ФорумКазиноNovaJackpot Casino - загальне обговорення

NovaJackpot Casino - загальне обговорення

10 міс. тому від Imjjj
|
14069 переглядів 138 відповідей |
|
1 2...7
10 міс. тому
Тут ви можете обговорити NovaJackpot Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
10 міс. тому

Виграші безкоштовних обертань не зараховуються. Вони кажуть вам зачекати 24 години, а потім ви повинні надіслати їм історію свого облікового запису як доказ

- Назва гри

- Постачальник ігор

- Ваш баланс до ставки

- Час ставки

- Сума внеску

- Сума прибутку

- ID ставки


Автоматичний переклад.
Imjjj
10 міс. тому

Привіт, я можу запитати, чи ваша проблема все ще не зникає, а виграші від безкоштовних обертань досі не надійшли на ваш обліковий запис гравця? Чи доставили ви в казино те, що було потрібно, і чи отримали від них відповідь?

Дайте мені знати, де ви стоїте.

Автоматичний переклад.
Jaro
10 міс. тому

Я надіслав скріншот, на якому показано гру та виграш, але вони запитують інформацію про гру, ставки та все, що не відображається в історії, тому я не можу надіслати, але вони не вірять

Автоматичний переклад.
Imjjj
10 міс. тому

Хм, я думаю, що в цьому випадку ви точно повинні мати в історії бонусів те, що ви отримували безкоштовні обертання, і деяку інформацію про них. Ви там щось бачите? Тому що, якщо у вас є лише один знімок екрана і нічого більше, цього, мабуть, недостатньо. 🙁

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Погане обслуговування клієнтів. За депозит у 660 євро ви отримаєте лише 10 євро бонусу за лояльність. Виграші від безкоштовних обертань не надійшли на баланс ігрового рахунку, і питання не було розглянуто.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому
Змінено Radka 10 міс. тому
Причина: заборонене посилання видалено + додано посилання CG
Автоматичний переклад.
tony1529474
10 міс. тому

привіт! Гарна робота, впевнений, вам варто порівняти свій знімок екрана з іншими прямо тут 👈 😉

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Погане обслуговування клієнтів. За депозит у 660 євро ви отримаєте лише 10 євро бонусу за лояльність. Виграші від безкоштовних обертань не надійшли на баланс ігрового рахунку, і питання не було розглянуто.

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Хм, я бачив, що ви подали скаргу на те, що казино дозволило вам робити депозити, навіть якщо у вас є заборона на азартні ігри в дочірніх казино.

Моє запитання: чому ви зробили тут депозит?

Що стосується виграшів у безкоштовних обертаннях, я намагався отримати пораду щодо цього, але ви не згадали про це в скарзі, що досить дивно. Чи є у вас інші докази, окрім скріншоту, який я описав у своїй попередній публікації?

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

У мене 12 березня. запросив виплату. На сьогоднішній день не було відповіді від казино. У чаті люди постійно говорять, що вони наполегливо працюють над цим і мають бути терплячими. Ви можете платити лише 500 євро на день. У мене відкриті два зняття. Ви також можете просто зв'язатися через чат. Я дуже скептично налаштована!!!!

Автоматичний переклад.
Roswitha74
8 міс. тому

Ви також намагалися зв’язатися зі службою підтримки електронною поштою? На їх веб-сайті завжди має бути електронна адреса. Іноді живий чат може бути не дуже корисним, особливо коли справа доходить до виведення коштів, тому краще зв’язатися з казино електронною поштою. Чи ваш обліковий запис повністю підтверджено, чи було у вас успішне зняття раніше в цьому казино? Будь ласка, повідомте нам, якщо є якісь оновлення.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вже написав кілька листів, відповіді немає. Я не можу підтвердити себе, написано: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати, . Веселіться, граючи. Я ще не знімав гроші в цьому казино. Завдяки хорошій оцінці від GURU я зробив депозит і виграв. На жаль, я не можу поділитися цим відгуком.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Те саме тут.. cant whitdraw/kyc і немає відповіді.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Те саме для мене, я чекав з 13 і 14 березня по 500 євро, здається, це шахрайство, я підозрюю, що це не виплатить, типове казино rabidi nv не дотримується жодних правил чи законів

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

спочатку вони виправдовувалися по-різному, але зараз просто відповідають, що немає обмежень у часі, і вони надішлють електронний лист, якщо погодяться заплатити, тому я думаю, що вони нічого не повернуть.. було б добре, якби я міг навіть повернути свої власні гроші, але це, здається, марна надія. і запитання до casinoguru, чому ви ставите їм таку високу оцінку, якщо вони вже мають цю проблему протягом тривалого часу.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Все це звучить досить тривожно. Я вже програв 1000 євро в іншому казино, і тепер я майже думаю, що не побачу своїх грошей. Все це за короткий час!! Дуже сумно, що ти такий безсилий.

Автоматичний переклад.
Roswitha74
8 міс. тому

Що ж, я подав скаргу тут, і якщо це не допоможе, я, звичайно, звернуся до відповідального органу на Кюрасао. Crownplay також є його частиною, читайте обговорення та скарги. Вся справа в тому, що ніхто не отримує гроші кілька днів.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Чекаю виплати 8 днів. Я постійно отримую ті самі стандартні відповіді, які служба підтримки навіть не формулює. Здається, я ніколи не отримаю свої гроші

Автоматичний переклад.
marcuslandwehr92
8 міс. тому

Казино Rabidi NV має не найкращу репутацію

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я вже написав кілька листів, відповіді немає. Я не можу підтвердити себе, написано: Схоже, ваш обліковий запис не потрібно підтверджувати, . Веселіться, граючи. Я ще не знімав гроші в цьому казино. Завдяки хорошій оцінці від GURU я зробив депозит і виграв. На жаль, я не можу поділитися цим відгуком.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Я не можу допомогти собі, але здається, що є якась спільна проблема щодо процедури.

Оскільки є багато гравців з різних країн, часові рамки досить однакові. Я хотів би пояснити, що пішло не так. На жаль, оскільки казино мають 14 повних днів для завершення запиту на зняття коштів, також є шанс, що скаргу буде вирішено без подальшого розслідування.

На мою думку, ми спостерігаємо своєрідну боротьбу на цій платформі, і я повністю розумію вашу стурбованість.

Автоматичний переклад.
1 2...7
Перейти на сторінкуіз 7 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого