ГоловнаФорумКазиноNeonix Casino - загальне обговорення

Neonix Casino - загальне обговорення

 від zinimoun73
|
461 переглядів 10 відповідей |
|
Тут ви можете обговорити Neonix Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.

Я маю виграш 800$ на реальному балансі, я зробив депозит 20$ і грав, і досяг цієї суми, мій обліковий запис підтверджено документами, тому я подав запит на зняття 800$, а потім попросив службу підтримки обробити мій запит, і все здається добре

Але через кілька днів я отримав електронний лист, який змінив ситуацію дивним чином: вони сказали, що мій запит на зняття коштів відхилено, і я можу запитати у служби підтримки про деталі!

Я надіслав їм електронний лист, щоб уточнити, але відповіді немає, я також намагався поговорити зі службою підтримки в реальному часі, але вони закрили чат безпосередньо!

Зрештою вони втратили мій виграш і закрили мій рахунок без будь-якої причини та без жодного виправдання!

У мене є всі скріншоти, які доводять моє право отримати цей виграш і те, що їхнє ставлення є явним процесом шахрайства та крадіжки мого прибутку.

filefile

Змінено
Автоматичний переклад.
zinimoun73

Справді дивна ситуація, якщо чесно. Можливо, ви використовували VPN для доступу до їх веб-сайту?


Я розумію, що не всі казино дозволяють гравцям використовувати VPN.


Крім того, вони обов’язково повинні були зв’язатися з вами електронною поштою, щоб пояснити причину закриття вашого облікового запису.

Автоматичний переклад.

Привіт,


Ні, я не використовував жодного VPN, чому я його використовуватиму! Потім я спробував зв’язатися з ними через електронну пошту та чат, але вони не відповіли та закрили чат безпосередньо, коли я надав їм свою електронну адресу та ім’я без будь-яких пояснень. Нічого дивного, мені не хочуть платити!

Автоматичний переклад.
zinimoun73

Ну, я щойно спробував знайти їхні умови обслуговування, але я не міг їх знайти.


Сподіваюся, ваша ситуація скоро вирішиться!

Автоматичний переклад.
Caporegime98

Дякую, брате! . До речі, я подав скаргу тут, у Casino Guru, і напишу свій поганий досвід роботи з цією групою шахраїв на Trustpilot та інших форумах казино, щоб порадити іншим гравцям...


Я сподіваюся, що я нарешті отримаю свій виграш, тому що коли ми, гравці, робимо депозити та втрачаємо свої гроші (95%), ми приймаємо і розуміємо, що коли нам пощастить і ми отримаємо якийсь виграш (5%), казино повинні мати Fairplay і платити нам.

Автоматичний переклад.

Я маю виграш 800$ на реальному балансі, я зробив депозит 20$ і грав, і досяг цієї суми, мій обліковий запис підтверджено документами, тому я подав запит на зняття 800$, а потім попросив службу підтримки обробити мій запит, і все здається добре

Але через кілька днів я отримав електронний лист, який змінив ситуацію дивним чином: вони сказали, що мій запит на зняття коштів відхилено, і я можу запитати у служби підтримки про деталі!

Я надіслав їм електронний лист, щоб уточнити, але відповіді немає, я також намагався поговорити зі службою підтримки в реальному часі, але вони закрили чат безпосередньо!

Зрештою вони втратили мій виграш і закрили мій рахунок без будь-якої причини та без жодного виправдання!

У мене є всі скріншоти, які доводять моє право отримати цей виграш і те, що їхнє ставлення є явним процесом шахрайства та крадіжки мого прибутку.

filefile

Автоматичний переклад.

Напевно, вас це дуже засмучує, особливо якщо вони навіть не пояснили причину всього цього.

У цьому випадку я сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з казино та розслідувати справу вашої скарги .

Ви також перевірили свою електронну пошту на наявність будь-яких повідомлень від них, включно зі спамом?

Іноді ці повідомлення від онлайн-казино можуть на цьому закінчитися, знаєте. 🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi

Хеллі Ромі,


Дякуємо за вашу відповідь і ДЯКУЄМО всій команді на цьому форумі казино за вашу турботу про гравців!


Я перевіряв спам і перевіряв кожну годину з дати, коли вони відхилили мій запит на зняття коштів, але я не знайшов інших електронних листів від цього казино. Я надсилав їм багато електронних листів, але вони ніколи не відповідали, і вони завжди закривали чат, коли я запитував про свою справу... Немає можливості зв’язатися з ними та не отримати від них роз’яснень електронною поштою, я впевнений!

Автоматичний переклад.
zinimoun73

Дякуємо, що звернулися до нас.

Добре, що ви перевірили це про всяк випадок.

На жаль, як я бачу, це казино також не відповідає нашій команді, і, на жаль, нам не вдалося зв’язатися з ними щодо деяких попередніх скарг. Тож я справді не знаю, як розгорнеться ваша скарга, але, звичайно, я завжди сподіваюся на краще.

Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є щось нове щодо всього цього.

Автоматичний переклад.

Дякую за вашу допомогу, і я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини

Автоматичний переклад.
zinimoun73

Ми будемо тут. дякую

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого