ФорумКазиноNineCasino - загальне обговорення

NineCasino - загальне обговорення

2 р. тому від vetsosan6
|
24086 переглядів 175 відповідей |
|
1 2...9
2 р. тому
Тут ви можете обговорити NineCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Ви не внесли мої гроші на мій рахунок.

Чому??

Автоматичний переклад.
vetsosan6
2 р. тому

Привіт,

Вибачте, але це не тема підтримки Nine Casino, тобто ми не є співробітниками казино.

Раджу зв’язатися з чатом або службою підтримки казино.

(Ви також можете перевірити свою історію трансакцій, щоб переконатися, що транзакція дійсна.)


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Лол 😂😉

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,


У мене є лише запитання... Чи можна запитати період охолодження на 2 місяці і в середині цього скасувати його та внести депозит наступного дня одним клацанням миші?


Крім того, чи правильно встановлювати обмеження на депозити, але дозволяти таким гравцям відкривати іншу валюту в казино одним кліком і робити депозити без обмежень? Якщо ми введемо іншу валюту, ліміт депозиту також має застосовуватися, чи не так?


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, куди ти прямуєш. Я б сказав (знову ж таки), що це залежить від того, як саме гравці просять про самовиключення або закриття рахунку і про що казино інформує гравця.

Якщо ви просто попросите період охолодження (не згадав про проблеми з азартними іграми), я б сказав, що це нормально, тому що ви просто передумали і вам це добре відомо.

Коли справа доходить до лімітів, я б сказав, що це залежить від того, як казино підходять до цього інструменту. Особисто я не думаю, що це справжня проблема, якщо ви можете встановити інший ліміт для кожного доступного вам методу депозиту. Все-таки ви встановлюєте межі. Але якщо ви не можете встановити ліміт, я б запитав персонал, чи можуть вони вимкнути цю валюту на моєму рахунку. Цікаво, що інший гравець просить казино, де ви можете уникнути попередніх обмежень, охоче встановивши нову валюту:

https://casino.guru/forum/responsible-gambling/deposit-limits-that-are-applied-to-crypto-deposits#post-23925

Ми всі знаємо, що криптовалюти йдуть разом з анонімними казино, тому гравці, які самостійно виключаються в звичайному казино, намагаються використовувати цю альтернативу, щоб мати можливість грати.

У будь-якому випадку, я б порівняв ліміти з електронним банкінгом, я можу встановлювати ліміти для кожного типу переказу негайно або я можу ігнорувати встановлення будь-яких лімітів взагалі. Якщо доступний новий тип переказу, я можу встановити обмеження або проігнорувати його знову.

Ключовим моментом є те, що я можу встановити ліміт будь-коли, коли захочу.

Що ви думаєте про це?


Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Я дам вам коротку відповідь. Я не думаю, що це нормально, і я не думаю, що це хороший сервіс для гравця, але, на жаль, це стандартна поведінка, яку ви зустрічаєте в казино.

Більшість казино дуже серйозні, коли ви просите їх закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми, але коли причина інша, вони часто без вагань відкривають його щоразу, коли ви їх просите.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка і Данило!


дякую вам обом за ваші повідомлення. Проте я більше дотримуюся думки Даніеля. Я думаю, що надто легко звинувачувати гравця в тому, що він не встановлював обмежень, але деякі вправи, як, наприклад, у моїх запитаннях, абсолютно не є відповідальною грою. Я маю на увазі, що я втратив 150 швейцарських франків через це, мій ліміт депозиту був досягнутий, але я зміг вибрати іншу валюту і знову внести і втратити більше. Я знаю, що це також моя вина, але якщо казино, наприклад, поважає ці пункти, люди не втрачатимуть більше грошей, ніж повинні. Якби я не був трохи розумним, я міг би втратити більше...


З найкращими побажаннями,


mrmileena

Автоматичний переклад.
mrmileena
2 р. тому

Привіт, mrmileena,

Я розумію вашу думку. На жаль, оскільки Деніел сказав, що це стандартна поведінка, я подумав, що було б добре продемонструвати, як це працює.

Але мені не подобається, що кожна валюта має свій ліміт.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

привіт, я був у цій халепі 2 дні

У мене баланс 1700ЄВРО, вони не змушують мене знімати

Я надіслав усі документи, бо останній раз мене вимагають підтвердження того, що папір на моє ім’я

Я надіслав виписки з рахунків, список рухів, isee, договір тощо ...

тільки тому що розрахунковий рахунок на моє ім'я видно по номеру рахунку та iban який збігається з імені та прізвища

будь ласка, ви повинні мені допомогти

Автоматичний переклад.
peppemario1908
2 р. тому

Привіт,

Я припускаю, що у вас є проблема з наданням прийнятного доказу чогось для проходження перевірки.

Чи не могли б ви вставити повтор, який ви отримали з казино, щоб я міг перевірити, що здається не так?

Я можу пригадати, що в якогось гравця з Перу нещодавно виникла проблема з банківською випискою, оскільки там не було його адреси, була показана лише адреса банку, але така виписка повинна містити повну адресу гравця, а потім IBAN, щоб вважатися дійсним доказом.

Будь ласка, дайте мені знати, що ви отримали від казино.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт, дякую, все перевірено

Але я чекаю свої гроші, завжди кажуть 1-5 робочих днів

Але збір було затверджено 19/10

А сьогодні 25 ще нічого

Цьому сайту безсумнівно довіряють, 😡



Автоматичний переклад.
peppemario1908
2 р. тому

Привіт, 'peppemario1908', я бачу, що очікування дратує. Схоже, що все зроблено з вашого боку, оскільки ви сказали, що все було перевірено. Будь ласка, наберіться терпіння зараз, і якщо казино не виплатить вам протягом 14 днів із дати вашого запиту на зняття коштів, не зволікайте, надсилайте скаргу тут, на нашому веб-сайті.

Проте дозвольте мені зазначити, що казино Nine має дуже хорошу репутацію за рейтингом Casino Guru (8,9/10) і має позитивний підхід до розгляду скарг, як ви можете бачити тут:

file

Я б зараз так не хвилювався. Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена до вашого задоволення найближчим часом. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається✨

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

Я позначаю цей сайт

Через стільки часу я отримую електронний лист про те, що потрібно змінити спосіб оплати

Чи зможу я колись створити електронний гаманець??

Я хочу банківський переказ і свої гроші

Будь ласка, допоможіть мені гуру казино







Автоматичний переклад.
2 р. тому

Хтось мені допомагає?

Чи маю я так втрачати свої гроші?

На цьому сайті він, на щастя, має високий бал

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Прошу мої гроші та закрити рахунок.

Будь ласка, casinoguru


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Azz тут ніхто не відповідає

1737 € на ninecasino та скасуйте банківський переказ

Я не віддам гроші це МОЄ!

Я добре спілкуюся зі своїм адвокатом.


Автоматичний переклад.
peppemario1908
2 р. тому

Привіт, 'peppemario1908', на жаль, я не можу контролювати ваш обліковий запис казино, і я не маю повноважень, щоб скасувати його, оскільки я не працюю в NineCasino. Однак це добре, що казино спілкується з вами. Чи пробували ви зв’язатися з їхньою службою підтримки, який спосіб оплати вони віддадуть перевагу? Хіба в їхніх Умовах не написано більш детальної інформації про зняття грошей? Просто подивіться на це та дайте нам знати.

Автоматичний переклад.
Magda
2 р. тому

1737 євро

Це весь мій баланс на рахунку, який я хочу зняти

Сьогодні вранці в електронному листі мені повідомили, що неможливо здійснити банківський переказ і спробувати інший спосіб

Ezeewallet? Mifinity?

І чому?

Я не хочу гаманець, я навіть не знаю, чи отримаю я свої гроші на ці ненадійні гаманці

У будь-якому випадку я подам скаргу своєму адвокату та подам до суду на curacao gaming.

Я не можу втратити свої гроші, тому БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ неможливий.



Автоматичний переклад.
peppemario1908
2 р. тому

Привіт,

якщо казино пропонує інші варіанти оплати, вам слід співпрацювати. Як ще, на вашу думку, ви можете отримати свої гроші? Я вважаю, що зараз абсолютно безглуздо, якому варіанту оплати ви віддаєте перевагу, оскільки зараз це з певних причин неможливо. Особисто я припускаю, що проблеми викликані місцевими обмеженнями на азартні ігри, які ускладнюють картки та банківські перекази грошей. Що ж, може статися.

Крім того, ви можете знайти докладнішу інформацію у своїй темі скарг .



Автоматичний переклад.
1 2...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого