2 р. тому
Тут ви можете обговорити N1 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт,
У мене проблеми з N1 Casino. Вони відмовляються виплачувати або видалили мій виграш. Фон, отримав бонус/кешбек і грав з ним, а також виграв 2000 євро. Однак, оскільки під час гри моя ставка була вище 5 євро, а це, ймовірно, заборонено, все було видалено, а мій обліковий запис наразі деактивовано. Лише бонус у розмірі 150 євро назад і мій рахунок розблоковано. Чому взагалі можна ставити більше? Також нелегко дізнатися, коли бонус очищається, коли ви виграєте. Вибачте, але це ще одна практика, де я абсолютно не можу зрозуміти, яка тут хороша оцінка.
Hello,
I have problems with N1 Casino. They refuse to pay out or have deleted my winnings. Background, received a bonus/cashback and played with it and also won 2000 euros. However, since my bet was higher than 5 euros when playing and this is probably not allowed, everything was deleted and my account was deactivated for the time being. Just the bonus of 150 euros back and my account unlocked. Why is it even possible to bet more? It's also not easy to know when the bonus is cleared when you win. Sorry, but that's another practice where I absolutely cannot understand the good rating here.
Hallo,
ich habe Probleme mit N1 Casino. Sie verweigern die Auszahlung bzw. haben meinen Gewinn gelöscht. Hintergrund, habe einen Bonus/Cashback erhalten und mit diesem gespielt und auch 2000 Euro gewonnen. Da mein Einsatz beim spielen allerdings höher als 5 Euro war und dies wohl nicht erlaubt ist, wurde alles gelöscht und mein Konto erstmal deaktiviert. Nur der Bonus von 150 Euro wieder da und mein Konto entsperrt. Wieso ist es möglich überhaupt mehr zu setzen? Es ist ja auch nicht leicht zu wissen, wann ist der Bonus verrechnet wenn man gewinnt. Sorry aber das ist schon wieder Praktiken bei denen ich die gute Bewertung hier absolut nicht nachvollziehen kann.
Зазвичай це вказано в їхніх умовах та бонусах, і в них буде зазначено, якщо ви робите ставку вище зазначеної суми, отримані виграші будуть анульовані. В одному з казино, якими я користуюся, є ставка х30 на бонуси з максимальною ставкою в 2 євро, що дуже мало, щоб хотіти її взяти.
It’s usually in their terms and conditions under bonuses and will state if you wager above the amount stipulated winnings gained will be voided. One of the casinos I use has a x30 wagering on bonuses with a max bet of €2 which is far to low to want to take it.
Привіт,
У мене проблеми з N1 Casino. Вони відмовляються виплачувати або видалили мій виграш. Фон, отримав бонус/кешбек і грав з ним, а також виграв 2000 євро. Однак, оскільки під час гри моя ставка була вище 5 євро, а це, ймовірно, заборонено, все було видалено, а мій обліковий запис наразі деактивовано. Лише бонус у розмірі 150 євро назад і мій рахунок розблоковано. Чому взагалі можна ставити більше? Також нелегко дізнатися, коли бонус очищається, коли ви виграєте. Вибачте, але це ще одна практика, де я абсолютно не можу зрозуміти, яка тут хороша оцінка.
Hello,
I have problems with N1 Casino. They refuse to pay out or have deleted my winnings. Background, received a bonus/cashback and played with it and also won 2000 euros. However, since my bet was higher than 5 euros when playing and this is probably not allowed, everything was deleted and my account was deactivated for the time being. Just the bonus of 150 euros back and my account unlocked. Why is it even possible to bet more? It's also not easy to know when the bonus is cleared when you win. Sorry, but that's another practice where I absolutely cannot understand the good rating here.
Hallo,
ich habe Probleme mit N1 Casino. Sie verweigern die Auszahlung bzw. haben meinen Gewinn gelöscht. Hintergrund, habe einen Bonus/Cashback erhalten und mit diesem gespielt und auch 2000 Euro gewonnen. Da mein Einsatz beim spielen allerdings höher als 5 Euro war und dies wohl nicht erlaubt ist, wurde alles gelöscht und mein Konto erstmal deaktiviert. Nur der Bonus von 150 Euro wieder da und mein Konto entsperrt. Wieso ist es möglich überhaupt mehr zu setzen? Es ist ja auch nicht leicht zu wissen, wann ist der Bonus verrechnet wenn man gewinnt. Sorry aber das ist schon wieder Praktiken bei denen ich die gute Bewertung hier absolut nicht nachvollziehen kann.
Привіт,
в ідеальному світі вам не дозволять робити таку ставку під час гри з бонусом.
Скажімо, навіть деяке попередження перед тим, як ви запустите обертання, було б чудово.
Тепер ви бачите, що гравець повинен уважно прочитати всі умови та дотримуватися їх.
Ви також можете запитати службу підтримки/чату про хід ставок, іноді ви можете побачити якусь індикатор прогресу у вашому обліковому записі.
Цікаво, яку причину дала вам їхня підтримка?
Вони повинні пояснити вам це порушення умов бонусу:
Hello,
in the ideal world, you won't be allowed to place such a bet when playing with the bonus.
Let's say that even some warning just before you trigger the spin would be great.
Now you see that is up to the player to read all terms and conditions carefully and stick to these.
You can also ask the support/live chat about the wagering progress, sometimes you can see some kind of a progress bar in your account.
What reason did their support give you I wonder?
They should explain this bonus conditions violation to you:
Доброго вечора, у мене тут проблема з виведенням грошей і вже 4 дні не дає мені вивести, я кожен день відправляю їм повідомлення, вони кажуть, чекайте, поки ми відповімо, неприйнятно..
Good evening, I have a problem with the withdrawal of money here and for 4 days it won't let me withdraw, I send them a message every day and they say wait for us to reply, unacceptable..
καλησπερα εχω προβλημα με την αποσυρση χρηματων εδω και 4 μερες δεν με αφηνει να κανω αναληψη τους στελνω καθε μερα μηνυμα και μου λενε περιμενετε να σας απαντησουμε απαραδεκτο..
Привіт,
Чи можу я дізнатися, чи ви вже пройшли перевірку? Бо якщо ні, це пояснює затримку.
А може, ви чекаєте на затвердження документа? Будь ласка, дайте мені знати, що відбувається.
Дякую.
Hello,
may I know whether you already passed the verification, please? Because if not, that would explain the delay.
Or maybe you are waiting for the document approval? Please let me know what is happening.
Thank you.
Так, ідентифікація пройшла нормально
Yes, the identification has been done normally
Ναι κανονικα έχει γίνει η ταυτοποίηση
Це добре. Я просто сподіваюся, що це не чергова проблема з платіжним постачальником, яку ми можемо побачити в інших казино.
Який варіант оплати ви вибрали? 🤔
That's good. I just hope that this is not another issue with a payment provider like we can see in ther casinos.
What payment option did you opt for? 🤔
Привіт, я хочу запитати, чи ще хтось грав у це, і перевірити, чи не програв я гроші.
Я відкрив рахунок у N1casino п’ять днів тому, я вклав картку на суму 25 євро, і вони також дали мені це, але бонус у розмірі 25, коли я грав, я виграв дві з половиною тисячі євро, і мені сказали, що я повинен зіграти на суму 1750 євро врешті-решт я зіграв її і пішов зняти, а потім почалося, що це було зроблено неправильно. ідентифікація, надішліть нам один аркуш паперу, а потім надішліть інший, і я надіслав їх усіх по одному в службу, вона сказала мені, що це нормально, я зробив зняття, яке вони скасовували в кінці, вони сказали, що закриють мій рахунок і знімуть вручну, і з того часу я не чую від них, вони не надсилають мені електронні листи, і я не знаю, що станеться, хтось мав та сама проблема раніше? Він отримав свої гроші?
Hello, I want to ask if anyone else has played it and see if I lost the money.
I opened an account at N1casino five days ago and I put in a €25 card and they gave me that too but a 25 bonus as I played I won two and a half thousand euros and they told me that I have to play the €1750 after all I played it and went to withdraw then it started that it wasn't done right the identification and send us one piece of paper and send us the other and I sent them all one to the Service she told me it's OK withdraw I made a withdrawal they were canceling at the end they said they will close my account and withdraw manually and from then I don't hear from them they don't send me e-mails and I don't know what will happen, has anyone had the same problem before? Did he get his money?
Γεια σας θέλω να θέσω το ερώτημα αν την έχει πατήσει και άλλος και να δω αν έχασα τα χρήματα.
Άνοιξα πριν πέντε μέρες λογαριασμό στην N1casino Και έβαλα 25 € κάρτα και μου βάλουν κι αυτή αλλά 25 μπόνους όπως έπαιζα κέρδισα δυόμιση χιλιάδες ευρώ και μου λέγανε ότι πρέπει Να παίξω τα 1750 € τελοσπάντων τα έπαιξα και πάω να κάνω ανάληψη τότε ξεκίνησε ότι δεν έγινε σωστά η ταυτοποίηση και στείλτε μας το ένα χαρτί και στείλτε μας το άλλο και τους τα έστειλα όλα η μία στην Εξυπηρέτηση μου έλεγε ότι είναι OK κάνετε ανάληψη έκανα ανάληψη ακυρώνονταν στο τέλος μου είπαν ότι θα μου κλείσουν το λογαριασμό και θα κάνουν την ανάληψη χειροκίνητα και από τότε δεν έχω νέα τους δε μου στέλνουν e-mail και δεν ξέρω τι θα γίνει έχει ξαναπάθει κάποιος το ίδιο πρόβλημα; Τα πήρε τα χρήματα του;
Привіт,
Мені здається, що казино не найкраще в підтримці гравців.
Якщо можна здогадатися, я б сказав, що проблема бонусу була пов’язана з незавершеними ставками, чи не так? Але, здається, ви завершили ставку після цього, тому що було запущено перевірку, яка зазвичай відбувається після подання запиту на зняття коштів.
Тож наразі я б сказав, що перевірку виконано, але у казино може виникнути проблема із самим платежем, ймовірно, технічна, якщо вони попросять вас надіслати новий вручну.
Що я не зовсім розумію, так це закриття облікового запису. Чи пояснювало казино, чому ваш рахунок потрібно закрити? Якщо так, поділіться інформацією.
У будь-якому випадку, ви все ще можете отримати доступ до свого облікового запису?
Треба сказати, що згідно з нашим оглядом, казино в цілому хороше, але застосовуються дуже несправедливі умови, перевірте це тут .
І те, що я знайшов у вашій скарзі , змушує мене задуматися, чи не обмежує отриманий вами бонус ваш баланс, який можна зняти. Чи випадково до нього застосовано обмеження на зняття?
Hello,
to me, it seems that the casino is not the best one in supporting players.
If I may guess, I'd say that the bonus issue was related to the unfinished wagering, right? But it seems that you completed the wagering after that because the verification was triggered and it usually occurs after the withdrawal request was submitted.
So for now, I'd say that the verification was done, but the casino may have an issue with the payment itself, probably a technical one, if they asked you to submit a new one manually.
What I do not exactly understand is the account closure, has the casino explained why your account needs to be closed? If they did, please share the information.
Anyway, can you still access your account?
I must say that according to our review, the casino is good in general, but very unfair conditions are applied, check it out here.
And what I found in your complaint makes me think whether the bonus you took limited your withdrawable balance. Was a withdrawal limit applied to it by chance?
Я зняв 500 євро з 2700. У мене немає ліміту на зняття, про ліміт навіть не сказали. Я вношу суму для зняття, яку я вношу таким чином, щоб зняти суму на початку. Я не можу отримати доступ до свого облікового запису, і вони сказали, що відкриють його, коли знімуть кошти.
Коли я запитав їх, вони не знають, вони сказали, що мають навантаження, і це добре.
I made a withdrawal of 500 euros out of 2700. I don't have a withdrawal limit, they didn't even tell me about a limit. I put the withdrawal amount that I put in like this in order to withdraw an amount at the beginning. I can't access my account and they said they will open it when they withdraw.
When I asked them they don't know, they said they have a workload and that's fine.
Ανάληψη έκανα 500 ευρώ από τα 2700 δεν έχω όριο στην ανάληψη δεν μου είπαν κιόλας για όριο. Το ποσο ανάληψης που εβαλα εγώ το εβαλα ετσι για να βγάλω ένα ποσο στην αρχη. Στον λογαριασμό μου δεν έχω πρόσβαση και μου είπαν ότι θα τον ανοίξουν όταν μου κάνουν την ανάληψη.
Το ποτε που τους ρώτησα δεν ξέρουν μου είπαν έχουν φόρτο εργασίας και καλα.
Привіт,
не впевнений, що я правильно розумію, але чи ваш обліковий запис зараз перевіряється? Якщо так, це пояснює, чому його заблоковано.
Деякі казино вирішили заблокувати обліковий запис, щоб перевірити його, я вважаю, що це краще, тому що гравці не розігрують свій баланс, очікуючи на зняття коштів.
Отже, якщо це так, спробуйте співпрацювати та спочатку підтвердити обліковий запис.
Якщо я помиляюся, поясніть, будь ласка.
Hello there,
not sure if I get it correctly, but is your account under verification now? If so, it would explain why it is blocked.
Some casinos chose to block the account in order to get it verified, I guess it is better because players don't play away their balance while waiting for the withdrawal.
So, if this is the case, try to cooperate and get the account verified first.
If I'm wrong, please explain further.
Обліковий запис перевірено.
Мені закрили, щоб зняти вручну.
The account is verified.
They closed it for me to make the withdrawal manually.
Είναι επαληθευμένος ο λογαριασμός.
μου τον κλείσανε για να μου κάνουν χειροκίνητα την ανάληψη.
Тож вони збираються надіслати всю суму вручну чи лише 500 євро, які ви спочатку просили?
So are they going to send the whole amount manually or just the 500 euros that you initially requested?
Логічно, після 500 вони відкриють мій рахунок з 2200 на ньому..
Logically, after 500, they will open my account with 2200 in it..
Λογικά τα 500 και μετά θα μου ανοίξουν τον λογαριασμό με 2200 μέσα..
Окей, а потім ви можете попросити ще 500 і вони знову закриють рахунок? Я начебто не розумію, чому ваш обліковий запис зараз закрито, особливо якщо він уже верифікований.
Okey and then you can ask for 500 more and they'll close the account again? I kind of don't understand why you're account is closed now, especially when it's already verified.
Давайте тепер подивимося, як буде оброблено перше зняття, зроблене вручну. У будь-якому разі я б запитав у казино, чи варто очікувати таких ускладнень кожного разу, коли ви надсилаєте виведення коштів.
Гадаю, було б добре мати якісь підказки.
Це велике, добре відоме казино, я б сказав, що, можливо, у них є якісь технічні проблеми з постачальником платіжних послуг, як це трапляється у багатьох казино, тому було б доцільно надіслати гроші вручну, хоча чому обліковий запис потрібно заблокувати, незрозуміло. мене.
Let's now see how the first manually done withdrawal will be handled. Anyway, I'd ask the casino whether you should expect such complications every time you submit the withdrawal.
Would be good to have some clues, I guess.
This is a big, well-known casino I'd say that maybe they have some technical issues with the payment provider lots of casinos do, so it would make sense to send the money manually, though why the account needs to be blocked is beyond me.
Все добре, затримався, але отримав
Everything is fine, I was delayed but I got it
Όλα εντάξει, με καθυστέρησαν αλλά μου τα βάλανε
Це справді чудова новина. 🙂
Ви залишаєтеся з N1 чи бажаєте досліджувати нові горизонти казино?
That is great news, indeed. 🙂
Are you staying with N1, or feel like exploring new casinos horizons?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.