Хмм зі скріншотів я зрозумів, що депозит повинен бути згорнутий 1x для AML, це добре. Ви сказали, що порушили максимальну ставку, але я бачу на наступному знімку екрана, що ваша ставка становила 2 євро, що для мене не повинно бути проблемою. Я не вважаю правильним те, що вони забрали ваші гроші, тому що ви все ще можете повернути 1x депозит навіть після виграшу, тому добре, що ви подали скаргу. Подивимося, як наша команда до цього підійде.
Hmm from the screenshots I understand that the deposit should be rolled 1x for AML that's fine. You said you broke max bet but I see from the next screenshot that your bet was €2 which shouldn't be a problem for me. I don't think it's right that they took your money because you can still spin 1x deposit even after winning, so it's good that you filed a complaint. Let's see how our team will approach it.
Будь ласка, я сподіваюся, що вдасться вам допомогти і ви отримаєте свої гроші.
Однак я все ще думаю, що, можливо, ви виконали цю умову, якщо вам вдалося вийти. Інакше вам не слід дозволяти цього робити. Гроші надійшли на ваш рахунок чи ще ні?
You're welcome, I hope it will be possible to help you and you will get your money.
However, I am still thinking that you may have fulfilled this condition if you managed to withdraw. Otherwise you should not be allowed to do it. Has the money arrived in your account or not yet ?
Так, 3000 надійшли сьогодні на мій банківський рахунок
Yes the 3000 arrived today in my bank account
Привіт Джаро, у мене є чудові новини, я дослідив проблему, і вони повернули мені всю суму назад, дякую за вашу допомогу
Hello Jaro I have great news the investigate the problem and they refund me all the amount back thanks for your help
Мені дуже приємно це чути, і чудово, що це не зайняло багато часу і врешті все вийшло добре. Сподіваюся, що тепер ви зможете зняти свої гроші і більше не буде проблем. Чи пояснили вам у казино, в чому проблема?
Крім того, якщо я можу запитати вас, чи не могли б ви згадати цей факт у скарзі , щоб Нік знав, що проблему вирішено?
Буду вдячна. 😊😎
I'm so glad to hear that, and it's great that it didn't take long and everything turned out well in the end. I hope that now you will be able to withdraw your money and there will be no more troubles. Did the casino explain to you what the issue was ?
Also, if I could ask you, would you mind mentioning this fact in the complaint so that Nick knows that it has been resolved ?
I would be grateful. 😊😎
Яро, я відпишу, коли все владнається, vip-менеджер дуже допоміг, але на даний момент я не можу зняти гроші, я все ще чекаю
Jaro I will write back when everything is sort out the vip manager helped a lot but at the moment I'm not able to withdrawal I'm still waiting
Звичайно, це гарна думка, і, ймовірно, немає потреби закривати скаргу, якщо все гаразд.
У будь-якому випадку, ви точно можете сказати, що маєте певний прогрес, але якщо ви скажете Ніку, що проблема все ще не вирішена, і ви хочете залишити скаргу відкритою, доки гроші не надходитимуть на ваш рахунок, то з цим не виникне проблем.
Сподіваюся, ви зможете отримати решту коштів і насолодитися ними.
Повідомте мене, якщо у вашій справі відбудуться зміни. 🙂
Certainly, that's a good point and there's probably no need to close the complaint yet unless everything is fine.
Anyway, you can definitely mention that you have some progress, but if you tell Nick that the issue is still not resolved and you would like to keep the complaint open until the money is in your account, then there will be no issue with that.
Hopefully you will be able to get the rest of the funds and enjoy them.
Let me know if there is a change in your case. 🙂
Просто напишіть йому в скарзі і він подивиться, тобто все, що вам потрібно там вказати.
Just write to him in the complaint and he will take a look, that is, everything you need to mention there.
Привіт, Джаро, проблему вирішено, дякую за все
Hello Jaro problem solved thanks for everything
Це чудово, і я дуже радий, що зрештою все вийшло. Як вам вдалося це вирішити? Ти залишишся грати тут? 🎉☘️
That's great and I'm really glad things worked out in the end. How did you manage to resolve it ? Will you stay and play here ? 🎉☘️
Так, менеджер допоміг мені, і я продовжу грати в N1casino
Yes the manager helped me and I will continue play in N1casino
Приємно це чути. Якщо ви хочете написати відгук, описуючи свій досвід, ось посилання для вас.😉
It's good to hear this. If you'd like to write a review describing your experience, here's the link for you.😉
Для мене це все ще одна з найкращих адрес, навіть якщо зараз є менше варіантів депозиту, ніж раніше, мені подобається грати тут. Можу порекомендувати.
For me it is still one of the best addresses, even if there are now fewer deposit options than before, I still enjoy playing here. I can recommend it.
Für mich eine der besten Adressen immer noch, auch wenn es mittlerweile wengier Einzahlungsmöglichkeiten gibt als früher spiele ich hier gerne. Kann ich empfehlen.
Отже, що вам найбільше подобається в казино, якщо вам довелося його оцінювати? Як давно ти тут граєш? Чи були у вас тут проблеми? 🙂
So what do you like most about the casino if you had to rate it ? How long have you been playing here ? Have you had any problems here ? 🙂
добрий вечір
Вчора ввечері я виграв 2700 євро в онлайн-казино N1. Після годин обговорення в чаті служби підтримки та завантаження близько 40 документів я нарешті отримав підтвердження від служби підтримки, що мій обліковий запис тепер повністю перевірено та я можу зняти гроші. Я також отримав електронний лист про те, що мій обліковий запис повністю підтверджено.
Я це зробив і хотів отримати 2700 євро на свій рахунок. Через кілька годин це було знову відхилено, і в чаті служби підтримки знову було сказано, що я повинен підтвердити свій обліковий запис і завантажити підтвердження адреси, хоча я вже зробив це давно, і обліковий запис уже було повністю підтверджено.
Ці чат-боти мені зовсім не допомагають, немає номера телефону, і я відчуваю, що мене обдурили. Чи є спосіб зв’язатися з реальною людиною з N1, яка може вирішити цю проблему для мене?
Або хтось тут на форумі може мені допомогти?
Буду радий будь-якій відповіді.
Всім доброго вечора.
Good evening,
Last night I won €2700 in the N1 online casino. After hours of discussion with the support chat and uploading around 40 documents, I finally received confirmation from support that my account was now fully verified and that I could make a withdrawal. I also received an email stating that my account was now fully verified.
I did this and wanted to have the €2700 paid out to my account. A few hours later, this was rejected again and the support chat said again that I had to verify my account and upload proof of address even though I had already done this a long time ago and the account was already fully verified.
These chat bots don't help me at all, there is no phone number and I feel like I'm being ripped off. Is there any way to reach a real person from N1 who can solve this problem for me?
Or can someone here in the forum maybe help me?
I would be happy about any answer.
Good evening everyone.
Guten Abend,
Ich habe Gestern Abend 2700€ im Online Casino von N1 gewonnen, nach stundenlangem diskutieren mit dem support chat und ca. 40 Hochgeladenen Dokumenten hatte ich dann die bestätigung vom support, dass mein Konto nun vollständig verifiziert sei und ich eine Auszahlung tätigen kann, eine E mail, dass mein Konto nun vollständig verifiziert ist bekam ich auch.
Dies tat ich und ich wollte mir die 2700€ auf mein Konto auszahlen lassen, einige stunden später wurde diese wieder abgelehnt und der support chat meinte erneut ich müsse mein Konto verifizieren und einen Adressnachweis Hochladen obwohl ich dies schon längst tat und das Konto schon Vollständig verifiziert ist.
Diese Chat Bots helfen mir kein Stück, es gibt keine Telefonnummer und ich fühle mich langsam über den Tisch gezogen. gibt es nicht irgendeine Möglichkeit eine reale Person von N1 zu erreichen die dieses Problem für mich lösen kann?
oder kann mir vielleicht jemand hier im Forum weiterhelfen?
Ich würde mich über jede Antwort Freuen.
Schönen Abend euch allen.
привіт Це дуже розчаровує, я думаю. Що ж, я не знайшов прямого контакту, лише звичайну електронну адресу служби підтримки:
Крім того, в описі сказано, що чат доступний цілодобово та без вихідних, але в зв’язку з цим святковим часом, я думаю, чат-бот відповідав на більшість запитань.
Я б сказав, що вам доведеться трохи почекати, щоб зв’язатися з реальною людиною. 🙁
Вибачте, я не зміг знайти щось солідніше. Будь ласка, оновлюйте нас часто. Принаймні було б добре розібратися в справі з другою перевіркою.
Hi there. That is very disappointing, I imagine. Well, I have found no direct contact, just the usual support email address: support@n1casino.com
Also the description saying the chat is available 24/ 7 yet thamks to this holy holiday time, I guess the chatbot was covering the most of the questions.
I'd say you have to wait a bit longer to get in touch with a real person. 🙁
I'm sorry I could not find something more solid. Do update us frequently, please. At least it would be good to understand the matter with the second verification.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.