ФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення (Сторінка 6)

2 р. тому від vetsosan6
|
24219 переглядів 175 відповідей |
|
1...5 6 7...9
andreea25092020
6 міс. тому

Ви випадково бачили мою відповідь вище?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я хочу розповісти вам про це казино, ви дуже легко вносите гроші, але у них серйозні проблеми з виведенням, я намагаюся зняти гроші протягом тижня, і вони скасовують мене без причини. Це казино www.ninecasino.com, як я перевірив, воно має ліцензію, і не повинно виникати таких проблем, але я помилився. Власне, навіть команда нічим не допоможе! Я думаю, що це шахрайський сайт!

Автоматичний переклад.
mariamabuladze27
4 міс. тому

Привіт! Яку причину казино не виплатило вам гроші? Тиждень очікування для мене був би невеликим, але я повинен додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб все розібратися та надіслати вам гроші.

Однак чи потрібно було вам також верифікувати обліковий запис чи ні?

Наберіться трохи терпіння, і якщо нічого не зміниться і вам ніхто не відповість, ми спробуємо вам допомогти.

Думаєш, ти зможеш витримати?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я пройшов повну верифікацію з персональними даними та документами, а також повними даними картки, випискою з рахунку, банківську транзакцію скасовували близько десяти разів, вони не можуть назвати причину, потім мені сказали спробувати інший метод, я не зробив У мене немає грошей на криптовалюту, я створив, позичив і вніс на депозит, зіграв 27 євро, щоб перевести на криптовалюту, і мене також скасували сьогодні вранці, вони не змогли повідомити мені причину, ми зв’яжемося з вами і повідомимо. Зараз бачу суму на рахунку, але, здається, вони вигадують причини.

Автоматичний переклад.
mariamabuladze27
4 міс. тому

Тоді я точно рекомендую не грати, доки вся ситуація не вирішиться, і більше не робити депозити. Якщо у них виникли проблеми зі способами оплати, їм доведеться спочатку їх вирішити, а якщо навіть альтернатива не допомогла, я б сказав, що найкраще почекати, подивитися, що вони дізнаються, і зв’язатися з вами .

Ви підтверджені відповідно до того, що ви пишете, тому проблем виникнути не повинно, тому, будь ласка, зачекайте та подивіться, як це розвиватиметься. Якщо нічого не станеться і з вами ніхто не зв'яжеться, ми постараємося допомогти. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Гаразд, дякую, почекаю тиждень, а потім напишу💞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я увійшов і виграв 600 євро в ninecazino, він застряг на виведенні, і тепер він не дозволяє мені отримати доступ до сторінки з будь-якого місця, навіть із програми, яку я маю.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
kristivraxwrith
3 міс. тому

Привіт! Якщо у вас виникла така проблема, чи намагалися ви надіслати електронного листа в казино, що могло статися? Ви використовували VPN чи щось таке?

Якщо ви не знаєте, як вирішити цю проблему, ви можете спробувати зареєструвати нам скаргу, і ми спробуємо дізнатися більше, якщо ви вважаєте, що вичерпали всі свої можливості та не можете рухатися далі.

Якщо вам цікаво, ось посилання

Дайте мені знати, якщо знайдете нову інформацію.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Казино каже мені зайти та надіслати документи, але мене переходить за цим посиланням

https://www.gamingcommission.gov.gr/Forbidden-Black-List.htm

Автоматичний переклад.
kristivraxwrith
3 міс. тому

Гаразд, тоді я поговорив з Веронікою, і вона сказала, що подивиться на це.

Чи знаєте ви щось про заборону казино у вашій країні? 🤔

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Ні, я не знав про таке, я знаю людей, які грають тут, у Греції, і я сказав, щоб спробував сам, я вважаю, що він би не залишив мене з самого початку, якби це не було дозволено. Я хочу свої гроші, і якщо ви не дозволите це в моїй країні, я просто більше не зайду в це казино.

Автоматичний переклад.
kristivraxwrith
3 міс. тому

Що ж, я сподіваюся, що Вероніка зможе дізнатися, чи ваша країна зараз обмежена. За нашою останньою інформацією, дозволили, але могли змінити. Я намагався зайти на сайт із Греції, але не зміг.

Навіть якщо вони нещодавно змінили правила, вони повинні повідомити про це своїх гравців. Тому, сподіваюся, ми зможемо вирішити вашу справу.

Коли ви вперше зареєструвалися в цьому казино?

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Зареєструвався в липні.

Автоматичний переклад.
kristivraxwrith
3 міс. тому

добре. Тож якщо й змінили правила, то нещодавно.

Сподіваюся, ми зможемо зламати його та вирішити вашу справу незабаром.🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Чому завжди виникають проблеми зі зняттям і 0 проблем з депозитом? Невже не може бути крадіжка особистих даних і подібне до парі? Казино Nine — це ще одна з псевдомафій в Інтернеті, де вони ставлять усілякі перешкоди для виведення коштів. Зараз прийде «замовник» і скаже, що це зовсім неправда. Наш досвід, мій і досвід деяких друзів, був катастрофічним, але принаймні ми не шкодуємо про втрати, тому що лише з 20 євро нам вдалося виграти 1000 (кожен на свій рахунок, я говорю про загальні суми), які ми були потім не в змозі вийти завдяки цим гангстерам. Зрештою, час минав, ми набридли і врешті-решт програли на свій страх і ризик. Я рекомендую вам уникати таких типів казино, де іспаномовні оператори не мають навіть мінімальних навичок обслуговування клієнтів.

Автоматичний переклад.
glocks
3 міс. тому

Привіт! Якщо щось подібне сталося з вами в казино, ви можете розповісти нам про це більше. Якщо ви втратили гроші несправедливо, я рекомендую подати скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я чекав понад 60 годин на надходження свого депозиту Skrill.

Я новий клієнт, роблю свій перший депозит, надаючи їм всю необхідну інформацію, але після 60 годин і дуже розпливчастих відповідей «ми над цим працюємо» депозит так і не надійшов.


На даний момент я хочу просто скасувати депозит, тому що я не хочу віддавати їм жодного пенні своїх грошей, але, звичайно, за їхніми словами, «скасування неможливе» і «депозит потрібно поставити 3 рази» замість один.


За 12+ років онлайн-ігор це найгірший досвід, який я мав, і я не рекомендую це казино навіть найлютішим ворогам.

Автоматичний переклад.
sawyer92
3 міс. тому

Привіт, це складні ситуації, коли депозит не знаходять відразу в казино. Однак іноді це може зайняти кілька днів. Чи пробували ви зв’язатися з постачальником платіжних послуг, щоб перевірити, чи все гаразд з їхнього боку і гроші вийшли нормально?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я вніс багато грошей у NineCasino, а потім виграв 6000 євро. Більшу частину втратив і вирішив закрити свій рахунок через залежність від азартних ігор. Тепер вони відмовляються виплачувати мої 2000 євро, які все ще були на моєму рахунку, і відмовляються відповідати на мої електронні листи. Я б уникав цього казино будь-якою ціною, вони шахраї. Я сам працював у індустрії казино понад 10 років, і, маючи свій досвід, я хочу порадити всім уникати цього сайту.

Автоматичний переклад.
ludgro
3 міс. тому

Привіт, вони також назвали причину, чому вони не хочуть платити вам гроші, які у вас є? Мені здається, що це не зовсім нормально. Що стосується закриття рахунку, казино це зробило чи ні?

Дайте мені знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1...5 6 7...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого