ГоловнаФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення (Сторінка 9)

2 р. тому від vetsosan6
|
27 558 переглядів 178 відповідей |
|
1...8 9
Romi
2 міс. тому

На жаль, у мене немає запису. Після цієї процедури мій обліковий запис закрито. Справа ніколи не матиме свого вирішення. Ми живемо в часи, коли все треба записувати. Навіть ДТП з використанням автомобільної камери. Це правда!


Мій справжній девіз: не грай у Nine Casino, і ти виграєш у житті.



Автоматичний переклад.
Anonymized713
2 міс. тому

Проте, якщо у вас є залишки на рахунку в казино, наша команда з розгляду скарг може спробувати втрутитися та, можливо, знайти вирішення цієї проблеми.

що ти кажеш

Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нещодавно два мої запити на зняття було скасовано, і гроші не повернулися на рахунок гравця. Коли я запитав, чому так сталося, відповіді не отримав.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

Привіт,

Чи не могли б ви уточнити для нас слово "нещодавно"? Наприклад, багато казино не надають інформацію про виплати у вихідні, оскільки фінанси працюють лише в робочі дні.

Будемо сподіватися, що це не поганий знак. Чекатимемо від вас подробиць!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось скільки ще людей вони пограбують, щоб потім говорити брехню за брехнею, щоб не платити, вони виявилися неправими, на жаль, казино гуру не має повноважень, щоб розправитися з ними. Мій банк сказав мені, що вони знають, звідки були внесені гроші від і в моїх реєстраційних деталях я вказав усе своє місце проживання, не потрібно приблизно 8 місяців, щоб зрозуміти, що депозити виплачуються з банку Великобританії, великі шахраї ninecasino Я буду переслідувати їх, коли прийде час, я вдарю їх, я обіцяю.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Мої два зняття коштів від 6 листопада було скасовано, а гроші повернуто на мій рахунок гравця.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я спілкувався зі своїм банком, мій банк сказав, що ninecasino знають, звідки надійшли депозити 🇬🇧 Британія Великобританія Англія, тому немає виправдань

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ninecasino було відомо, з якої країни надійшли депозити 🇬🇧 Англія Британія Великобританія, як мені повідомив мій банк

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Ось скільки ще людей вони пограбують, щоб потім говорити брехню за брехнею, щоб не платити, вони виявилися неправими, на жаль, казино гуру не має повноважень, щоб розправитися з ними. Мій банк сказав мені, що вони знають, звідки були внесені гроші від і в моїх реєстраційних деталях я вказав усе своє місце проживання, не потрібно приблизно 8 місяців, щоб зрозуміти, що депозити виплачуються з банку Великобританії, великі шахраї ninecasino Я буду переслідувати їх, коли прийде час, я вдарю їх, я обіцяю.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мені прикро підтверджувати, що не кожна ситуація може вирішитися на користь гравця. Я вважаю, що було б справедливо додати сюди вашу справу .

На випадок, якщо іншим буде цікаво подивитися, чим це закінчилося.

Гадаю, удачі вам із забиванням.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Мої два зняття коштів від 6 листопада було скасовано, а гроші повернуто на мій рахунок гравця.

file

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

За таких обставин я б сказав, що вкрай важливо попросити в казино відповідне пояснення; інакше ми можемо лише теоретично розглянути можливості.

Чи можу я знати причини скасування? Не соромтеся зробити знімок екрана розмови, якщо ви збираєтеся запитати або поділитися текстом електронного листа, включаючи вже надане пояснення.

Замість того, щоб передчасно робити припущення, я буду чекати вас.

Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Сьогодні я отримав гроші на свій рахунок гравця, і я успішно зняв їх.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

Зрештою, ви не так багато чекали з того, що я побачив, і я радий, що гроші прийшли до вас без зайвих проблем. Терпіння в таких випадках важливе, а іноді це вимагає часу.

У будь-якому випадку, ви дасте цьому казино ще один шанс?😊☘️

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

Я отримав свої гроші.

Автоматичний переклад.
mareczek9222
1 місяць тому

Чудово, значить, усі гроші пішли? У вас більше немає активних вилучень? 🙂

Крім того, чи думаєте ви дати цьому казино ще один шанс і зіграти тут знову?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Один гравець отримав свої гроші, чому вони не платять мої гроші

Автоматичний переклад.
MAX10ARGENTINA
1 місяць тому

Тому що, згідно зі скаргою, ви грали з обмеженої країни, і казино повернуло ваш депозит. Я не думаю, що в цьому рішенні є щось погане. Ви завжди повинні перевіряти такі речі, перш ніж кудись грати, щоб уникнути будь-яких неприємностей заздалегідь. 😥

Автоматичний переклад.
6 дн. тому

доброго ранку

Нещодавно я виграв 80 000 крон із 25 крон у ninecasino. На щастя, коли я зробив депозит, я видалив усі бонуси, щоб я міг правильно зняти кошти. З досвіду я вважав за краще зняти за допомогою IBAN максимальну суму в 25 000 крон, тоді казино попросило у мене посвідчення особи та селфі, сказавши, що все підтверджено в порядку. Зараз мій висновок знаходиться в режимі очікування, де я чекаю підтвердження. Чи можете ви відповісти, скільки мені доведеться чекати, поки вони підтвердять зняття коштів і сума надійде на рахунок? У той же час я прочитав кілька негативних відгуків у цій темі. Наскільки я можу довіряти цьому казино, щоб дійсно схвалити та надіслати платіж? Наперед дякую за відповідь. file

Автоматичний переклад.
dmarek115
5 дн. тому

Привіт, думаю, хвилюватися поки нема про що. Якщо ви переглядали цю тему, ви, мабуть, бачили, що гравці отримали гроші, і якщо ви пройшли перевірку, це, ймовірно, лише питання часу.

Оскільки ви зняли кошти за допомогою банківського переказу, це може зайняти кілька робочих днів, тому вам доведеться набратися терпіння та дочекатися схвалення вашого зняття.

Тож я не дуже хочу оцінювати час, який знадобиться для надходження ваших грошей, але зазначу, що ми даємо казино 14 днів на цей процес.

Якщо цього не станеться і гроші не надійдуть, то сміливо звертайтеся до нас і ми постараємося Вам допомогти.

Сподіваюся, не знадобиться.

удачі ☘️

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я постійний гравець у дев’ятому казино вже багато років. Все було добре, поки мені не вдалося виграти більше 800 євро. Після запиту підтвердити мої картки, які я використовував для депозиту, і все пройшло добре. Мої картки були перевірені. Після цього без будь-якої причини вони попросили ще раз підтвердити моє посвідчення. Я не міг перевірити це онлайн, оскільки моєї країни більше немає. Я надіслав їм електронною поштою. Спочатку попросили селфі без посвідчення, тому що я надіслав селфі з посвідченням. Я знову надіслав своє посвідчення та своє селфі без посвідчення. Вони сказали мені завантажити їх онлайн. Я пояснюю, що не можу завантажити їх онлайн, і надсилаю їх поштою, тому що мені це повідомила онлайн-підтримка. Після цього я щойно отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис закрито. Я бачу тут, що це практика дев’ятого казино не виплачувати жодного виведення. Вони не дали жодних пояснень, чому вони закрили мій обліковий запис і що сталося з фондами, які я мав на своєму обліковому записі. У мене там було 800 євро. Я досі не знаю, що станеться з коштами, які я маю на своєму рахунку. Схоже, вони більше хочуть перевести гроші. Можливо, вони знімуть 50-100 євро. Хлопці, будьте обережні з цим казино. В онлайн-казино безпека для гравців — це перше. Їм просто потрібні ваші гроші, коли настає час вивести їх, тоді все стає складно або навіть неможливо.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого