Доброго дня тобі.
Знову ж таки, я так розумію, вам не подобаються наші методи та методологія. Але з такими здібностями ми навряд чи можемо скористатися вашою допомогою як неупередженого тестувальника. Я думаю, що це досить очевидно. Я вже витратив деякий час на пояснення, як тут все працює. Я справді не розумію.
Знову ж таки, зв’язок, процес KYC і тривалість відкликання – це функції, які ми не можемо виміряти, оскільки наш веб-сайт розроблено майже для кожної країни окремо. Крім того, кожна ситуація різна, тому для цього буквально немає сценарію тестування. Крім того, скарги завжди доступні. Те, що ми можемо виміряти або дослідити пізніше через скарги, впливає на індекс безпеки.
Для гравців, як ви продовжуєте показувати, типово говорити: «Є багато жертв в Інтернеті, а ви нічого не робите». Що ж, ми дозволяємо вам поширювати свій досвід на форумі, вирішуючи свою «підозрілість», і ви також можете офіційно поскаржитися. Так само як і інші.
Що мені здалося підозрілим, так це те, що ти постійно забуваєш про те, що ми вже обговорювали. Просто кажу. 🤷♂️
Якщо казино ігнорує гравців, це, безсумнівно, погана взаємодія з користувачем; з іншого боку, завжди добре розуміти чому та які наслідки. Для цього нам потрібно, щоб гравці прийшли і подали скарги. Говорити від імені «всіх гравців» не так корисно, як можна було б подумати.
Ще раз, індекс безпеки, позначений як нижче середнього, вказує на те, що казино не в найкращому стані. Отже, чи це справді настільки шокуюче, що вони, як правило, ігнорують гравців, наприклад, щоб ускладнити виведення коштів?
Good day to you.
Again, I understand you do not like our methods and methodology. Yet with such aptitude, we can hardly use your help as an impartial tester. I think that much is pretty obvious. I have already spent some time explaining how things work here. I truly don't get it.
Once more, communication, KYC process, and withdrawal lenght are features we can't measure because our website is tailored for almost each county separartely. Additionally, each situation is kind of different, so there is literally no testing scenario for that. Besides, complaints are always available. What we can measure or investigate afterwards through the complaints affects the Safety Index.
For players, like you keep showing again, it is typical to say, "there are many victims across the internet and you do nothing." Well, we let you spread your experiences on the forum, addressing your "suspiciosity," and you may also complain officially. So as the others.
What I found suspicious is that you constantly forgot what we have already discussed. Just saying. 🤷♂️
If a casino ignores players, it is certainly a bad user experience; on the other hand, it is always good to understand why and what the consequences are. For that, we need the players to come and submit the complaints. Talking on behalf of "all players out there" is not as beneficial as one might believe.
Once more, the Safety Index marked as below averade indicates the casino is not in the best shape. So, is it truly so shocking that they tend to ignore players to complicate withdrawals, for instance?
Автоматичний переклад.