ГоловнаФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення

 від vetsosan6
|
33 326 переглядів 202 відповідей |
|
1 2...11
Тут ви можете обговорити NineCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Ви не внесли мої гроші на мій рахунок.

Чому??

Автоматичний переклад.
vetsosan6

Привіт,

Вибачте, але це не тема підтримки Nine Casino, тобто ми не є співробітниками казино.

Раджу зв’язатися з чатом або службою підтримки казино.

(Ви також можете перевірити свою історію трансакцій, щоб переконатися, що транзакція дійсна.)


Автоматичний переклад.
Radka

Лол 😂😉

Автоматичний переклад.

Привіт,


У мене є лише запитання... Чи можна запитати період охолодження на 2 місяці і в середині цього скасувати його та внести депозит наступного дня одним клацанням миші?


Крім того, чи правильно встановлювати обмеження на депозити, але дозволяти таким гравцям відкривати іншу валюту в казино одним кліком і робити депозити без обмежень? Якщо ми введемо іншу валюту, ліміт депозиту також має застосовуватися, чи не так?


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт,

Я бачу, куди ти прямуєш. Я б сказав (знову ж таки), що це залежить від того, як саме гравці просять про самовиключення або закриття рахунку і про що казино інформує гравця.

Якщо ви просто попросите період охолодження (не згадав про проблеми з азартними іграми), я б сказав, що це нормально, тому що ви просто передумали і вам це добре відомо.

Коли справа доходить до лімітів, я б сказав, що це залежить від того, як казино підходять до цього інструменту. Особисто я не думаю, що це справжня проблема, якщо ви можете встановити інший ліміт для кожного доступного вам методу депозиту. Все-таки ви встановлюєте межі. Але якщо ви не можете встановити ліміт, я б запитав персонал, чи можуть вони вимкнути цю валюту на моєму рахунку. Цікаво, що інший гравець просить казино, де ви можете уникнути попередніх обмежень, охоче встановивши нову валюту:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/deposit-limits-that-are-applied-to-crypto-deposits#post-23925

Ми всі знаємо, що криптовалюти йдуть разом з анонімними казино, тому гравці, які самостійно виключаються в звичайному казино, намагаються використовувати цю альтернативу, щоб мати можливість грати.

У будь-якому випадку, я б порівняв ліміти з електронним банкінгом, я можу встановлювати ліміти для кожного типу переказу негайно або я можу ігнорувати встановлення будь-яких лімітів взагалі. Якщо доступний новий тип переказу, я можу встановити обмеження або проігнорувати його знову.

Ключовим моментом є те, що я можу встановити ліміт будь-коли, коли захочу.

Що ви думаєте про це?


Автоматичний переклад.
mrmileena

Я дам вам коротку відповідь. Я не думаю, що це нормально, і я не думаю, що це хороший сервіс для гравця, але, на жаль, це стандартна поведінка, яку ви зустрічаєте в казино.

Більшість казино дуже серйозні, коли ви просите їх закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми, але коли причина інша, вони часто без вагань відкривають його щоразу, коли ви їх просите.

Автоматичний переклад.

Привіт Радка і Данило!


дякую вам обом за ваші повідомлення. Проте я більше дотримуюся думки Даніеля. Я думаю, що надто легко звинувачувати гравця в тому, що він не встановлював обмежень, але деякі вправи, як, наприклад, у моїх запитаннях, абсолютно не є відповідальною грою. Я маю на увазі, що я втратив 150 швейцарських франків через це, мій ліміт депозиту був досягнутий, але я зміг вибрати іншу валюту і знову внести і втратити більше. Я знаю, що це також моя вина, але якщо казино, наприклад, поважає ці пункти, люди не втрачатимуть більше грошей, ніж повинні. Якби я не був трохи розумним, я міг би втратити більше...


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena

Привіт, mrmileena,

Я розумію вашу думку. На жаль, оскільки Деніел сказав, що це стандартна поведінка, я подумав, що було б добре продемонструвати, як це працює.

Але мені не подобається, що кожна валюта має свій ліміт.

Автоматичний переклад.

привіт, я був у цій халепі 2 дні

У мене баланс 1700ЄВРО, вони не змушують мене знімати

Я надіслав усі документи, бо останній раз мене вимагають підтвердження того, що папір на моє ім’я

Я надіслав виписки з рахунків, список рухів, isee, договір тощо ...

тільки тому що розрахунковий рахунок на моє ім'я видно по номеру рахунку та iban який збігається з імені та прізвища

будь ласка, ви повинні мені допомогти

Автоматичний переклад.
peppemario1908

Привіт,

Я припускаю, що у вас є проблема з наданням прийнятного доказу чогось для проходження перевірки.

Чи не могли б ви вставити повтор, який ви отримали з казино, щоб я міг перевірити, що здається не так?

Я можу пригадати, що в якогось гравця з Перу нещодавно виникла проблема з банківською випискою, оскільки там не було його адреси, була показана лише адреса банку, але така виписка повинна містити повну адресу гравця, а потім IBAN, щоб вважатися дійсним доказом.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви отримали від казино.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Привіт, дякую, все перевірено

Але я чекаю свої гроші, завжди кажуть 1-5 робочих днів

Але збір було затверджено 19/10

А сьогодні 25 ще нічого

Цьому сайту безсумнівно довіряють, 😡



Автоматичний переклад.
peppemario1908

Привіт, 'peppemario1908', я бачу, що очікування дратує. Схоже, що все зроблено з вашого боку, оскільки ви сказали, що все було перевірено. Будь ласка, наберіться терпіння зараз, і якщо казино не виплатить вам протягом 14 днів із дати вашого запиту на зняття коштів, не зволікайте, надсилайте скаргу тут, на нашому веб-сайті.

Проте дозвольте мені зазначити, що казино Nine має дуже хорошу репутацію за рейтингом Casino Guru (8,9/10) і має позитивний підхід до розгляду скарг, як ви можете бачити тут:

file

Я б зараз так не хвилювався. Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена до вашого задоволення найближчим часом. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається✨

Автоматичний переклад.
Magda

Я позначаю цей сайт

Через стільки часу я отримую електронний лист про те, що потрібно змінити спосіб оплати

Чи зможу я колись створити електронний гаманець??

Я хочу банківський переказ і свої гроші

Будь ласка, допоможіть мені гуру казино







Автоматичний переклад.

Хтось мені допомагає?

Чи маю я так втрачати свої гроші?

На цьому сайті він, на щастя, має високий бал

Автоматичний переклад.

Прошу мої гроші та закрити рахунок.

Будь ласка, casinoguru


Автоматичний переклад.

Azz тут ніхто не відповідає

1737 € на ninecasino та скасуйте банківський переказ

Я не віддам гроші це МОЄ!

Я добре спілкуюся зі своїм адвокатом.


Автоматичний переклад.
peppemario1908

Привіт, 'peppemario1908', на жаль, я не можу контролювати ваш обліковий запис казино, і я не маю повноважень, щоб скасувати його, оскільки я не працюю в NineCasino. Однак це добре, що казино спілкується з вами. Чи пробували ви зв’язатися з їхньою службою підтримки, який спосіб оплати вони віддадуть перевагу? Хіба в їхніх Умовах не написано більш детальної інформації про зняття грошей? Просто подивіться на це та дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Magda

1737 євро

Це весь мій баланс на рахунку, який я хочу зняти

Сьогодні вранці в електронному листі мені повідомили, що неможливо здійснити банківський переказ і спробувати інший спосіб

Ezeewallet? Mifinity?

І чому?

Я не хочу гаманець, я навіть не знаю, чи отримаю я свої гроші на ці ненадійні гаманці

У будь-якому випадку я подам скаргу своєму адвокату та подам до суду на curacao gaming.

Я не можу втратити свої гроші, тому БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ неможливий.



Автоматичний переклад.
peppemario1908

Привіт,

якщо казино пропонує інші варіанти оплати, вам слід співпрацювати. Як ще, на вашу думку, ви можете отримати свої гроші? Я вважаю, що зараз абсолютно безглуздо, якому варіанту оплати ви віддаєте перевагу, оскільки зараз це з певних причин неможливо. Особисто я припускаю, що проблеми викликані місцевими обмеженнями на азартні ігри, які ускладнюють картки та банківські перекази грошей. Що ж, може статися.

Крім того, ви можете знайти докладнішу інформацію у своїй темі скарг .



Автоматичний переклад.
1 2...11
Перейти на сторінкуіз 11 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого