ГоловнаФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення (Сторінка 6)

 від BastiRS5
|
14 246 переглядів 106 відповідей |
|
1...5 6
gamert799

Ми чекатимемо на ваші оновлення.

Автоматичний переклад.

Привіт!

Я мав би отримати 25% кешбеку в казино в прямому ефірі (щопонеділка отримувати кожного гравця, який зробив запит у чаті/e-amil), але "адміністратор вирішив", я не зможу отримати жодних бонусів у майбутньому! (без подробиць)

Дуже люб'язно! Я не обманював чи щось, просто програв!

Тоді я закрив свій рахунок у цьому казино! Не грай тут!

Габор

Автоматичний переклад.
Vartyi

На жаль, казино можуть у будь-який момент вирішити, кому не надавати бонуси. Часто буває і гравці пишуть, що з «адміністративних» міркувань їм не дають подальших бонусів, що дуже прикро. Тоді, ймовірно, буде важливо знайти інше казино, у якому не буде такої проблеми.

Тому я не здивований, що ви закрили свій обліковий запис. 😕

Автоматичний переклад.

Привіт, я вже подав скаргу, і я вдячний Casino Guru за її вивчення. Мені просто цікаво, чи були у когось ще проблеми з копіюванням і вставкою відповідей на статуси виведення коштів, аж до того, щоб відчувати глузування, коли ви запитуєте про тривалий час виведення

Автоматичний переклад.
Mouser10

Привіт,

Якщо ви хочете переглянути інші скарги, подані проти цього казино, це посилання має допомогти:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Я знайшов 9 відкритих справ, включаючи вашу. Крім того, здається, ви не знайомі з процесом подання скарг, тому я хотів би допомогти. Пропоную вам прочитати інструкції тут 👈

Скарга – це відносно повільний процес.

«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, якщо вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.

Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але, знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої».

Дайте мені знати, якщо я можу чимось ще допомогти, будь ласка.

Автоматичний переклад.

добрий день Я 25 днів чекав у казино, поки моє зняття буде схвалено. Я також подав скаргу через гуру казино. Я пишу це тут, щоб ви могли бути обережними, якщо вирішите грати в цьому казино. Якщо щось зміниться, напишу тут.

Автоматичний переклад.
mirtah

Привіт, я б сказав, що хорошим кроком було б подати скаргу. Казино також сказало, чому ви так довго чекаєте на свої гроші? 25 днів – це справжня бійня, і я точно хотів би почути щось актуальне. Це ваш перший вибір тут?

Ви все ще підтримуєте зв'язок з казино?

Автоматичний переклад.
1...5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого