ФорумКазиноN1 Casino - загальне обговорення

N1 Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від Habikab
|
5502 переглядів 51 відповідей |
|
1 2 3
Додати публікацію
1 рік тому

Ви маєте щось порадити?

Я більше не довіряю цьому.

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Я думав, що проблема вирішена, чи не так?

Якщо ви хочете знайти собі нове казино, зверніть увагу на розділ «Онлайн-казино », тут можна знайти корисні категорії:

file


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Виведення коштів казино n1.


привіт, у мене велика проблема. Кілька днів тому я відкрив рахунок у цій компанії. Я вніс близько 500 євро, все йшло добре, поки я не виграв 2500 євро. Після того, як я почав своє перше зняття коштів і надіслав усі документи, які вони просили, і вони скасували це зняття. Наразі це траплялося 15 разів. Я спілкувався з ними в чаті, і вони мені сказали, що все добре, рахунок ідентифікований і ви можете негайно зняти кошти. чому вони мені брешуть?? можеш допомогти мені, будь ласка??
Автоматичний переклад.
Thomkan
1 рік тому

Привіт, вам вдалося це вирішити? Схоже, це можуть бути лише деякі проблеми із запитаним виведенням. Чи пробували ви зняти кошти за допомогою того самого способу оплати, який використовували для депозитів?

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Злодії N1. геть.

Автоматичний переклад.
panm12345
12 міс. тому

Привіт,

Згідно з вашим відгуком користувача, здається, що ваш обліковий запис також заблокували. Ну, ви хоч уявляєте, чому?

Ви звернулися до чату? Можливо, ви можете поділитися скріншотами чи стенограмами – що ви думаєте? 🤔

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я відповів:

Вам потрібні додаткові пояснення? Ви їх матимете. По-перше, я граю з грецькими N1 Thiefs, які використовували молодих дівчат, які дзвонили мені щотижня, щоб повідомити про акції тощо (я повідомляю про це, тому що вони кажуть, що ми не маємо підтримки через дзвінок). Почну з результату. Я програв у цьому казино 14 тисяч за 1 тиждень, і вони назавжди забанили мій обліковий запис, тому що я залежний, як вони вважають (ха-ха-ха), і вони зробили це для мого ж блага (2х-ха-ха). Спочатку я просто трохи пограв, щоб побачити, як відреагують ігри. Це не було нічого особливого, але добре, я сказав, чому б і ні, тому що в цьому казино є лише ігрові автомати, без спортивних ставок тощо, які мене зовсім не цікавлять. Отже, після перших 3 разів, тому що я втрачав гроші, і я трохи натиснув на випадок, якщо я отримаю хороший прибуток, я втратив 3 тисячі. Гаразд, я сказав, що це може бути просто поганий розділ, npo хвилюється, що вони повернуть трохи грошей у наступних розділах (3xhhahaha). Після цієї втрати вони тимчасово призупинили мій обліковий запис, щоб запитати мій дохід та його джерела!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Я був здивований і шокований, і спочатку я не хотів надавати таку особисту інформацію, але я просто вибрав кілька випадкових відповідей, щоб дозволити мені продовжувати використовувати свій обліковий запис. Під час цього інциденту я намагався зняти гроші, і коли я вносив більше, щоб продовжити гру, вони були автоматично відхилені!!!! Це більше не повторилося, тобто я міг здійснювати педінгові зняття коштів і вносити більше грошей.

Наступні розділи, як ви розумієте, були гіршими, ніж той, який програв 3 тисячі... без повернення, без бонусів, або якщо ви отримували бонус, повертається x3, x10, максимум x20.

У той же час, якщо я знімав лише кілька сотень євро, наприклад 300 або 400 євро, VIP-команда надсилала мені вітання з моїм виграшем!!!!!!!!!!! LOL той самий час, коли я втрачав 17 тисяч!!!!!!!

Нарешті, оскільки я перестарався, коли втрачав цю суму, я надіслав їм кілька хороших слів і сказав, що цей досвід викликав у мене лише незадоволення, і цей огидний жахливий досвід не є розвагою, вони назавжди заблокували мій обліковий запис і продовжували ображати мене, що я я залежна!!!!!!!(4хахахах)


На завершення ще одне погане шахрайське казино, яке хоче вкрасти гроші в гравців, а потім звинуватити їх у тому, що вони погані хлопці. Крім того, у Греції ми маємо податок понад 100 євро на прибуток на секцію..!!!!!!!!!!! Що це значить? Ви граєте на 1000 євро і програєте. Ви граєте наступного разу, коли виграєте 1000, а вони зберігають податок 180!!!! Разом: 820 євро!!!!! + відсоток, який зберігає казино: ГРАВЦІ ЗАВЖДИ ВТРАЧАЮТЬ СВОЇ ГРОШІ - НІХТО НЕ ПЕРЕГРАЄ! ТІЛЬКИ ЧОРБАНІ ЗЛОДІЇ.

Нарешті, я хочу зазначити, що я граю в усіх грецьких казино та кількох міжнародних. Грецькі казино - найбільше шахрайство. Найвищий множник, який я коли-небудь бачив, становить 1500 і, звичайно, після того, як я втрачав гроші. Це також стосується всіх моїх друзів і відео в Інтернеті. Я ставлю МІЛЬЙОНИ!!!!!! для всіх онлайн-казино завжди лише на слотах, і я ніколи не бачив максимального виграшу навіть у грі з 2000x 3000x. Вони дають максимальні виграші лише тим людям, які грають 0,20 євро і, звичайно, тому що вони програли його гроші.


Тому, на мою думку, playngo + грецькі казино (особливо злодії N1) + загалом ігрові автомати є одним із найбільших шахраїв, і єдиний раз, коли ви можете побачити ігри, які дають великий виграш, лише якщо ви граєте на фальшиві гроші або якщо ви є ютубером, який транслює слоти, щоб їх можна було рекламувати та обманювати людей, щоб вони також могли виграти.

ОГИДНО – ЖАХІТНО!

Автоматичний переклад.
panm12345
12 міс. тому

Привіт.

відповідь тут - якщо цікаво.

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Я також опублікував тут, якщо ви пропустите мою відповідь.

Я не думаю, що ви уважно прочитали мою відповідь, і "картинка", яку ви маєте на увазі, мені здається, що ви намагаєтеся виправдати казино. Тому що якби ви уважно прочитали мою відповідь, ви б зрозуміли, що я багато років граю в онлайн-казино, і я граю лише в автомати. Отже, моя думка має значення, а також, якби ваша "картинка" була правдивою, я мав би мати такі ж проблеми з іншими казино. Тож «картинка», яку ви маєте, виглядає так, ніби ви бачили те, що хотіли б побачити, що є трохи підозрілим.

Також щодо їхніх запитань про джерела доходу ви знову намагаєтеся їх без аргументів виправдати. Огидно питати такі речі у клієнтів і вони не мають на це жодних повноважень. Уряди мають свої податкові служби, щоб перевіряти ці речі.

Нарешті, щодо дзвінків, це сталося перед тим, як почати грати на більше грошей, тому це знову не виправдання. Я не хочу скаржитися. Я просто сподіваюся, що користувачі побачать мій огляд і не будуть грати в це казино. Є багато інших хороших казино, які ПОВАЖАЮТЬ клієнтів і гроші, які клієнти грають у їхніх казино.

Гарного дня.

Змінено автором 12 міс. тому
Автоматичний переклад.
panm12345
12 міс. тому

Привіт.

Не хвилюйтеся, відповідь чекає в другому ланцюжку.

Хай вам щастить! 🙏

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт, у мене наступна проблема


Я намагався верифікувати себе в казино n1 близько 2 тижнів, і це в основному спрацювало, за винятком верифікації останньої транзакції.

Проблема полягає в тому, що N1 Casino не тільки хоче бачити переказ, але також вимагає, щоб ви бачили ім’я, iban, цільове використання тощо під час здійснення переказу.

Тепер проблема:

Очевидно, ви не бачите цього з наступним провайдером "Payabl", тому я не можу підтвердити свій обліковий запис. Служба підтримки казино не робить скріншот попередніх переказів і навіть не бере до уваги виписку з рахунку за січень, яка також показує перекази, здійснені іншими «постачальниками переказів».

На запитання, наприклад, чи можу я здійснити новий переказ з іншим провайдером, щоб цього разу ви могли побачити дані транзакції більш детально, від служби підтримки не було відповіді, і незабаром розмова просто припинилася.

Автоматичний переклад.
marcello098
3 міс. тому

Привіт, мені шкода, що ви опинилися в такій ситуації. Що стосується верифікації, ви завершили її успішно чи ні? Щодо виведення коштів, я бачу, що казино не порадило вам жодної альтернативи для перевірки, а потім зняття коштів, і це дуже шкода, тому що вони повинні бути тими, хто вам допоможе. Я думаю, ви також добре подумали, якщо хочете використати інший спосіб оплати та підтвердити тут, щоб мати можливість зняти кошти, але оскільки служба підтримки не відповіла на ці запитання, ви, ймовірно, опинитесь у тій самій ситуації.

Однак, якщо весь процес перевірки та зняття коштів триває два тижні, це саме той час, який ми даємо казино, щоб розібратися з процесом, тому, якщо вам потрібна допомога, ви можете подати нам скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Ви думаєте, що підете на це?

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Привіт, дуже дякую за відповідь, я вже подав скаргу вчора і тепер з нетерпінням чекаю відповідей/пропонованих рішень

Автоматичний переклад.
marcello098
3 міс. тому

Ой, вибачте, мені погано. Нік обов’язково відповість вам і продовжить намагатися зробити все можливе, щоб вирішити вашу справу.

Звичайно, я надаю вам посібник, щоб ви знали, чого очікувати щодо скарги та загальної корисної інформації.

Ви можете знайти його тут . ⬅️

Сподіваюся, ваша скарга буде розглянута якомога швидше.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Привіт, вчора я зробив депозит у розмірі 200 євро, я купив усе на Sugar Rush 1000 і виграв 15588,40. Я зняв 3000, і через 2-3 години вони відхиляють його через порушення бонусу, у мене його не було бонус на Я щойно грав і виграв вони все це відхилили Я поговорив з ними вони сказали вибачте за порушення і бла-бла-бла сьогодні я отримав 3000 для зняття, але решту нічого, як я можу повернути всю суму? Мені потрібна допомога, будь ласка

Автоматичний переклад.
christui9
2 дн. тому

Привіт! Я хотів негайно порекомендувати подати скаргу , і ви вже це зробили, що є хорошим кроком.

Щодо премії, ви сказали, що її не маєте. Отже, ви придбали функцію в грі? Яке пояснення дало вам казино, що забрали інші виграші?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Так, я купив функцію в грі. Гра була Sugar Rush 1000. Казино повідомило мені, що я перевищив максимальну ставку, і через порушення умов і положень це рішення не можна скасувати. І я запитую, якщо я не зміг грати або купити цю функцію, чому дозволили??

Автоматичний переклад.
christui9
2 дн. тому

Добре, якщо ви грали з бонусом, який ви активували, і під час бонусу ви купили бонусну покупку безпосередньо в грі, тоді це інший випадок, і в більшості випадків вам не дозволяється мати 2 бонуси в грі . Однак, якщо ви не підтвердили жодного бонусу, а просто внесли депозит і грали на реальні гроші, такі речі не повинні застосовуватися. Завжди корисно ознайомитися з положеннями та умовами. Чи знайшли ви там щось, що говорить або описує вашу проблему?

Автоматичний переклад.
Jaro
2 дн. тому

Ні, я не перевіряв, але активних бонусів у мене не було. Якби була якась інша проблема, я вважаю, що я б не отримав 3000 євро, які я роблю після виграшу. Спочатку вони скасовують зняття коштів, але після того, як вони його відправлять, мені потрібно повернути 12588,40. Я намагався зв'язатися з менеджером, але відповіді не отримав.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

file

Автоматичний переклад.
1 2 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого