Привіт, я думав, що це якась поточна ситуація, але вона виникла 9 місяців тому. Отже, чи вдалося вам успішно закрити там свій обліковий запис? Перш за все я хотів сказати, що таке може бути, але вирішувати це більше 2 місяців для мене занадто. Тож у цьому відношенні я не звинувачую вас у закритті рахунку.
Проте я вважаю позитивним те, що вам вдалося зняти двічі, і, як ви сказали, у досить прийнятний час.
У будь-якому випадку, ти зараз граєш десь ще, де тобі подобається?
Hi, I thought this was some current situation but it arose 9 months ago. So did you manage to successfully close your account there ? First of all I wanted to say that such a thing can happen, but to solve it for more than 2 months is too much for me. So in this respect I don't blame you for closing the account.
However, what I take as a positive is that you managed to withdraw twice and according to what you said, in a quite reasonable time.
Anyway, are you playing somewhere else now where you like it ?
Автоматичний переклад.