7 міс. тому
Ви випадково бачили мою відповідь вище?
Have you seen my reply above, by any chance?
0
Ви випадково бачили мою відповідь вище?
Have you seen my reply above, by any chance?
Привіт, я хочу розповісти вам про це казино, ви дуже легко вносите гроші, але у них серйозні проблеми з виведенням, я намагаюся зняти гроші протягом тижня, і вони скасовують мене без причини. Це казино www.ninecasino.com, як я перевірив, воно має ліцензію, і не повинно виникати таких проблем, але я помилився. Власне, навіть команда нічим не допоможе! Я думаю, що це шахрайський сайт!
Hello, I want to tell you about this casino, you deposit money very easily, but they have serious problems with withdrawal, I've been trying to withdraw money for a week and they cancel me for no reason. This casino is www.ninecasino.com, as I checked it was licensed and shouldn't have such problems, but I was wrong. Actually, not even the team can help you in anything! I think it's a scam site!
Привіт! Яку причину казино не виплатило вам гроші? Тиждень очікування для мене був би невеликим, але я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб все розібратися та надіслати вам гроші.
Однак чи потрібно було вам також верифікувати обліковий запис чи ні?
Наберіться трохи терпіння, і якщо нічого не зміниться і вам ніхто не відповість, ми спробуємо вам допомогти.
Думаєш, ти зможеш витримати?
Hello, what reason did the casino give you for not paying you the money ? A week to wait would be a bit of a stretch for me, but I must add that we give casinos 14 days to sort everything out and send you the money.
However, was it necessary for you to verify the account as well or not ?
Try to be a bit patient and if nothing changes and nobody answers you, we will try to be of assistance.
Do you think you can hold out ?
Я пройшов повну верифікацію з персональними даними та документами, а також повними даними картки, випискою з рахунку, банківську транзакцію скасовували близько десяти разів, вони не можуть назвати причину, потім мені сказали спробувати інший метод, я не зробив У мене немає грошей на криптовалюту, я створив, позичив і вніс на депозит, зіграв 27 євро, щоб перевести на криптовалюту, і мене також скасували сьогодні вранці, вони не змогли повідомити мені причину, ми зв’яжемося з вами і повідомимо. Зараз бачу суму на рахунку, але, здається, вони вигадують причини.
I have passed full verification, with personal data and documents, as well as full card data, account statement, bank transaction was canceled about ten times, they can't give me the reason, then they told me to try another method, I didn't have money for crypto, I created, borrowed and deposited, played 27 euros to transfer to crypto and I was also canceled this morning, they couldn't tell me the reason, we will contact you and let you know. Now I can see the amount on my account, but it seems they are inventing reasons.
Тоді я точно рекомендую не грати, доки вся ситуація не вирішиться, і більше не робити депозити. Якщо у них виникли проблеми зі способами оплати, їм доведеться спочатку їх вирішити, а якщо навіть альтернатива не допомогла, я б сказав, що найкраще почекати, подивитися, що вони дізнаються, і зв’язатися з вами .
Ви підтверджені відповідно до того, що ви пишете, тому проблем виникнути не повинно, тому, будь ласка, зачекайте та подивіться, як це розвиватиметься. Якщо нічого не станеться і з вами ніхто не зв'яжеться, ми постараємося допомогти. 🙂
Well then, I would definitely recommend not to play until the whole situation is resolved and don't deposit any more. If they have problems with the payment methods, they will have to solve them first, and if even the alternative hasn't helped, then I would say the best thing to do is to wait and see what they find out and get back to you.
You are verified according to what you write, so there shouldn't be a problem, so please hold on and see how it develops. If nothing happens and nobody contacts you, we will try to help. 🙂
Я увійшов і виграв 600 євро в ninecazino, він застряг на виведенні, і тепер він не дозволяє мені отримати доступ до сторінки з будь-якого місця, навіть із програми, яку я маю.
I've logged in and won €600 at ninecazino, it's stuck on the withdrawal and now it won't let me access the page from anywhere, not even from the application I have.
Έχω μπει έχω και έχω κερδίσει 600€ στο ninecazino, έχει κολλήσει στην ανάληψη και πλέον δεν με αφήνει να μπω στη σελίδα απο πουθενά ούτε από την εφαρμογή που έχω.
Привіт! Якщо у вас виникла така проблема, чи намагалися ви надіслати електронного листа в казино, що могло статися? Ви використовували VPN чи щось таке?
Якщо ви не знаєте, як вирішити цю проблему, ви можете спробувати зареєструвати нам скаргу, і ми спробуємо дізнатися більше, якщо ви вважаєте, що вичерпали всі свої можливості та не можете рухатися далі.
Якщо вам цікаво, ось посилання
Дайте мені знати, якщо знайдете нову інформацію.
Hello, if you have this problem did you try to email the casino what might be going on ? Did you use a VPN or something ?
If you don't know how to solve this problem, you can try registering a complaint with us and we'll try to find out more if you think you've exhausted all your options and can't move on.
If you are interested, here is a link
Let me know if you find any new information.
Казино каже мені зайти та надіслати документи, але мене переходить за цим посиланням
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
the casino tells me to go in and send documents but it takes me to this link
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
το καζίνο μου λέει να μπω και να στείλω έγγραφα αλλά εμένα με βγάζει σε αυτό το σύνδεσμο
https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm
Гаразд, тоді я поговорив з Веронікою, і вона сказала, що подивиться на це.
Чи знаєте ви щось про заборону казино у вашій країні? 🤔
Okay then, I talked to Veronika and she said she'd take a look at it.
Do you know anything about a casino not being allowed in your country? 🤔
Ні, я не знав про таке, я знаю людей, які грають тут, у Греції, і я сказав, щоб спробував сам, я вважаю, що він би не залишив мене з самого початку, якби це не було дозволено. Я хочу свої гроші, і якщо ви не дозволите це в моїй країні, я просто більше не зайду в це казино.
no, I was not aware of such a thing, I know people who play here in Greece and I said to try it myself,, I believe that he would not have left me from the beginning if it was not allowed. I want my money and if you don't allow it in my country I just won't enter this casino again.
όχι δεν γνώριζα κάτι τέτοιο ξέρω άτομα που παίζουνε εδώ στην Ελλάδα και είπα να το δοκιμάσω και εγώ,, πιστεύω ότι δεν θα με άφηνε από την αρχή αν δεν επιτρεπόταν. Τα χρήματα μου θέλω και αν δεν επιτρέπετε στην χώρα μου απλά δεν θα ξανά μπω σε αυτό το καζίνο.
Що ж, я сподіваюся, що Вероніка зможе дізнатися, чи ваша країна зараз обмежена. За нашою останньою інформацією, дозволили, але могли змінити. Я намагався зайти на сайт із Греції, але не зміг.
Навіть якщо вони нещодавно змінили правила, вони повинні повідомити про це своїх гравців. Тому, сподіваюся, ми зможемо вирішити вашу справу.
Коли ви вперше зареєструвалися в цьому казино?
Well I hope that Veronika will be able to find out if your country is restricted now. According to our latest information, it was allowed, but it could have changed. I tried to access the site from Greece but was not able to.
Even if they changed the rules recently, they should inform their players about it. So hopefully, we'll be able to get your case solved.
When did you sign up at this casino for the first time?
добре. Тож якщо й змінили правила, то нещодавно.
Сподіваюся, ми зможемо зламати його та вирішити вашу справу незабаром.🤞
Alright. So if they changed the rules, it was only recently.
Hopefully, we'll be able to crack it up and solve your case soon.🤞
Чому завжди виникають проблеми зі зняттям і 0 проблем з депозитом? Невже не може бути крадіжка особистих даних і подібне до парі? Казино Nine — це ще одна з псевдомафій в Інтернеті, де вони ставлять усілякі перешкоди для виведення коштів. Зараз прийде «замовник» і скаже, що це зовсім неправда. Наш досвід, мій і досвід деяких друзів, був катастрофічним, але принаймні ми не шкодуємо про втрати, тому що лише з 20 євро нам вдалося виграти 1000 (кожен на свій рахунок, я говорю про загальні суми), які ми були потім не в змозі вийти завдяки цим гангстерам. Зрештою, час минав, ми набридли і врешті-решт програли на свій страх і ризик. Я рекомендую вам уникати таких типів казино, де іспаномовні оператори не мають навіть мінімальних навичок обслуговування клієнтів.
Why are there always problems withdrawing and 0 problems depositing? Can't there be identity theft and similar to bet? Nine casino is another of the pseudo mafias on the internet where they put all kinds of obstacles to withdraw. Now a "customer supporter" will come and say that this is not true at all. Our experience, mine and that of some friends, has been disastrous, but at least we do not regret losses because with just 20 euros we managed to win 1000 (each with their own account, I am talking about general amounts), which we were then unable to withdraw thanks to these gangsters. In the end, time went by, and we got bored and ended up losing at our own risk. My recommendation is that you avoid these types of casinos where Spanish-speaking operators do not have even the minimum customer service skills.
¿por que siempre hay problemas para retirar y 0 problemas para depositar? Es que no puede haber suplantaciones de identidad y similar para apostar? Nine casino es otro de los pseudo mafias que hay en internet donde ponen trabas de todo tipo para retirar. Ahora vendrá un "customer supporter" a decir que esto no es nada cierto. Nuestra experiencia la mia y la de unos amigos ha sido nefasta, pero al menos no lamentamos perdidas porque con apenas 20 euros conseguimos ganar 1000 (cada uno con su cuenta, hablo de cantidades generales), que luego no pudimos retirar gracias a estos mafiosos. Al final fue pasando el tiempo, y nos fuimos aburriendo y acabamos perdiendo bajo nuestra responsabilidad. Mi recomendación es que huyais de este tipo de casinos donde los operadores de habla hispana no tienen ni las minimas dotes de atención al cliente.
Привіт! Якщо щось подібне сталося з вами в казино, ви можете розповісти нам про це більше. Якщо ви втратили гроші несправедливо, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.
Що ти сказав ?
Hi, so if something similar happened to you in a casino, you can tell us more about it. If you have lost money unfairly, I would recommend that you file a complaint and our team will try to help you.
What do you say ?
Я чекав понад 60 годин на надходження свого депозиту Skrill.
Я новий клієнт, роблю свій перший депозит, надаючи їм всю необхідну інформацію, але після 60 годин і дуже розпливчастих відповідей «ми над цим працюємо» депозит так і не надійшов.
На даний момент я хочу просто скасувати депозит, тому що я не хочу віддавати їм жодного пенні своїх грошей, але, звичайно, за їхніми словами, «скасування неможливе» і «депозит потрібно поставити 3 рази» замість один.
За 12+ років онлайн-ігор це найгірший досвід, який я мав, і я не рекомендую це казино навіть найлютішим ворогам.
I have been waiting over 60 hours for my Skrill deposit to arrive.
I am a new customer, making his first deposit, giving them all necessary information, but after 60 hours and very vague responses "we are working on it" the deposit has still not arrived.
At this point I wish to just cancel the deposit, because I do not want to give them a single penny of my money, but of course according to them "cancelling is not possible" and "deposit has to be wagered 3 times" instead of one.
In my 12+ years of online gambling, this is the worst experience I have had and I do not recommend this casino even to my worst enemies.
Привіт, це складні ситуації, коли депозит не знаходять відразу в казино. Однак іноді це може зайняти кілька днів. Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи все гаразд з їхнього боку і гроші вийшли нормально?
Hello, these are difficult situations when the deposit is not found immediately in the casino. However, sometimes it can take a couple of days. Have you tried contacting the payment provider to see if everything was OK on their side and the money went out normally ?
Я вніс багато грошей у NineCasino, а потім виграв 6000 євро. Більшу частину втратив і вирішив закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор. Тепер вони відмовляються виплачувати мої 2000 євро, які все ще були на моєму рахунку, і відмовляються відповідати на мої електронні листи. Я б уникав цього казино будь-якою ціною, вони шахраї. Я сам працював у індустрії казино понад 10 років, і, маючи свій досвід, я хочу порадити всім уникати цього сайту.
I deposited a lot of money with NineCasino, then I won 6000 Euro. Lost most of it and decided to close my account for gambling addiction. They now refuse to payout my 2000 Euro which I still had in my account and they refuse to reply on my emails. I would avoid this casino at all cost, they are a fraud. I've worked in the casino industry myself for over 10 years and with my experience I wanna advice everyone to avoid this site.
Привіт, вони також назвали причину, чому вони не хочуть платити вам гроші, які у вас є? Мені здається, що це не зовсім нормально. Що стосується закриття рахунку, казино це зробило чи ні?
Дайте мені знати, будь ласка.
Hello, did they also give a reason why they don't want to pay you the money you have there ? It seems to me that it's not quite normal. As for closing the account, did the casino do that or not ?
Let me know, please.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.