10 міс. тому
Тут ви можете обговорити NovaJackpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Виграші безкоштовних обертань не зараховуються. Вони кажуть вам зачекати 24 години, а потім ви повинні надіслати їм історію свого облікового запису як доказ
- Назва гри
- Постачальник ігор
- Ваш баланс до ставки
- Час ставки
- Сума внеску
- Сума прибутку
- ID ставки
Free spin winnings are not credited. They tell you to wait 24 hours and then you should send them your account history as proof
- The name of the game
- Game provider
- Your balance before the bet
- Bet time
- Amount of contribution
- Amount of profit
- Bet ID
Ilmaiskierros voitot eivät tule tilille. He käskevät odottaa 24 tuntia ja sitten heille pitäisi vielä todisteena laittaa tilihistoriasta
- Pelin nimi
- Pelintarjoaja
- Saldosi ennen vetoa
- Vedon aika
- Panoksen määrä
- Voiton määrä
- Vedon tunnus
Привіт, я можу запитати, чи ваша проблема все ще не зникає, а виграші від безкоштовних обертань досі не надійшли на ваш обліковий запис гравця? Чи доставили ви в казино те, що було потрібно, і чи отримали від них відповідь?
Дайте мені знати, де ви стоїте.
Hi, can I ask if your problem still persists and your free spins winnings still haven't arrived in your player account ? Did you deliver to the casino what was needed and did you get any response from them ?
Let me know where you stand.
Я надіслав скріншот, на якому показано гру та виграш, але вони запитують інформацію про гру, ставки та все, що не відображається в історії, тому я не можу надіслати, але вони не вірять
I sent a screenshot showing the game and the win, but they ask for information about the game, stakes, and whatever else is not shown in the history, so I can't send it, but they don't believe it
Lähetin kuvakaappauksen missä näkyy peli ja voitto mutta he pyytävät pelin, panosten ja vaikka minkä tietoja mitä ei näy historiassa niin en voi lähettää niitä mutta he eivät usko
Хм, я думаю, що в цьому випадку ви точно повинні мати в історії бонусів те, що ви отримували безкоштовні обертання, і деяку інформацію про них. Ви там щось бачите? Тому що, якщо у вас є лише один знімок екрана і нічого більше, цього, мабуть, недостатньо. 🙁
Hmm, I think in this case you should definitely have in your bonus history that you have received free spins and some information about them. Do you see anything there ? Because if you only have one screenshot and nothing else, it's probably not enough. 🙁
Погане обслуговування клієнтів. За депозит у 660 євро ви отримаєте лише 10 євро бонусу за лояльність. Виграші від безкоштовних обертань не надійшли на баланс ігрового рахунку, і питання не було розглянуто.
Bad customer service. For a €660 deposit, you only get a €10 loyalty bonus. The winnings from the free spins did not enter the balance of the game account and the matter was not taken care of.
Asiakaspalvelu huonoa. 660€ talletuksesta ei saa kuin 10€ uskollisuusbonuksen. Ilmaiskierrosten voitot eivät tulleet pelitilin saldoon ja asiaa ei hoidettu.
привіт! Гарна робота, впевнений, вам варто порівняти свій знімок екрана з іншими прямо тут 👈 😉
Hey! Good work, I bet you should compare your screenshot with others right here 👈 😉
Погане обслуговування клієнтів. За депозит у 660 євро ви отримаєте лише 10 євро бонусу за лояльність. Виграші від безкоштовних обертань не надійшли на баланс ігрового рахунку, і питання не було розглянуто.
Bad customer service. For a €660 deposit, you only get a €10 loyalty bonus. The winnings from the free spins did not enter the balance of the game account and the matter was not taken care of.
Asiakaspalvelu huonoa. 660€ talletuksesta ei saa kuin 10€ uskollisuusbonuksen. Ilmaiskierrosten voitot eivät tulleet pelitilin saldoon ja asiaa ei hoidettu.
Хм, я бачив, що ви подали скаргу на те, що казино дозволило вам робити депозити, навіть якщо у вас є заборона на азартні ігри в дочірніх казино.
Моє запитання: чому ви зробили тут депозит?
Що стосується виграшів у безкоштовних обертаннях, я намагався отримати пораду щодо цього, але ви не згадали про це в скарзі, що досить дивно. Чи є у вас інші докази, окрім скріншоту, який я описав у своїй попередній публікації?
Hmm, I saw that you lodged a complaint about the casino allowing you to deposit even though you have a gambling ban at sister casinos.
My question is why did you deposit here ?
As far as the free spin winnings are concerned, I tried to get some advice about that but you didn't mention it in the complaint which is quite surprising. Do you have any other evidence besides the screenshot as I described in my previous post ?
У мене 12 березня. запросив виплату. На сьогоднішній день не було відповіді від казино. У чаті люди постійно говорять, що вони наполегливо працюють над цим і мають бути терплячими. Ви можете платити лише 500 євро на день. У мене відкриті два зняття. Ви також можете просто зв'язатися через чат. Я дуже скептично налаштована!!!!
I have on March 12th. requested a payout. To date there has been no response from the casino. In the chat, people keep saying that they are working hard on it and should be patient. You can only pay out €500 per day. I have two withdrawals open. You can also just contact via chat. I am very skeptical!!!!
Ich habe am 12.03. eine Auszahlung beantragt. Bis heute keinerlei Reaktion seitens des Casinos. Im Chat wird immer wieder behauptet das man mit Hochdruck daran arbeitet und man solle sich gedulden. Man kann ja auch nur 500 € pro Tag auszahlen. Ich habe zwei Auszahlungen offen. Man kann auch nur über den Chat kontaktieren. Ich bin sehr skeptisch!!!!
Ви також намагалися зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою? На їх веб-сайті завжди має бути електронна адреса. Іноді живий чат може бути не дуже корисним, особливо коли справа доходить до виведення коштів, тому краще зв’язатися з казино електронною поштою. Чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, чи було у вас успішне зняття раніше в цьому казино? Будь ласка, повідомте нам, якщо є якісь оновлення.
Have you tried to contact the support by email, as well? There should always be an email on their website. Sometimes the live chat can not be that helpful, really, especially when it comes to the withdrawals, therefore is better to contact the casino by email. Is your account fully verified, have you had any successful withdrawal before at this casino? Please let us know, if there's any update.
Я вже написав кілька листів, відповіді немає. Я не можу підтвердити себе, написано: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати, . Веселіться, граючи. Я ще не знімав гроші в цьому казино. Завдяки хорошій оцінці від GURU я зробив депозит і виграв. На жаль, я не можу поділитися цим відгуком.
I've already written several emails, no response. I can't verify myself, it says: It looks like your account doesn't need to be verified, . Have fun playing. I haven't had a withdrawal at this casino yet. Because of the good rating from GURU, I deposited there and won. Unfortunately I cannot share this review.
Ich habe schon mehrere Mails geschrieben, keine Antwort. Ich kann mich nicht verifizieren, dort steht : Es sieht so aus, als ob Dein Konto nicht verifiziert werden muß, . Viel Spass beim Spielen. Ich hatte noch keine Auszahlung in diesem Casino. Auf Grund der guten Bewertung von GURU habe ich dort eingezahlt und auch gewonnen. Leider kann ich diese Bewertung nicht teilen.
Те саме для мене, я чекав з 13 і 14 березня по 500 євро, здається, це шахрайство, я підозрюю, що це не виплатить, типове казино rabidi nv не дотримується жодних правил чи законів
The same thing for me, I've been waiting since March 13th and March 14th for €500 each, seems to be a scam, I suspect it won't pay out, typical rabidi nv casino doesn't adhere to any rules or laws
Das selbe auch bei mir warte seid 13.03 und 14.03 auf jeweils 500€ scheint eine Masche zu sein vermute werden nicht auszahlen typisches rabidi n.v casino halten sich an keine Regeln und Gesetze
спочатку вони виправдовувалися по-різному, але зараз просто відповідають, що немає обмежень у часі, і вони надішлють електронний лист, якщо погодяться заплатити, тому я думаю, що вони нічого не повернуть.. було б добре, якби я міг навіть повернути свої власні гроші, але це, здається, марна надія. і запитання до casinoguru, чому ви ставите їм таку високу оцінку, якщо вони вже мають цю проблему протягом тривалого часу.
at first they gave different excuses, but now they just answer that there is no time limit and they will send an email if they agree to pay, so I think that they will not pay anything back.. it would be good if I could even get my own money deposited there back, but it seems to be a futile hope. and a question for casinoguru that why do you give them such a high rating if they have already had this problem for a long time.
Все це звучить досить тривожно. Я вже програв 1000 євро в іншому казино, і тепер я майже думаю, що не побачу своїх грошей. Все це за короткий час!! Дуже сумно, що ти такий безсилий.
That all sounds pretty worrying. I've already lost €1000 in another casino and now I almost think I won't see my money. All this in a short time!! Very sad that you are so powerless.
Das hört sich ja alles ziemlich bedenklich an. Ich habe schon einmal 1000 € in einem anderen Casino verloren und glaube jetzt schon fast das ich mein Geld nicht sehen werde. Das alles in kurzer Zeit!! Sehr traurig, das man da so machtlos ist.
Що ж, я подав скаргу тут, і якщо це не допоможе, я, звичайно, звернуся до відповідального органу на Кюрасао. Crownplay також є його частиною, читайте обговорення та скарги. Вся справа в тому, що ніхто не отримує гроші кілька днів.
Well, I have filed a complaint here and if that doesn't help, I will of course contact the responsible authority in Curaçao. Crownplay is also part of it, read the discussions and complaints. It's all about the fact that no one hasn't received their money for several days.
Naja ich habe eine Beschwerde hier eingereicht und wenn das nichts helfen sollte werde ich natürlich die zuständige Behörde in Curaçao kontaktieren. Crownplay gehört ja auch dazu lese da mal die Diskussionen und Beschwerden. Da geht es auch nur darum das keiner sein Geld seid mehreren Tagen nicht bekommt.
Чекаю виплати 8 днів. Я постійно отримую ті самі стандартні відповіді, які служба підтримки навіть не формулює. Здається, я ніколи не отримаю свої гроші
I've been waiting for a payout for 8 days. I keep getting the same standard answers that support doesn't even formulate themselves. It doesn't seem like I'll ever receive my money
Ich warte bereits seit 8 Tagen auf eine Auszahlung. Bekomme immer wieder die gleichen Standard antworten, die der Support nicht einmal selbst formuliert. Es scheint nicht so als würde ich mein Geld jemals erhalten
Казино Rabidi NV має не найкращу репутацію
Well Rabidi NV Casino doesn't have the best reputation
Naja rabidi n.v casino hat nicht den besten ruf
Я вже написав кілька листів, відповіді немає. Я не можу підтвердити себе, написано: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати, . Веселіться, граючи. Я ще не знімав гроші в цьому казино. Завдяки хорошій оцінці від GURU я зробив депозит і виграв. На жаль, я не можу поділитися цим відгуком.
I've already written several emails, no response. I can't verify myself, it says: It looks like your account doesn't need to be verified, . Have fun playing. I haven't had a withdrawal at this casino yet. Because of the good rating from GURU, I deposited there and won. Unfortunately I cannot share this review.
Ich habe schon mehrere Mails geschrieben, keine Antwort. Ich kann mich nicht verifizieren, dort steht : Es sieht so aus, als ob Dein Konto nicht verifiziert werden muß, . Viel Spass beim Spielen. Ich hatte noch keine Auszahlung in diesem Casino. Auf Grund der guten Bewertung von GURU habe ich dort eingezahlt und auch gewonnen. Leider kann ich diese Bewertung nicht teilen.
Я не можу допомогти собі, але здається, що є якась спільна проблема щодо процедури.
Оскільки є багато гравців з різних країн, часові рамки досить однакові. Я хотів би пояснити, що пішло не так. На жаль, оскільки казино мають 14 повних днів для завершення запиту на зняття коштів, також є шанс, що скаргу буде вирішено без подальшого розслідування.
На мою думку, ми спостерігаємо своєрідну боротьбу на цій платформі, і я повністю розумію вашу стурбованість.
I can't help myself, but it seems like there is a sort of mutual problem regarding the procedure.
Since there are many players from different countries yet the time frame is pretty similar. I wish I could explain what went wrong. Sadly, since the casinos are allowed 14 full days to complete the withdrawal request, there is also a chance the complaint will be resolved without further investigation.
In my opinion, we're witnessing a kind of struggle on this platform, and I completely understand your concern.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.