Дуже сподіваюся, що це лише тимчасова системна проблема. Я знаю, що зараз це не дуже, але подати скаргу було добре.
Інші гравці можуть побачити, скільки з вас зараз намагаються отримати гроші.
I really hope it's just a temporary system issue. I know it does not feel like much now, but submitting the complaint was a good call.
Other players may see how many of you are now struggling to get the money.
Те саме для мене, я чекав з 13 і 14 березня по 500 євро, здається, це шахрайство, я підозрюю, що це не виплатить, типове казино rabidi nv не дотримується жодних правил чи законів
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
Тут немає виплат. Люди завжди кажуть почекати, а фінансовий відділ затримує. Нічого не відбувається
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Тепер я більше не можу увійти. Служба підтримки теж не змогла мені допомогти. Ви б зв'язалися з mmir. Дуже сумнівно, я думаю, що вони мене просто заблокували. Це було б справді дуже сміливо.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Тут немає виплат. Люди завжди кажуть почекати, а фінансовий відділ затримує. Нічого не відбувається
There are no payouts here. People always tell you to wait and there is a delay from the finance department. Nothing happens
Es finden hier keine Auszahlungen statt. Es wird immer vertröstet man solle warten und es gibt ein delay by the Finance department. Nothing happens
Тепер я більше не можу увійти. Служба підтримки теж не змогла мені допомогти. Ви б зв'язалися з mmir. Дуже сумнівно, я думаю, що вони мене просто заблокували. Це було б справді дуже сміливо.111
Now I can no longer log in. Support couldn't help me either. You would contact mmir. Very questionable, I think they just blocked me. That would be really very bold.111
Nun kann ich mich auch nicht mehr einloggen. Der Support konnte mir auch nicht weiterhelfen. Sie würden sich bei mmir melden. Sehr fragwürdig, ich glaube die haben mich einfach gesperrt. Das wäre wirklich sehr dreist.111
Дякуємо за оновлення. Я бачу, що ви вже подали скаргу , тож подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти. Я тримаю кулаки 🤞 і продовжуйте тримати нас в курсі.
Thank you for the update. I can see you have submitted a complaint already, so let's see if our team will be able to help you out here. I will keep my fingers crossed 🤞 and please continue to keep us updated.
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
Але я не знаю, чи це законно
https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/
But i dont know Is this legit
Було б добре, щоб casinoguru поставив попередження для казино rabidi NV, щоб більше жоден гравець не потрапив у проблеми.
Здається, рабіди у великій біді...
It would Be good to casinoguru put warning for rabidi NV casinos so no More player gets in trouble.
It seems rabidi are in big big trouble...
Ви знаєте, було б нерозумно виставляти попередження на кожне казино Rabidi без офіційної заяви від власника.
Коли ви переконаєтеся, що у вас є щось надійне, просто зв’яжіться з нашою спеціалізованою групою даних ( data@casino.guru ) безпосередньо, будь ласка 🙏
На мій погляд, навіть банкрутство спочатку має бути доведено законом. До того часу це не офіційно. У всякому разі, я вставлю цю статтю далі - про всяк випадок.
Дякую тобі.
You know, it would not be wise to put a warning on every Rabidi casino without an official statement from the owner.
Once you are convinced you have something solid in your hands, just contact our dedicated Data Team (data@casino.guru) directly, please 🙏
In my opinion, even the bankruptcy must first be proven by law. Until then, it's not official. Anyway, I'll paste this article further - just in case.
Thank you.
Хтось мав тут успішні зняття? я починаю хвилюватися, у мене був гарний виграш у 5000, і, схоже, мені потрібно знімати 500 кожні три дні.. у когось був тут хороший досвід?
Has anyone had succesful withdrawals here? im starting to get worried, i had a nice win here of 5000 and it looks like i have to withdraw 500 every three days.. anyone had a good experience here?
Привіт всім,
На даний момент я чекаю виплат більше тижня. Разом 1000 євро.
Будь ласка, дайте мені знати, коли хтось дійсно отримав виплату.
Hello everyone,
I've been waiting for payouts for more than a week at the moment. A total of 1000 euros.
Please let me know when someone has actually received a payout.
Hallo zusammen,
ich warte aktuell auch noch auf Auszahlungen seit mehr als 1 Woche. Ingesamt 1000 Euro.
Bitte informiert mich, wenn endlich mal jemand eine Auszahlung auch wirklich erhalten hat.
Я чекав майже 2 тижні з 13 березня на 2 виплати по 500 євро кожна, і я не думаю, що тут буде виплат
I've been waiting for almost 2 weeks since March 13th for 2 payouts of €500 each and I don't think there will be any payouts here
Ich warte seit fast 2 Wochen seitdem 13.3 auf 2 Auszahlungen von jeweils 500€ glaube hier werden keine Auszahlungen stattfinden
Чи є спосіб повернути свої депозити? Сподіваюся, вилучення пройде гладко
Is there any way to reclaim your deposits? I hope the withdrawal goes smoothly
kann man seine Einzahlungen irgendwie zurückfordern? Ich hoffe es klappt einfach mit dem Auszahlungen
Привіт delc22!
Вау, це точно гарна новина. Вітаємо з великою перемогою!
Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на процес виведення коштів. Чи можете ви сказати мені, як довго ви чекали? Якщо це новий запит, то я б порадив вам ще трохи почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Тим часом ви бачите, що інші гравці також мають подібний досвід, як ваш. Виходячи з цього, я можу сказати, що це не дуже хороша ситуація, якщо багато гравців мають проблеми, але найкраще було б почекати зараз!
Я перевірив Індекс безпеки казино , і він виглядає досить непоганим, тому я думаю, що навіть таке «500 кожні три дні» не так вже й погано. Але якщо ви бачите, що ситуація йде погано, чомусь з якихось причин затягують або просто не дають вам гроші, ви можете в будь-який час подати скаргу на нашому сайті. Я впевнений, що наша команда розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам!
Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть проблеми під час виведення коштів, і я обов’язково вам допоможу.
Удачі!
Hi delc22!
Wow, this is definitely good news. Congratulations on the big win!
Usually we give casinos 14 full days for the withdrawal process. Can you tell me for how long have you been waiting? If its new request, then I would advise you to wait a bit more and to see how the situation will go. Meanwhile you can see that other players also have similar experience like yours. Based on this I can say that this is not very good situation, if a lot of players have problems, but the best would be to wait for now!
I checked the Casino Safety Index, and it seems pretty good, though, so I think even like this "500 every three days", is not so bad after all. But if you see that the situation is going bad, somehow for some reason they are making delays or simply just not giving the money to you, you can submit a complaint anytime in our website. I am sure our Complaint Team will do the best to help you!
Please let me know if you will occur any problems while withdrawing, and I will be sure to help you.
Good luck!
добре, я не думаю, що побачу ці гроші після прочитання цих останніх публікацій.. типово, щоб я отримав свій найбільший виграш у такому місці..
well i dont think i am going to see any of that money after reading these latest posts.. typical me to get my biggest win in a place like this..
Вони просто блокують ваш обліковий запис, якщо ви подаєте скаргу? У мене є незавершені зняття, які тривають уже 6 днів, але я також маю достатню суму на рахунку, оскільки я можу зняти лише 3 x 500 за раз. Casino Guru дійсно повинен щось зробити щодо оцінки огляду, оскільки я відкрив свій рахунок на основі цього...
Do they just block your account if you make a complaint? i have pending withdrawals that are going on 6 days now but also have a fair amount in account as i can only withdraw 3 x 500 at a time. Casino Guru should really do something about the review score as i opened my account based on this…
Схоже, виплат тут не буде. У мене є 2 відкриті виплати з 13 березня, і жодна виплата ще не була оброблена чи виплачена. Не вдається знайти ліцензію на головній сторінці. Я звернувся до відповідальних органів Кюрасао, і вони не знають цього казино. Отже, це казино працює без дійсної ліцензії.
It looks like there will be no payouts here. I have 2 open payouts since March 13th and no payouts have been processed or paid out yet. A license cannot be found on the homepage. I contacted the responsible authorities in Curaçao and they don't know this casino. So this casino operates without a valid license.
So wie es aussieht werden hier keine Auszahlungen stattfinden ich habe 2 offene Auszahlungen seit dem 13.03 offen und bisher keine Auszahlung bearbeitet oder ausgezahlt. Eine Lizenz findet man nicht auf der Homepage. Habe mal die zuständige Behörde in Curaçao kontaktiert die kennen dieses casino nicht. Also arbeitet dieses casino ohne gültige Lizenz.
Тепер мій обліковий запис просто заблокували без будь-яких пояснень.
Дякуємо за очікування. Я перевірив ваш обліковий запис і, здається, його було заблоковано через рішення адміністрації казино. Щойно ми отримаємо оновлення, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.
Дуже сумнівно
My account has now simply been blocked without any explanation.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Very dubious
Mein Konto wurde jetzt einfach ohne Begründung gesperrt.
Thank you for waiting.I have checked your account and it seems that it was blocked due to Casino administration's decision.Once we have an update,we will reach back to you via email.
Sehr unseriös
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.