ФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

3 міс. тому від Imjjj
|
4859 переглядів 109 відповідей |
|
1 2 3...6
Додати публікацію
1 місяць тому

Те саме тут.. cant whitdraw/kyc і немає відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дуже сподіваюся, що це лише тимчасова системна проблема. Я знаю, що зараз це не дуже, але подати скаргу було добре.

Інші гравці можуть побачити, скільки з вас зараз намагаються отримати гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Те саме для мене, я чекав з 13 і 14 березня по 500 євро, здається, це шахрайство, я підозрюю, що це не виплатить, типове казино rabidi nv не дотримується жодних правил чи законів

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я б сказав, що це занадто рано, хоча я розумію ваш підхід. Будемо сподіватися, що це ще не кінець!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тут немає виплат. Люди завжди кажуть почекати, а фінансовий відділ затримує. Нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тепер я більше не можу увійти. Служба підтримки теж не змогла мені допомогти. Ви б зв'язалися з mmir. Дуже сумнівно, я думаю, що вони мене просто заблокували. Це було б справді дуже сміливо.111

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Десь читав, що рабіді Н.В. банкрут..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тут немає виплат. Люди завжди кажуть почекати, а фінансовий відділ затримує. Нічого не відбувається

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви просили зняти кошти, так? Скільки часу минуло насправді? Можливо, наша команда зі скарг зможе допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тепер я більше не можу увійти. Служба підтримки теж не змогла мені допомогти. Ви б зв'язалися з mmir. Дуже сумнівно, я думаю, що вони мене просто заблокували. Це було б справді дуже сміливо.111

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Дякуємо за оновлення. Я бачу, що ви вже подали скаргу , тож подивимося, чи зможе наша команда вам допомогти. Я тримаю кулаки 🤞 і продовжуйте тримати нас в курсі.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Десь читав, що рабіді Н.В. банкрут..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ви скажете, що це правдива інформація?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

https://fintelegram.com/whistleblowers-let-us-learn-more-about-online-casino-operator-rabidi-bankruptcy-procedures-and-its-payment-agents/


Але я не знаю, чи це законно

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Було б добре, щоб casinoguru поставив попередження для казино rabidi NV, щоб більше жоден гравець не потрапив у проблеми.


Здається, рабіди у великій біді...

Автоматичний переклад.
topiturpei
1 місяць тому

Ви знаєте, було б нерозумно виставляти попередження на кожне казино Rabidi без офіційної заяви від власника.

Коли ви переконаєтеся, що у вас є щось надійне, просто зв’яжіться з нашою спеціалізованою групою даних ( data@casino.guru ) безпосередньо, будь ласка 🙏

На мій погляд, навіть банкрутство спочатку має бути доведено законом. До того часу це не офіційно. У всякому разі, я вставлю цю статтю далі - про всяк випадок.

Дякую тобі.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хтось мав тут успішні зняття? я починаю хвилюватися, у мене був гарний виграш у 5000, і, схоже, мені потрібно знімати 500 кожні три дні.. у когось був тут хороший досвід?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт всім,


На даний момент я чекаю виплат більше тижня. Разом 1000 євро.


Будь ласка, дайте мені знати, коли хтось дійсно отримав виплату.

Автоматичний переклад.
Dirkselten
1 місяць тому

Я чекав майже 2 тижні з 13 березня на 2 виплати по 500 євро кожна, і я не думаю, що тут буде виплат

Автоматичний переклад.
Heiko004
1 місяць тому

Чи є спосіб повернути свої депозити? Сподіваюся, вилучення пройде гладко

Автоматичний переклад.
delc22
1 місяць тому

Привіт delc22!

Вау, це точно гарна новина. Вітаємо з великою перемогою!

Зазвичай ми даємо казино 14 повних днів на процес виведення коштів. Чи можете ви сказати мені, як довго ви чекали? Якщо це новий запит, то я б порадив вам ще трохи почекати і подивитися, як розвиватиметься ситуація. Тим часом ви бачите, що інші гравці також мають подібний досвід, як ваш. Виходячи з цього, я можу сказати, що це не дуже хороша ситуація, якщо багато гравців мають проблеми, але найкраще було б почекати зараз!

Я перевірив Індекс безпеки казино , і він виглядає досить непоганим, тому я думаю, що навіть таке «500 кожні три дні» не так вже й погано. Але якщо ви бачите, що ситуація йде погано, чомусь з якихось причин затягують або просто не дають вам гроші, ви можете в будь-який час подати скаргу на нашому сайті. Я впевнений, що наша команда розгляду скарг зробить усе можливе, щоб допомогти вам!

Будь ласка, дайте мені знати, якщо у вас виникнуть проблеми під час виведення коштів, і я обов’язково вам допоможу.

Удачі!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

добре, я не думаю, що побачу ці гроші після прочитання цих останніх публікацій.. типово, щоб я отримав свій найбільший виграш у такому місці..

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Вони просто блокують ваш обліковий запис, якщо ви подаєте скаргу? У мене є незавершені зняття, які тривають уже 6 днів, але я також маю достатню суму на рахунку, оскільки я можу зняти лише 3 x 500 за раз. Casino Guru дійсно повинен щось зробити щодо оцінки огляду, оскільки я відкрив свій рахунок на основі цього...

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
delc22
1 місяць тому

Схоже, виплат тут не буде. У мене є 2 відкриті виплати з 13 березня, і жодна виплата ще не була оброблена чи виплачена. Не вдається знайти ліцензію на головній сторінці. Я звернувся до відповідальних органів Кюрасао, і вони не знають цього казино. Отже, це казино працює без дійсної ліцензії.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тепер мій обліковий запис просто заблокували без будь-яких пояснень.


Дякуємо за очікування. Я перевірив ваш обліковий запис і, здається, його було заблоковано через рішення адміністрації казино. Щойно ми отримаємо оновлення, ми зв’яжемося з вами електронною поштою.


Дуже сумнівно

Автоматичний переклад.
1 2 3...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого