Привіт, я б не був налаштований скептично з самого початку. Як довго ви чекаєте на перевірку? Як довго у вас була відмова?
Також добре, що у вас є скріншоти всього, якщо виникнуть проблеми. Але поки що я б не переживав і робив би все так, як вимагає казино. Коли вони отримають оновлення, вони обов’язково зв’яжуться з вами.
Тож дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове. 🙂
Hi, I wouldn't be skeptical right from the start. How long do you wait to be verified ? You've had your withdrawal for how long ?
It's also good that you have screenshots of everything in case there are problems. But for now I wouldn't worry and do everything as the casino asks. When they have an update they will definitely get back to you.
So let me know if you have anything new. 🙂
Дякую, що відповіли мені 🙏🏻, я зареєстрований з 16 березня, у мене немає абстиненції, я люблю час від часу грати, як і багато людей, виведення було зроблено та затверджено, але перевіряється 03/29 і 30.03 на загальну суму 950 євро, вчора я знову написав у чаті, тому що вони ніколи не відповідають електронною поштою, і вони підтвердили, що їм заплатили, і не вимагають жодних додаткових документів, мені це здається дивним, враховуючи, що я часто читаю про те, які документи потрібно підтвердити, щоб зняття закінчилося добре, я заявляю, що мої не призначені для нагадування про платіж, було б нелогічно лише за три дні з урахуванням вихідних і великодніх свят, я просто хотів Ваша думка з цього приводу, я не заперечую подальше занепокоєння, тому що протягом більше 12 годин Є численні звіти від багатьох користувачів, які скаржаться на затримки, відсутність допомоги, повернення грошей було призупинено для всіх тим самим казино, і немає ніяких проблисків надії, що робить нас ще більш лютими. Якщо у вас є можливість увійти в їхній чат, ви можете прочитати самі, можливо, повідомте мені, чи все нормально, чи відбувається щось важливіше? Ще раз дякуємо за співпрацю.
Thanks for answering me 🙏🏻, I have been registered since March 16th, I don't have any abstinence, I like to play every now and then like many people, the withdrawals have been made and approved but are being verified on 03/29 and 03/30 for a total of 950 €, yesterday I wrote again in chat because they never respond via email anyway and they reconfirmed that they have been paid and do not require any additional documents, it seems strange to me given that I often read about which documents need to be confirmed for a withdrawal to go to good end, I state that mine is not intended to be a payment reminder, it would not be logical in just three days with the weekend and the Easter holidays involved, I just wanted your opinion on the matter, I do not deny a further concern because for over 12 hours There are multiple reports from many users complaining about delays, lack of assistance, the cashback has been suspended for everyone by the same casino and there are no glimmers of hope, which is making us even more furious. If you have the chance to enter their chat you can read for yourself, maybe let me know if everything is normal or something more important is happening? Thanks again for your cooperation.
Grazie per avermi risposto 🙏🏻, sono iscritta dal 16 marzo,non ho nessuna astinenza, mi piace giocare ogni tanto come molte persone, i prelievi sono stati fatti e approvati ma in corso di verifica il 29/03 e il 30/03 tot 950€ ,ieri ho scritto ancora in chat perché tanto via mail non rispondono mai e mi hanno riconfermato che sono stati pagati e non necessitano di nessun documento aggiuntivo , mi sembra strano dato che leggo spesso di quali siano i documenti da confermare affinché un prelievo vada a buon fine, premetto che il mio non vuole essere un sollecito di pagamento, non sarebbe logico in soli tre giorni con di mezzo il we e le festività pasquali, solo volevo un vostro parere a riguardo, non nego un ulteriore preoccupazione perché da oltre 12 ore si stanno verificando molteplici segnalazioni da parte di tantissimi utenti che lamentano ritardi, mancanza di assistenza, il cashback è stato sospeso per tutti dallo stesso casinò e non si vedono spiragli, il che sta facendo infuriare ancora di più . Se avete la possibilità di entrare nella loro chat potete leggere voi stessi , magari farmi sapere se è tutto normale o sta succedendo qualcosa di più importante? Grazie ancora per la collaborazione.