ГоловнаФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від vetsosan6
|
37 177 переглядів 204 відповідей |
|
1...4 5 6...11

Привіт, я б не був налаштований скептично з самого початку. Як довго ви чекаєте на перевірку? Як довго у вас була відмова?

Також добре, що у вас є скріншоти всього, якщо виникнуть проблеми. Але поки що я б не переживав і робив би все так, як вимагає казино. Коли вони отримають оновлення, вони обов’язково зв’яжуться з вами.

Тож дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

Дякую, що відповіли мені 🙏🏻, я зареєстрований з 16 березня, у мене немає абстиненції, я люблю час від часу грати, як і багато людей, виведення було зроблено та затверджено, але перевіряється 03/29 і 30.03 на загальну суму 950 євро, вчора я знову написав у чаті, тому що вони ніколи не відповідають електронною поштою, і вони підтвердили, що їм заплатили, і не вимагають жодних додаткових документів, мені це здається дивним, враховуючи, що я часто читаю про те, які документи потрібно підтвердити, щоб зняття закінчилося добре, я заявляю, що мої не призначені для нагадування про платіж, було б нелогічно лише за три дні з урахуванням вихідних і великодніх свят, я просто хотів Ваша думка з цього приводу, я не заперечую подальше занепокоєння, тому що протягом більше 12 годин Є численні звіти від багатьох користувачів, які скаржаться на затримки, відсутність допомоги, повернення грошей було призупинено для всіх тим самим казино, і немає ніяких проблисків надії, що робить нас ще більш лютими. Якщо у вас є можливість увійти в їхній чат, ви можете прочитати самі, можливо, повідомте мені, чи все нормально, чи відбувається щось важливіше? Ще раз дякуємо за співпрацю.

Автоматичний переклад.

Привіт, я б не був налаштований скептично з самого початку. Як довго ви чекаєте на перевірку? Як довго у вас була відмова?

Також добре, що у вас є скріншоти всього, якщо виникнуть проблеми. Але поки що я б не переживав і робив би все так, як вимагає казино. Коли вони отримають оновлення, вони обов’язково зв’яжуться з вами.

Тож дайте мені знати, якщо у вас буде щось нове. 🙂

Автоматичний переклад.

Доброго ранку Яро, я хотів би сказати тобі, що сьогодні вранці я отримав усе від NineCasino', я не міг уявити, що це можливо всього за кілька днів і без проблем. Ви були праві! Ще раз дякуємо за вашу доступність, ваша підтримка дуже важлива! 🙏🏻

Автоматичний переклад.
ale742000

Яка чудова новина, дякую за це оновлення. Ми завжди раді допомогти, тому можемо бачити такі хороші новини.👌 Якщо ви зацікавлені, ви можете написати відгук про свій досвід у цьому казино. Просто перейдіть за цим посиланням , щоб легко це зробити.😉 Щоразу, коли вам потрібна допомога, ми тут для вас.

Автоматичний переклад.

Хороший день

Я маю досвід роботи з цим казино вже місяць, і поки що я задоволений, я повинен оцінити переваги кешбеку, колеса фортуни та багатьох бонусних переваг. Виведення коштів відбувається швидко, гроші на рахунку протягом декількох хвилин.

Ninecasino


Змінено
Автоматичний переклад.
lukaslukacka

Привіт, ми, звичайно, раді, що вам подобається в казино.

Проте я б просив вас не розміщувати подібні посилання на форумі, тому що це заборонено. Ви можете легко прочитати правила тут: Правила та умови .

З огляду на те, що ви задоволені казино, чи часто ви користуєтеся бонусами? Коли ви знімаєте гроші, як швидко з’являються гроші на вашому рахунку? 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт, команда та колеги. Я хотів би знати, чому люди, які живуть в Іспанії, не можуть грати онлайн в казино NiNe?

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
C7676

Привіт, тому що навіть згідно з нашим оглядом, казино не приймає гравців з вашої країни, тому ви не можете грати там. Прикро, але, на жаль, це так, і вам, ймовірно, доведеться шукати інше казино, щоб грати в ньому.

Ви хотіли спробувати там, коли запитували?

Автоматичний переклад.

Дякую


Автоматичний переклад.

Хороший день. Не знаєте, як вивести з цього казино? І скільки часу триває перевірка виписки з рахунку? Дякую

Автоматичний переклад.

Якщо я зміг зняти всі гроші після 15 днів електронних листів, перевірки рахунку знову і знову, до нудоти, тоді я сказав їм подати на них до суду перед веб-сайтом безпеки, який вони самі пропонують як гарантію для ігор на веб-сайті . казино, ця сторінка зв’язалася з ними, і вони дали мені депозит через 4 дні. Після цього вони видалили мій акаунт. Ну, це були 4 тисячі євро, які я виграв, і я б не дозволив їм програти. Хоча я визнаю, що це була повна відсутність зв’язку та дуже погане керування моїми документами на внутрішній сторінці казино....

Автоматичний переклад.

Хороший день. Не знаєте, як вивести з цього казино? І скільки часу триває перевірка виписки з рахунку? Дякую

Автоматичний переклад.

У вашому обліковому записі має бути можливість виведення коштів, а якщо ні, спробуйте запитати про це в службу підтримки, а також про процес перевірки. Вони повинні бути в змозі все вам пояснити.

Ви вперше граєте в онлайн-казино?

Автоматичний переклад.

Якщо я зміг зняти всі гроші після 15 днів електронних листів, перевірки рахунку знову і знову, до нудоти, тоді я сказав їм подати на них до суду перед веб-сайтом безпеки, який вони самі пропонують як гарантію для ігор на веб-сайті . казино, ця сторінка зв’язалася з ними, і вони дали мені депозит через 4 дні. Після цього вони видалили мій акаунт. Ну, це були 4 тисячі євро, які я виграв, і я б не дозволив їм програти. Хоча я визнаю, що це була повна відсутність зв’язку та дуже погане керування моїми документами на внутрішній сторінці казино....

Автоматичний переклад.

Отже, чи правильно я розумію, будь ласка, що ви подали запит на зняття коштів, і вони дали вам це після тривалої перевірки, а потім закрили ваш рахунок? Що було причиною всього цього? Ви випадково знаєте? Я дуже хотів би це почути.🤔

Автоматичний переклад.


Я грав три місяці з березня квітня травня 2023 року, регулярно. Зазвичай я програвав, іноді вигравав... і після всього, що сталося, вони не дали мені жодних пояснень: між цим роком один раз і мені вдалося зіграти, не вигравши нічого, до того моменту ідеально, справа в тому, що я не міг грати більше, оскільки я не міг підключитися, він сказав мені неправильну сторінку, я шукав інші адреси NiNe і вирішив написати в Nine Casino España, *.*вони сказали мені, що їхній обліковий запис скасовано без можливості відкриття*. *. І вони навіть більше не відповідають на мої електронні листи.

Тоді вони сказали мені про NiNeCasino англійською, що люди з Іспанії не можуть грати онлайн.


Я більше не знаю, що правда, а що брехня, у мене збережені всі листи та розмови.

Але якщо вони стерли мене за те, що я вимагав платіж, то ні в якому разі, є більше казино... і якщо це дійсно тому, що я в Іспанії, я не знаю, коли це правило набуло чинності.



Автоматичний переклад.

Перевірка тривала майже місяць у 2023 році, спочатку система не прийняла жодного мого документа, я повернувся і завантажив їх, це зайняло багато часу, тому що вони ні перевірили, ні дали мені ок. Я написав їм, і вони продовжили перевірку облікового запису (я вже виграв достатньо грошей), а потім вони сказали мені в першому електронному листі, який вони відповіли, після перевірки облікового запису та в той же час в онлайн-чаті підтримки, що гроші були сплачені, гравець у порядку гравців-переможців...Що?!! Як це можливо,?? Як я дізнаюся, що контроль? Яка була черга збирати? Тому мені знадобиться рік, щоб побачити прибуток!! Я вирішив наполягати, а потім повторив усе, що сказав вище.



Автоматичний переклад.
cossperez8

Треба сказати, що це справді довга перевірка. Чи можу я запитати, чи були у вас реальні гроші на рахунку до того, як казино вирішило його закрити?🤔

Після перегляду огляду на нашій сторінці я насправді знайшов ось що:

file

Отже, коли ви зареєструвалися, Іспанії дозволили. Я не впевнений, коли саме це змінилося.

Автоматичний переклад.

Ні, у мене більше не було балансу. Дякую тобі.


Автоматичний переклад.
C7676

о привіт Дякуємо за відповідь, але ви використали не той обліковий запис.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Будь ласка, бонус

Автоматичний переклад.
andreea25092020

Ви повинні спробувати поспілкуватися щодо бонусу зі службою підтримки казино.😉

Автоматичний переклад.

Будь ласка, бонус

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого