ГоловнаФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення

1 рік тому від BastiRS5
|
10 764 переглядів 102 відповідей |
|
1 2...6
1 рік тому
Тут ви можете обговорити MyEmpire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

У мене також проблема з бонусами. Зараз у мене 770 євро, і я хотів би їх виплатити. Однак бонус просто припинився на 0,05 євро до кінця і не може бути скасований. Вже 2 дні я по кілька разів на день пишу в службу підтримки і хочу, щоб цей бонус прибрали, але нічого не відбувається. Щоразу вони стверджують, що є технічні оновлення!

Автоматичний переклад.
BastiRS5
1 рік тому

О, це, мабуть, дуже незручно!

Виходячи з іншої подібної скарги, я сподіваюся, що казино нарешті покінчить із цією технічною несправністю.

Звичайно, я бажаю вам швидкого вирішення та повідомляйте нам, щойно з’явиться щось нове, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поганий досвід роботи з цим казино.

оманлива реклама.

Я все ще чекаю на результат моєї скарги, яка не просувається... тому що її не розглянули, напевно, через свята?

Я збираюся висадити інших деінде, якщо нічого не буде прогресувати



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Не впевнений щодо свят, але Casino Guru ще має принаймні два дні, щоб відповісти. Зверніть увагу на таймер:

file

Наберіться терпіння, не тільки ви потрапили в біду, насправді команда з 17 спеціалістів зараз розглядає понад 800 скарг одночасно...

file

Я ціную вашу співпрацю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я розумію і дякую за допомогу гравцям, які потрапили в скруту.

просто не дуже зручно мати у них депозит, який деякий час відкладено.

І я трохи засмучений цим поганим досвідом і цією неповагою, я вперше стикаюся з проблемою.

Я все одно буду чекати, нічого не торкаючись.

Я обов'язково розміщу на інших сайтах, щоб бути впевненим у хорошому прогресі результату.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я чудово розумію, що інколи важко зберігати холоднокровність, коли потрапляєш у неприємну ситуацію, особливо коли це стосується грошей.

Однак, якщо не чіпати ваші кошти на рахунку, я думаю, що ви добре думаєте. Багато гравців зрештою програють свої гроші, тож якщо у вас є сильна воля, це найкращий спосіб.

Поки що давайте подивимося, як піде ваша ситуація, і сподіваємося, що зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Після цього я не буду приховувати, що мені це здається дуже довгим.

Майже 3 тижні після того, як я подав свою скаргу, вона ще не відкрита.

Я знаю людей, у яких все робилося за кілька днів. Тому мені цікаво, чи колись це буде лікуватися.

І чим довше ми чекаємо, тим більше у мене виникає спокуса залишити все позаду.

Було б просто прикро, якби сайт працював добре.

Проте дякую за допомогу гравцям

Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Надія вмирає останньою. У цьому випадку я б точно не здався на вашому місці. Іноді це займає трохи більше часу, тому що наша команда також зайнята і намагається ретельно розглядати кожну справу, як і ваша.

У будь-якому випадку, я помітив у вашій скарзі , що Павло взяв це на себе, і що він намагається втягнути в розмову казино.

Отже, давайте подивимося, куди піде ситуація і чи можна цю справу вирішити.

Я знаю, що це важко в таких ситуаціях, але постарайтеся зберігати терпіння та тримати голову високо.

Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, дякую, бачив. Сьогодні вранці мою скаргу відкрили. І ви маєте рацію. Тому я зараз почекаю, поки його врахують. дякую за ваші поради та підтримку

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я радий допомогти, і якщо я не знаю іншого способу, то хоча б словами, якщо це можливо.

У всякому разі, мені цікаво, як ця справа закінчиться в кінці. Я твердо вірю, що все буде добре. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я зіткнувся з проблемою приблизно 10 днів, 2 зняття коштів і щоразу затримки. Нарешті я збираюся подати в суд.

Автоматичний переклад.
Kostasloco18
1 рік тому

Привіт! Мені шкода, що у вас виникли проблеми зі зняттям коштів і ви не змогли отримати гроші. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту. Відповідно до того, що ви написали, у них ще є кілька днів. Однак чи повідомили вам у казино якусь причину, чому виведення коштів відбувається із запізненням?

Однак, якщо ви хочете, коли мине термін, який я згадав у своїй відповіді, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Як ви думаєте, чи скористаєтеся цією можливістю?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Всім доброго вечора. Веб-сайт казино myempire зник. Хтось ще стикався з цією проблемою і, можливо, щось дізнався про це?

Автоматичний переклад.
rexrex99
1 рік тому

Привіт, я теж намагався його відкрити, але все працювало нормально. Чи можете ви зробити скріншот?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Майже через 20 годин він з'явився знову. Спасибі за вашу відповідь

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Все добре, нарешті я взяв свої гроші, усі зняття коштів, дякую, @myempirecasino, я рекомендую його та оцінюю 4,4/5 зірок!!@@

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я ініціював виплату 500 євро 26 березня о 22:06, а сьогодні це 4,4 і там написано, що є затримки та час роботи 3-5 днів, у мене також є підтримка в реальному часі та електронна пошта. Я написав електронний лист до служби підтримки, але мені завжди казали бути терплячим. Як я читаю тут, я не єдиний, хто має проблеми. І завжди відповідай автоматично, інакше я вийду з системи через кілька хвилин. У мене ніколи не було таких проблем з виплатою, шкода, сайт виглядає чудово

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії

Автоматичний переклад.
8 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , і я б сказав, що це було правильно, якщо це триває більше 14 днів. Я хотів запитати вас, чому казино досі не дало вам гроші, але я бачу, що ви отримали лише автоматичні відповіді, які, ймовірно, вам не допомогли. Чи були у вас якісь успішні зняття тут раніше?

У будь-якому випадку нам доведеться набратися терпіння, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації та подивитись, до чого ми прийдемо.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 2...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого