2 р. тому
Тут ви можете обговорити NineCasino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
Вибачте, але це не тема підтримки Nine Casino, тобто ми не є співробітниками казино.
Раджу зв’язатися з чатом або службою підтримки казино.
(Ви також можете перевірити свою історію трансакцій, щоб переконатися, що транзакція дійсна.)
Hello,
I am sorry, but this is not the Nine Casino support thread, meaning we are not the casino's employees.
I kindly advise you to contact the casino's live chat or support.
(You can also check your transaction history to make sure the transaction is valid.)
Привіт,
У мене є лише запитання... Чи можна запитати період охолодження на 2 місяці і в середині цього скасувати його та внести депозит наступного дня одним клацанням миші?
Крім того, чи правильно встановлювати обмеження на депозити, але дозволяти таким гравцям відкривати іншу валюту в казино одним кліком і робити депозити без обмежень? Якщо ми введемо іншу валюту, ліміт депозиту також має застосовуватися, чи не так?
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello,
I just have a question... Is it OK to ask a cool off period of 2 months and that in the middle of it, cancel it and deposit the next day with a single mouse click?
Also, is it correct to put a limit on deposits but allow such players to open another currency in the casino with a single click as well and deposit without limits? If we put another currency, the deposit limit should be applied as well, right?
Best regards,
mrmileena
Привіт,
Я бачу, куди ти прямуєш. Я б сказав (знову ж таки), що це залежить від того, як саме гравці просять про самовиключення або закриття рахунку і про що казино інформує гравця.
Якщо ви просто попросите період охолодження (не згадав про проблеми з азартними іграми), я б сказав, що це нормально, тому що ви просто передумали і вам це добре відомо.
Коли справа доходить до лімітів, я б сказав, що це залежить від того, як казино підходять до цього інструменту. Особисто я не думаю, що це справжня проблема, якщо ви можете встановити інший ліміт для кожного доступного вам методу депозиту. Все-таки ви встановлюєте межі. Але якщо ви не можете встановити ліміт, я б запитав персонал, чи можуть вони вимкнути цю валюту на моєму рахунку. Цікаво, що інший гравець просить казино, де ви можете уникнути попередніх обмежень, охоче встановивши нову валюту:
Ми всі знаємо, що криптовалюти йдуть разом з анонімними казино, тому гравці, які самостійно виключаються в звичайному казино, намагаються використовувати цю альтернативу, щоб мати можливість грати.
У будь-якому випадку, я б порівняв ліміти з електронним банкінгом, я можу встановлювати ліміти для кожного типу переказу негайно або я можу ігнорувати встановлення будь-яких лімітів взагалі. Якщо доступний новий тип переказу, я можу встановити обмеження або проігнорувати його знову.
Ключовим моментом є те, що я можу встановити ліміт будь-коли, коли захочу.
Що ви думаєте про це?
Hello,
I can see where you're heading to. I'd say (again), that it depends on how exactly the players ask for the self-exclusion or account closure and what the casino informs the player about.
If you just ask for a cooling period (did not mention gambling issues) I'd say it is alright, because you just simply changed your mind and you are well aware of that fact.
When it comes to the limits, I'd say it depends on how the casinos approach this tool. Personally, I do not think it is a real issue if you can put another limit on every deposit method available to you. It is still you who sets the limits. But if you can't set the limit, well I'd ask the staff if they can disable this currency on my account. It's interesting, that another player asks for casinos where you can avoid previous limits by setting up new currency willingly:
We all know that cryptocurrencies go in hand with anonymous casinos so players who are self-excluded in a regular casino try this alternative to be able to play.
Anyway, I'd compare the limits to e-banking, I can set limits for every type of transfer immediately or I can ignore setting any limits at all. If a new transfer type is available, I can set the limit or I can ignore it again.
The key point is, that I can set the limit anytime I want.
What do you think about it?
Я дам вам коротку відповідь. Я не думаю, що це нормально, і я не думаю, що це хороший сервіс для гравця, але, на жаль, це стандартна поведінка, яку ви зустрічаєте в казино.
Більшість казино дуже серйозні, коли ви просите їх закрити ваш обліковий запис через проблеми з азартними іграми, але коли причина інша, вони часто без вагань відкривають його щоразу, коли ви їх просите.
I'll give you a short answer. I don't think it's OK and I don't think it's a good service for the player, but it's sadly a standard behaviour that you find across casinos.
Most of casinos are very serious when you ask them to close your account for gambling issues, but whenever the reason is different, they often don't hesitate to reopen it anytime you ask them.
Привіт Радка і Данило!
дякую вам обом за ваші повідомлення. Проте я більше дотримуюся думки Даніеля. Я думаю, що надто легко звинувачувати гравця в тому, що він не встановлював обмежень, але деякі вправи, як, наприклад, у моїх запитаннях, абсолютно не є відповідальною грою. Я маю на увазі, що я втратив 150 швейцарських франків через це, мій ліміт депозиту був досягнутий, але я зміг вибрати іншу валюту і знову внести і втратити більше. Я знаю, що це також моя вина, але якщо казино, наприклад, поважає ці пункти, люди не втрачатимуть більше грошей, ніж повинні. Якби я не був трохи розумним, я міг би втратити більше...
З найкращими побажаннями,
mrmileena
Hello Radka and Daniel,
thank you both for your messages. However i will stick more to Daniel's opinion. I think it is too easy to blame the player for not putting limits but some practises, like the ones in my questions for example are absolutely not a responsible gaming. I mean i lost 150 chf because of that, my limit deposit was reached but i was able to choose another currency and deposit again and lose more. I know it is also my fault but if the casino for example respected those points, people will not lose more money that they should. If i was not a little reasonable, i could have lost more...
Best regards,
mrmileena
Привіт, mrmileena,
Я розумію вашу думку. На жаль, оскільки Деніел сказав, що це стандартна поведінка, я подумав, що було б добре продемонструвати, як це працює.
Але мені не подобається, що кожна валюта має свій ліміт.
Hello mrmileena,
I understand your point. Sadly, as Daniel said it's a standard behavior so I thought it would be good to demonstrate how it works.
I don't like the fact, that each currency has its own limit, however.
привіт, я був у цій халепі 2 дні
У мене баланс 1700ЄВРО, вони не змушують мене знімати
Я надіслав усі документи, бо останній раз мене вимагають підтвердження того, що папір на моє ім’я
Я надіслав виписки з рахунків, список рухів, isee, договір тощо ...
тільки тому що розрахунковий рахунок на моє ім'я видно по номеру рахунку та iban який збігається з імені та прізвища
будь ласка, ви повинні мені допомогти
hello, I've been in this mess for 2 days
I have a balance of 1700EURO they do not make me withdraw
i sent all the documents as the last they ask me for proof that the paper is in my name
I sent account statements, movements list, isee, contract etc ...
just because the current account is in my name, you can see from the account number and iban which is the same from the name and surname
please you have to help me
buongiorno,sono in questo casino da 2 giorni
ho un saldo da 1700EURO non mi fanno prelevare
ho mandato tutti i documenti come ultima mi chiedono una prova che la carta e intestata a me
ho mandato estratti conto,lista movimenti,isee,contratto ecc...
proprio perchè il conto corrente e intestato a me si nota dal numero conto e iban che e lo stesso dal nome e cognome
perfavore dovete aiutarmi
Привіт,
Я припускаю, що у вас є проблема з наданням прийнятного доказу чогось для проходження перевірки.
Чи не могли б ви вставити повтор, який ви отримали з казино, щоб я міг перевірити, що здається не так?
Я можу пригадати, що в якогось гравця з Перу нещодавно виникла проблема з банківською випискою, оскільки там не було його адреси, була показана лише адреса банку, але така виписка повинна містити повну адресу гравця, а потім IBAN, щоб вважатися дійсним доказом.
Будь ласка, дайте мені знати, що ви отримали від казино.
Hello,
I'm assuming that you have an issue providing acceptable proof of something to pass the verification.
Would you kindly paste in the replay you got from the casino so I can check what seems to be wrong, please?
I can recall some player from Peru had recently an issue with the bank statement because his address was missing there, only address shown was the bank's but such a statement must contain the player's full address name, and then IBAN to be considered as valid proof.
Let me know what you got from the casino, please.
Привіт, дякую, все перевірено
Але я чекаю свої гроші, завжди кажуть 1-5 робочих днів
Але збір було затверджено 19/10
А сьогодні 25 ще нічого
Цьому сайту безсумнівно довіряють, 😡
Hi, thanks, everything has been verified
But I'm waiting for my money, they always say 1-5 business days
But the levy was approved on 19/10
And today 25 still nothing
This site is sure to be trusted, 😡
Ciao grazie tutto apposto il conto e stato verificato
Però sto aspettando i miei soldi,dicono sempre 1-5 giorni lavorativi
Ma il prelievo e stato approvato il 19/10
E oggi 25 ancora niente
E sicuro che e affidabile questo sito,😡
Привіт, 'peppemario1908', я бачу, що очікування дратує. Схоже, що все зроблено з вашого боку, оскільки ви сказали, що все було перевірено. Будь ласка, наберіться терпіння зараз, і якщо казино не виплатить вам протягом 14 днів із дати вашого запиту на зняття коштів, не зволікайте, надсилайте скаргу тут, на нашому веб-сайті.
Проте дозвольте мені зазначити, що казино Nine має дуже хорошу репутацію за рейтингом Casino Guru (8,9/10) і має позитивний підхід до розгляду скарг, як ви можете бачити тут:
Я б зараз так не хвилювався. Я бажаю вам удачі та сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена до вашого задоволення найближчим часом. Будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається✨
Hello 'peppemario1908', I see that the waiting is annoying. It looks like everything is done from your side as you have mentioned that everything has been verified. Please be patient now and if the casino doesn't pay you out within 14 days from the date of your withdrawal request then don't hesitate to submit a complaint here on our website.
However, let me point out that Nine casino has a very good reputation by Casino Guru rating (8.9/10) and takes a positive approach to dispute complaints as you can see here:
I wouldn't worry so much for now. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future. Kindly let us know how it goes✨
Я позначаю цей сайт
Через стільки часу я отримую електронний лист про те, що потрібно змінити спосіб оплати
Чи зможу я колись створити електронний гаманець??
Я хочу банківський переказ і свої гроші
Будь ласка, допоможіть мені гуру казино
I mark this site
After all this time I get an email that I have to change the payment method
Can I ever create an e-wallet ??
I want the bank transfer and I want my money
Please casino guru help me
Io segnalo questo sito
Dopo tutto questo tempo mi arriva email che devo cambiare modalità di pagamento
Posso mai creare un e-wallet??
Io voglio il.bonifico bancario e voglio i miei soldi
Per favore casino guru aiutatemi
Хтось мені допомагає?
Чи маю я так втрачати свої гроші?
На цьому сайті він, на щастя, має високий бал
Does anyone help me?
Do I have to lose my money like this?
On this site it luckily has a high score here
Un aiuto nessuno me lo da?
Devo perdere i miei soldi cosii?
Su questo sito che menomale ha un punteggio alto qui
Azz тут ніхто не відповідає
1737 € на ninecasino та скасуйте банківський переказ
Я не віддам гроші це МОЄ!
Я добре спілкуюся зі своїм адвокатом.
Azz nobody answers here
1737 € on ninecasino and cancel the bank transfer
I do not give up the money is MINE!
I do talk to my lawyer ok.
Azz qua nessuno risponde
1737€ su ninecasino e annullano il bonifico bancario
Io non mi arrendo i soldi sono MIEI!
faccio parlare al mio avvocato ok.
Привіт, 'peppemario1908', на жаль, я не можу контролювати ваш обліковий запис казино, і я не маю повноважень, щоб скасувати його, оскільки я не працюю в NineCasino. Однак це добре, що казино спілкується з вами. Чи пробували ви зв’язатися з їхньою службою підтримки, який спосіб оплати вони віддадуть перевагу? Хіба в їхніх Умовах не написано більш детальної інформації про зняття грошей? Просто подивіться на це та дайте нам знати.
Hi 'peppemario1908', unfortunately I can't control your casino account and I don't have any authority to cancel it since I am not working for the NineCasino. However, it is good that the casino communicates with you. Have you tried to contact their support which payment method they would prefer? Isn't there more detailed information about withdrawing money written in their Terms & Conditions? Just look at it and let us know.
1737 євро
Це весь мій баланс на рахунку, який я хочу зняти
Сьогодні вранці в електронному листі мені повідомили, що неможливо здійснити банківський переказ і спробувати інший спосіб
Ezeewallet? Mifinity?
І чому?
Я не хочу гаманець, я навіть не знаю, чи отримаю я свої гроші на ці ненадійні гаманці
У будь-якому випадку я подам скаргу своєму адвокату та подам до суду на curacao gaming.
Я не можу втратити свої гроші, тому БАНКІВСЬКИЙ ПЕРЕКАЗ неможливий.
€ 1737
This is my entire balance on the account I want to withdraw
This morning in the email they told me that it was not possible to make the bank transfer and to try another method
Ezeewallet? Mifinity?
And why?
I don't want a wallet, I don't even know if I will receive my money on these untrustworthy wallets
Anyway I make a complaint to my lawyer and to sue curacao gaming.
I cannot lose my money so that strangely a BANK TRANSFER is not possible.
1737€
Questo e tutto il mio saldo sul conto che voglio prelevare
Stamattina nella email mi dicevano che non era possibile fare il bonifico bancario e di riprovare un altro metodo
Ezeewallet? Mifinity?
E perché?
Non voglio un wallet,non so neanche se riceverò i miei soldi su questi wallet poco affidabili
Comunque io faccio reclamo al mio avvocato e di denunciare la curacao gaming.
I miei soldi non li posso perdere cosi che stranamente un BONIFICO BANCARIO non e possibile.
Привіт,
якщо казино пропонує інші варіанти оплати, вам слід співпрацювати. Як ще, на вашу думку, ви можете отримати свої гроші? Я вважаю, що зараз абсолютно безглуздо, якому варіанту оплати ви віддаєте перевагу, оскільки зараз це з певних причин неможливо. Особисто я припускаю, що проблеми викликані місцевими обмеженнями на азартні ігри, які ускладнюють картки та банківські перекази грошей. Що ж, може статися.
Крім того, ви можете знайти докладнішу інформацію у своїй темі скарг .
Hello,
as long as the casino suggests other payment options you should cooperate. How else do you think you can receive your money? I feel that now it's quite pointless what payment option you prefer because it is not possible for some reason now. I would personally guess that troubles are caused by the local gambling restrictions that complicate cards and bank-related money transfers. Well, it may happen.
Furthermore, you can find more details in your complaint thread.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.