ФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

1 рік тому від BastiRS5
|
8600 переглядів 93 відповідей |
|
1 2 3...5
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт, я ініціював виплату 500 євро 26 березня о 22:06, а сьогодні це 4,4 і там написано, що є затримки та час роботи 3-5 днів, у мене також є підтримка в реальному часі та електронна пошта. Я написав електронний лист до служби підтримки, але мені завжди казали бути терплячим. Як я читаю тут, я не єдиний, хто має проблеми. І завжди відповідай автоматично, інакше я вийду з системи через кілька хвилин. У мене ніколи не було таких проблем з виплатою, шкода, сайт виглядає чудово

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт! Оскільки ми даємо казино 14 днів, щоб вирішити процес виведення коштів, вам доведеться набратися терпіння. Я хотів би знати, чому в казино є затримка, але вам доведеться сказати. Вони також не хотіли підтверджувати від вас чи ви вже підтвердили свій обліковий запис? Чи були у вас тут якісь успішні зняття коштів?

Якщо мине час або ви отримаєте оновлення, обов’язково зв’яжіться. Побачимо, що буде далі.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я чекав на зняття 9 днів у myempire casino 190 євро

Автоматичний переклад.
manuel1114
6 міс. тому

Привіт, вибачте за ситуацію, в якій ви зараз опинилися.

Однак чи повідомили вам у казино також, чому ваше виведення коштів очікує на розгляд уже 9 днів? Ви підтвердили свій обліковий запис тут чи ні?

Незважаючи на те, що я нервую, я повинен сказати, що ми даємо казино 14 повних днів, щоб розібратися з процесом виведення коштів і надіслати його гравцеві.

Ви грали тут з бонусом чи ні? Це ваше перше зняття тут?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб я міг краще зрозуміти ситуацію.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Казино не надало мені кошти, виграні в призах від прагматичної гри

Автоматичний переклад.
kp6411995
6 міс. тому

Гей, мені шкода, що ти не отримав свій приз. Ви грали в якихось турнірах чи про що вони? Чи говорили ви з казино про те, що відбувається і чому ви не отримали свій виграш?

Я помітив, що вам вдалося подати скаргу , тож наша команда спробує вам допомогти та подивиться, що можна зробити. Сподіваємось, це буде вирішено, і якщо у вас є оновлення, повідомте нас.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір! Я вже 4 дні чекаю на виведення 400 євро! Ви бачили подібну проблему в моєму казино Empire?

Автоматичний переклад.
b-r1
5 міс. тому

чекати 7 днів

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чому так багато;

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір! Я вже 4 дні чекаю на виведення 400 євро! Ви бачили подібну проблему в моєму казино Empire?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чи можу я запитати, чи ваш обліковий запис повністю підтверджено в цьому казино і чи було у вас раніше там успішне зняття?

Я запитую лише тому, що якщо казино спершу потрібно підтвердити ваш обліковий запис, це може зайняти більше часу, оскільки вони повинні переглянути всі документи, щоб переконатися, що все гаразд, і лише потім вони зможуть продовжити платіж.

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Чому так багато;

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Просто підказка. Спробуйте скористатися кнопкою «відповісти», щоб користувач, якому ви відповідаєте, отримав сповіщення про вашу публікацію.😉

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

Я надіслав їм повідомлення, і вони сказали мені, що мій обліковий запис на даний момент не потребує перевірки!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір !! На жаль, здається, я зробив помилку, зігравши в своєму казино empire!

Я подав запит на зняття 498 євро і чекав чотири робочі дні, щоб його прийняли! Хтось має досвід? Чи є шанс отримати свої гроші чи мене покарають?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я надіслав їм повідомлення, і вони сказали мені, що мій обліковий запис на даний момент не потребує перевірки!

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Можливо, у вас є якісь оновлення щодо вашого вилучення?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір !! На жаль, здається, я зробив помилку, зігравши в своєму казино empire!

Я подав запит на зняття 498 євро і чекав чотири робочі дні, щоб його прийняли! Хтось має досвід? Чи є шанс отримати свої гроші чи мене покарають?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Калімера. Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, щоб ви могли читати тут більше публікацій від інших гравців, які мають подібні проблеми, як я бачу.

Чи був ваш обліковий запис повністю перевірений у цьому казино, чи це ваша перша спроба зняття коштів?

Я сподіваюся, що у вашій відповіді ви отримаєте для нас хороші новини, і наша команда скарг не потребуватиме втручання.🤞

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Добрий вечір ! Вчора я подав запит на зняття 500 євро зі свого казино empire! Я тут зайшов на форум і прочитав найгірші речі, що вони навмисне затримують виведення коштів, вони не платять і т.д.! Хтось має досвід роботи з цим казино, щоб висловити свою думку? Мені потрібні гроші, і було б прикро їх втратити

Автоматичний переклад.
rvas
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що ти вже написав, і Ромі поставила тобі кілька запитань, тож буде добре, якщо ти на них відповіси.

Звичайно, я б не був налаштований скептично, і ми почекаємо та побачимо, що станеться, ви лише на початку свого виходу, тому я не думаю, що поки що є місце для занепокоєння.

Подивимося, як це розвиватиметься, і я тримаю кулаки, щоб не було проблем.

Дайте нам знати, якщо у вас є щось нове. 😉

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

https://myemp.servclick1move.com. Хтось знає про цю букмекерську контору? Я чув хороші речі, але я не знаю

Змінено Romi 5 міс. тому
Причина: Заборонене посилання
Автоматичний переклад.
Sakispiper4
5 міс. тому

Я перемістив вашу публікацію в цю офіційну тему казино, щоб ви могли зібрати трохи більше інформації. Ви тут грали?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт,

Я грав у цьому казино, взявши їхній вітальний бонус.

І у мене з ними виникла проблема, коли я хотів взяти 3-й вітальний бонус.

На моїх перших 2 депозитах я зробив 2 виграші, які були виплачені мені через 3 дні, що є розумним.

Але коли я хотів взяти 3-й бонус, у мене з ними виникла проблема. Ви знайдете мій досвід у скаргах.

Тоді я попросив закрити.

Автоматичний переклад.
Romi
5 міс. тому

так, у мене є

Автоматичний переклад.
1 2 3...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого