2 р. тому
Тут ви можете обговорити NightRush Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Вони переривають оплату
хоча всі документи є. Цифрові документи не приймають, ми живемо в 2022 році, все цифрове
They interrupt the payment
although all the documents are there. They do not accept digital documents, we live in 2022, everything is digital
Die unterbrechen die Auszahlung
obwohl alle Dokumente da sind. Sie akzeptieren keine digitale Dokumente wir leben 2022 alles ist digital
Чи сказали вони вам, чому вони відхилили останню, яку ви надіслали вчора до півночі? Щодо інших зняття коштів - я бачу Paysafecard як спосіб оплати. Ви намагалися вивести кошти на Paysafecard? Я знаю, що неможливо було вивести кошти на Paysafecard, але я також знаю, що ви можете мати обліковий запис Paysafe, який повинен це дозволяти, тому мені просто цікаво, що означає Paysafecard в історії.
Did they tell you why they declined the last one that you submitted yesterday before midnight? Regarding the other withdrawals - I see Paysafecard as the payment method. Did you try to withdraw to Paysafecard? I know it wasn't possible at all to withdraw to Paysafecard, but I also know that you can have the Paysafe account that should allow it so I'm just wondering what the Paysafecard means in the history.
Привіт ****,
Ihre Auszahlung von ****** EUR wurde storniert.
Grund der Stornierung:
На жаль, ваш запит на зняття коштів наразі не може бути оброблений через неправильне введення банківських реквізитів.
Зверніть увагу, що в полі «Номер рахунку» необхідно ввести BIC-код та номер рахунку без пробілів.
Виходячи з наданої банківської виписки, ви неправильно ввели BIC-код та номер рахунку, просимо вас ще раз перевірити їх та ще раз правильно ввести.
Wenn Sie weitere Fragen haben, contactieren Sie bitte unser Support-Team per E-Mail or Live Chat.
Казино NightRush
Hallo ****,
Ihre Auszahlung von ****** EUR wurde storniert.
Grund der Stornierung:
Unfortunately, your withdrawal request cannot be processed at the moment due to the bank details being entered incorrectly.
Please note that in the account number field you need to enter the BIC code and account number, without any spaces.
Based on the provided bank statement, you have entered the BIC code and account number incorrectly, we kindly ask you to double-check them and re-enter it correctly.
Wenn Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie bitte unser Support-Team per E-Mail oder Live Chat.
NightRush Casino
Далі 😀
Причина скасування:
На жаль, ми не можемо обробити виведення на литовський IBAN. Будь ласка, використовуйте інший обліковий запис, щоб обробити виграш.
Якщо у вас виникли додаткові запитання, зв’яжіться з нашою командою підтримки електронною поштою або в чаті.
Казино Night Rush
Next 😀
Reason for the cancellation:
Unfortunately, we cannot process the withdrawal to the Lithuanian IBAN. Kindly use a different account in order to process the winnings.
If you have additional questions, please contact our support team via email or live chat.
Night Rush Casino
Next 😀
Grund der Stornierung:
Unfortunately, we can not process the withdrawal to the Lithuanian IBAN. Kindly use a different account in order to process the winnings.
Wenn Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie bitte unser Support-Team per E-Mail oder Live Chat.
NightRush Casino
Вони розмовляють з вами, що є хорошим знаком... Здається, ваша IP-адреса тут німецька, але ви намагаєтеся вивести кошти на рахунок у литовському банку. Ви грали в казино з Литви чи Німеччини? Ви підтвердили свою німецьку адресу там чи адресу в Литві?
Я бачу тут просту проблему. Приймають гравців з Німеччини, але не приймають гравців з Литви. Я пам’ятаю, що коли я працював у казино, був клієнт із Чехії, ми визначили його адресу та ідентифікаційний номер, а потім він хотів вивести виграш на рахунок в австрійському банку, тому що він там працював і працівник відправляв йому зарплату. на цей банківський рахунок. Це було можливо, тому що, по-перше, коли клієнт з однієї країни, ви не можете відправити гроші в іншу, по-друге, може виникнути додаткова проблема, якби Австрія була в обмеженому списку країн.
They talk to you, which is a good sign... Your IP address seems to be German here, but you're trying to withdraw to a Lithuanian bank account. Have you played in the casino from Lithuania or Germany? Have your verified your German address there or an address in Lithuania?
I see a simple issue here. They accept players from Germany, but they don't accept players from Lithuania. I remember that when I worked in a casino, there was a customer from Czech Republic, we had his address and ID identified and then he wanted to withdraw winnings to an Austrian bank account, because he worked there and the employee used to send his salary to this bank account. It was possible, because first of all, when the customer is from one country, you can't send the money to another one, secondly, there could be an additional issue if Austria was on a restricted list of countries.
А наданий вами банківський рахунок не пов’язаний з литовським номером IBAN, як зазначено в казино?
Отже, тепер ви повинні отримати виграш протягом наступних 24 годин через paysafe, я правий?
And the bank account you provided is not associated with Lithuanian IBAN as the casino stated?
So now you should receive the winnings in the next 24h via paysafe, am I correct?
Так, дякую, я отримав свої гроші.
Yes, thank you, I received my money.
Ja danke hab mein Geld erhalten.
Чудово, це найважливіша частина. У будь-якому випадку, я все ще спантеличений щодо номера рахунку литовського банку. Отже, у вас немає банківського рахунку в Литві, але казино спочатку стверджує, що номер банківського рахунку, який ви вказали у своєму запиті на зняття коштів, був з Литви?
Nice, that's the most important part. Anyway, I'm still confused about the Lithuanian bank account number. So you have no bank account in Lithuania, but the casino originally claimed that the bank account number you provided in your withdrawal request was from Lithuania?
Будь-хто може відкрити там банк Приєднуйтесь до мене та понад 22 мільйони користувачів, які люблять Revolut. Зареєструйтеся за моїм посиланням нижче: https://bit.ly/3mYvqaP Ви також можете зареєструватися там 🙂
Anyone can open a bank there Join me and over 22 million users who love Revolut. Sign up with my link below: https://bit.ly/3mYvqaP you can also sign up there 🙂
Jeder kann da eine Bank eröffnen Schließe dich mir und über 22 Millionen Nutzern an, die Revolut lieben. Melde dich mit meinem Link unten an: https://bit.ly/3mYvqaPkannst dich da auch anmelden 🙂
Отже, це «необанк» 🙂.
Мене більше цікавить номер рахунку в литовському банку. Чи можете ви пояснити, звідки це взялося, будь ласка?
So it's a "neo bank" 🙂.
It makes me more curious about the Lithuanian bank account number. Can you explain, where it came from, please?
Мені це порадив друг
It was recommended to me by a friend
Es hat mir ein Freund empfohlen
Я все ще запитую про номер цього литовського банківського рахунку. 🙂 Звідки це взялося, будь ласка - можете сказати?
I'm still asking about that Lithuanian bank account number. 🙂 Where did it come from, please - can you tell?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.