1 рік тому
Ви маєте щось порадити?
Я більше не довіряю цьому.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Ви маєте щось порадити?
Я більше не довіряю цьому.
Do you have any to recommend?
I don't trust it anymore.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιο;
δεν το εμπιστεύομαι πλέον .
Я думав, що проблема вирішена, чи не так?
Якщо ви хочете знайти собі нове казино, зверніть увагу на розділ «Онлайн-казино », тут можна знайти корисні категорії:
I thought that the issue was solved, wasn't it?
If you wish to find yourself a new casino, mind the Online Casino section, there are useful categories to be found:
Виведення коштів казино n1.
Casino n1 withdrawl.
Привіт, вам вдалося це вирішити? Схоже, це можуть бути лише деякі проблеми із запитаним виведенням. Чи пробували ви зняти кошти за допомогою того самого способу оплати, який використовували для депозитів?
Hi, have you managed to resolve this? It sounds like they might be only some issues with the withdrawal requested. Have you tried to withdraw using the same payment method as you used for the deposits?
Привіт,
Згідно з вашим відгуком користувача, здається, що ваш обліковий запис також заблокували. Ну, ви хоч уявляєте, чому?
Ви звернулися до чату? Можливо, ви можете поділитися скріншотами чи стенограмами – що ви думаєте? 🤔
Hello,
According to your user review, it seems your account also got blocked. Well, do you have any idea why?
Have you reached out to the chat? Maybe you can share some screenshots or transcripts perhaps - what do you think? 🤔
Я відповів:
Вам потрібні додаткові пояснення? Ви їх матимете. По-перше, я граю з грецькими N1 Thiefs, які використовували молодих дівчат, які дзвонили мені щотижня, щоб повідомити про акції тощо (я повідомляю про це, тому що вони кажуть, що ми не маємо підтримки через дзвінок). Почну з результату. Я програв у цьому казино 14 тисяч за 1 тиждень, і вони назавжди забанили мій обліковий запис, тому що я залежний, як вони вважають (ха-ха-ха), і вони зробили це для мого ж блага (2х-ха-ха). Спочатку я просто трохи пограв, щоб побачити, як відреагують ігри. Це не було нічого особливого, але добре, я сказав, чому б і ні, тому що в цьому казино є лише ігрові автомати, без спортивних ставок тощо, які мене зовсім не цікавлять. Отже, після перших 3 разів, тому що я втрачав гроші, і я трохи натиснув на випадок, якщо я отримаю хороший прибуток, я втратив 3 тисячі. Гаразд, я сказав, що це може бути просто поганий розділ, npo хвилюється, що вони повернуть трохи грошей у наступних розділах (3xhhahaha). Після цієї втрати вони тимчасово призупинили мій обліковий запис, щоб запитати мій дохід та його джерела!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я був здивований і шокований, і спочатку я не хотів надавати таку особисту інформацію, але я просто вибрав кілька випадкових відповідей, щоб дозволити мені продовжувати використовувати свій обліковий запис. Під час цього інциденту я намагався зняти гроші, і коли я вносив більше, щоб продовжити гру, вони були автоматично відхилені!!!! Це більше не повторилося, тобто я міг здійснювати педінгові зняття коштів і вносити більше грошей.
Наступні розділи, як ви розумієте, були гіршими, ніж той, який програв 3 тисячі... без повернення, без бонусів, або якщо ви отримували бонус, повертається x3, x10, максимум x20.
У той же час, якщо я знімав лише кілька сотень євро, наприклад 300 або 400 євро, VIP-команда надсилала мені вітання з моїм виграшем!!!!!!!!!!! LOL той самий час, коли я втрачав 17 тисяч!!!!!!!
Нарешті, оскільки я перестарався, коли втрачав цю суму, я надіслав їм кілька хороших слів і сказав, що цей досвід викликав у мене лише незадоволення, і цей огидний жахливий досвід не є розвагою, вони назавжди заблокували мій обліковий запис і продовжували ображати мене, що я я залежна!!!!!!!(4хахахах)
На завершення ще одне погане шахрайське казино, яке хоче вкрасти гроші в гравців, а потім звинуватити їх у тому, що вони погані хлопці. Крім того, у Греції ми маємо податок понад 100 євро на прибуток на секцію..!!!!!!!!!!! Що це значить? Ви граєте на 1000 євро і програєте. Ви граєте наступного разу, коли виграєте 1000, а вони зберігають податок 180!!!! Разом: 820 євро!!!!! + відсоток, який зберігає казино: ГРАВЦІ ЗАВЖДИ ВТРАЧАЮТЬ СВОЇ ГРОШІ - НІХТО НЕ ПЕРЕГРАЄ! ТІЛЬКИ ЧОРБАНІ ЗЛОДІЇ.
Нарешті, я хочу зазначити, що я граю в усіх грецьких казино та кількох міжнародних. Грецькі казино - найбільше шахрайство. Найвищий множник, який я коли-небудь бачив, становить 1500 і, звичайно, після того, як я втрачав гроші. Це також стосується всіх моїх друзів і відео в Інтернеті. Я ставлю МІЛЬЙОНИ!!!!!! для всіх онлайн-казино завжди лише на слотах, і я ніколи не бачив максимального виграшу навіть у грі з 2000x 3000x. Вони дають максимальні виграші лише тим людям, які грають 0,20 євро і, звичайно, тому що вони програли його гроші.
Тому, на мою думку, playngo + грецькі казино (особливо злодії N1) + загалом ігрові автомати є одним із найбільших шахраїв, і єдиний раз, коли ви можете побачити ігри, які дають великий виграш, лише якщо ви граєте на фальшиві гроші або якщо ви є ютубером, який транслює слоти, щоб їх можна було рекламувати та обманювати людей, щоб вони також могли виграти.
ОГИДНО – ЖАХІТНО!
I replied back:
You ned further explanations? You will have them. First of all I play to the greek N1 Thiefs who were using young girls calling me ecvery week to inform me about the promotions etc(I report this because they say we do not have support via call). Let me start from the result. I lost in this casino 14k in 1 week and they banned my account forever because I am addicted as they believe(hahahha) and they did this for my own good(2xhahaha). Initially, I just played a little bit to see how the games react. It was nothing special but ok I said why not as this casino has only slots no sports bets etc. on which I am not intersted at all. So, after the first 3 times because I was loogsing money and I pushed a little bit in case I get a good return, I lost 3k. Ok I said that could be just a bad section npo worries they will return back some money on the next sections(3xhhahaha). After this loss they suspended my account just temporarily to ask for my income and the sources of it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I was surprised and shocked and initally I did not want to provide such personal information but I just selcted some random answers in order to allow me continune using my account. During this incident I was trying to withdraw money and when I was depositing more to continue playing they were automatically being rejected!!!! This did not happen again, meaning I was able to have peding withdrawls and to deposit more money.
The next sections as you realise were worst than the one tha lost the 3k...no returns, no bonuses, or if you were getting the bonus rturns x3, x10, maximum x20.
The same time if I had a withdrawl of just few haundreds of euros like 300 or 400 euros, the VIP team was sending me congratulations for my winnings!!!!!!!!!!! LOL the same time that I was loosing 17k!!!!!!!
Finally because I overeacted when I was loosing this ammount and I sent them some nice words and I said that this experince has caused me only disatisfaction and there is no entertainment to this disgusting appauling experience they blocked my account forever and they kept insulting me that I am addicted!!!!!!!(4xhahahah)
In conclusion, another poor-scam casino that wants to steal money from the players and then accuse them that they are the bad guys. Furthermore, in Greece we have tax over 100 euro profit per section..!!!!!!!!!!! What does this mean? You play 1000 euro you loose. You play next time you win 1000 and they keep 180 tax!!!! Total:820 euros!!!!! + the percentage that the casino keeps : PLAYERS WILL ALWASY LOOSE THEIR MONEY - NOONE WINS !ONLY THE FUCKING THIEFS.
Laslty, I want to mention that I have playes to all Greek casinos and few international. Greek casinons are the biggest scam. Highest multiplier that I ever saw is 1500 and of course after I was loosing money. This applies also for all my friends and vides on the web. I have wager MILLIONS!!!!!! to all the onliune casino always only on slots and I never saw a max win even in game with 2000x 3000x. They only give max wins to peple that are playing 0.20 euros and of course becvause they have lost his money.
Therefore in my opinion playngo + greek casinos(especially the N1 thiefs) + in general slots is one of the biggest scams ever and the only time that you can see games giving a big win is only if you play with fake money or if y ou are a youtuber who streams slots so they can be advertised and to scam the people that they could win too.
DISGUSTING - APPAULING!
Я також опублікував тут, якщо ви пропустите мою відповідь.
Я не думаю, що ви уважно прочитали мою відповідь, і "картинка", яку ви маєте на увазі, мені здається, що ви намагаєтеся виправдати казино. Тому що якби ви уважно прочитали мою відповідь, ви б зрозуміли, що я багато років граю в онлайн-казино, і я граю лише в автомати. Отже, моя думка має значення, а також, якби ваша "картинка" була правдивою, я мав би мати такі ж проблеми з іншими казино. Тож «картинка», яку ви маєте, виглядає так, ніби ви бачили те, що хотіли б побачити, що є трохи підозрілим.
Також щодо їхніх запитань про джерела доходу ви знову намагаєтеся їх без аргументів виправдати. Огидно питати такі речі у клієнтів і вони не мають на це жодних повноважень. Уряди мають свої податкові служби, щоб перевіряти ці речі.
Нарешті, щодо дзвінків, це сталося перед тим, як почати грати на більше грошей, тому це знову не виправдання. Я не хочу скаржитися. Я просто сподіваюся, що користувачі побачать мій огляд і не будуть грати в це казино. Є багато інших хороших казино, які ПОВАЖАЮТЬ клієнтів і гроші, які клієнти грають у їхніх казино.
Гарного дня.
I posted also here in case you miss my reply.
I do not think that you read my answer carefully and the "picture" that you are referring to it seems to me like you are trying to justify the casino. Because if you had read carefully my reply you would have realised that I am playing many years on online casinos, and I am playing only slots. So, my opinion matters and also if your "picture" was true, I should have the same issues with other casinos too. So the "picture" that you have it seems like you saw what you would like to see which is a little bit suspicious.
Also about their questions for the sources of the income you are trying to justify them again with no argument. It is disgusting to ask customers such things and they do not have any authority to do so. Goverments have their tax services to check these things.
Lastly, about the calls, this happened before starting playing more money so this is not an excuse again. I do not care to make a complaint. I just hope that the users will see my review and will not play to this casino. There are many other nice casinos that they RESPECT the customers and they RESPECT the money that customers play on their casinos.
Have a nice day.
Привіт.
Не хвилюйтеся, відповідь чекає в другому ланцюжку.
Хай вам щастить! 🙏
Hello.
Don't worry, the reply is waiting in the second thread.
Have a good (and lucky) one! 🙏
Привіт, у мене наступна проблема
Я намагався верифікувати себе в казино n1 близько 2 тижнів, і це в основному спрацювало, за винятком верифікації останньої транзакції.
Проблема полягає в тому, що N1 Casino не тільки хоче бачити переказ, але також вимагає, щоб ви бачили ім’я, iban, цільове використання тощо під час здійснення переказу.
Тепер проблема:
Очевидно, ви не бачите цього з наступним провайдером "Payabl", тому я не можу підтвердити свій обліковий запис. Служба підтримки казино не робить скріншот попередніх переказів і навіть не бере до уваги виписку з рахунку за січень, яка також показує перекази, здійснені іншими «постачальниками переказів».
На запитання, наприклад, чи можу я здійснити новий переказ з іншим провайдером, щоб цього разу ви могли побачити дані транзакції більш детально, від служби підтримки не було відповіді, і незабаром розмова просто припинилася.
Hello, I have the following problem
I've been trying to verify myself at n1 Casino for about 2 weeks, which has largely worked, except for the verification of the last transaction.
The problem is that N1 Casino not only wants to see the transfer but also requires, among other things, that you see the name, iban, intended use, etc. when making the transfer.
Now the problem:
Apparently you can't see this with the following provider "Payabl" and so I can't manage to verify my account. The casino support does not take a screenshot of previous transfers, nor does it even take into account an account statement from January, which also shows transfers that were made with other "transfer providers".
To questions such as whether I can carry out a new transfer with a different provider so that this time you can see the transaction data in more detail, there was no answer from support and the conversation was simply ended shortly afterwards.
Hallo, ich habe folgendes Problem
Ich versuche mich seit bestimmt 2 Wochen beim n1 Casino zu verifizieren was auch weitestgehend funktioniert hat, bis auf die Verifikation der letzten Transaktion.
Das Problem ist das N1 Casino will nicht nur die Überweisung sehen sondern verlangen auch unter anderem das man bei der Überweisung den Namen die iban den Verwendungszweck usw sieht.
Jetzt das Problem:
Man sieht das anscheinend nicht bei folgendem Anbieter „Payabl" und somit bekomme ich es auch nicht hin mein Konto zu verifizieren. der Support vom Casino nimmt auch kein Screenshot von früheren Überweisungen an nichtmal ein Konto Auszug aus Januar wird beachtet auf dem auch Überweisungen zu sehen sind die mit anderen „überweisungsanbietern" getätigt worden sind.
auf Fragen wie z.B. ob ich eine neue Überweisung ausführen kann mit einem anderen Anbieter sodass man hier diesmal die transaktionsdaten genauer sehen kann kam keine Antwort vom Support und die Unterhaltung wurde auch kurz daraufhin einfach wieder beendet.
Привіт, мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Що стосується верифікації, ви завершили її успішно чи ні? Щодо виведення коштів, я бачу, що казино не порадило вам жодної альтернативи для перевірки, а потім зняття коштів, і це дуже шкода, тому що вони повинні бути тими, хто вам допоможе. Я думаю, ви також добре подумали, якщо хочете використати інший спосіб оплати та підтвердити тут, щоб мати можливість зняти кошти, але оскільки служба підтримки не відповіла на ці запитання, ви, ймовірно, опинитесь у тій самій ситуації.
Однак, якщо весь процес перевірки та зняття коштів триває два тижні, це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися з процесом, тому, якщо вам потрібна допомога, ви можете подати нам скаргу.
Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️
Ви думаєте, що підете на це?
Hello, I'm sorry you're in this situation. As far as the verification is concerned, have you completed it successfully or still not ? Regarding the withdrawal, I see the casino didn't advise you any alternative to verify and then withdraw, which is a pity, because they should be the ones to guide you. I think you also thought well if you wanted to use a different payment method and verify here to be able to withdraw, but since the support did not answer these questions, you will probably be in the same point.
However, if the whole verification and withdrawal process has been going on for two weeks, that's exactly the time we give casinos to sort out the process, so if you need help, you can file a complaint with us.
You can do so at this link. ⬅️
Do you think you'll go for it?
Привіт, дуже дякую за відповідь, я вже подав скаргу вчора і тепер з нетерпінням чекаю відповідей/пропонованих рішень
Hello, thank you very much for the answer, I already submitted a complaint yesterday and am now looking forward to the answers/suggested solutions
Hallo vielen Dank für die Antwort ich habe gestern auch schon eine Beschwerde eingereicht und bin nun auf die Antworten/Lösungsvorschläge gespannt
Ой, вибачте, мені погано. Нік обов’язково відповість вам і продовжить намагатися зробити все можливе, щоб вирішити вашу справу.
Звичайно, я надаю вам посібник, щоб ви знали, чого очікувати щодо скарги та загальної корисної інформації.
Ви можете знайти його тут . ⬅️
Сподіваюся, ваша скарга буде розглянута якомога швидше.
Oh, sorry, my bad. Nick will certainly reply to you and will continue to try to do everything he can to resolve your case.
Of course, I'm providing you with a guide so you know what to expect in terms of complaint and overall useful information.
I hope that your complaint will be resolved as soon as possible.
Привіт, вчора я зробив депозит у розмірі 200 євро, я купив усе на Sugar Rush 1000 і виграв 15588,40. Я зняв 3000, і через 2-3 години вони відхиляють його через порушення бонусу, у мене його не було бонус на Я щойно грав і виграв вони все це відхилили Я поговорив з ними вони сказали вибачте за порушення і бла-бла-бла сьогодні я отримав 3000 для зняття, але решту нічого, як я можу повернути всю суму? Мені потрібна допомога, будь ласка
Hello yesterday I make a deposit of 200 euros I bought all of it on sugar rush 1000 and I won 15588,40 I made a withdrawal of 3000 and after 2-3 hours they reject it because of a bonus violation I didn't had any bonus on I just played and I won they rejected all of it I talk with them they said sorry a violation and bla bla bla today I received the 3000 of the withdrawal but the rest of it nothing how can I have the whole amount back ? I need help please
Привіт! Я хотів негайно порекомендувати подати скаргу , і ви вже це зробили, що є хорошим кроком.
Щодо премії, ви сказали, що її не маєте. Отже, ви придбали функцію в грі? Яке пояснення дало вам казино, що забрали інші виграші?
Дай мені знати.
Hi, I wanted to recommend a complaint right away and you have already done so, which is a good step.
As for the bonus, you said you didn't have one. So was it an ingame feature you bought? What explanation did the casino give you for taking the other winnings ?
Let me know.
Так, я купив функцію в грі. Гра була Sugar Rush 1000. Казино повідомило мені, що я перевищив максимальну ставку, і через порушення умов і положень це рішення не можна скасувати. І я запитую, якщо я не зміг грати або купити цю функцію, чому дозволили??
Yes it was an ingame feature I bought . The game was sugar rush 1000. The casino told me that I exceeded the maximum bet and Due the terms and conditions violation this decision cannot be undone. And I'm asking if I couldn't play or buy the feature why the let me??
Добре, якщо ви грали з бонусом, який ви активували, і під час бонусу ви купили бонусну покупку безпосередньо в грі, тоді це інший випадок, і в більшості випадків вам не дозволяється мати 2 бонуси в грі . Однак, якщо ви не підтвердили жодного бонусу, а просто внесли депозит і грали на реальні гроші, такі речі не повинні застосовуватися. Завжди корисно ознайомитися з положеннями та умовами. Чи знайшли ви там щось, що говорить або описує вашу проблему?
Oh well, if you were playing with a bonus that you had activated and during the bonus you bought a bonus buy directly in the game, then it is a different case and most of the time you are not allowed to have 2 bonuses in the game. However, if you did not confirm any bonus and just deposited and played with real money, then such things should not apply. It is always a good idea to check with the terms and conditions. Did you find anything there that says or describes your problem ?
Ні, я не перевіряв, але активних бонусів у мене не було. Якби була якась інша проблема, я вважаю, що я б не отримав 3000 євро, які я роблю після виграшу. Спочатку вони скасовують зняття коштів, але після того, як вони його відправлять, мені потрібно повернути 12588,40. Я намагався зв'язатися з менеджером, але відповіді не отримав.
No I didn't check but I didn't had any active bonuses. If there was any other problem I believe I wouldn't receive the 3000 euro withdrawal that I make after the winnings . They cancel firstly the withdrawal but after they send it now I need the 12588,40 back. I tried to communicate with a manager but I didn't receive any answer.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.