ФорумКазиноNine Win Casino - загальне обговорення

Nine Win Casino - загальне обговорення

6 міс. тому від Radka
|
2340 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Nine Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
6 міс. тому

Мій депозит був забраний з мого банку, але коли я зайшов на сайт, він сказав, що мій депозит скасовано, вони не повернулися до мене з грошима та постійно кажуть, чекайте електронного листа та не отримайте його

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це з дев'ятьма перемогами

Автоматичний переклад.
Dexbritish.1
6 міс. тому

Я б не сказав, що це дуже поширена ситуація, тому я припускаю, що це рішення може бути трохи неортодоксальним, ймовірно, причиною, чому вам потрібно чекати певного електронного листа.

Якщо говорити про це, будь ласка, коли виникла ця проблема? Я намагаюся визначити певні часові рамки. Ви можете мені з цим допомогти?

Так чи інакше, важливо підтримувати зв’язок із казино відкритим, можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок зі службою підтримки?

Дякуємо за додаткові подробиці, можливо, пізніше ми знайдемо щось конкретніше.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони говорять одне й те саме знову і знову, минуло 4 дні, а електронної пошти не отримують повідомлення чекати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Радка,

Це також сталося зі мною, і між PAY OP і TINK FINANCIAL SERVICES LTD і казино NINEWIN ніхто не визнає отримання £30,00 з мого банківського рахунку. Це був банківський переказ.

Зв’язалися з моїм банком, і, на жаль, вони не можуть повернути гроші, оскільки це був банківський переказ.

Знову шахрайство, ninewin також показує, що мій депозит скасовано, але я маю докази, що вони забрали його з мого банку.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, мене обманули, і я не отримаю свої гроші?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони говорять одне й те саме знову і знову, минуло 4 дні, а електронної пошти не отримують повідомлення чекати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що ж, знайти рішення для таких ситуацій завжди складно, тому що це значною мірою залежить від бажання казино співпрацювати. 🤔 Чи можу я знати, що вам сказали працівники казино? Я маю на увазі, хтось згадував, що має статися далі?

Так чи інакше, подання скарги було чудовим вибором, просто дайте команді трохи часу, щоб це зробити, будь ласка. Для будь-яких оновлень ми, звичайно, тут.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Радка,

Це також сталося зі мною, і між PAY OP і TINK FINANCIAL SERVICES LTD і казино NINEWIN ніхто не визнає отримання £30,00 з мого банківського рахунку. Це був банківський переказ.

Зв’язалися з моїм банком, і, на жаль, вони не можуть повернути гроші, оскільки це був банківський переказ.

Знову шахрайство, ninewin також показує, що мій депозит скасовано, але я маю докази, що вони забрали його з мого банку.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Він там!

Мені важко повірити, що банк нічого не може зробити, особливо якщо у вас є докази.

Давайте спробуємо об’єднати «зусилля» в цьому плані, кажу я. Чи знайомі ви з безкоштовною службою підтримки скарг від Casino Guru? Це хороший спосіб дати нашим експертам можливість дослідити справу та зв’язатися з казино, щоб вирішити ситуацію, якщо це можливо.

Оскільки це безкоштовно, єдиною інвестицією будуть зусилля. Враховуючи, що ви обоє зіткнулися з однаковою проблемою, я справді рекомендую вам також подати скаргу.

Щоб зробити це, натисніть або торкніться цього посилання 👈.

Не соромтеся запитувати, якщо ви бажаєте знати більше деталей, добре?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Отже, мене обманули, і я не отримаю свої гроші?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я хотів би думати, що ще занадто рано для цього самого кінця.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Кожного разу, коли я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони сказали мені набратися терпіння та почекати електронного листа, це те саме знову і знову. Я просто хочу повернути свій депозит. Я вносив депозит за допомогою тієї самої системи, і цього разу це спрацьовує кожного разу ні, і ніхто не хоче повертати мої гроші

Автоматичний переклад.
Dexbritish.1
6 міс. тому

Так, я розумію.

І мені шкода, що казино не було досить конструктивним у своїх відповідях. Я сподівався отримати докладніші інструкції, які ми могли б вважати вартими згадки. Будемо сподіватися, що ви незабаром отримаєте гроші, наразі нічого сказати. Насправді скарги зазвичай вимагають більше часу, щоб отримати вплив, але, можливо, казино незабаром вирішить справу. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Привіт,


Дякую, Радко, сьогодні я збираюся заповнити форму скарги.

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Минуло п’ять днів, і кожного дня мені казали набратися терпіння й чекати, щоб його не обробили чи нічого іншого, і не отримали електронного листа, ніби мене буквально обманули, і гроші ніколи не повернуться. У мене є знімки екрана сказали, що вони обіцяють, що це буде вирішено, вони лише повторюють те саме знову і знову, сказали, що це займе 72 години, тобто 3 дні, а зараз минуло 5 днів

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені сказали, що це було покладено на мій рахунок, але я мав поставити гроші, які були депоновані, і, очевидно, я сказав їм, що хочу, щоб вони повернулися прямо до мого банку, як тільки я почав грати в азартні ігри, це не здивувало, оскільки У мене було відчуття, що вони зроблять це, щоб вимагати повернення моїх грошей. Я попросив їх перерахувати на мій банківський рахунок, а потім сказав мені ні, тепер вони вимкнули мій обліковий запис, тому не можу з ними зв’язатися

Автоматичний переклад.
Dexbritish.1
6 міс. тому

О Боже!

Я нічого не можу з собою втримати, але після цієї перерви було б справедливо просто повернути вам депозит.

Тож технічно у вас немає грошей і ви більше не можете отримати доступ до облікового запису. геніально!

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт,


Дякую, Радко, сьогодні я збираюся заповнити форму скарги.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт!

дякуємо, що допомагаєте нам стежити за цією справою. Чи були якісь новини у вашій справі?

Будь-що позитивне буде дуже вдячно. 🤔

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я зняв 400 фунтів стерлінгів 3 окремими транзакціями 1 і 2 липня. Трансакції не були оброблені до 10 липня, і мене попросили зачекати 5 робочих днів, які я маю, і я досі не отримав свої гроші, незважаючи на те, що ходив туди-сюди з казино. Це також сталося наприкінці червня, коли я зняв 200 фунтів стерлінгів. Вони сказали, що я отримав ці гроші після того, як надіслав банківські виписки, але я явно ні. У мене є підтвердження живих чатів та історії транзакцій, будь ласка, допоможіть.

Автоматичний переклад.
Dm99
4 міс. тому

Привіт.

Я пропоную переглянути цю тему, щоб побачити, що повідомили інші. Ймовірно, це казино досить повільно платить.

Мені шкода, що ви опинилися в ще безвихіднішій ситуації. Подання скарги було справді хорошим кроком. Якщо говорити про те, що я знайшов ваше запитання щодо перевірки KYC, дозвольте мені пояснити:

Листи йдуть як "Знай свого клієнта" - перевірка.

Перевірка - це етап, під час якого підтверджується точність інформації . Наприклад, гравець повинен надати документи, що посвідчують особу, щоб пройти підтвердження особи.

Ви знайомі з цим процесом? Пеласе, дай відповідь Крістіні за цим посиланням 👈



Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, дякую, що повернувся так швидко. Перше, що я зробив, це переглянув і знайшов кількох інших людей із такою ж справою, як у мене. Я надіслав їм номери транзакцій, які вони вирішили ігнорувати, і вони надсилають мені інші платні транзакції, про які я сказав, що отримав. Я також підтвердив свою особу через веб-сайт. Дякую за роз'яснення.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого