ФорумКазиноНеправдива реклама казино (wishcasino.io)

Неправдива реклама казино (wishcasino.io)

1 місяць тому від Bufalo42
|
586 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Всім привіт. Просто вирішіть розкрити ситуацію, яка часто трапляється в онлайн-казино. Я думаю, що постійні гравці вже проходять через цю ситуацію, і я не бачу жодних правил щодо цього. Знову трапилося зі мною, я вирішив спробувати нове казино (wishcasino.io), і перш ніж почати грати, я переглянув Умови та умови, перш ніж грати, і побачив, що зняття коштів оброблялося протягом 24 годин, а перевірка також протягом 24 годин.

Отже, я зробив 2 невеликі депозити, грав багато часу, і врешті-решт я досяг балансу в 2000 євро (ліміт на день), і я прошу зняття коштів.

Перед цим відкликанням я надіслав свої документи і на сайті в особистій сторінці було написано verified.

Після одного дня нічого.

Агент онлайн-чату сказав, що все в порядку, і казино робить ставку.

Ще через день перевірка надіслала мені електронний лист, щоб надати додаткові документи для додаткової перевірки (через 48 годин після мого запиту на зняття коштів і підтвердження облікового запису).

Надіслав електронний лист для перевірки після надання запитаних документів із запитанням, чи все гаразд, і нічого.

Через 24 години, коли не було відповіді на мій попередній електронний лист, у мене не було жодного електронного листа, який би повідомляв мені, що мої документи не були схвалені, я бачу, лише коли зайшов у свій обліковий запис казино та побачив документи, у яких було відмовлено.

Ще раз надіслав електронною поштою та завантажив у казино нові документи, надіслав ще один електронний лист із проханням перевірити, чи все в порядку з моїми новими документами, але відповіді досі немає.

4 дні і нічого.

З усіма цими затримками та бюрократією, 24-годинний час обробки, який рекламує казино на веб-сторінці, є абсолютно неправдивим і спонукає гравців до хибної довіри до казино та з усіма причинами та ліцензіями, які може мати казино, якщо це надійний чи ні, для гравців найважливіше в казино, особливо в слотах, це безперебійна робота ігор, хороший вибір провайдерів, пристойний rtp, швидкі депозити, швидка перевірка та швидкі виведення грошей, і я думаю, що це має бути в такому порядку.

Рейтинг цього казино неправильний, я думаю, може мати надійну ліцензію та безпечно, але, коли те ж саме показує неправдиву рекламу про час обробки, не відповідайте на електронні листи на законні запитання, поломка є власними Умовами, вибачте, але це казино переоцінено.

Мені не подобається і я не хочу грати в казино, які відкладають перевірку та зняття коштів, тому що інші казино, які також регулюються ліцензіями та подібними умовами, обробляють зняття протягом 24 годин. Інші кажуть, що це займає до 72 годин, і за цей час вони все обробляють.

Може бути затримка на один день від звичайного часу обробки, це нормально, але 4 дні, це має бути стратегія казино, щоб уникнути виплати мого виграшу за допомогою кількох депозитів.

Знову ж таки, казино з неправдивою рекламою та помилками T&C не повинні мати хороший рейтинг.

Це моя щира думка.


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не подавав заявку на скаргу сюди, тому що мені потрібно чекати 14 днів, але ця ситуація викликає занепокоєння у гравців і не є хорошою зі здорових причин, лише звичайний гравець знає, що це таке.

Автоматичний переклад.
Bufalo42
1 місяць тому

Мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації, і ви маєте рацію, що ми даємо казино 14 повних днів для обробки платежу, перш ніж ми втрутимося. Я розумію вашу точку зору, але моє запитання полягає в тому, чи служба підтримки насправді пояснила вам, чому вони відмовили вам у наданні документів? Можливо, він був у неправильному форматі чи його було нечітко прочитати? У вас є якісь пояснення? Якщо щось подібне трапляється, зрозуміло, що зняття не може бути здійснено за 24 години. Сподіваюся, ти це розумієш. Тож у такому випадку я б не сказав, що казино має неправильну рекламу на своєму сайті, як ви сказали, або що це буде причиною для зниження індексу безпеки.

Будь ласка, повідомляйте нам, коли ви дізнаєтесь, що є справжньою причиною затримки, і не соромтеся звертатися до нас, коли вам потрібна наша допомога. Ми будемо тут, чекаємо вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

По-перше, коли ви надіслали запит на перевірку облікового запису, усі документи схвалено, і ви бачите свій статус перевірено, вам не потрібно проводити додаткову верифікацію.

За 20 років у мене є 3 досвіди роботи в 3 казино, коли я граю в онлайн-казино, мені доводиться чекати більше 2 тижнів на перевірку, і, за збігом обставин, я просто зробив кілька невеликих депозитів і отримав дуже хороші виграші.

За 20 років я дізнався, що я повинен прочитати Умови казино, перш ніж почати грати, щоб уникнути неприємних сюрпризів.

В останньому було дуже ясно, що зняття коштів оброблялися протягом 24 годин із підтвердженими рахунками.

Але казино вирішує запитати додаткову перевірку, і це завжди відбувається, коли я вношу невелику суму.

Я знаю кілька казино, ліцензованих і регульованих, і вони обробляють перевірку та зняття коштів протягом 24 годин, інші кажуть, що це займає 48 або навіть 72 години, залежно від способу оплати.

Але останній, у який я грав, сприяє швидкій перевірці та швидкому виведенню коштів на веб-сайті, і це велика брехня.

Якщо казино просить додаткову перевірку, слід віддати перевагу цим додатковим перевіркам і не зволікати.

Або якщо хочуть додаткову перевірку, вимагайте всі необхідні документи, а не по одному.

Цей тип казино зараз має змінити процес пришвидшення цих питань, тому що величезна кількість казино дуже швидко проходить перевірку, і, на мою чесну думку, законодавство гральних сайтів, не повинні приймати депозити до підтвердження власника рахунку. Я можу на 200% запевнити, що всі перевірки в усіх цих казино були завершені за короткий період.

Але всі знають, що деякі ліцензовані та регульовані казино використовують тактику затримки платежів, оскільки вони знають, що деякі клієнти втратять терпіння та витратять або скасують будь-які виграші.

І як я ставлюся до своєї ситуації, я вважаю, що це стратегія, і ні в кого немає гідних аргументів, щоб переконати мене в протилежному.




Автоматичний переклад.
Bufalo42
1 місяць тому

Насправді це досить поширена річ в онлайн-казино, щоб зробити додаткову перевірку, коли казино потрібно перевірити ще деякі документи, або подивитися на гру, скажімо. Особливо коли мова йде про більші суми, вони часто проводять ці перевірки. Звичайно, я тут не на боці казино, але я розумію, що іноді це може зайняти більше часу, щоб пройти через такий процес, тому що є різні сфери, на які їм потрібно звернути увагу, і іноді затримка може бути на сайті постачальників ігор, наприклад. І, звісно, кожен випадок різний, тому потрібні й різні документи, і тому, як я вважаю, не може бути жодного порядку запитувати документи одразу. Принаймні, я бачу це так з моєї точки зору.🤷‍♀️

Мені справді не сподобається той факт, що казино навмисно намагається затягнути цей процес, як ви сказали, і, звичайно, намагається змусити гравця втратити гроші.

Я бачив, що ви успішно подали скаргу , і наша команда розгляне, що тут можна зробити. Сподіваюся, їм вдасться все розібрати, і цю справу вирішити.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого