ФорумКазиноNinbet Casino - загальне обговорення

Ninbet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

9 міс. тому від Mixer
|
3379 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
Jaro
6 міс. тому

Привіт, Джаро, оператор чату сказав мені, що їм потрібне додаткове посвідчення особи у вигляді водійських прав, яких я навіть не маю. Я знову завантажив свій паспорт через сайт, а не через електронну пошту, і чекаю на перевірку (приємно знати, що шахрай володіє моїми документами). Вони ніколи не згадували, що паспорт — це погано, вони навіть схвалили селфі з тим самим паспортом, але не з самим паспортом 🤣🤣 🤯 Я теж надіслав електронний лист і сказав їм, що в мене немає іншого документа, що посвідчує особу. Крім того, спочатку моє підтвердження адреси було відмічено як перевірене, але тепер вони попросили паперову форму, яку я вже надав. Крім того, жодна з їхніх ігор не працює, тож я припускаю, що вони не платили своїм постачальникам. Я запитав у чаті, чому їхні ігри не працюють, і вони сказали, що мені потрібен vpn 🤣🤣🤭 Раніше він мені не був потрібен. Я зачекаю ще кілька днів, і якщо цього разу не буде схвалено, я обов’язково захочу подати скаргу. Дякую за питання .

Автоматичний переклад.
Azza
6 міс. тому

Що ж, давайте почекаємо, запасемося терпінням і подивимося, як усе розвиватиметься. Обов’язково зробіть знімок екрана, коли казино повідомить вам, що ви можете використовувати VPN у разі будь-яких проблем.

Це дуже сумно, коли казино постійно вимагає від вас те саме, схвалює, а потім те саме знову і знову.

Я б сказав, що у вас сталеві нерви.

Тоді я чекаю на оновлення. 🙂

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, хлопці, лише швидке оновлення. Перевірити документи не вдалося. Однозначно шахрайство, тож я позбувся балансу за 2 хвилини на високій ставці 500 фунтів стерлінгів за обертання. Безумовно, не став би витрачати час на те, щоб зрозуміти це.

Автоматичний переклад.
Azza
4 міс. тому

Ой, коли пройшло так багато часу, я сказав, що можна подати нам скаргу. Ви не думали про це? Наша команда спробує дізнатися, що буде потрібно, і допоможе вам.

Таким чином казино фактично виграло і, можливо, навіть отримало те, що хотіло, і мені дуже шкода, що ви втратили гроші. Звичайно, це не дуже реклама, і тим більше сумно, якщо це не малі гроші.

Однак зараз нічого не можна зробити, хоч мені неприємно це говорити. Але якщо у вас знову виникне подібна проблема, не соромтеся звертатися до нас, можливо, не все буде втрачено.

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Так, я розумію, але це було б втрачено час, а також, на щастя, я не втратив багато власних грошей. Я думаю, що якщо я внесу велику суму, а потім мене обдурять, у мене буде сила волі впоратися з цією людиною. У будь-якому разі дякую за готовність допомогти. Бажаю тобі чудового дня.

Автоматичний переклад.
Azza
4 міс. тому

Шкода, тому що навіть якщо зрештою ви внесли не так багато, ваше право на виграш не було втрачено. Але рішення прийнято, тому єдине, що ви можете зробити, це взяти урок і, сподіваюся, це більше не повториться.

Я теж бажаю тобі гарного відпочинку. 😉

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого