ГоловнаФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

 від BastiRS5
|
14 666 переглядів 106 відповідей |
|
12 3 4...6

Привіт,

Я грав у цьому казино, взявши їхній вітальний бонус.

І у мене з ними виникла проблема, коли я хотів взяти 3-й вітальний бонус.

На моїх перших 2 депозитах я зробив 2 виграші, які були виплачені мені через 3 дні, що є розумним.

Але коли я хотів взяти 3-й бонус, у мене з ними виникла проблема. Ви знайдете мій досвід у скаргах.

Тоді я попросив закрити.

Автоматичний переклад.

Привіт, я думав, що це якась поточна ситуація, але вона виникла 9 місяців тому. Отже, чи вдалося вам успішно закрити там свій обліковий запис? Перш за все я хотів сказати, що таке може бути, але вирішувати це більше 2 місяців для мене занадто. Тож у цьому відношенні я не звинувачую вас у закритті рахунку.

Проте я вважаю позитивним те, що вам вдалося зняти двічі, і, як ви сказали, у досить прийнятний час.

У будь-якому випадку, ти зараз граєш десь ще, де тобі подобається?

Автоматичний переклад.

так, у мене є

Автоматичний переклад.

І який твій загальний досвід на даний момент? Ви грали лише на реальні гроші чи пробували якісь бонуси? Як ти ставишся до гри тут? 🙂

Автоматичний переклад.

Хтось із вас мав проблеми з цим безладом?? Я зробив два зняття коштів, один 21 і 22 червня, на сьогоднішній день нічого, служба підтримки в чаті або електронною поштою виправдовується, я не знаю, що робити....

Автоматичний переклад.
jjoplin86diablo

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино, чи вам потрібно спочатку пройти процес? Іноді це може зайняти трохи більше часу, особливо якщо це ваше перше зняття.

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, ви маєте рацію, але мені зовсім не сподобалося, як це було.

Я просив, щоб його закрили, але я побачив, що він знову відкритий..

В іншому випадку я грав на stakeprix, але у вашому списку його немає як racasino, казино, які я ціную за швидкість і серйозність.

Автоматичний переклад.
Linne

Привіт, я вже відповів вам на ваше повідомлення, і ми вже маємо перше ім’я на сторінці. Для другого ви можете надіслати мені url-адресу, і ми також розглянемо його. 🙂

Автоматичний переклад.

Найгірше казино. Я зробив висновок 7 днів тому на суму 447,6 євро, мені повинні були виплатити через 1-3 дні. Він все ще обробляється, і вони продовжують говорити мені бути терплячим, навіть якщо я отримаю оновлення незабаром. Вони не відповідають на електронні листи і говорять ту саму брехню знову і знову.

Автоматичний переклад.
geoyerodimos

Привіт! З якої причини у казино ще не платять вам і чи сказали вони вам бути терплячими? Я знаю, що іноді можуть виникати ускладнення зі зняттям коштів, але я завжди кажу, що було б добре, якби гравці знали про це.

Однак ми даємо казино 14 днів для вирішення проблем зняття коштів, тому, якщо нічого не зміниться, ви можете зв’язатися з нами, і ми спробуємо допомогти.

Поки що зберігайте спокій і намагайтеся триматися.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую за відповідь, вони продовжують говорити, що мій платіж стоїть у черзі з високим пріоритетом, і мені потрібно бути терплячим, оскільки вони мають багато запитів для обробки. Але вони також не відповідають на електронні листи, це дуже засмучує

Автоматичний переклад.
geoyerodimos

З одного боку, я розумію вас і співчуваю вам, а з іншого боку я знаю, що якщо казино більше нічого сказати з цього приводу, вони, ймовірно, не відповідатимуть на ваш електронний лист. Це була б та сама відповідь знову і знову, що, ймовірно, не зробило б вас мудрішими.

Отже, давайте подивимося, що казино придумає далі і надішле вам ваші гроші.

Чи бачите ви будь-який статус у своєму обліковому записі, незалежно від того, чи зняття коштів очікує на розгляд, чи оброблено?

Автоматичний переклад.
Jaro

Він ще в процесі

Автоматичний переклад.
geoyerodimos

Гаразд, тому, ймовірно, буде важливо побачити, коли він зміниться на оброблений або прийнятий. Тому обов’язково стежте за цим.

Якщо щось зміниться, ви можете повідомити мені.

Сподіваюсь, що скоро буде.

Автоматичний переклад.

Доброго вечора… Я прочитав багато коментарів про моє казино Empire! Я зняв кошти вчора. Знаю, ще рано, я намагаюся надіслати електронний лист, щоб ідентифікувати свій рахунок. На моїй сторінці написано, що автентифікація ще не потрібна. Сказали чекати 3 дні. Питання: чи можу я справді видалити їх із цієї сторінки?

Автоматичний переклад.
Elisabet11

Geia sou. Так, ви маєте рацію, що дуже скоро буде відомо, як воно буде. Можливо, вам варто прочитати це обговорення, щоб дізнатися більше інформації.😉

Чи можу я запитати, який спосіб оплати ви використали? Завжди найкраще співпрацювати з казино, тому щоразу, коли вони просять вас підтвердити свій рахунок, надсилайте їм усі необхідні документи.

Я сподіваюся, що все пройде добре, і чекаю ваших оновлень тут.

Автоматичний переклад.
Romi

Добрий вечір! Правда, я навіть не читаю найкращі коментарі. Я зробив правду - депозит через банк eurobank і зняття банківським переказом до національного банку Греції. На моїй платформі написано, що автентифікація ще не потрібна. Чекаю відповідь завтра! Вони не мають чату та не відповідають на електронні листи. Я зняв 500 євро. Кажуть, обмежено 500

Автоматичний переклад.
Jaro

привіт

ось вона: www. racasino. ком

Автоматичний переклад.
Linne

Що це;

Автоматичний переклад.

Добрий вечір! Правда, я навіть не читаю найкращі коментарі. Я зробив правду - депозит через банк eurobank і зняття банківським переказом до національного банку Греції. На моїй платформі написано, що автентифікація ще не потрібна. Чекаю відповідь завтра! Вони не мають чату та не відповідають на електронні листи. Я зняв 500 євро. Кажуть, обмежено 500

Автоматичний переклад.

Калімера. Тому, будь ласка, зачекайте трохи, щоб побачити, що вам скажуть у казино, і якщо вам потрібно буде пройти перевірку, вони обов’язково дадуть вам знати.

Повідомляйте нас про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.

привіт

ось вона: www. racasino. ком

Автоматичний переклад.

Привіт. Я думаю, ви маєте на увазі це 👈, так? Будь ласка, не соромтеся коментувати казино в його загальному обговоренні.

Автоматичний переклад.

Будь ласка, дайте мені відгук про myempire casino, я бачу скарги на пізнє зняття коштів, але дуже хороший рейтинг на сайті

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого