ФорумКазиноMyEmpire Casino - загальне обговорення

MyEmpire Casino - загальне обговорення

1 рік тому від BastiRS5
|
9119 переглядів 93 відповідей |
|
1 2...5
1 рік тому
Тут ви можете обговорити MyEmpire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

У мене також проблема з бонусами. Зараз у мене 770 євро, і я хотів би їх виплатити. Однак бонус просто припинився на 0,05 євро до кінця і не може бути скасований. Вже 2 дні я по кілька разів на день пишу в службу підтримки і хочу, щоб цей бонус прибрали, але нічого не відбувається. Щоразу вони стверджують, що є технічні оновлення!

Автоматичний переклад.
BastiRS5
1 рік тому

О, це, мабуть, дуже незручно!

Виходячи з іншої подібної скарги, я сподіваюся, що казино нарешті покінчить із цією технічною несправністю.

Звичайно, я бажаю вам швидкого вирішення та повідомляйте нам, щойно з’явиться щось нове, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Поганий досвід роботи з цим казино.

оманлива реклама.

Я все ще чекаю на результат моєї скарги, яка не просувається... тому що її не розглянули, напевно, через свята?

Я збираюся висадити інших деінде, якщо нічого не буде прогресувати



Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Не впевнений щодо свят, але Casino Guru ще має принаймні два дні, щоб відповісти. Зверніть увагу на таймер:

file

Наберіться терпіння, не тільки ви потрапили в біду, насправді команда з 17 спеціалістів зараз розглядає понад 800 скарг одночасно...

file

Я ціную вашу співпрацю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Так, я розумію і дякую за допомогу гравцям, які потрапили в скруту.

просто не дуже зручно мати у них депозит, який деякий час відкладено.

І я трохи засмучений цим поганим досвідом і цією неповагою, я вперше стикаюся з проблемою.

Я все одно буду чекати, нічого не торкаючись.

Я обов'язково розміщу на інших сайтах, щоб бути впевненим у хорошому прогресі результату.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я чудово розумію, що інколи важко зберігати холоднокровність, коли потрапляєш у неприємну ситуацію, особливо коли це стосується грошей.

Однак, якщо не чіпати ваші кошти на рахунку, я думаю, що ви добре думаєте. Багато гравців зрештою програють свої гроші, тож якщо у вас є сильна воля, це найкращий спосіб.

Поки що давайте подивимося, як піде ваша ситуація, і сподіваємося, що зрештою все вийде добре.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт

Після цього я не буду приховувати, що мені це здається дуже довгим.

Майже 3 тижні після того, як я подав свою скаргу, вона ще не відкрита.

Я знаю людей, у яких все робилося за кілька днів. Тому мені цікаво, чи колись це буде лікуватися.

І чим довше ми чекаємо, тим більше у мене виникає спокуса залишити все позаду.

Було б просто прикро, якби сайт працював добре.

Проте дякую за допомогу гравцям

Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Надія вмирає останньою. У цьому випадку я б точно не здався на вашому місці. Іноді це займає трохи більше часу, тому що наша команда також зайнята і намагається ретельно розглядати кожну справу, як і ваша.

У будь-якому випадку, я помітив у вашій скарзі , що Павло взяв це на себе, і що він намагається втягнути в розмову казино.

Отже, давайте подивимося, куди піде ситуація і чи можна цю справу вирішити.

Я знаю, що це важко в таких ситуаціях, але постарайтеся зберігати терпіння та тримати голову високо.

Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

так, дякую, бачив. Сьогодні вранці мою скаргу відкрили. І ви маєте рацію. Тому я зараз почекаю, поки його врахують. дякую за ваші поради та підтримку

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Linne
1 рік тому

Ласкаво просимо. Я радий допомогти, і якщо я не знаю іншого способу, то хоча б словами, якщо це можливо.

У всякому разі, мені цікаво, як ця справа закінчиться в кінці. Я твердо вірю, що все буде добре. Схрещуємо пальці.🤞

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я зіткнувся з проблемою приблизно 10 днів, 2 зняття коштів і щоразу затримки. Нарешті я збираюся подати в суд.

Автоматичний переклад.
Kostasloco18
11 міс. тому

Привіт! Мені шкода, що у вас виникли проблеми зі зняттям коштів і ви не змогли отримати гроші. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту. Відповідно до того, що ви написали, у них ще є кілька днів. Однак чи повідомили вам у казино якусь причину, чому виведення коштів відбувається із запізненням?

Однак, якщо ви хочете, коли мине термін, який я згадав у своїй відповіді, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Як ви думаєте, чи скористаєтеся цією можливістю?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Всім доброго вечора. Веб-сайт казино myempire зник. Хтось ще стикався з цією проблемою і, можливо, щось дізнався про це?

Автоматичний переклад.
rexrex99
11 міс. тому

Привіт, я теж намагався його відкрити, але все працювало нормально. Чи можете ви зробити скріншот?

Автоматичний переклад.
Jaro
11 міс. тому

Майже через 20 годин він з'явився знову. Спасибі за вашу відповідь

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Все добре, нарешті я взяв свої гроші, усі зняття коштів, дякую, @myempirecasino, я рекомендую його та оцінюю 4,4/5 зірок!!@@

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я ініціював виплату 500 євро 26 березня о 22:06, а сьогодні це 4,4 і там написано, що є затримки та час роботи 3-5 днів, у мене також є підтримка в реальному часі та електронна пошта. Я написав електронний лист до служби підтримки, але мені завжди казали бути терплячим. Як я читаю тут, я не єдиний, хто має проблеми. І завжди відповідай автоматично, інакше я вийду з системи через кілька хвилин. У мене ніколи не було таких проблем з виплатою, шкода, сайт виглядає чудово

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , і я б сказав, що це було правильно, якщо це триває більше 14 днів. Я хотів запитати вас, чому казино досі не дало вам гроші, але я бачу, що ви отримали лише автоматичні відповіді, які, ймовірно, вам не допомогли. Чи були у вас якісь успішні зняття тут раніше?

У будь-якому випадку нам доведеться набратися терпіння, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації та подивитись, до чого ми прийдемо.

Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.

Автоматичний переклад.
1 2...5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого