Всім привіт. Просто вирішіть розкрити ситуацію, яка часто трапляється в онлайн-казино. Я думаю, що постійні гравці вже проходять через цю ситуацію, і я не бачу жодних правил щодо цього. Знову трапилося зі мною, я вирішив спробувати нове казино (wishcasino.io), і перш ніж почати грати, я переглянув Умови та умови, перш ніж грати, і побачив, що зняття коштів оброблялося протягом 24 годин, а перевірка також протягом 24 годин.
Отже, я зробив 2 невеликі депозити, грав багато часу, і врешті-решт я досяг балансу в 2000 євро (ліміт на день), і я прошу зняття коштів.
Перед цим відкликанням я надіслав свої документи і на сайті в особистій сторінці було написано verified.
Після одного дня нічого.
Агент онлайн-чату сказав, що все в порядку, і казино робить ставку.
Ще через день перевірка надіслала мені електронний лист, щоб надати додаткові документи для додаткової перевірки (через 48 годин після мого запиту на зняття коштів і підтвердження облікового запису).
Надіслав електронний лист для перевірки після надання запитаних документів із запитанням, чи все гаразд, і нічого.
Через 24 години, коли не було відповіді на мій попередній електронний лист, у мене не було жодного електронного листа, який би повідомляв мені, що мої документи не були схвалені, я бачу, лише коли зайшов у свій обліковий запис казино та побачив документи, у яких було відмовлено.
Ще раз надіслав електронною поштою та завантажив у казино нові документи, надіслав ще один електронний лист із проханням перевірити, чи все в порядку з моїми новими документами, але відповіді досі немає.
4 дні і нічого.
З усіма цими затримками та бюрократією, 24-годинний час обробки, який рекламує казино на веб-сторінці, є абсолютно неправдивим і спонукає гравців до хибної довіри до казино та з усіма причинами та ліцензіями, які може мати казино, якщо це надійний чи ні, для гравців найважливіше в казино, особливо в слотах, це безперебійна робота ігор, хороший вибір провайдерів, пристойний rtp, швидкі депозити, швидка перевірка та швидкі виведення грошей, і я думаю, що це має бути в такому порядку.
Рейтинг цього казино неправильний, я думаю, може мати надійну ліцензію та безпечно, але, коли те ж саме показує неправдиву рекламу про час обробки, не відповідайте на електронні листи на законні запитання, поломка є власними Умовами, вибачте, але це казино переоцінено.
Мені не подобається і я не хочу грати в казино, які відкладають перевірку та зняття коштів, тому що інші казино, які також регулюються ліцензіями та подібними умовами, обробляють зняття протягом 24 годин. Інші кажуть, що це займає до 72 годин, і за цей час вони все обробляють.
Може бути затримка на один день від звичайного часу обробки, це нормально, але 4 дні, це має бути стратегія казино, щоб уникнути виплати мого виграшу за допомогою кількох депозитів.
Знову ж таки, казино з неправдивою рекламою та помилками T&C не повинні мати хороший рейтинг.
Це моя щира думка.
Hi people. Just decide to expose a situation that occurs a lot in the casinos online.I think that the regular players already pass trough that situation, and I Don,t see any regulation about that. Happen with me again, I decide to try a new casino ( wishcasino.io) ,and before I start playing I gave a look at the T&C before I play, and what I saw was that the withdrawals were processed in 24 hours,and the verification in 24 hours aswel.
So, I made a 2 small deposits ,play a lot of time and in the end I reach a balance of 2000 euros(limit by day), and I request a withdrawal.
Before that withdrawal, I sent my documents and in the website in my personal page was written verified.
After one day,nothing.
The livechat agent said that everything was OK and the casino was making the betcheck.
After another day, the verification sent me an email to provide more documents for an additional verification (after 48 hours of my withdrawal request and account verified).
Sent an email for the verification moments after provide the requested docs, asking if everything was OK,and nothing.
24 hours later, with no answer to my previous email,I didn't have any email telling me that my documents weren't,t approved, I only see when went to my casino account and saw the refused docs.
Sent once again by email and upload in the casino the new docs, and sent another email asking to check if my new docs were OK,and still no answer.
4 days and nothing.
With all this delays and burocracy, the 24 hours processing times that the casino advertises in is webpage is totally false,and conduct the players to a false trust in the casino, and with all the reasons and licences that the casino could have, if is reliable or not,for the players what is the most important thing in the casinos ,specially in the slots, is the games running smoothly, good selection of providers,decent rtp, fast deposits ,fast verification and fast cashouts,and I think that should be in that order.
The rating of this casino, is wrong, I think, could have a reliable license and is safe, but ,when the same show false advertisements about the processing times, don,t answer the emails for a legit question, break is own T&C, sorry, but this casino is overrated.
I Don,t like and I Don,t want to play in casinos that delay the verifications and the withdrawals,because other casinos also regulated with licences and similar T&C, in 24 hours process the withdrawals. Others say that it takes up to 72 hours, and in that time they process everything.
Could be a delay of one day of the usual processing time,that,s ok,but 4 days, has to be a strategy from the casino to avoid paying my winnings, with a few deposits .
Once again, casinos with false advertisements and T&C failures shouldn't, have the rating good.
That,s my honest opinion.