6 міс. тому
Тут ви можете обговорити Nine Win Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Мій депозит був забраний з мого банку, але коли я зайшов на сайт, він сказав, що мій депозит скасовано, вони не повернулися до мене з грошима та постійно кажуть, чекайте електронного листа та не отримайте його
My deposit was taken from my bank but when I went to go on the site it says my deposit was cancelled, they haven’t got back to me with the money and keep saying wait for a email and don’t receive it
Я б не сказав, що це дуже поширена ситуація, тому я припускаю, що це рішення може бути трохи неортодоксальним, ймовірно, причиною, чому вам потрібно чекати певного електронного листа.
Якщо говорити про це, будь ласка, коли виникла ця проблема? Я намагаюся визначити певні часові рамки. Ви можете мені з цим допомогти?
Так чи інакше, важливо підтримувати зв’язок із казино відкритим, можливо, ви все ще підтримуєте зв’язок зі службою підтримки?
Дякуємо за додаткові подробиці, можливо, пізніше ми знайдемо щось конкретніше.
I would not say this is a very common situation, so I guess that solution may be a little unorthodox, probably the reason why you need to wait for a certain email.
Speaking of which, when did this problem occur, please? I am trying to figure out some time frame. Can you help me with that?
One way or another it feels vital to keep communication with the casino open, are you still in touch with support, perhaps?
Thanks for the further details, perhaps we will figure out something more concrete later on.
Я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони говорять одне й те саме знову і знову, минуло 4 дні, а електронної пошти не отримують повідомлення чекати
I’ve tried to message in live chat they say the same stuff over and over again it’s been 4 days and no email keep getting told to wait
Привіт Радка,
Це також сталося зі мною, і між PAY OP і TINK FINANCIAL SERVICES LTD і казино NINEWIN ніхто не визнає отримання £30,00 з мого банківського рахунку. Це був банківський переказ.
Зв’язалися з моїм банком, і, на жаль, вони не можуть повернути гроші, оскільки це був банківський переказ.
Знову шахрайство, ninewin також показує, що мій депозит скасовано, але я маю докази, що вони забрали його з мого банку.
Hi Radka,
That has happened to me too and between PAY OP and TINK FINANCIAL SERVICES LTD and NINEWIN casino, no-one is admitting receiving £30.00 out of my bank account.It was a bank transfer.
Contacted my bank and unfortunantly they are unable to get the money back as was a bank transfer.
Scammed again ,ninewin also shows my deposit was cancelled,but yet I have evidence they took it out of my bank.
Я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони говорять одне й те саме знову і знову, минуло 4 дні, а електронної пошти не отримують повідомлення чекати
I’ve tried to message in live chat they say the same stuff over and over again it’s been 4 days and no email keep getting told to wait
Що ж, знайти рішення для таких ситуацій завжди складно, тому що це значною мірою залежить від бажання казино співпрацювати. 🤔 Чи можу я знати, що вам сказали працівники казино? Я маю на увазі, хтось згадував, що має статися далі?
Так чи інакше, подання скарги було чудовим вибором, просто дайте команді трохи часу, щоб це зробити, будь ласка. Для будь-яких оновлень ми, звичайно, тут.
Well, finding a solution for such situations is always difficult, because it depends on the casino's will to cooperate heavily. 🤔 May I know what you have been told by the casino employees? I mean, has anyone mentioned what should happen next?
One way or another, submitting the complaint was a great choice, just give the team some time to get to it, please. For any updates, we're here, of course.
Привіт Радка,
Це також сталося зі мною, і між PAY OP і TINK FINANCIAL SERVICES LTD і казино NINEWIN ніхто не визнає отримання £30,00 з мого банківського рахунку. Це був банківський переказ.
Зв’язалися з моїм банком, і, на жаль, вони не можуть повернути гроші, оскільки це був банківський переказ.
Знову шахрайство, ninewin також показує, що мій депозит скасовано, але я маю докази, що вони забрали його з мого банку.
Hi Radka,
That has happened to me too and between PAY OP and TINK FINANCIAL SERVICES LTD and NINEWIN casino, no-one is admitting receiving £30.00 out of my bank account.It was a bank transfer.
Contacted my bank and unfortunantly they are unable to get the money back as was a bank transfer.
Scammed again ,ninewin also shows my deposit was cancelled,but yet I have evidence they took it out of my bank.
Він там!
Мені важко повірити, що банк нічого не може зробити, особливо якщо у вас є докази.
Давайте спробуємо об’єднати «зусилля» в цьому плані, кажу я. Чи знайомі ви з безкоштовною службою підтримки скарг від Casino Guru? Це хороший спосіб дати нашим експертам можливість дослідити справу та зв’язатися з казино, щоб вирішити ситуацію, якщо це можливо.
Оскільки це безкоштовно, єдиною інвестицією будуть зусилля. Враховуючи, що ви обоє зіткнулися з однаковою проблемою, я справді рекомендую вам також подати скаргу.
Щоб зробити це, натисніть або торкніться цього посилання 👈.
Не соромтеся запитувати, якщо ви бажаєте знати більше деталей, добре?
He there!
I find it quite hard to believe there is nothing the bank can do, especially if you hold the evidence.
Let's try to join "forces" in this regard, I say. Are you familiar with Casino Guru's free-of-charge complaint support? It's a good way to give our experts opportunity to investigate the matter and reach out to the casino to get the situation resolved if possible.
Since it's free, the only investment would be the effort. Considering you both face the same problem, I truly recommend you to create a complaint too.
Click or tap this link 👈 to do so, please.
Don't hesitte to ask if you prefer to know more details, ok?
Кожного разу, коли я намагався надіслати повідомлення в чаті, вони сказали мені набратися терпіння та почекати електронного листа, це те саме знову і знову. Я просто хочу повернути свій депозит. Я вносив депозит за допомогою тієї самої системи, і цього разу це спрацьовує кожного разу ні, і ніхто не хоче повертати мої гроші
Every time I’ve tried to message live chat they tell me to have patience and wait for an email it’s the same thing over and over again I just want my deposit back I’ve deposited using the same system and it’s work every time this time it hasn’t and no one wants to return my money
Так, я розумію.
І мені шкода, що казино не було досить конструктивним у своїх відповідях. Я сподівався отримати докладніші інструкції, які ми могли б вважати вартими згадки. Будемо сподіватися, що ви незабаром отримаєте гроші, наразі нічого сказати. Насправді скарги зазвичай вимагають більше часу, щоб отримати вплив, але, можливо, казино незабаром вирішить справу. 🤞
Yeah, I understand.
And I'm sorry the casino hasn't been pretty constructive in its responses. I was hoping for more detailed instructions we could consider worth mentioning. Let's hope you get the money soon, not much to say at this point. In fact, complaints usually need more time to gain an impact, but maybe the casino will result the matter soon enough. 🤞
Минуло п’ять днів, і кожного дня мені казали набратися терпіння й чекати, щоб його не обробили чи нічого іншого, і не отримали електронного листа, ніби мене буквально обманули, і гроші ніколи не повернуться. У мене є знімки екрана сказали, що вони обіцяють, що це буде вирішено, вони лише повторюють те саме знову і знову, сказали, що це займе 72 години, тобто 3 дні, а зараз минуло 5 днів
It’s been five days and every day I’ve been told to have patience and wait it’s not been processed or anything nor had a email back it’s like I’m literally being scammed and money will never come back I’ve got screen shots of being told they promise it will be resolved they only say the same thing over and over again said it would take 72 hours which is 3 days it’s now been 5 days
Мені сказали, що це було покладено на мій рахунок, але я мав поставити гроші, які були депоновані, і, очевидно, я сказав їм, що хочу, щоб вони повернулися прямо до мого банку, як тільки я почав грати в азартні ігри, це не здивувало, оскільки У мене було відчуття, що вони зроблять це, щоб вимагати повернення моїх грошей. Я попросив їх перерахувати на мій банківський рахунок, а потім сказав мені ні, тепер вони вимкнули мій обліковий запис, тому не можу з ними зв’язатися
Been told it was being put to my account but I had to wager the money that was deposited and obviously I’ve told them I wanted it to go straight back to my bank as soon as I started to gamble it it all lost no surprise as I had a feeling they would do this to claim back my money I asked them to put to my bank account and then told me no now they have disabled my account so can’t contact them
О Боже!
Я нічого не можу з собою втримати, але після цієї перерви було б справедливо просто повернути вам депозит.
Тож технічно у вас немає грошей і ви більше не можете отримати доступ до облікового запису. геніально!
Oh my!
I can't help myself but after this intermission, it would be fair just to give you back the deposit.
So technically, you don't have the money and can't access the account anymore. Brilliant!
Привіт!
дякуємо, що допомагаєте нам стежити за цією справою. Чи були якісь новини у вашій справі?
Будь-що позитивне буде дуже вдячно. 🤔
Hi!
thanks for helping us keep an eye on this matter. Has there been any news also in your case, please?
Anything positive would be much appreciated. 🤔
Я зняв 400 фунтів стерлінгів 3 окремими транзакціями 1 і 2 липня. Трансакції не були оброблені до 10 липня, і мене попросили зачекати 5 робочих днів, які я маю, і я досі не отримав свої гроші, незважаючи на те, що ходив туди-сюди з казино. Це також сталося наприкінці червня, коли я зняв 200 фунтів стерлінгів. Вони сказали, що я отримав ці гроші після того, як надіслав банківські виписки, але я явно ні. У мене є підтвердження живих чатів та історії транзакцій, будь ласка, допоможіть.
I withdrew £400 in 3 separate transactions on the 1st July and the 2nd. The transactions weren’t processed until the 10th July and I was asked to wait 5 business days which I have and I still haven’t received my money despite going back and forth with the casino. This also happened at the end of June where I withdrew £200. They said I received this money after sending bank statements but I clearly didn’t. I have proof of live chats and transaction history please help.
Привіт.
Я пропоную переглянути цю тему, щоб побачити, що повідомили інші. Ймовірно, це казино досить повільно платить.
Мені шкода, що ви опинилися в ще безвихіднішій ситуації. Подання скарги було справді хорошим кроком. Якщо говорити про те, що я знайшов ваше запитання щодо перевірки KYC, дозвольте мені пояснити:
Листи йдуть як "Знай свого клієнта" - перевірка.
Перевірка - це етап, під час якого підтверджується точність інформації . Наприклад, гравець повинен надати документи, що посвідчують особу, щоб пройти підтвердження особи.
Ви знайомі з цим процесом? Пеласе, дай відповідь Крістіні за цим посиланням 👈
Hello.
I suggest browsing this thread to see what others have reported. This casino is probably quite slow in paying.
I'm sorry to see you have found yourself in a more desperate situation. Submitting the complaint was truly a good step. Speaking of which I found your question regarding the KYC verification, let me explain:
Letters go as Know Your Customer - verification.
Verification is the step during which the accuracy of the information is confirmed. For instance, a player must provide documents as proof of identity to complete ID verification.
Are you familiar with this process? Pelase, respond to to Kristina through this link 👈
Привіт, дякую, що повернувся так швидко. Перше, що я зробив, це переглянув і знайшов кількох інших людей із такою ж справою, як у мене. Я надіслав їм номери транзакцій, які вони вирішили ігнорувати, і вони надсилають мені інші платні транзакції, про які я сказав, що отримав. Я також підтвердив свою особу через веб-сайт. Дякую за роз'яснення.
Hi thanks for getting back so soon. The first thing I did was browse and I found a few other people with the same case as mine. I have sent them transaction numbers which they are choosing to ignore and they’re sending me other paid transactions which I have told them that I have received. I have also verified my identity via the website. Thanks for clarifying that.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.