9 міс. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт! Я бачу, що ви вже написали свій досвід у ланцюжку, на який поділилися посиланням, тому там ви знайдете відповідь. Чи є щось, що ви хотіли б написати більше про це казино? Звичайно, якщо так, то краще було б вести розмову в одній темі. Будемо вдячні вам. 🙂
Hi, I see that you already wrote your experience in the thread you shared the link to, so you will have the answer there. Is there anything you would like to write more about this casino ? Of course, if so, it would be best to keep the conversation in one thread. We will be grateful to you. 🙂
Я сподівався, що до тем приєднається адміністратор форуму.
Як новий коментар я маю сказати, що в оцінках N1 Casino GR (Ліцензовано лише для Греції) ці грецькі облікові записи дуже погані. Однак у більшості, а це іноземні акаунти, він має хороший рейтинг. Швидше за все, вони переплутали гілки.
N1 Casino GR — єдине в Греції, яке не підтримує телефонну лінію, і єдине, яке не дозволяє контролювати рух балансу вашого рахунку (історію транзакцій).
I hoped that a Forum Administrator should joined the threads.
As a new comment I have to say that at the N1 Casino GR's (Licensed for Greece only) Evaluations, these from greek accounts are really bad. However, in the majority, which are foreign accounts, it has a good rating. Very likely they have confused the branches.
N1 Casino GR is the only in Greece with no phone line support, and the only one which does not allow monitoring the movement of your account balance (transaction history).
Geia sou. Що ж, чесно кажучи, навіть ми ніколи не знаємо, чи дасть і коли представник казино прокоментує цю тему. Тому будемо сподіватися на це, якщо це так важливо для вас. 🤞 Ви надали деяку корисну інформацію, тож я міг повірити, що принаймні це може допомогти іншим гравцям. Чи можу я запитати, чи ви просили переглянути свою історію транзакцій у цьому казино, і вони підтвердили, що не можуть цього зробити? Чи правильно я розумію? 🤔
Geia sou. Well, to tell you the truth, even we never know if and when a casino representative will comment in the thread. So let's hope for that, if it's this important to you. 🤞 You have provided some useful information, so at least, this could help other players, I could believe. May I ask, if you have asked to see your transaction history at this casino and they have confirmed that they can not to that? Do I understand that correctly? 🤔
На даний момент я зробив 3 запити на спеціальну/часткову історію транзакцій.
Зокрема, для списку кредитів зі сторони казино, серії винагород. У двох з тих, що були в січні, мене обслужили за пару днів. По-третє, на початку лютого, і після того, як була розбіжність і скарга до влади, ставлення казино жахливе.
Я все ще чекаю з 5 лютого. У двох нагадуваннях, які я їм надіслав (через 3 і 8 днів після початкового запиту), вони відповіли однаковою: «Ваш запит розглядається відповідним відділом. Щойно його буде вирішено, ми повідомимо вас електронною поштою».
Така сама поведінка для інших запитів. Про конкретну винагороду: без відповіді протягом 19 днів. Офіційні скарги без відповіді протягом 25 днів. І останнє: я вже 3 дні чекаю на отримання кількості цих скарг (їхня система не надсилає підтвердження та копії), щоб продовжити відповідні скарги до органів влади.
Ще раз зазначимо, що до диспуту такого зволікання та байдужості з боку казино не було. Не знаю, що мені більше подобається: їхня невиразність, навіть брехня, чи їхня стіна мовчання.
ps історія транзакцій не існує через облікові записи гравців. Це підтверджено також у казино.
Єдина доступна інформація: список транзакцій (депозити - зняття). Історія бонусів, і чи був досягнутий їх оборот. 50 останніх спінів з їх результатами. Ніде ви не можете побачити історію змін у вашому балансі та тип транзакції, яка їх спричинила. Нарешті, згадані мною призи, про зарахування яких точаться суперечки, ніде не зафіксовані.
As far I have made 3 requests for special/partial transaction history.
Specifically, for a list of credits from the side of the casino, series of rewards. In two of those that took place in January I was served in a couple of days. For the third, at the beginning of February, and after there had been a discrepancy and a complaint to the authorities, the attitude of the casino is terrible.
I am still waiting since February 5th. In two reminders I made to them (3 and 8 days after the initial request) their response was the same: "Your request is being reviewed by the relevant department. As soon as it is resolved we will inform you via your email".
Same behavior for other requests. About specific reward credit: unanswered for 19 days. Unanswered formal complaints for 25 days. And the latest: I am already waiting 3 days to receive the number of these complaints (their system does not send confirmations and copies) to proceed with the corresponding complaints to the authorities.
It should be noted again that before the dispute, there was no such delay and indifference on the part of the casino. I don't know what I prefer: their vagueness, even lies, or their wall of silence.
ps the transaction history does not exist through player accounts. This is confirmed, also from the casino.
The only informations available are: list of transactions (deposits - withdrawals). Bonuses history, and if their turnover was achieved. The 50 most recent spins with their results. Nowhere can you see a history of changes in your balance and the type of transaction that caused it. Finally, the prizes I mention, and there is a dispute about crediting them all, are not recorded anywhere.
Я вважаю, що тепер маю повну картину. Не думайте, що я підтримую казино; скоріше, я вважаю, що ваші запити є незвичайними, і, перш за все, казино має належним чином отримати цю історію зі своєї власної системи. Незважаючи на ці вимоги, я також вважаю, що персонал служби підтримки казино повинен бути добре навчений вирішувати такі ситуації та гарантувати, що гравець завжди буде повністю поінформований.
Не дивно, що з вашої точки зору система підтримки не в оптимальній формі.
У будь-якому випадку я сподіваюся, що команда допоможе вам вирішити цю скаргу.
I believe I now have the complete picture. Do not think that I am supporting the casino; rather, I believe that your requests are uncommon, and above all, the casino needs to properly retrieve that history information from its own system. Despite these requirements, I also think that the casino support staff needs to be well-trained to deal with these situations and ensure that the player is kept fully informed at all times.
No wonder that taking it from your point of view, the support system is not in optimal shape.
Anyway, I am hoping the Team will help you resolve the complaint.
Привіт, згідно з тим, що я читав, ви порушили правило максимальної ставки, коли грали з бонусом, чи не так?
У будь-якому випадку, ми хотіли б, щоб казино впроваджували системи, які б не дозволяли гравцям робити ставки вище дозволених, але, на жаль, це поки що не стандартна практика.
Ви переглянули умови перед тим, як грати з бонусом? Там завжди мають бути описані такі важливі речі. Ви це десь бачили чи ні?
Я також бачив, що вам вдалося відкрити скаргу , тож наша команда спробує з’ясувати все, що стосується, і чи зможемо ми допомогти.
Удачі. ☘️
Hi, according to what I read you broke the max bet rule when you played with the bonus, is that right ?
Anyway, we would like to see casinos implementing systems that would prevent players from placing higher than allowed bets, but, unfortunately, this is not a standard practice yet.
Did you look at the terms and conditions before you played with the bonus ? There should always be such important things described there. Did you see it somewhere or not ?
I also saw that you managed to open a complaint, so our team will try to find out everything relevant and see if we can help.
Good luck. ☘️
ПРО N1 КАЗИНО НЕ БУВАЄ НАЙГІРШИХ ШАХРАЇВ ТА ЗЛОДІЙКІВ... Я ЗРОБИВ ДЕПОЗИТ БЕЗ БОНУСУ, ОСКІЛЬКИ Я ЗНАЮ, ЩО ЯКЩО Я АКТИВІРУЮ БОНУС, ВАМ ДОВЕДЕТЬСЯ ОТРИМАТИ ВЕЛИКІ ЦИФРИ, І ВОНИ ЗНОВУ ВАМ ЗАПЛАТЯТЬ.. БУДЬ-ДЕ Я СПРОБУЮ ГРАТИ МЕНІ ВІН ВІДКИДАЄ СТАВКУ.. КОЛИ Я ПІШЛА ВИЙМАТИ ГРОШІ, КОТОРІ ВЛОЖИЛИ НА ДЕПОЗИТ, ВОНИ НЕ ДОЗВОЛИЛИ ЗНЯТИ ЇХ, ТОМУ Я ПОБАЖАЛА, ЩОБ ЇХ ЗВЕРИТИ ЛІКАРІВ...
ABOUT N1 CASINO THERE ARE NO WORST SCAMMERS AND THIEVES... I DID A DEPOSIT WITHOUT A BONUS BECAUSE I KNOW THAT IF I ACTIVATE THE BONUS YOU WILL HAVE TO GET BIG NUMBERS AND THEY WILL PAY YOU AGAIN.. ANYWHERE I TRY TO PLAY WITH ME HE THROWS BET BACK.. WHEN I WENT TO WITHDRAW THE MONEY I DEPOSITED THEY DID NOT AUTHORIZE THE WITHDRAWAL FOR IT SO I WISHED FOR THEM TO SEE THE DOCTORS...
ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ Ν1 CASINO ΧΕΙΡΌΤΕΡΑ ΚΑΡΓΙΟΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΈΦΤΕΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ... ΈΚΑΝΑ ΚΑΤΆΘΕΣΗ ΧΩΡΊΣ ΜΠΌΝΟΥΣ ΓΙΑΤΊ ΞΈΡΩ ΟΤΙ ΣΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΉΣΩ ΤΟ ΜΠΌΝΟΥΣ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΠΙΆΣΕΙΣ ΜΕΓΆΛΑ ΝΟΎΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΣΕ ΠΛΗΡΏΣΟΥΝ.. ΚΑΙ ΌΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΣΑ ΝΑ ΠΑΊΞΩ ΜΕ ΠΕΤΟΎΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΉΜΑΤΑ ΠΊΣΩ..ΟΤΑΝ ΠΉΓΑ ΝΑ ΒΓΆΛΩ ΤΑ ΧΡΉΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΈΘΕΣΑ ΔΕΝ ΕΝΈΚΡΙΝΑΝ ΤΗΝ ΑΝΆΛΗΨΗ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΆ ΜΟΥ ΤΌΥΣ ΕΥΧΉΘΗΚΑ ΝΣ ΝΑ ΤΑ ΦΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΎΣ...
Привіт, чи пробували ви запитати службу підтримки чи чат у прямому ефірі, чому така ситуація трапляється з вами, і вони завжди повертають вашу ставку? Чи трапляється це з вами на кожному слоті або в те, що ви намагалися грати?
Крім того, ви хотіли зняти свій депозит, припускаю, так? Що сказало вам казино, чому ви не можете зняти гроші? Вам потрібно перевірити чи є інша проблема?
Hello, have you tried asking support or live chat why this situation happens to you and they always return your bet ? Does it happen to you on every slot or what you tried to play ?
Also, you wanted to withdraw your deposit I assume yes ? What did the casino tell you why you couldn't withdraw your money ? Do you need to verify or is there other problem ?
9/10/2024 Я зареєструвався та визначив свої дані, звичайно, вони не дали мені ідентифікацію Paysafe, який був методом зняття депозиту, мені сказали, що з першим депозитом буде запитана ідентифікація Paysafe.. як ви розумієте, гроші, я подав запит на зняття, вони знову попросили мене надати ту саму картку, і я знову надіслав їх, вони запитали, але потім це відбувається з учорашнього дня, я попередив їх, що подам скаргу на нібито живий чат, який вони мають із нібито роботами однак ми дійшли до суті, тому що я попросив зняти кошти, вони призупинили мій рахунок. Я буду наполягати до кінця, вони не можуть, дозвольте так знущатися над світом!!! соромно бо ми їх ще й по телебаченню рекламуємо!!!
9/10/2024 I registered and identified my data, of course they did not give me a paysafe identification, which was the withdrawal deposit method, they told me that with the first deposit, paysafe identification will be requested.. as you understand the money, I requested a withdrawal, they asked me for the same card again and again I sent them again they asked but then this is happening since yesterday I warned them that I will file a complaint on the supposed live chat they have with the supposed robots however we got to the point because I asked for a withdrawal they put my account to rest. I will persist until the end they can't let's make fun of the world like this!!! shame on them because we also advertise them on TV!!!
9 /10/2024 έκανα εγγραφη και ταυτοποίηση στοιχείων φυσικά δεν μου κάνανε ταυτοποίηση paysafe που ήτανε και η μέθοδος κατάθεσης ανάληψης μου είπανε ότι με την πρώτη κατάθεση θα ζήτηθει η ταυτοποιήσει paysafe..όπως καταλαβαίνετε τα χρήματα ζηταγα ανάληψη μου ζητούσανε το ίδιο σαρτι ξανά και ξανά τα έστελνα ξανά ζητούσανε αλλά μετά αυτό συμβαίνει από εχθές τους προειδοποίησα ότι θα κάνω καταγγελία στο υποτιθέμενο live chat που έχουνε με τα υποτιθέμενα ρομπότ ωστόσο φτάσαμε σε σημείο επειδή ζηταγα να γίνει ανάληψη να βαλουνε σε αδράνεια τον λογαριασμό μου.θα επιμείνω μεχρι τέλος δεν μπορούνε να κοροϊδεύουμε έτσι τον κόσμο!!!ντροπη τους γιατί τους διαφημίζουμε και στην τηλεόραση!!!
Привіт, якщо я правильно зрозумів, найбільша проблема у всій цій справі — перевірка? Єдине, що потрібно перевірити, це картку? У чому проблема, якщо це не вдається? Крім того, не могли б ви сказати мені, що це за казино?
Буду чекати відповіді.
Hi, so if I understand correctly, the biggest problem in this whole case is verification? The only thing that needs to be verified is the card? What's the problem if it fails? Also, could you please tell me what casino this is?
I will wait for an answer.
Казино N1 було компанією!! Зрештою вони закрили мій рахунок і залишили прибуток під виправданням, що рахунок paysafe не на моє ім’я! і я порушив правила це божевілля!!!!!!
N1 casino was the company!! In the end they closed my account and kept the profits with the excuse that the paysafe account is not in my name! and I broke the rules it's crazy!!!!!!
N1 casino was the company!! Στο τέλος μου κλείσανε το λογαριασμό και κρατησανε και τα κέρδη με τη δικαιολογία ότι ο λογαριασμός paysafe δεν ανήκει στο όνομα μου!και παραβίασα εγώ τους κανόνες είναι τρελό!!!!!!
Тож ситуація значно загострилася, і я не очікував, що це станеться з вами. і так ви вважаєте, що це не так, і все було на ваше ім'я?
Якщо ви вважаєте, що вас неправдиво звинуватили, я б на вашому місці подав скаргу.
Як ви думаєте, вам буде цікаво? Наша команда розгляне всю ситуацію та допоможе, якщо це можливо.
So it has escalated quite a bit and I didn't expect this to happen to you. and so you are of the opinion that it is not so, and all was in your name?
If you feel that you have been falsely accused, then I would file a complaint if I were you.
What do you think, would you be interested? Our team would look into the whole situation and help if possible.
Так, вони закрили мій акаунт під цим приводом, я можу довести, що акаунт мій, звичайно!!!
Yes, they closed my account with this excuse, I can prove that the account is mine of course!!!
Ναι μου κλείσανε το λογαριασμό με αυτή τη δικαιολογία μπορώ να αποδείξω ότι ο λογαριασμός είναι δικός μου φυσικά!!!
Тоді гаразд, я запропонував подати скаргу, і наша команда розслідує вашу справу.
Запустити його можна за цим посиланням . ⬅️
Сподіваюся, ми дізнаємося більше.
Okay then, so I suggested opening a complaint and our team will investigate your case.
You can start it at this link. ⬅️
Hopefully, we'll find out more.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.