ФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

2 р. тому від vetsosan6
|
24244 переглядів 175 відповідей |
|
1...4 5 6...9
7 міс. тому

Привіт, я б не був налаштований скептично з самого початку. Як довго ви чекаєте на перевірку? Як довго у вас була відмова?

Також добре, що у вас є скріншоти всього, якщо виникнуть проблеми. Але поки що я б не переживав і робив би все так, як вимагає казино. Коли вони отримають оновлення, вони обов’язково зв’яжуться з вами.

Тож дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дякую, що відповіли мені 🙏🏻, я зареєстрований з 16 березня, у мене немає абстиненції, я люблю час від часу грати, як і багато людей, виведення було зроблено та затверджено, але перевіряється 03/29 і 30.03 на загальну суму 950 євро, вчора я знову написав у чаті, тому що вони ніколи не відповідають електронною поштою, і вони підтвердили, що їм заплатили, і не вимагають жодних додаткових документів, мені це здається дивним, враховуючи, що я часто читаю про те, які документи потрібно підтвердити, щоб зняття закінчилося добре, я заявляю, що мої не призначені для нагадування про платіж, було б нелогічно лише за три дні з урахуванням вихідних і великодніх свят, я просто хотів Ваша думка з цього приводу, я не заперечую подальше занепокоєння, тому що протягом більше 12 годин Є численні звіти від багатьох користувачів, які скаржаться на затримки, відсутність допомоги, повернення грошей було призупинено для всіх тим самим казино, і немає ніяких проблисків надії, що робить нас ще більш лютими. Якщо у вас є можливість увійти в їхній чат, ви можете прочитати самі, можливо, повідомте мені, чи все нормально, чи відбувається щось важливіше? Ще раз дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я б не був налаштований скептично з самого початку. Як довго ви чекаєте на перевірку? Як довго у вас була відмова?

Також добре, що у вас є скріншоти всього, якщо виникнуть проблеми. Але поки що я б не переживав і робив би все так, як вимагає казино. Коли вони отримають оновлення, вони обов’язково зв’яжуться з вами.

Тож дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Доброго ранку Яро, я хотів би сказати тобі, що сьогодні вранці я отримав усе від NineCasino', я не міг уявити, що це можливо всього за кілька днів і без проблем. Ви були праві! Ще раз дякуємо за вашу доступність, ваша підтримка дуже важлива! 🙏🏻

Автоматичний переклад.
ale742000
7 міс. тому

Яка чудова новина, дякую за це оновлення. Ми завжди раді допомогти, тому можемо бачити такі хороші новини.👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про свій досвід у цьому казино. Просто перейдіть за цим посиланням , щоб легко це зробити.😉 Щоразу, коли вам потрібна допомога, ми тут для вас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Хороший день

Я маю досвід роботи з цим казино вже місяць, і поки що я задоволений, я повинен оцінити переваги кешбеку, колеса фортуни та багатьох бонусних переваг. Виведення коштів відбувається швидко, гроші на рахунку протягом декількох хвилин.

Ninecasino


Змінено Jaro 7 міс. тому
Причина: Партнерське посилання видалено
Автоматичний переклад.
lukaslukacka
7 міс. тому

Привіт, ми, звичайно, раді, що вам подобається в казино.

Проте я б просив вас не розміщувати подібні посилання на форумі, тому що це заборонено. Ви можете легко прочитати правила тут: Правила та умови .

З огляду на те, що ви задоволені казино, чи часто ви користуєтеся бонусами? Коли ви знімаєте гроші, як швидко з’являються гроші на вашому рахунку? 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, команда та колеги. Я хотів би знати, чому люди, які живуть в Іспанії, не можуть грати онлайн в казино NiNe?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
C7676
6 міс. тому

Привіт, тому що навіть згідно з нашим оглядом, казино не приймає гравців з вашої країни, тому ви не можете грати там. Прикро, але, на жаль, це так, і вам, ймовірно, доведеться шукати інше казино, щоб грати в ньому.

Ви хотіли спробувати там, коли запитували?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую


Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хороший день. Не знаєте, як вивести з цього казино? І скільки часу триває перевірка виписки з рахунку? Дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо я зміг зняти всі гроші після 15 днів електронних листів, перевірки рахунку знову і знову, до нудоти, тоді я сказав їм подати на них до суду перед веб-сайтом безпеки, який вони самі пропонують як гарантію для ігор на веб-сайті . казино, ця сторінка зв’язалася з ними, і вони дали мені депозит через 4 дні. Після цього вони видалили мій акаунт. Ну, це були 4 тисячі євро, які я виграв, і я б не дозволив їм програти. Хоча я визнаю, що це була повна відсутність зв’язку та дуже погане керування моїми документами на внутрішній сторінці казино....

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Хороший день. Не знаєте, як вивести з цього казино? І скільки часу триває перевірка виписки з рахунку? Дякую

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

У вашому обліковому записі має бути можливість виведення коштів, а якщо ні, спробуйте запитати про це в службу підтримки, а також про процес перевірки. Вони повинні бути в змозі все вам пояснити.

Ви вперше граєте в онлайн-казино?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Якщо я зміг зняти всі гроші після 15 днів електронних листів, перевірки рахунку знову і знову, до нудоти, тоді я сказав їм подати на них до суду перед веб-сайтом безпеки, який вони самі пропонують як гарантію для ігор на веб-сайті . казино, ця сторінка зв’язалася з ними, і вони дали мені депозит через 4 дні. Після цього вони видалили мій акаунт. Ну, це були 4 тисячі євро, які я виграв, і я б не дозволив їм програти. Хоча я визнаю, що це була повна відсутність зв’язку та дуже погане керування моїми документами на внутрішній сторінці казино....

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, чи правильно я розумію, будь ласка, що ви подали запит на зняття коштів, і вони дали вам це після тривалої перевірки, а потім закрили ваш рахунок? Що було причиною всього цього? Ви випадково знаєте? Я дуже хотів би це почути.🤔

Автоматичний переклад.
6 міс. тому


Я грав три місяці з березня квітня травня 2023 року, регулярно. Зазвичай я програвав, іноді вигравав... і після всього, що сталося, вони не дали мені жодних пояснень: між цим роком один раз і мені вдалося зіграти, не вигравши нічого, до того моменту ідеально, справа в тому, що я не міг грати більше, оскільки я не міг підключитися, він сказав мені неправильну сторінку, я шукав інші адреси NiNe і вирішив написати в Nine Casino España, *.*вони сказали мені, що їхній обліковий запис скасовано без можливості відкриття*. *. І вони навіть більше не відповідають на мої електронні листи.

Тоді вони сказали мені про NiNeCasino англійською, що люди з Іспанії не можуть грати онлайн.


Я більше не знаю, що правда, а що брехня, у мене збережені всі листи та розмови.

Але якщо вони стерли мене за те, що я вимагав платіж, то ні в якому разі, є більше казино... і якщо це дійсно тому, що я в Іспанії, я не знаю, коли це правило набуло чинності.



Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Перевірка тривала майже місяць у 2023 році, спочатку система не прийняла жодного мого документа, я повернувся і завантажив їх, це зайняло багато часу, тому що вони ні перевірили, ні дали мені ок. Я написав їм, і вони продовжили перевірку облікового запису (я вже виграв достатньо грошей), а потім вони сказали мені в першому електронному листі, який вони відповіли, після перевірки облікового запису та в той же час в онлайн-чаті підтримки, що гроші були сплачені, гравець у порядку гравців-переможців...Що?!! Як це можливо,?? Як я дізнаюся, що контроль? Яка була черга збирати? Тому мені знадобиться рік, щоб побачити прибуток!! Я вирішив наполягати, а потім повторив усе, що сказав вище.



Автоматичний переклад.
cossperez8
6 міс. тому

Треба сказати, що це справді довга перевірка. Чи можу я запитати, чи були у вас реальні гроші на рахунку до того, як казино вирішило його закрити?🤔

Після перегляду огляду на нашій сторінці я насправді знайшов ось що:

file

Отже, коли ви зареєструвалися, Іспанії дозволили. Я не впевнений, коли саме це змінилося.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ні, у мене більше не було балансу. Дякую тобі.


Автоматичний переклад.
C7676
6 міс. тому

о привіт Дякуємо за відповідь, але ви використали не той обліковий запис.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Будь ласка, бонус

Автоматичний переклад.
andreea25092020
6 міс. тому

Ви повинні спробувати поспілкуватися щодо бонусу зі службою підтримки казино.😉

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Будь ласка, бонус

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого