ФорумКазиноNine Win Casino - загальне обговорення

Nine Win Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

6 міс. тому від Radka
|
2324 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
Dm99
4 міс. тому

Дуже дякую за відповідь. Отже, я бачу, що ви успішно перевірили себе, тому було б добре, якби ви також повідомили про це Крістіні в скарзі. Просто натисніть на посилання, яке Радка надала вам у своїй попередній відповіді.

Судячи з того, що ви описуєте, це, ймовірно, займе деякий час, тому що я помічаю, що ви не дійшли далі.

Однак, якщо нічого не зміниться, наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Тим часом вам доведеться запастися терпінням і, якщо ви дізнаєтеся щось нове, не соромтеся повідомити нам про це.

Автоматичний переклад.
Radka
4 міс. тому

Привіт Радко, вибачте, що потурбував вас, але мені потрібно зв’язатися з Йозефом, я надсилав йому електронні листи протягом липня, але він не відповів. Я маю цей електронний лист від нього: jozef@casino.guru Він все ще працює в casinoguru? Оскільки я все. Джулі пише йому, але він не відповідає. Не могли б ви надати мені деяку інформацію, я був би дуже вдячний. 😊

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, вибачте, що знову вас турбую, але я вже хвилююся, тому що мені потрібно терміново поспілкуватися з Йозефом, я надсилав йому електронні листи протягом липня, але він не відповів, я маю цей електронний лист від нього: jozef@casino.guru Він все ще працює в casinoguru? Оскільки я все. Джулі пише йому, але він не відповідає. Не могли б ви надати мені трохи інформації, я буду дуже вдячний. 😊

Автоматичний переклад.
4 міс. тому
Опубліковано huddy видалено
4 міс. тому

Привіт, будь ласка, на якій основі казино має повернути вам кошти? Чи можете ви розповісти нам трохи більше і чому ви згадуєте, що колись гроші мали прийти до вас, потім вам сказали, що ви нічого не отримаєте, а тепер знову так, що ви повинні їх отримати? Я трохи втрачений у цій ситуації, тож не могли б ви пояснити це трохи краще, будь ласка?

Я також бачу, що ви вже подали скаргу, тож подивимося, чи зможемо ми вам допомогти. Вероніка чекає вашої відповіді, тому достатньо, якщо ви скористаєтеся цим посиланням і передасте її їй.

Я також буду чекати ваших роз'яснень.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, вибачте, що знову вас турбую, але я вже хвилююся, тому що мені потрібно терміново поспілкуватися з Йозефом, я надсилав йому електронні листи протягом липня, але він не відповів, я маю цей електронний лист від нього: jozef@casino.guru Він все ще працює в casinoguru? Оскільки я все. Джулі пише йому, але він не відповідає. Не могли б ви надати мені трохи інформації, я буду дуже вдячний. 😊

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я написав йому, тож сподіваюся, що ти незабаром почуєш. У будь-якому випадку, чи можна було б для вас створити нову тему наступного разу, де ви будете публікувати подібні речі? Це стосується казино, про яке йде мова, і те, що ви пишете, має мало спільного з будь-яким досвідом, тому будь ласка, якщо б ви могли, було б ідеально не продовжувати писати в іншому місці, що вам потрібно зв’язатися з ним. 😉

Автоматичний переклад.
huddy
4 міс. тому

Тоді гаразд, дякую за відповідь. Я бачу, що ти робиш те, що останнім часом робила більшість гравців. Я також помітив, що вам пообіцяли повернути кошти, тому я розумію, чому ви їх просите. Сподіваюся, ви отримаєте решту і у вас не буде подібних проблем.

Тому, якщо щось зміниться, я обов’язково буду тут, і ви зможете оновити мене.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Це ще одне казино, де багато проблем з виведенням, але 0 з депозитом? У мене є друзі, які відкладають виведення прибутку.

Автоматичний переклад.
glocks
3 міс. тому

Ну тоді, якщо у ваших знайомих проблеми з виведенням, нехай пишуть і описують, що відбувається. Ми спробуємо допомогти, якщо зможемо.

У будь-якому випадку, у вас така сама ситуація чи ні?

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, мене закрили, мої скарги кажуть, що я не відповів. Я знімаю, мені було відхилено, оскільки криптовалюта 485,00 У мене немає грошей, і мені потрібні мої виграші, це огидно, і тепер мою скаргу закрито, оскільки я не відповів. Я відповів також. я сам відповів казино, я борюся з цим, це мене дуже засмучує

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Усе, що я хочу, це мої 485,00, щоб заплатити за кілька речей, тоді я покінчу з усім цим. У мене є життя, я не можу тут сидіти, випрошуючи свої виграші, не з моєї вини, і це майже 6 тижнів, я знімаю свої гроші

Автоматичний переклад.
Jowill123
3 міс. тому

Привіт, перш за все, чому казино не хоче виплачувати вам гроші? Вони сказали вам якусь причину?

Я б також перейшов до скарги. З того, що я бачив, ви не відповідали два тижні, тому його закрили. Якщо ви сказали, що відповіли, то де ви відповіли? 🤔

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого