і все! Я був переконаний, що ти мою думку на nomini не розмістиш!
Це те, про що я казав, ми навіть не можемо довіряти відгукам, оскільки ви відмовляєтесь публікувати негативні!
І те, що мою скаргу було вирішено, нічого не змінює в тому, що я думаю про це казино! якраз навпаки! (оскільки це ваш аргумент у вашому електронному листі, який заперечує мою думку.. неймовірно!).
Я ніколи не повинен був потрапити через скаргу!
Ми не будемо ходити навколо куща, я знаю з надійного джерела, що деякі казино пропонують пожертви, переваги певним агентам, посередникам форуму в обмін на добрі слова...
Мені було весело прочитати, що мій останній коментар, опублікований у моїй скарзі, було змінено на користь казино, хоча я мав на увазі зовсім не це.
І прочитати агентом напівжирним шрифтом: «дякую nomini»..
Дякую за що? неправдиво рекламувати бонуси, яких не існує?
Брехати, коли вам кажуть, що немає проблем з відшкодуванням?
Коли нам доводиться боротися тижнями, щоб повернути наші гроші! навіть буду скаржитися!
З’являється все більше і більше хибних казино, які все більше і більше висвітлюються. Але все нормально...
Було б непогано не змінювати цей ком і опублікувати його! Оскільки я не можу висловити свою думку щодо свого досвіду, я опублікую його тут.
Тому що говорити правду стає дуже важко!
Якщо ми не можемо сказати те, що думаємо (звичайно, з повагою), і наш досвід, який сенс проводити форум для обміну думками?
and that's it! I was convinced that you wouldn't post my opinion on nomini!
That's what I was saying, we can't even trust the reviews, since you refuse to post the negative ones!
And just because my complaint was resolved doesn't change anything about what I think about this casino! quite the contrary! (because this is your argument in your email refusing my opinion.. incredible!).
I should never have found myself going through a complaint!
We are not going to beat "around the bush", I know from a reliable source that certain casinos offer donations, advantages to certain agents, forum mediators in exchange for good words...
It amused me to read that my last comment posted in my complaint was modified to benefit the casino, even though that is not at all what I meant.
And to read in bold font by the agent: "thanks to nomini"..
Thanks for what? to falsely advertise bonuses that don't exist?
To lie when they tell you that there is no problem reimbursing you?
When we have to fight for weeks to get our money back! even going to file a complaint!
There are more and more crooked casinos that are being highlighted more and more. But everything is normal...
It would be nice not to modify this com and to post it! Since I can't give my opinion on my experience, I'm posting it here.
Because it becomes very difficult to tell the truth!
If we cannot say what we think (with respect of course), and our experience, what is the point of holding a forum for exchanges and opinions?
Автоматичний переклад.