ГоловнаФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

1 рік тому від BastiRS5
|
10 652 переглядів 102 відповідей |
|
1...4 5 6
brandon97vo
2 міс. тому

Привіт, як довго ви чекали на свої гроші? Я бачу, що ти не єдиний, хто має таку проблему.

Коли ви кажете, що це сталося з вами вдруге, як це вийшло в перший раз? Ви отримали гроші? Якщо так, то через скільки часу?

Буду чекати відповіді.

Автоматичний переклад.
Jaro
2 міс. тому

Перший раз, коли я чекав понад 3 тижні, я так і не отримав гроші, я просто використав їх. Цього разу я чекав майже цілий тиждень, і поки що нічого. Що я можу зробити або сказати їм, щоб вони поспішили обробити мій вихід?

Автоматичний переклад.
brandon97vo
2 міс. тому

Якщо у вас не вийшло з першого разу, а тепер ви чекаєте більше кількох тижнів, я б, мабуть, двічі подумав, щобподати скаргу . Наша команда спробує вам допомогти, і давайте подивимося, куди це приведе, оскільки я бачив, що казино досить часто розглядає скарги та має хороший індекс безпеки.

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб заплатити гравцеві, але оскільки у вас виникла проблема вперше, мені цікаво, як це вийде зараз. Я б радив не грати з грошима.

Як думаєш, тоді будеш скаржитися?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

тож що мені робити звідси

Автоматичний переклад.
brandon97vo
2 міс. тому

Я б рекомендував почекати деякий час, я згадав про 14 днів, які ми надаємо казино, і спробувати повідомити про виведення коштів.

У мене є ще одне важливе питання, ви верифіковані в казино? Крім того, ви не маєте контролю над процесом виведення коштів, і, ймовірно, його не буде багато, щоб прискорити його, тому терпіння буде необхідним.

Однак, якщо нічого не станеться, ви не матимете жодної інформації, тому я дав вам посилання у своїй попередній відповіді (текст зеленими літерами), і ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

ДОБРОГО РАНКУ, МЕНЕ СПЛУТАЛИ МОЄ КАЗИНО EMPIRE, НЕ ЗАВЕРШАЄ МОЄ ЗНЯТТЯ, ВИБАЧУЮЧИСЯ, ЩО Є НАВАНТАЖЕННЯ РОБОТОЮ І ВСІ ПРЕДСТАВНИКИ, З ЯКИМИ Я ГОВОРИВ, ТАКОЖ КАЖУТЬ МЕНІ ІНШЕ ВИБАЧЕННЯ. ГЕТЬ З ЦЬОГО КАЗИНО І БУЛО б ДОБРО ЗНИЗИТИ РЕЙТИНГ

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

привіт Вибачте за це, але насправді не так очевидно, що відбувається щось несправедливе. Можливо, у казино виникла якась технічна проблема, і співробітники не отримали точної інформації, яку вони повинні передати гравцям. Дуже часто, якщо ви запитаєте мене.

Пропустіть capslock і розкажіть нам більше про цю ситуацію. 🙂 Було б добре.

Наприклад, коли ви подали запит на зняття?


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Запит був поданий 26.10. Проблема в тому, що вони мені кажуть інші виправдання, і мені ПОТРІБНІ мої гроші негайно.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

МЕНІ ПОТРІБНА ВАША ДОПОМОГА НЕГАЙНО МЕНІ ПОТРІБНІ ЦІ ГРОШІ. ДЕЯКІ ПРЕДСТАВНИКИ ЧАТУ КАЖУТЬ МЕНІ, ЩО ЦЕ НА ФІНАЛЬНІЙ СТАДІЇ, ІНШІ МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО ВІН ЩЕ НА СТАДІЇ ОБРОБКИ, ПОТІМ ВОНИ МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО З НИМ Є ТЕХНІЧНІ ПРОБЛЕМИ ІНШІ МЕНІ КАЖУТЬ, ЩО Є АНАЛІПСІЯ ВЕЛИКОГО LOG KOS. ЗДАЄТЬСЯ, ЩО ЦЕ КАЗИНО НЕ ХОЧЕ ПЛАТИТИ, І Я НЕ МОЖУ ЧЕКАТИ 14 ДНІВ, ОСКІЛЬКИ МЕНІ ПОТРІБНІ ЦІ ГРОШІ. ТОЖ ЯКЩО ВИ МОЖЕТЕ ДОПОМОГТИ МЕНІ НЕГАЙНО, БУДЬ ЛАСКА

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

На жаль, зараз ми не можемо багато чого зробити. Наша команда може втрутитися, лише якщо буде подана скарга щодо цього казино. І давайте не забувати про 14-денний термін, чи не так?

Коли саме ви подали запит на відкликання?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подав скаргу. Те, що робиться, це знущання. Я просив зняти кошти з 26/10, і кожен день я чую інше виправдання. Хто може мені допомогти

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Але я можу запитати, куди ви подали скаргу?

Я не бачу жодного тут на нашому веб-сайті; тому я питаю.

Можливо, у вас є якісь оновлення після вихідних?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я подала тобі скаргу. Але все добре, казино заплатило

Автоматичний переклад.
Kallioi
1 місяць тому

Добре, що врешті тобі заплатили! Мені здається, що ви вважаєте свою скаргу тут, на форумі, офіційною скаргою. Навіть якщо це не так, я радий, що ви поділилися з нами досвідом.

дякую!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я 5 днів чекав на зняття €74, я зв’язався з чатом, і вони продовжують говорити те саме, чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file Так уже п’ять днів

Автоматичний переклад.
gamert799
4 тиж. тому

Щоб вони знали, що ми теж дбаємо про них.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Доброго вечора, я 5 днів чекав на зняття €74, я зв’язався з чатом, і вони продовжують говорити те саме, чи можете ви мені допомогти?

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Це ваш перший запит на зняття коштів у цьому казино, чи у вас були успішні запити раніше?

Наша команда ще не може втрутитися у вашу скаргу , тому нам потрібно почекати та подивитися, як воно буде.

Сподіваюся, незабаром ми побачимо там якийсь рух.

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Так, це перший запит на зняття коштів

Автоматичний переклад.
4 тиж. тому

Дякую за відповідь, я зачекаю 14 днів, якщо нічого не станеться, я повернуся, щоб повідомити вас сьогодні, шостий день, я чекаю на зняття

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого