ФорумКазиноN1 Casino GR - загальне обговорення

N1 Casino GR - загальне обговорення

3 міс. тому від vashbet
|
681 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino GR, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
3 міс. тому
Автоматичний переклад.
vashbet
3 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви вже написали свій досвід у ланцюжку, на який поділилися посиланням, тому там ви знайдете відповідь. Чи є щось, що ви хотіли б написати більше про це казино? Звичайно, якщо так, то краще було б вести розмову в одній темі. Будемо вдячні вам. 🙂

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Я сподівався, що до тем приєднається адміністратор форуму.


Як новий коментар я маю сказати, що в оцінках N1 Casino GR (Ліцензовано лише для Греції) ці грецькі облікові записи дуже погані. Однак у більшості, а це іноземні акаунти, він має хороший рейтинг. Швидше за все, вони переплутали гілки.


N1 Casino GR — єдине в Греції, яке не підтримує телефонну лінію, і єдине, яке не дозволяє контролювати рух балансу вашого рахунку (історію транзакцій).


Автоматичний переклад.
vashbet
3 міс. тому

Geia sou. Що ж, чесно кажучи, навіть ми ніколи не знаємо, чи дасть і коли представник казино прокоментує цю тему. Тому будемо сподіватися на це, якщо це так важливо для вас. 🤞 Ви надали деяку корисну інформацію, тож я міг повірити, що принаймні це може допомогти іншим гравцям. Чи можу я запитати, чи ви просили переглянути свою історію транзакцій у цьому казино, і вони підтвердили, що не можуть цього зробити? Чи правильно я розумію? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

На даний момент я зробив 3 запити на спеціальну/часткову історію транзакцій.

Зокрема, для списку кредитів зі сторони казино, серії винагород. У двох з тих, що були в січні, мене обслужили за пару днів. По-третє, на початку лютого, і після того, як була розбіжність і скарга до влади, ставлення казино жахливе.

Я все ще чекаю з 5 лютого. У двох нагадуваннях, які я їм надіслав (через 3 і 8 днів після початкового запиту), вони відповіли однаковою: «Ваш запит розглядається відповідним відділом. Щойно його буде вирішено, ми повідомимо вас електронною поштою».

Така сама поведінка для інших запитів. Про конкретну винагороду: без відповіді протягом 19 днів. Офіційні скарги без відповіді протягом 25 днів. І останнє: я вже 3 дні чекаю на отримання кількості цих скарг (їхня система не надсилає підтвердження та копії), щоб продовжити відповідні скарги до органів влади.

Ще раз зазначимо, що до диспуту такого зволікання та байдужості з боку казино не було. Не знаю, що мені більше подобається: їхня невиразність, навіть брехня, чи їхня стіна мовчання.


ps історія транзакцій не існує через облікові записи гравців. Це підтверджено також у казино.

Єдина доступна інформація: список транзакцій (депозити - зняття). Історія бонусів, і чи був досягнутий їх оборот. 50 останніх спінів з їх результатами. Ніде ви не можете побачити історію змін у вашому балансі та тип транзакції, яка їх спричинила. Нарешті, згадані мною призи, про зарахування яких точаться суперечки, ніде не зафіксовані.

Змінено автором 3 міс. тому
Автоматичний переклад.
vashbet
3 міс. тому

Я вважаю, що тепер маю повну картину. Не думайте, що я підтримую казино; скоріше, я вважаю, що ваші запити є незвичайними, і, перш за все, казино має належним чином отримати цю історію зі своєї власної системи. Незважаючи на ці вимоги, я також вважаю, що персонал служби підтримки казино повинен бути добре навчений вирішувати такі ситуації та гарантувати, що гравець завжди буде повністю поінформований.

Не дивно, що з вашої точки зору система підтримки не в оптимальній формі.

У будь-якому випадку я сподіваюся, що команда допоможе вам вирішити цю скаргу.

Автоматичний переклад.
Vicky090982
1 тиждень тому

Привіт, згідно з тим, що я читав, ви порушили правило максимальної ставки, коли грали з бонусом, чи не так?

У будь-якому випадку, ми хотіли б, щоб казино впроваджували системи, які б не дозволяли гравцям робити ставки вище дозволених, але, на жаль, це поки що не стандартна практика.

Ви переглянули умови перед тим, як грати з бонусом? Там завжди мають бути описані такі важливі речі. Ви це десь бачили чи ні?

Я також бачив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати все, що стосується, і чи зможемо ми допомогти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого