ФорумКазиноN1 Casino - загальне обговорення

N1 Casino - загальне обговорення

9 міс. тому від vashbet
|
1495 переглядів 15 відповідей |
|
9 міс. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
9 міс. тому
Автоматичний переклад.
vashbet
9 міс. тому

Привіт! Я бачу, що ви вже написали свій досвід у ланцюжку, на який поділилися посиланням, тому там ви знайдете відповідь. Чи є щось, що ви хотіли б написати більше про це казино? Звичайно, якщо так, то краще було б вести розмову в одній темі. Будемо вдячні вам. 🙂

Автоматичний переклад.
9 міс. тому

Я сподівався, що до тем приєднається адміністратор форуму.


Як новий коментар я маю сказати, що в оцінках N1 Casino GR (Ліцензовано лише для Греції) ці грецькі облікові записи дуже погані. Однак у більшості, а це іноземні акаунти, він має хороший рейтинг. Швидше за все, вони переплутали гілки.


N1 Casino GR — єдине в Греції, яке не підтримує телефонну лінію, і єдине, яке не дозволяє контролювати рух балансу вашого рахунку (історію транзакцій).


Автоматичний переклад.
vashbet
9 міс. тому

Geia sou. Що ж, чесно кажучи, навіть ми ніколи не знаємо, чи дасть і коли представник казино прокоментує цю тему. Тому будемо сподіватися на це, якщо це так важливо для вас. 🤞 Ви надали деяку корисну інформацію, тож я міг повірити, що принаймні це може допомогти іншим гравцям. Чи можу я запитати, чи ви просили переглянути свою історію транзакцій у цьому казино, і вони підтвердили, що не можуть цього зробити? Чи правильно я розумію? 🤔

Автоматичний переклад.
Romi
9 міс. тому

На даний момент я зробив 3 запити на спеціальну/часткову історію транзакцій.

Зокрема, для списку кредитів зі сторони казино, серії винагород. У двох з тих, що були в січні, мене обслужили за пару днів. По-третє, на початку лютого, і після того, як була розбіжність і скарга до влади, ставлення казино жахливе.

Я все ще чекаю з 5 лютого. У двох нагадуваннях, які я їм надіслав (через 3 і 8 днів після початкового запиту), вони відповіли однаковою: «Ваш запит розглядається відповідним відділом. Щойно його буде вирішено, ми повідомимо вас електронною поштою».

Така сама поведінка для інших запитів. Про конкретну винагороду: без відповіді протягом 19 днів. Офіційні скарги без відповіді протягом 25 днів. І останнє: я вже 3 дні чекаю на отримання кількості цих скарг (їхня система не надсилає підтвердження та копії), щоб продовжити відповідні скарги до органів влади.

Ще раз зазначимо, що до диспуту такого зволікання та байдужості з боку казино не було. Не знаю, що мені більше подобається: їхня невиразність, навіть брехня, чи їхня стіна мовчання.


ps історія транзакцій не існує через облікові записи гравців. Це підтверджено також у казино.

Єдина доступна інформація: список транзакцій (депозити - зняття). Історія бонусів, і чи був досягнутий їх оборот. 50 останніх спінів з їх результатами. Ніде ви не можете побачити історію змін у вашому балансі та тип транзакції, яка їх спричинила. Нарешті, згадані мною призи, про зарахування яких точаться суперечки, ніде не зафіксовані.

Змінено автором 9 міс. тому
Автоматичний переклад.
vashbet
9 міс. тому

Я вважаю, що тепер маю повну картину. Не думайте, що я підтримую казино; скоріше, я вважаю, що ваші запити є незвичайними, і, перш за все, казино має належним чином отримати цю історію зі своєї власної системи. Незважаючи на ці вимоги, я також вважаю, що персонал служби підтримки казино повинен бути добре навчений вирішувати такі ситуації та гарантувати, що гравець завжди буде повністю поінформований.

Не дивно, що з вашої точки зору система підтримки не в оптимальній формі.

У будь-якому випадку я сподіваюся, що команда допоможе вам вирішити цю скаргу.

Автоматичний переклад.
Vicky090982
6 міс. тому

Привіт, згідно з тим, що я читав, ви порушили правило максимальної ставки, коли грали з бонусом, чи не так?

У будь-якому випадку, ми хотіли б, щоб казино впроваджували системи, які б не дозволяли гравцям робити ставки вище дозволених, але, на жаль, це поки що не стандартна практика.

Ви переглянули умови перед тим, як грати з бонусом? Там завжди мають бути описані такі важливі речі. Ви це десь бачили чи ні?

Я також бачив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати все, що стосується, і чи зможемо ми допомогти.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

ПРО N1 КАЗИНО НЕ БУВАЄ НАЙГІРШИХ ШАХРАЇВ ТА ЗЛОДІЙКІВ... Я ЗРОБИВ ДЕПОЗИТ БЕЗ БОНУСУ, ОСКІЛЬКИ Я ЗНАЮ, ЩО ЯКЩО Я АКТИВІРУЮ БОНУС, ВАМ ДОВЕДЕТЬСЯ ОТРИМАТИ ВЕЛИКІ ЦИФРИ, І ВОНИ ЗНОВУ ВАМ ЗАПЛАТЯТЬ.. БУДЬ-ДЕ Я СПРОБУЮ ГРАТИ МЕНІ ВІН ВІДКИДАЄ СТАВКУ.. КОЛИ Я ПІШЛА ВИЙМАТИ ГРОШІ, КОТОРІ ВЛОЖИЛИ НА ДЕПОЗИТ, ВОНИ НЕ ДОЗВОЛИЛИ ЗНЯТИ ЇХ, ТОМУ Я ПОБАЖАЛА, ЩОБ ЇХ ЗВЕРИТИ ЛІКАРІВ...

Автоматичний переклад.
detektiv14
3 міс. тому

Привіт, чи пробували ви запитати службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чому така ситуація трапляється з вами, і вони завжди повертають вашу ставку? Чи трапляється це з вами на кожному слоті або в те, що ви намагалися грати?

Крім того, ви хотіли зняти свій депозит, припускаю, так? Що сказало вам казино, чому ви не можете зняти гроші? Вам потрібно перевірити чи є інша проблема?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

9/10/2024 Я зареєструвався та визначив свої дані, звичайно, вони не дали мені ідентифікацію Paysafe, який був методом зняття депозиту, мені сказали, що з першим депозитом буде запитана ідентифікація Paysafe.. як ви розумієте, гроші, я подав запит на зняття, вони знову попросили мене надати ту саму картку, і я знову надіслав їх, вони запитали, але потім це відбувається з учорашнього дня, я попередив їх, що подам скаргу на нібито живий чат, який вони мають із нібито роботами однак ми дійшли до суті, тому що я попросив зняти кошти, вони призупинили мій рахунок. Я буду наполягати до кінця, вони не можуть, дозвольте так знущатися над світом!!! соромно бо ми їх ще й по телебаченню рекламуємо!!!

Автоматичний переклад.
taz7triaa
1 місяць тому

Привіт, якщо я правильно зрозумів, найбільша проблема у всій цій справі — перевірка? Єдине, що потрібно перевірити, це картку? У чому проблема, якщо це не вдається? Крім того, не могли б ви сказати мені, що це за казино?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Казино N1 було компанією!! Зрештою вони закрили мій рахунок і залишили прибуток під виправданням, що рахунок paysafe не на моє ім’я! і я порушив правила це божевілля!!!!!!

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
taz7triaa
1 місяць тому

Тож ситуація значно загострилася, і я не очікував, що це станеться з вами. і так ви вважаєте, що це не так, і все було на ваше ім'я?

Якщо ви вважаєте, що вас неправдиво звинуватили, я б на вашому місці подав скаргу.

Як ви думаєте, вам буде цікаво? Наша команда розгляне всю ситуацію та допоможе, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Так, вони закрили мій акаунт під цим приводом, я можу довести, що акаунт мій, звичайно!!!

Автоматичний переклад.
taz7triaa
2 тиж. тому

Тоді гаразд, я запропонував подати скаргу, і наша команда розслідує вашу справу.

Запустити його можна за цим посиланням . ⬅️

Сподіваюся, ми дізнаємося більше.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого