ФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

1 рік тому від BastiRS5
|
9043 переглядів 93 відповідей |
|
1...3 4 5
Karina1
1 місяць тому

Прочитайте повний огляд казино тут .

Я вважаю, що дуже важливо помітити, чи готове казино вирішуватискарги , коли вони виникають. Ви бачите, що так, тож це хороший знак.

Крім того, щоб ви краще зрозуміли, як ми перевіряємо онлайн-казино, прочитайте статтю 👈 і не соромтеся звертатися з будь-якими запитаннями.

Ви насправді граєте в цьому казино?🤔

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Так, я починаю грати і маю виграш 1000 євро, я буду чекати, якщо вони продовжать виведення

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Вітаємо з перемогою. Ви використовували бонуси в казино чи ні?

Щодо вилучення, сподіваюся, все пройде гладко.

Однак хіба вам не потрібно було перевіряти?

Дай мені знати. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я не використовував жодних бонусів, вони зазвичай не вимагають перевірки та не вважають її необхідною!! Зараз я чекаю сьогодні другий робочий день, і жодне з моїх виведень не пройшло!

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

привіт

Сподіваюся, ваше зняття буде оброблено швидко!

Дозвольте додати деталь до вашого попереднього занепокоєння: на жаль, кілька пристойних казино не є одними з найшвидших у процесі виведення коштів. Ось факт: ми не в змозі ні перевірити цю якість, ні скласти належний розрахунок, щоб відобразити кожен доступний варіант оплати для кожної країни; як наслідок, Індекс безпеки не містить кількох ключових аспектів, які зі зрозумілих причин дуже цікавлять гравців.

KYC і швидкість виведення грошей просто неможливо виміряти, але гравці завжди можуть шукати такий відгук від казино в відгуках користувачів, скаргах або тут, на форумі.

Отже, ми зацікавлені в тому, щоб спостерігати за прогресом у вашому виведенні коштів. Повідомте нам, як це відбувається, і бажаємо вам удачі!



Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я зв’яжуся з вами з новинами, якщо мені знадобиться допомога через 14 днів!! Сподіваюся, що не буде!!

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Якщо мені не зраджує пам’ять, це ваші перші зняття коштів із цього казино. Я щиро сподіваюся, що KYC не потрібен, як здається, і що затримка не погіршиться!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У всіх цих подібних компаніях, я згадую деякі орієнтовні (malina casino, spinanga, rt bet, empire casino), сказано, що обліковий запис наразі не вимагає перевірки.. Я читаю деякі коментарі на форумі через надмірні затримки, коли відчуваю стрес. тепер я досяг максимального ліміту зняття, оскільки я виграв 1300 євро, два зняття по 500 і одне з 300 очікують на розгляд

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Наскільки я помітив, багато казино раптово вирішили, що перевірка облікового запису необхідна лише тоді, коли гравець досягає певного порогу виграшу або сума, готова до зняття, є достатньо високою. Я б очікував, що казино переконані, що гравці люблять це робити таким чином; з іншого боку, я дуже здивований на деяких сайтах, і навіть якщо обліковий запис не потрібно підтверджувати, процес виведення все одно є досить повільним.

Цікаво, де перевага?

як ти думаєш

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я вважаю, що це їхній спосіб зробити зняття коштів доступними для скасування в будь-який час і момент, щоб гравець «спокусився»!!! Тому що інакше, якби обліковий запис було перевірено, не було б причин для такої тривалої затримки та очікування!! Тепер гроші обробляються за реальні 5 хвилин і надсилаються на ваш рахунок, справа в тому, що до того моменту триває від 3 днів принаймні до місяця, вони доступні для скасування

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Я б сказав, що це досить цікава думка, і я дуже сподіваюся, що це неправда. Заради всіх гравців, звичайно.🙂

Дякую вам за ваше розуміння, і я сподіваюся, що у вас не виникне жодних проблем.🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Сьогодні третій робочий день, загалом 5, і жоден з моїх платежів не оброблено, однак мене постійно запевняють, що вони будуть оброблені найближчим часом.

Однак це не дозволяє мені на сторінці casinoguru відкрити рейтинги цього конкретного казино, щоб подати скаргу!

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Я бачу, що ви встигли подати скаргу . Ви випадково дізналися, чому не змогли цього зробити на початку?🤔

Я бачу, що Вероніка пояснила вам там, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб продовжити платіж, тож вам доведеться трохи почекати, на жаль.

Оскільки у нас багато досвіду, казино справді могло заплатити гравцям без нашого втручання протягом цього періоду часу, тому ми вирішили почекати 14 повних днів і лише тоді розпочати розслідування справи. Причиною затримки в казино може статися багато факторів, оскільки може виникнути певне перевантаження зняття коштів або через брак персоналу в казино.

Сподіваюся, незабаром ваш платіж буде оброблено, і ви прийдете з чудовими новинами, щоб повідомити про них.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Нарешті я подав скаргу, оскільки вважаю, що мені точно знадобиться ваше втручання. Я бачу, що він має дуже високий рейтинг, але погану думку користувачів. Вони продовжують запевняти мене, що моє зняття безпечне, мені не потрібно ідентифікувати себе, і я отримаю кошти незабаром, але нічого не просувається.

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Я думаю, що можна легко програти, якщо пристойне казино заслужило погані відгуки користувачів. Однак, з мого досвіду, платіж зрештою буде оброблено. Тепер це лише питання часу. Наскільки я перевірив досвід інших користувачів, основною проблемою є повільне виведення коштів, що, враховуючи вашу поточну ситуацію, є гарною новиною. Спробуйте витримати, майте на увазі, що якщо щось піде не так, скарга буде до ваших послуг.

🤞

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Велике вам спасибі, ми надзвичайно цінуємо все, що ви робите для нас..Я незабаром повернуся з новинами!!

Автоматичний переклад.
Karina1
1 місяць тому

Ми будемо тут чекати оновлення.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Оцінка 1 із 5 зірок

Годину тому

Жахливо, якщо ви хочете насправді...

Жахливо, якщо ви дійсно хочете отримати свій виграш. RUDE підтримка клієнтів. Неефективні, не відповідні поганим умовам, ви можете вносити нескінченні суми та виводити лише 750 доларів, причому це займає 2 тижні, і чим вищий рівень, тим швидше отримують готівку, вас опускають у списку на основі стажу!! Який не тільки важко здобути, але й зберегти. Бажаємо також успіху в отриманні бонусних грошей!

Автоматичний переклад.
Kluds87
1 місяць тому

Привіт! Можливо, досвід був не найкращим, якщо ви поставили казино 1 із 5 зірок.

Але я хотів запитати у вас тут теж проблеми з виведенням коштів і ви їх ще чекаєте чи вам вдалося отримати гроші? Коли ви згадуєте, що служба підтримки груба, ви мали справу з ними в цій ситуації чи щось інше?

Не соромтеся повідомити мене, і ми побачимо, чи можна вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

затримки зняття з моїми 500$ виплатою, кажучи, що це у фінансовому відділі, і вони нічого не можуть з цим зробити, це вже другий випадок, коли це сталося, сумно, що вони не можуть правильно ставитися до клієнтів

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого