing is that you have the money in your account and you can be satisfied. 🎉☘️🤗
I hope you won't encounter similar worries in the future.
However, what method did you use to withdraw the money from the casino?
Змінено автором 8 міс. тому
Автоматичний переклад.