ФорумКазиноN1 Casino - загальне обговорення

N1 Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Habikab
|
10441 переглядів 57 відповідей |
|
1 23
2 р. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Привіт,

У мене проблеми з N1 Casino. Вони відмовляються виплачувати або видалили мій виграш. Фон, отримав бонус/кешбек і грав з ним, а також виграв 2000 євро. Однак, оскільки під час гри моя ставка була вище 5 євро, а це, ймовірно, заборонено, все було видалено, а мій обліковий запис наразі деактивовано. Лише бонус у розмірі 150 євро назад і мій рахунок розблоковано. Чому взагалі можна ставити більше? Також нелегко дізнатися, коли бонус очищається, коли ви виграєте. Вибачте, але це ще одна практика, де я абсолютно не можу зрозуміти, яка тут хороша оцінка.

Автоматичний переклад.
Habikab
2 р. тому

Зазвичай це вказано в їхніх умовах та бонусах, і в них буде зазначено, якщо ви робите ставку вище зазначеної суми, отримані виграші будуть анульовані. В одному з казино, якими я користуюся, є ставка х30 на бонуси з максимальною ставкою в 2 євро, що дуже мало, щоб хотіти її взяти.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

У мене проблеми з N1 Casino. Вони відмовляються виплачувати або видалили мій виграш. Фон, отримав бонус/кешбек і грав з ним, а також виграв 2000 євро. Однак, оскільки під час гри моя ставка була вище 5 євро, а це, ймовірно, заборонено, все було видалено, а мій обліковий запис наразі деактивовано. Лише бонус у розмірі 150 євро назад і мій рахунок розблоковано. Чому взагалі можна ставити більше? Також нелегко дізнатися, коли бонус очищається, коли ви виграєте. Вибачте, але це ще одна практика, де я абсолютно не можу зрозуміти, яка тут хороша оцінка.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт,

в ідеальному світі вам не дозволять робити таку ставку під час гри з бонусом.

Скажімо, навіть деяке попередження перед тим, як ви запустите обертання, було б чудово.

Тепер ви бачите, що гравець повинен уважно прочитати всі умови та дотримуватися їх.

Ви також можете запитати службу підтримки/чату про хід ставок, іноді ви можете побачити якусь індикатор прогресу у вашому обліковому записі.

Цікаво, яку причину дала вам їхня підтримка?

Вони повинні пояснити вам це порушення умов бонусу:

file

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Доброго вечора, у мене тут проблема з виведенням грошей і вже 4 дні не дає мені вивести, я кожен день відправляю їм повідомлення, вони кажуть, чекайте, поки ми відповімо, неприйнятно..

Автоматичний переклад.
dimitrdim1998
1 рік тому

Привіт,

Чи можу я дізнатися, чи ви вже пройшли перевірку? Бо якщо ні, це пояснює затримку.

А може, ви чекаєте на затвердження документа? Будь ласка, дайте мені знати, що відбувається.

Дякую.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, ідентифікація пройшла нормально

Автоматичний переклад.
dimitrdim1998
1 рік тому

Це добре. Я просто сподіваюся, що це не чергова проблема з платіжним постачальником, яку ми можемо побачити в інших казино.

Який варіант оплати ви вибрали? 🤔


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, я хочу запитати, чи ще хтось грав у це, і перевірити, чи не програв я гроші.

Я відкрив рахунок у N1casino п’ять днів тому, я вклав картку на суму 25 євро, і вони також дали мені це, але бонус у розмірі 25, коли я грав, я виграв дві з половиною тисячі євро, і мені сказали, що я повинен зіграти на суму 1750 євро врешті-решт я зіграв її і пішов зняти, а потім почалося, що це було зроблено неправильно. ідентифікація, надішліть нам один аркуш паперу, а потім надішліть інший, і я надіслав їх усіх по одному в службу, вона сказала мені, що це нормально, я зробив зняття, яке вони скасовували в кінці, вони сказали, що закриють мій рахунок і знімуть вручну, і з того часу я не чую від них, вони не надсилають мені електронні листи, і я не знаю, що станеться, хтось мав та сама проблема раніше? Він отримав свої гроші?

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Привіт,

Мені здається, що казино не найкраще в підтримці гравців.

Якщо можна здогадатися, я б сказав, що проблема бонусу була пов’язана з незавершеними ставками, чи не так? Але, здається, ви завершили ставку після цього, тому що було запущено перевірку, яка зазвичай відбувається після подання запиту на зняття коштів.

Тож наразі я б сказав, що перевірку виконано, але у казино може виникнути проблема із самим платежем, ймовірно, технічна, якщо вони попросять вас надіслати новий вручну.

Що я не зовсім розумію, так це закриття облікового запису. Чи пояснювало казино, чому ваш рахунок потрібно закрити? Якщо так, поділіться інформацією.

У будь-якому випадку, ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису?

Треба сказати, що згідно з нашим оглядом, казино в цілому хороше, але застосовуються дуже несправедливі умови, перевірте це тут .

І те, що я знайшов у вашій скарзі , змушує мене задуматися, чи не обмежує отриманий вами бонус ваш баланс, який можна зняти. Чи випадково до нього застосовано обмеження на зняття?




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зняв 500 євро з 2700. У мене немає ліміту на зняття, про ліміт навіть не сказали. Я вношу суму для зняття, яку я вношу таким чином, щоб зняти суму на початку. Я не можу отримати доступ до свого облікового запису, і вони сказали, що відкриють його, коли знімуть кошти.

Коли я запитав їх, вони не знають, вони сказали, що мають навантаження, і це добре.

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Привіт,

не впевнений, що я правильно розумію, але чи ваш обліковий запис зараз перевіряється? Якщо так, це пояснює, чому його заблоковано.

Деякі казино вирішили заблокувати обліковий запис, щоб перевірити його, я вважаю, що це краще, тому що гравці не розігрують свій баланс, очікуючи на зняття коштів.

Отже, якщо це так, спробуйте співпрацювати та спочатку підтвердити обліковий запис.

Якщо я помиляюся, поясніть, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Обліковий запис перевірено.

Мені закрили, щоб зняти вручну.

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Тож вони збираються надіслати всю суму вручну чи лише 500 євро, які ви спочатку просили?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Логічно, після 500 вони відкриють мій рахунок з 2200 на ньому..

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Окей, а потім ви можете попросити ще 500 і вони знову закриють рахунок? Я начебто не розумію, чому ваш обліковий запис зараз закрито, особливо якщо він уже верифікований.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не знаю. Мені сказали, що обліковий запис перевірено.

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Давайте тепер подивимося, як буде оброблено перше зняття, зроблене вручну. У будь-якому разі я б запитав у казино, чи варто очікувати таких ускладнень кожного разу, коли ви надсилаєте виведення коштів.

Гадаю, було б добре мати якісь підказки.

Це велике, добре відоме казино, я б сказав, що, можливо, у них є якісь технічні проблеми з постачальником платіжних послуг, як це трапляється у багатьох казино, тому було б доцільно надіслати гроші вручну, хоча чому обліковий запис потрібно заблокувати, незрозуміло. мене.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все добре, затримався, але отримав

Автоматичний переклад.
Panagiwtis
1 рік тому

Це справді чудова новина. 🙂

Ви залишаєтеся з N1 чи бажаєте досліджувати нові горизонти казино?


Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого