ГоловнаФорумКазиноNitrowinner Casino - загальне обговорення

Nitrowinner Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

 від kikiwillmo
|
1 937 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
kikiwillmo

Знову привіт!

Саме тому індекс безпеки має жовтий колір, що означає «нижче середнього». Подбайте також про деталі. Ваші публікації зазвичай працюють в обох напрямках.

Ми не можемо виміряти відповіді на електронні листи. Ліцензія, з іншого боку, є стабільною частиною індексу безпеки.


Автоматичний переклад.

«Зомбі-казино вказується, якщо в казино немає живого чату»


У Nitro немає живого чату, вони не відповідають нікому в Інтернеті на електронну пошту. Чимало гравців повідомляють, що зняття коштів не обробляються.


Це типовий гуру казино. Ви робите саме те, що робили зі Скаттерхоллом та незліченною кількістю інших. Я запропонував допомогти виконувати роль наглядача казино, але цього не сталося. Це підозріло.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo

Доброго дня тобі.

Знову ж таки, я так розумію, вам не подобаються наші методи та методологія. Але з такими здібностями ми навряд чи можемо скористатися вашою допомогою як неупередженого тестувальника. Я думаю, що це досить очевидно. Я вже витратив деякий час на пояснення, як тут все працює. Я справді не розумію.

Знову ж таки, зв’язок, процес KYC і тривалість відкликання – це функції, які ми не можемо виміряти, оскільки наш веб-сайт розроблено майже для кожної країни окремо. Крім того, кожна ситуація різна, тому для цього буквально немає сценарію тестування. Крім того, скарги завжди доступні. Те, що ми можемо виміряти або дослідити пізніше через скарги, впливає на індекс безпеки.

Для гравців, як ви продовжуєте показувати, типово говорити: «Є багато жертв в Інтернеті, а ви нічого не робите». Що ж, ми дозволяємо вам поширювати свій досвід на форумі, вирішуючи свою «підозрілість», і ви також можете офіційно поскаржитися. Так само як і інші.

Що мені здалося підозрілим, так це те, що ти постійно забуваєш про те, що ми вже обговорювали. Просто кажу. 🤷‍♂️

Якщо казино ігнорує гравців, це, безсумнівно, погана взаємодія з користувачем; з іншого боку, завжди добре розуміти чому та які наслідки. Для цього нам потрібно, щоб гравці прийшли і подали скарги. Говорити від імені «всіх гравців» не так корисно, як можна було б подумати.


Ще раз, індекс безпеки, позначений як нижче середнього, вказує на те, що казино не в найкращому стані. Отже, чи це справді настільки шокуюче, що вони, як правило, ігнорують гравців, наприклад, щоб ускладнити виведення коштів?


Автоматичний переклад.

Слова дешеві.


Nitrowinner - це зомбі-казино. Немає живого чату. Немає відповіді на електронні листи. Зняття не оброблено.


Zixcasino - це зомбі-казино. Немає живого чату. Немає відповіді на електронні листи. Зняття не оброблено.


НЕМАЄ ПОПЕРЕДЖЕНЬ на вашому сайті, ні на сторінках казино. Це небезпечно й призведе до того, що гравці будуть ужалені та втратять гроші. На мою думку, ви повинні робити більше.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo

Ласкаво просимо назад. Я вже відповів на це.

Будь ласка, скористайтеся функцією оновлення нас.

Ну, дякую.

Автоматичний переклад.
Radka

Я мав і надсилав електронною поштою.

Будьте проактивними та отримуйте попередження про ці казино. Ви знайшли час, щоб надіслати мені дві безглузді відповіді, а казино не мають попереджень.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo

Я говорив це багато разів раніше, і я повторив це знову. Адміністратори тут не для того, щоб виконувати ваші бажання — це не наша робота. Будьте проактивними; зверніть увагу на те, що вам сказали. Будь ласка, не очікуйте змін на основі таких дописів.

Автоматичний переклад.

Абсурд Мене не було місяцями, а це казино досі не має жодних застережень!


Це мертве казино, яке не обробляє зняття та приймає депозити!


ДОПОМОГА ГРАВЦЯМ

Автоматичний переклад.
kikiwillmo

Привіт, радий тебе повернутись.

Як справи?

Я розумію, що ви хотіли сказати, але ви також перевірили, скільки інших гравців отримали гроші? Ви знаєте, що ваша невирішена скарга допомогла висвітлити проблему; однак для додавання серйозного попередження або зниження значення знадобиться набагато більше гравців. Вам не заплатили; казино не дуже безпечне — тому індекс безпеки нижче середнього.

Нагадаю, є шкала, а не 10 або 0 балів. 🙏

Мені шкода, що казино вирішило не платити вам.


Автоматичний переклад.
Radka

Ви живете на іншій планеті та/або навмисне ведете тупість.


Казино називається A ZOMBIE CASINO і існує вже кілька місяців. Вони не відповідають на ЖОДНІ листи. ТАКА СИТУАЦІЯ БУЛА МІСЯЦЯМИ.

У вас є докази того, що вони платять гравцям та/або відповідають на електронні листи? Будь ласка, надайте його, і я визнаю, що помиляюся.

Але я не помиляюся, це відбувається по всьому Інтернету. Казино навіть було заблоковано на багатьох афілійованих сайтах.

Ваша нездатність правильно попередити гравців є частиною ширшої проблеми в галузі. Я навіть запропонував виконувати обов’язки наглядача CG безкоштовно. Ти ніколи не повертався до мене.


Але ви продовжуєте свою чесноту, вказуючи на позицію «не ми винні» у своїх повідомленнях. Дійсно допомагає гравцям.

Автоматичний переклад.
kikiwillmo

Шановний користувач!

Я розумію, що вам не заплатили, але, на жаль, поки що ми не зустріли нікого іншого. Ваша ситуація не така, як ми б навіть у минулому супроводжували попередженням «зомбі-казино».

Як я намагався пояснити, ваша невирішена скарга є найкращим попередженням. Кожен може побачити це просто тут:

filefile

А також жодних інших скарг, які коли-небудь надходили, а також мінуси:

Ліцензія поганого регулятора

Повільна або погана підтримка клієнтів

Я надіслав вашу пропозицію групі даних, ви також можете зробити те саме - як наглядач гравця.

Вибачте, ми погано розуміємо один одного.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого