3 міс. тому
0
Привіт!
Я мав би отримати 25% кешбеку в казино в прямому ефірі (щопонеділка отримувати кожного гравця, який зробив запит у чаті/e-amil), але "адміністратор вирішив", я не зможу отримати жодних бонусів у майбутньому! (без подробиць)
Дуже люб'язно! Я не обманював чи щось, просто програв!
Тоді я закрив свій рахунок у цьому казино! Не грай тут!
Габор
Hello!
I should get 25% live casino cashback (on every monday get every player, who is request in chat/e-amil), but "administrator decided", i cant get any bonuses in the futute! (no any details)
Very kind! I didnt cheat or something, just lost!
Then i closed my account at this casino! Dont play here!
Gabor
На жаль, казино можуть у будь-який момент вирішити, кому не надавати бонуси. Часто буває і гравці пишуть, що з «адміністративних» міркувань їм не дають подальших бонусів, що дуже прикро. Тоді, ймовірно, буде важливо знайти інше казино, у якому не буде такої проблеми.
Тому я не здивований, що ви закрили свій обліковий запис. 😕
Unfortunately, casinos can decide at any time who they will not give bonuses to. It often happens and players write that for "administrative" reasons they are not given further bonuses, which is a shame. Then it will probably be important to find another casino that will not have such an issue.
So I am not surprised that you closed your account. 😕
Привіт, я вже подав скаргу, і я вдячний Casino Guru за її вивчення. Мені просто цікаво, чи були у когось ще проблеми з копіюванням і вставкою відповідей на статуси виведення коштів, аж до того, щоб відчувати глузування, коли ви запитуєте про тривалий час виведення
Hey I have already filed a complaint and I appreciate Casino Guru looking into it, I'm just wondering if anyone else has had issues with copy and pasted answers to withdrawal statuses to the point of feeling mocked when you are asking about a long withdrawal time
Привіт,
Якщо ви хочете переглянути інші скарги, подані проти цього казино, це посилання має допомогти:
https://casino.guru/complaints/in_progress
Я знайшов 9 відкритих справ, включаючи вашу. Крім того, здається, ви не знайомі з процесом подання скарг, тому я хотів би допомогти. Пропоную вам прочитати інструкції тут 👈
Скарга – це відносно повільний процес.
«Кожна залучена сторона (ви, казино або команда Casino Guru) має сім днів, щоб відповісти, якщо вони повинні це зробити, щоб просувати скаргу. Коли цей період закінчується без відповіді, ми зазвичай вирішуємо продовжити термін ще на сім днів.
Оскільки для успішного вирішення скарги часто потрібно багато спілкування між усіма трьома сторонами, загальний час може збільшитися. Середній час, потрібний для закриття успішно вирішених скарг, становить приблизно 21 день із дати їх надсилання, але, знову ж таки, цей показник значно відрізняється від однієї скарги до іншої».
Дайте мені знати, якщо я можу чимось ще допомогти, будь ласка.
Hello,
If you would like to browse other complaints submitted against this casino, this link should help out:
https://casino.guru/complaints/in_progress
I found 9 open cases, including yours. It also seems you are not familiar with the complaint process, so I'd like to help. I suggest you read the instructions here 👈
A complaint is a relatively slow process.
"Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.
As the successful resolution of a complaint often takes a lot of communication between all three parties, the total time can add up. The average time it takes to close successfully-resolved complaints is roughly 21 days from the date they were submitted, but again, this varies a lot from one complaint to another."
Let me know if I may help with anything else, please.
добрий день Я 25 днів чекав у казино, поки моє зняття буде схвалено. Я також подав скаргу через гуру казино. Я пишу це тут, щоб ви могли бути обережними, якщо вирішите грати в цьому казино. Якщо щось зміниться, напишу тут.
Good day. I've been waiting for 25 days at the casino for my withdrawal to be approved. I also filed a complaint through casino guru. I'm writing this here so you can be careful if you decide to play through this casino. If anything changes, I'll write it here.
Pekny den. V casine cakam uz 25 den na schvalenie vyberu. Podal som aj staznost cez casino guru. Pisem to sem preto aby ste si dali pozor ak sa rozhodnete hrat cez toto casino. Ak sa nieco zmeni napisem to sem.
Привіт, я б сказав, що хорошим кроком було б подати скаргу. Казино також сказало, чому ви так довго чекаєте на свої гроші? 25 днів – це справжня бійня, і я точно хотів би почути щось актуальне. Це ваш перший вибір тут?
Ви все ще підтримуєте зв'язок з казино?
Hi, I would say a good step would be to file a complaint. Did the casino also say why are you waiting so long for your money? 25 days is quite a massacre and I would definitely like to hear something relevant. Is this your first choice here?
Are you still in contact with the casino?
Ahoj, dobrý krok by som povedal bolo zalozenie staznosti. Povedalo kasino aj preco cakas tak dlho na svoje peniaze? 25 dni je celkom masaker a urcite by som chcel pocut nieco relevantne. Je to tvoj prvy vyber tu?
Si s kasinom stale v kontakte?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.