ФорумКазиноN1 Casino - загальне обговорення

N1 Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Habikab
|
10090 переглядів 57 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

file

Як ти це пояснюєш??

Автоматичний переклад.
christui9
6 міс. тому

Хмм зі скріншотів я зрозумів, що депозит повинен бути згорнутий 1x для AML, це добре. Ви сказали, що порушили максимальну ставку, але я бачу на наступному знімку екрана, що ваша ставка становила 2 євро, що для мене не повинно бути проблемою. Я не вважаю правильним те, що вони забрали ваші гроші, тому що ви все ще можете повернути 1x депозит навіть після виграшу, тому добре, що ви подали скаргу. Подивимося, як наша команда до цього підійде.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякую, я дуже ціную

Автоматичний переклад.
christui9
6 міс. тому

Будь ласка, я сподіваюся, що вдасться вам допомогти і ви отримаєте свої гроші.

Однак я все ще думаю, що, можливо, ви виконали цю умову, якщо вам вдалося вийти. Інакше вам не слід дозволяти цього робити. Гроші надійшли на ваш рахунок чи ще ні?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Так, 3000 надійшли сьогодні на мій банківський рахунок

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт Джаро, у мене є чудові новини, я дослідив проблему, і вони повернули мені всю суму назад, дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
christui9
6 міс. тому

Мені дуже приємно це чути, і чудово, що це не зайняло багато часу і врешті все вийшло добре. Сподіваюся, що тепер ви зможете зняти свої гроші і більше не буде проблем. Чи пояснили вам у казино, в чому проблема?

Крім того, якщо я можу запитати вас, чи не могли б ви згадати цей факт у скарзі , щоб Нік знав, що проблему вирішено?

Буду вдячна. 😊😎

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Яро, я відпишу, коли все владнається, vip-менеджер дуже допоміг, але на даний момент я не можу зняти гроші, я все ще чекаю

Автоматичний переклад.
christui9
6 міс. тому

Звичайно, це гарна думка, і, ймовірно, немає потреби закривати скаргу, якщо все гаразд.

У будь-якому випадку, ви точно можете сказати, що маєте певний прогрес, але якщо ви скажете Ніку, що проблема все ще не вирішена, і ви хочете залишити скаргу відкритою, доки гроші не надходитимуть на ваш рахунок, то з цим не виникне проблем.

Сподіваюся, ви зможете отримати решту коштів і насолодитися ними.

Повідомте мене, якщо у вашій справі відбудуться зміни. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Як зв'язатися з ником?

Автоматичний переклад.
christui9
6 міс. тому

Просто напишіть йому в скарзі і він подивиться, тобто все, що вам потрібно там вказати.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, Джаро, проблему вирішено, дякую за все

Автоматичний переклад.
christui9
5 міс. тому

Це чудово, і я дуже радий, що зрештою все вийшло. Як вам вдалося це вирішити? Ти залишишся грати тут? 🎉☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, менеджер допоміг мені, і я продовжу грати в N1casino

Автоматичний переклад.
christui9
5 міс. тому

Приємно це чути. Якщо ви хочете написати відгук, описуючи свій досвід, ось посилання для вас.😉

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Для мене це все ще одна з найкращих адрес, навіть якщо зараз є менше варіантів депозиту, ніж раніше, мені подобається грати тут. Можу порекомендувати.

Автоматичний переклад.
Wierzing
1 місяць тому

Отже, що вам найбільше подобається в казино, якщо вам довелося його оцінювати? Як давно ти тут граєш? Чи були у вас тут проблеми? 🙂

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого