ФорумКазиноNational Casino - загальне обговорення

National Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

3 р. тому від raniak78
|
23155 переглядів 98 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
1 рік тому

Це казино та мафія, з якою я вже виграв деякий час тому, заплатили б 2000 євро! Але тепер, коли я мав отримати 6500 євро, вони не завжди платили мені брехнею! Не грайте в це казино, серйозно!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

filefilefile

Автоматичний переклад.
Helderkkk
1 рік тому

Я цілком впевнений, що це не найкраща ідея називати когось «мафією», якщо ви хочете отримати від нього 6500 євро, особливо якщо у вас є попередній позитивний досвід спілкування з ним.

Коли справа доходить до ваших скріншотів, вони повідомляють в електронному листі, що вони пропонують вам використовувати інший спосіб оплати для виведення. Вони поки що не стверджували, що вам не повинні виплачувати гроші. Тоді зробіть те, про що вас просять, і, можливо, ви отримаєте свій виграш швидше.

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Дуже хочу похвалити National Casino за швидку виплату, vip-менеджер завжди на зв'язку і може домовитися про бонуси, думаю це єдине онлайн казино, яке може виплачувати виграші з безкоштовних ігор, а особливо мені подобаються всі акції що у них є постійно в наявності, тому хочеться похвалити Nationalcasino

Автоматичний переклад.
nenodjaki
11 міс. тому

Привіт, я радий, що у вас хороший досвід роботи з казино. Скільки часу займає зняття, якщо ви говорите, що це швидко?

Що стосується можливості знімати гроші з безкоштовних ігор, ви маєте на увазі безкоштовні обертання чи це якось інше?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

І ще одне грабіжне казино! Нуль зірок! Руйнує людей, які сподіваються на трішки удачі!!!!

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Обібрати!!!!

Автоматичний переклад.
marioara
10 міс. тому

Як так? Ви, напевно, забули про це згадати, тож, будь ласка, можете розповісти?

Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тому що я ВТРАТИВ БАГАТО ГРОШЕЙ!!!

Автоматичний переклад.
marioara
10 міс. тому

На жаль, якщо мова йде лише про втрату грошей у казино, казино завжди має перевагу над гравцем, і гравець зазвичай програє там свої гроші.

У цьому немає нічого незвичайного, хоча мені шкода, коли гравцям не щастить і вони програють. Якщо це так і у вас не все добре, я думаю, що найкращим рішенням буде перерва. 🤔

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Не користуйтеся цим казино, вони не знімають жодних виграшів, без будь-яких обмежень вони вимагають все більше і більше фотографій, з посвідченням особи, з блокнотом, який паспорт, з деяким папером, з вашим будинком і багато іншого. епічна афера

Оцінка 6,0 зависока

Автоматичний переклад.
Helderkkk
9 міс. тому

Гуру казино не змінювати рейтинг 6.0.

Це казино є епічними шахраями, і йому потрібно мати ДУЖЕ НИЗЬКИЙ рейтинг 2,0, а не 6,0

Автоматичний переклад.
aleks86
9 міс. тому

Привіт. Мені прикро чути про проблему, яка виникла у конкретному казино. Я бачив вашу скаргу , але, на жаль, наша команда більше не могла вам допомогти через відсутність відповіді з боку казино. Однак, як уже сказав Мірка, зниження рейтингу через нерозглянуті скарги може допомогти змінити підхід казино. Якщо казино вирішить відреагувати, наша команда розгляду скарг повторно розгляне скаргу, і ви отримаєте сповіщення електронною поштою. Чи випадково вам вдалося зв’язатися з Управлінням ігор Кюрасао? Хотіли б знати будь-який результат, будь ласка.

Автоматичний переклад.
dmarek115
8 міс. тому

Хтось стикався з подібною проблемою? Заздалегідь дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так...Мені...Постійно шукали нові скарги, щоб гроші не виплатили...тому я там закрив рахунок

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Хтось стикався з подібною проблемою? Заздалегідь дякую за відповідь.

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вітаю, я проглянув вашу скаргу та виявив, що проблему, схоже, вирішено. Нарешті хороші новини.

Однак чи знаєте ви, що насправді це спричинило? Здається, казино зараз не дуже добре обслуговує клієнтів, тому я думаю, що будь-яка інформація може бути корисною.

Будь ласка, повідомте нам, коли гроші надійдуть на рахунок? Щоб бути впевненим 😉

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Так...Мені...Постійно шукали нові скарги, щоб гроші не виплатили...тому я там закрив рахунок

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Вибачте за втручання, але мені здається, що ви втратили шанс отримати гроші з казино. Цікаво, що пішло не так. Крім того, повідомлення, яке ви зробили про нові скарги, мене непокоїть. Якщо ви хочете пояснити далі, я буду тут.


Автоматичний переклад.
Radka
8 міс. тому

Хороший день...

Після цього я відмовився від зарахування виграшу на свій рахунок. Щось призупинялося на кожному знімку екрана, і вони не були прийняті... тому я закрив там свій обліковий запис...

Автоматичний переклад.
Chris1979
8 міс. тому

Вам теж доброго дня.

Я бачу зараз. Дякую за деталі, я сподівався, що ми зможемо вам якось допомогти. Відверто кажучи, в цій ситуації це виглядає малоймовірним.

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що незабаром ви натрапите на краще казино!

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дивовижне живе казино. Дуже хороші прибутки. Як тільки ви подаєте заявку на зняття коштів, ви отримуєте свої гроші від одного до чотирьох днів. Завжди цінуйте те, що вони дають дуже хороші бонуси. Компліменти Теммі, моєму VIP-асистенту. Я пропоную це живе казино National casino. Переважно я обожнюю його слоти. Дуже хороші варіанти та відмінні винагороди

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого