1 місяць тому
Тут ви можете обговорити Neonix Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я маю виграш 800$ на реальному балансі, я зробив депозит 20$ і грав, і досяг цієї суми, мій обліковий запис підтверджено документами, тому я подав запит на зняття 800$, а потім попросив службу підтримки обробити мій запит, і все здається добре
Але через кілька днів я отримав електронний лист, який змінив ситуацію дивним чином: вони сказали, що мій запит на зняття коштів відхилено, і я можу запитати у служби підтримки про деталі!
Я надіслав їм електронний лист, щоб уточнити, але відповіді немає, я також намагався поговорити зі службою підтримки в реальному часі, але вони закрили чат безпосередньо!
Зрештою вони втратили мій виграш і закрили мій рахунок без будь-якої причини та без жодного виправдання!
У мене є всі скріншоти, які доводять моє право отримати цей виграш і те, що їхнє ставлення є явним процесом шахрайства та крадіжки мого прибутку.
I have a winning of 800$ in real balance, i have made a deposit of 20$ and playing and reached this amount, my account is verified with documents so i have requested withdrawal of 800$ then asked live support to processing my request and everything seems good
But some days later i received an email that turned things around in a weird way, they say my withdrawal request is rejected and i can ask support about details!
I sent them email to clarify but no reply, i also trIed to talk with live support but they closed the chat directly!
At the end they have forfeited my winning and closed my account without any reason and without any justification!
I have all screenshots that prove my rights to get this winning and that their attitude is a clear process of fraud and theft of my profits.
Справді дивна ситуація, якщо чесно. Можливо, ви використовували VPN для доступу до їх веб-сайту?
Я розумію, що не всі казино дозволяють гравцям використовувати VPN.
Крім того, вони обов’язково повинні були зв’язатися з вами електронною поштою, щоб пояснити причину закриття вашого облікового запису.
A really strange situation, to be honest. Maybe you've been using a VPN to access their website?
I understand that not all casinos allow players to use VPNs.
Additionally, they should have definitely contacted you via email to explain the reason for closing your account.
Todella outo tilanne, rehellisesti sanottuna. Ehkä olet käyttänyt VPN:ää päästäksesi heidän verkkosivustolleen?
Käsittääkseni kaikki kasinot eivät salli pelaajien käyttää VPN:ää.
Lisäksi heidän olisi ehdottomasti pitänyt ottaa sinuun yhteyttä sähköpostitse selittääkseen pelitilisi sulkemisen syyn.
Привіт,
Ні, я не використовував жодного VPN, чому я його використовуватиму! Потім я спробував зв’язатися з ними через електронну пошту та чат, але вони не відповіли та закрили чат безпосередньо, коли я надав їм свою електронну адресу та ім’я без будь-яких пояснень. Нічого дивного, мені не хочуть платити!
Hi there,
No i didn't use any VPN, why i will use it! Then i have tried to contact them through email and live chat but they didn't replied and close the chat directly when i give them my email and name without any clarification. Nothing strange they don't want pay me!
Ну, я щойно спробував знайти їхні умови обслуговування, але я не міг їх знайти.
Сподіваюся, ваша ситуація скоро вирішиться!
Well, I just tried to look up their terms of service, but I couldn't find them.
I hope your situation gets resolved soon!
No, yritin juuri etsiä heidän käyttöehdot, mutta en löytänyt niitä.
Toivon, että tilanteesi ratkeaa pian!
Дякую, брате! . До речі, я подав скаргу тут, у Casino Guru, і напишу свій поганий досвід роботи з цією групою шахраїв на Trustpilot та інших форумах казино, щоб порадити іншим гравцям...
Я сподіваюся, що я нарешті отримаю свій виграш, тому що коли ми, гравці, робимо депозити та втрачаємо свої гроші (95%), ми приймаємо і розуміємо, що коли нам пощастить і ми отримаємо якийсь виграш (5%), казино повинні мати Fairplay і платити нам.
Thank you bro! . By the way i have submit complaint here in Casino Guru and will write my bad experience with this band of scammers in Trustpilot and others casinos forums to advice other players ...
I hope that i get my winning finally because when we, the players make deposits and lose our money (95%) we accept and understand so when we are lucky and get some winning (5%), the casinos must have Fairplay and pay us.
Я маю виграш 800$ на реальному балансі, я зробив депозит 20$ і грав, і досяг цієї суми, мій обліковий запис підтверджено документами, тому я подав запит на зняття 800$, а потім попросив службу підтримки обробити мій запит, і все здається добре
Але через кілька днів я отримав електронний лист, який змінив ситуацію дивним чином: вони сказали, що мій запит на зняття коштів відхилено, і я можу запитати у служби підтримки про деталі!
Я надіслав їм електронний лист, щоб уточнити, але відповіді немає, я також намагався поговорити зі службою підтримки в реальному часі, але вони закрили чат безпосередньо!
Зрештою вони втратили мій виграш і закрили мій рахунок без будь-якої причини та без жодного виправдання!
У мене є всі скріншоти, які доводять моє право отримати цей виграш і те, що їхнє ставлення є явним процесом шахрайства та крадіжки мого прибутку.
I have a winning of 800$ in real balance, i have made a deposit of 20$ and playing and reached this amount, my account is verified with documents so i have requested withdrawal of 800$ then asked live support to processing my request and everything seems good
But some days later i received an email that turned things around in a weird way, they say my withdrawal request is rejected and i can ask support about details!
I sent them email to clarify but no reply, i also trIed to talk with live support but they closed the chat directly!
At the end they have forfeited my winning and closed my account without any reason and without any justification!
I have all screenshots that prove my rights to get this winning and that their attitude is a clear process of fraud and theft of my profits.
Напевно, вас це дуже засмучує, особливо якщо вони навіть не пояснили причину всього цього.
У цьому випадку я сподіваюся, що наша команда зможе зв’язатися з казино та розслідувати справу вашої скарги .
Ви також перевірили свою електронну пошту на наявність будь-яких повідомлень від них, включно зі спамом?
Іноді ці повідомлення від онлайн-казино можуть на цьому закінчитися, знаєте. 🤷♀️
It must be really frustrating for you, especially if they didn't even explain the reason for all this.
In this case, I hope that our team will be able to get in contact with the casino and investigate the matter in your complaint.
Have you also checked your email for any message from them, including the spam folder, please?
Sometimes these messages from online casinos can finish there, you know. 🤷♀️
Хеллі Ромі,
Дякуємо за вашу відповідь і ДЯКУЄМО всій команді на цьому форумі казино за вашу турботу про гравців!
Я перевіряв спам і перевіряв кожну годину з дати, коли вони відхилили мій запит на зняття коштів, але я не знайшов інших електронних листів від цього казино. Я надсилав їм багато електронних листів, але вони ніколи не відповідали, і вони завжди закривали чат, коли я запитував про свою справу... Немає можливості зв’язатися з ними та не отримати від них роз’яснень електронною поштою, я впевнений!
Helli Romi,
Thank you for your reply and THANKS for all the team in this casino forum for your care about players!
I have checked in spam and i verify every hour from the date when they rejeted my withdrawal request but i didn't find any other email from this casino. I have sent them many emails but they never replied and always they closed the chat when i ask about my case... No way to contact them and no email clarification from them i'm sure!
Дякуємо, що звернулися до нас.
Добре, що ви перевірили це про всяк випадок.
На жаль, як я бачу, це казино також не відповідає нашій команді, і, на жаль, нам не вдалося зв’язатися з ними щодо деяких попередніх скарг. Тож я справді не знаю, як розгорнеться ваша скарга, але, звичайно, я завжди сподіваюся на краще.
Будь ласка, тримайте нас в курсі, якщо у вас є щось нове щодо всього цього.
Thank you for getting back to us.
Good that you have checked that just in case.
Unfortunately, as I can see, this casino doesn't reply to our team either, and unfortunately we had no success in contacting them regarding some previous complaints. So I am really not sure how your complaint will unfold, but of course I always hope for the best.
Please keep us updated if you have anything new regarding all this.
Дякую за вашу допомогу, і я буду тримати вас в курсі, якщо будуть якісь новини
Thank you for your help and i will keep you updated in case of there's any news
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.