3 міс. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino GR, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я бачу, що ви вже написали свій досвід у ланцюжку, на який поділилися посиланням, тому там ви знайдете відповідь. Чи є щось, що ви хотіли б написати більше про це казино? Звичайно, якщо так, то краще було б вести розмову в одній темі. Будемо вдячні вам. 🙂
Hi, I see that you already wrote your experience in the thread you shared the link to, so you will have the answer there. Is there anything you would like to write more about this casino ? Of course, if so, it would be best to keep the conversation in one thread. We will be grateful to you. 🙂
Я сподівався, що до тем приєднається адміністратор форуму.
Як новий коментар я маю сказати, що в оцінках N1 Casino GR (Ліцензовано лише для Греції) ці грецькі облікові записи дуже погані. Однак у більшості, а це іноземні акаунти, він має хороший рейтинг. Швидше за все, вони переплутали гілки.
N1 Casino GR — єдине в Греції, яке не підтримує телефонну лінію, і єдине, яке не дозволяє контролювати рух балансу вашого рахунку (історію транзакцій).
I hoped that a Forum Administrator should joined the threads.
As a new comment I have to say that at the N1 Casino GR's (Licensed for Greece only) Evaluations, these from greek accounts are really bad. However, in the majority, which are foreign accounts, it has a good rating. Very likely they have confused the branches.
N1 Casino GR is the only in Greece with no phone line support, and the only one which does not allow monitoring the movement of your account balance (transaction history).
Geia sou. Що ж, чесно кажучи, навіть ми ніколи не знаємо, чи дасть і коли представник казино прокоментує цю тему. Тому будемо сподіватися на це, якщо це так важливо для вас. 🤞 Ви надали деяку корисну інформацію, тож я міг повірити, що принаймні це може допомогти іншим гравцям. Чи можу я запитати, чи ви просили переглянути свою історію транзакцій у цьому казино, і вони підтвердили, що не можуть цього зробити? Чи правильно я розумію? 🤔
Geia sou. Well, to tell you the truth, even we never know if and when a casino representative will comment in the thread. So let's hope for that, if it's this important to you. 🤞 You have provided some useful information, so at least, this could help other players, I could believe. May I ask, if you have asked to see your transaction history at this casino and they have confirmed that they can not to that? Do I understand that correctly? 🤔
На даний момент я зробив 3 запити на спеціальну/часткову історію транзакцій.
Зокрема, для списку кредитів зі сторони казино, серії винагород. У двох з тих, що були в січні, мене обслужили за пару днів. По-третє, на початку лютого, і після того, як була розбіжність і скарга до влади, ставлення казино жахливе.
Я все ще чекаю з 5 лютого. У двох нагадуваннях, які я їм надіслав (через 3 і 8 днів після початкового запиту), вони відповіли однаковою: «Ваш запит розглядається відповідним відділом. Щойно його буде вирішено, ми повідомимо вас електронною поштою».
Така сама поведінка для інших запитів. Про конкретну винагороду: без відповіді протягом 19 днів. Офіційні скарги без відповіді протягом 25 днів. І останнє: я вже 3 дні чекаю на отримання кількості цих скарг (їхня система не надсилає підтвердження та копії), щоб продовжити відповідні скарги до органів влади.
Ще раз зазначимо, що до диспуту такого зволікання та байдужості з боку казино не було. Не знаю, що мені більше подобається: їхня невиразність, навіть брехня, чи їхня стіна мовчання.
ps історія транзакцій не існує через облікові записи гравців. Це підтверджено також у казино.
Єдина доступна інформація: список транзакцій (депозити - зняття). Історія бонусів, і чи був досягнутий їх оборот. 50 останніх спінів з їх результатами. Ніде ви не можете побачити історію змін у вашому балансі та тип транзакції, яка їх спричинила. Нарешті, згадані мною призи, про зарахування яких точаться суперечки, ніде не зафіксовані.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Я вважаю, що тепер маю повну картину. Не думайте, що я підтримую казино; скоріше, я вважаю, що ваші запити є незвичайними, і, перш за все, казино має належним чином отримати цю історію зі своєї власної системи. Незважаючи на ці вимоги, я також вважаю, що персонал служби підтримки казино повинен бути добре навчений вирішувати такі ситуації та гарантувати, що гравець завжди буде повністю поінформований.
Не дивно, що з вашої точки зору система підтримки не в оптимальній формі.
У будь-якому випадку я сподіваюся, що команда допоможе вам вирішити цю скаргу.
I believe I now have the complete picture. Do not think that I am supporting the casino; rather, I believe that your requests are uncommon, and above all, the casino needs to properly retrieve that history information from its own system. Despite these requirements, I also think that the casino support staff needs to be well-trained to deal with these situations and ensure that the player is kept fully informed at all times.
No wonder that taking it from your point of view, the support system is not in optimal shape.
Anyway, I am hoping the Team will help you resolve the complaint.
Привіт, згідно з тим, що я читав, ви порушили правило максимальної ставки, коли грали з бонусом, чи не так?
У будь-якому випадку, ми хотіли б, щоб казино впроваджували системи, які б не дозволяли гравцям робити ставки вище дозволених, але, на жаль, це поки що не стандартна практика.
Ви переглянули умови перед тим, як грати з бонусом? Там завжди мають бути описані такі важливі речі. Ви це десь бачили чи ні?
Я також бачив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати все, що стосується, і чи зможемо ми допомогти.
Удачі. ☘️
Hi, according to what I read you broke the max bet rule when you played with the bonus, is that right ?
Anyway, we would like to see casinos implementing systems that would prevent players from placing higher than allowed bets, but, unfortunately, this is not a standard practice yet.
Did you look at the terms and conditions before you played with the bonus ? There should always be such important things described there. Did you see it somewhere or not ?
I also saw that you managed to open a complaint, so our team will try to find out everything relevant and see if we can help.
Good luck. ☘️
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.