ФорумКазиноNomini Casino - загальне обговорення

Nomini Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від leonpreiser00
|
11379 переглядів 66 відповідей |
|
12 3 4
Додати публікацію
willp1
7 міс. тому

Гей, вітаємо з твоєю чудовою перемогою. Сподіваюся, ви отримаєте всі гроші, незважаючи на вказаний вами ліміт. Обов’язково повідомте нам, як це відбувається, і чи ви отримаєте гроші без проблем.

Я буду тримати за вас кулаки. 🤞

У будь-якому випадку, який метод ви використовуєте для виведення коштів?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я був на VIP-рівні 4 із жовтня 2023 року до минулої п’ятниці. Потім мене перевели на 3 рівень, хоча я вніс 1400 євро 5 днів тому, на жаль, безуспішно. Наступного понеділка кешбек становив би 140 євро. Я отримав 9,44. Коли я запитав службу підтримки в прямому ефірі, чому так мало кешбеку та чому пониження до рівня 3, відповідь була: «розважайся з кредитом». Ось як ставляться до хороших клієнтів.

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
metzsascha29
5 міс. тому

Отже, ви взагалі не отримали жодного іншого пояснення?

Мені шкода, що ми не можемо нічим допомогти в такому випадку. Вероніка також пояснила вам це у вашій скарзі.🤷‍♀️

Ви збираєтеся продовжувати там грати зараз?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Хороший день. Думаю, я буду шукати нове казино. Я все ще оплакую втрату Бетарда, Френка Фреда та Interwetten Casino. Завдяки патерналізму нашої влади. Оскільки справи йдуть у німецьких казино, привабливості більше немає. Якби я порівняв усе це з суботньою лотереєю, це виглядало так, ніби ви роками грали в систему з 10, 11 або 12 номерами на ряд, а тепер у вас є лише нудний стандартний квиток із 6 номерів на ряд.

Вітаю Саша



Автоматичний переклад.
metzsascha29
4 міс. тому

Я розумію вашу думку. Будьте в безпеці в цьому онлайн-світі, і якщо вам потрібна допомога, не соромтеся звертатися до нас у майбутньому.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

добрий вечір


Я щойно відкрив це казино, і я бачу, що ви його оцінили добре.

Тільки шукаю ліцензію на сайті і не можу знайти? Чи є ліцензія?


(Вони приймають vpn)

Автоматичний переклад.
Linne
2 міс. тому

Привіт, згідно з моєю інформацією, термін дії ліцензії GCB закінчився вчора, тому казино більше не повинно мати цю ліцензію, і, ймовірно, тому ви нічого не бачите на їх веб-сайті.

Але чому ви питаєте, ви хотіли спробувати це тут?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

так, і, на жаль для мене, я зробив помилку, захотівши це спробувати. Чого я справді мав уникати!

Я щойно подав на них скаргу

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Я розумію, що у вас все ще є проблеми з негативними думками, які ми маємо щодо казино.

Ви дуже часто відкидаєте їх, занадто часто, тому ми більше не публікуємо.

Прикро, тому що це спотворює реальність, а досвід дуже важливо читати. Якби я це зробив, я міг би уникнути дуже поганого досвіду.

Моя скарга очікує на розгляд.

Але знайте, що навіть якщо моя скарга буде вирішена, моя думка не зміниться! тому що це дійсно досвід, який я мав з цим казино!

Змінено автором 2 міс. тому
Автоматичний переклад.
Linne
2 міс. тому

Ти вчинив правильно.

Що стосується перевірки користувачами, це наша процедура. Навіть якщо казино вирішує скаргу, це не означає, що перевірка не може бути схвалена. Однак ми розглянемо це лише тоді, коли скаргу буде закрито. Сподіваюся, ти розумієш.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У когось є проблеми зі зняттям з Nomini? Я зробив свої перші 2 зняття два тижні тому, і вони все ще тривають. Чат у прямому ефірі – це просто боти, вони не відповідають на електронні листи, і це виглядає як явне шахрайство. Хтось втратив свої гроші після зняття?

Автоматичний переклад.
pervasileiadis
2 міс. тому

Більшість людей мають там проблеми, я ніколи не отримував гроші звідти і просто відмовився, тому що їх просили надати деякі неможливі речі для перевірки.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

У когось є проблеми зі зняттям з Nomini? Я зробив свої перші 2 зняття два тижні тому, і вони все ще тривають. Чат у прямому ефірі – це просто боти, вони не відповідають на електронні листи, і це виглядає як явне шахрайство. Хтось втратив свої гроші після зняття?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Судячи з того, що я бачу в скаргах, грошей чекаєш не тільки ти. Я б сказав, що казино намагається вирішити проблеми, які виникли, а також затримку зняття коштів. Але мені було б достатньо двох тижнів, тому що саме стільки часу ми даємо казино, щоб її вирішити. Ви не дізналися нічого важливого за весь цей час? Томас відповість вам найближчим часом, тож якщо гроші не надійдуть, зверніться до казино.

Сподіваюся, все вийде.

Автоматичний переклад.
Linne
1 місяць тому

і все! Я був переконаний, що ти мою думку на nomini не розмістиш!

Це те, про що я казав, ми навіть не можемо довіряти відгукам, оскільки ви відмовляєтесь публікувати негативні!

І те, що мою скаргу було вирішено, нічого не змінює в тому, що я думаю про це казино! якраз навпаки! (оскільки це ваш аргумент у вашому електронному листі, який заперечує мою думку.. неймовірно!).


Я ніколи не повинен був потрапити через скаргу!


Ми не будемо ходити навколо куща, я знаю з надійного джерела, що деякі казино пропонують пожертви, переваги певним агентам, посередникам форуму в обмін на добрі слова...

Мені було весело прочитати, що мій останній коментар, опублікований у моїй скарзі, було змінено на користь казино, хоча я мав на увазі зовсім не це.

І прочитати агентом напівжирним шрифтом: «дякую nomini»..


Дякую за що? неправдиво рекламувати бонуси, яких не існує?

Брехати, коли вам кажуть, що немає проблем з відшкодуванням?


Коли нам доводиться боротися тижнями, щоб повернути наші гроші! навіть буду скаржитися!

З’являється все більше і більше хибних казино, які все більше і більше висвітлюються. Але все нормально...

Було б непогано не змінювати цей ком і опублікувати його! Оскільки я не можу висловити свою думку щодо свого досвіду, я опублікую його тут.

Тому що говорити правду стає дуже важко!

Якщо ми не можемо сказати те, що думаємо (звичайно, з повагою), і наш досвід, який сенс проводити форум для обміну думками?

Автоматичний переклад.
Linne
1 місяць тому

Привіт.

Почну з того, що ми точно не відмовляємось у публікації будь-якого негативного відгуку, як ви тут кажете. Він має ґрунтуватися лише на відповідному досвіді та містити всю правду.

Ви отримали електронний лист із поясненням причини відхилення, і через те, що казино вирішило проблему, яку ви описали у своєму відгуку користувача, відгук було відхилено.

Вас також повідомили, що ви можете сміливо подати новий, скажімо так, актуальну інформацію щодо всієї ситуації. Будь ласка, надішліть новий відгук і, звичайно, додайте повний опис ситуації, яка сталася в цьому казино. Ми його розглянемо, і якщо воно буде відповідати всім критеріям, то буде опубліковано для всіх.

На вашу заяву про те, що ваш останній коментар було змінено. Я дійсно не розумію, що ви тут маєте на увазі.🤷‍♀️

Я думаю, що я бачу ваш останній коментар у скарзі тут як "Спасибі Гуру".

А ще Браніслав наприкінці написав саме такі слова: «Дякую і вам, команда Nomini Casino, за допомогу та співпрацю!»

Вибачте, але я справді не розумію вашої думки.

Також, звичайно, будь ласка, не соромтеся писати на форумі свою думку або свій досвід роботи з будь-яким онлайн-казино. Ми завжди це цінуємо.

Я сподіваюся, що я пояснив свою точку зору тут, і ми чекаємо, щоб прочитати ваш новий відгук користувача про ваш досвід роботи з цим казино.

Дякуємо за розуміння.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Привіт, мою скаргу розглянуто. Я хотів би, щоб ви згадали, що я отримав гроші.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені здається, я поспішив, казино Nomine заплатило 595 реалів, і вони надійшли на мій рахунок.😁

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
leonewleo2017
1 місяць тому

Дякуємо за цю інформацію. Про це я також повідомлю вашого спеціаліста з розгляду скарг.

Іноді добре бути трохи терплячим, чи не так?

Ми раді, що ви все одно скористалися нашим центром вирішення проблем, і сподіваємося, що наступного разу в цьому казино не виникне проблем.

Ти збираєшся там зараз грати, якщо ти не проти, що я запитую?

Автоматичний переклад.
1 тиждень тому

Я зробив 3 зняття коштів у цьому казино, і я отримав лише перший, минуло 10 днів, як ви думаєте, я ніколи не отримаю гроші??

Автоматичний переклад.
Kristo
6 дн. тому

Гей, ти запитав казино, що відбувається з двома іншими і чому така затримка? Як довго ви чекали першого вилучення? Ми даємо казино 14 днів, щоб надіслати гравцеві гроші, тож ще кілька днів, і якщо нічого не станеться, я піду й подам скаргу. Тому не забудьте повідомити мене, якщо щось трапиться або якщо вони не надішлють вам гроші.

Чи можливо це?

Автоматичний переклад.
12 3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого