1 рік тому
Тут ви можете обговорити MyEmpire Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
У мене також проблема з бонусами. Зараз у мене 770 євро, і я хотів би їх виплатити. Однак бонус просто припинився на 0,05 євро до кінця і не може бути скасований. Вже 2 дні я по кілька разів на день пишу в службу підтримки і хочу, щоб цей бонус прибрали, але нічого не відбувається. Щоразу вони стверджують, що є технічні оновлення!
I also have the bonus problem. I'm currently on €770 and would like to pay this out. However, the bonus simply stopped €0.05 before the end and cannot be cancelled. For 2 days I have been writing to support several times a day and would like this bonus to be removed, but nothing happens. Every time they claim there are technical updates!
Habe ebenfalls das Bonusproblem. Bin gerade auf 770€ und würde diese gerne auszahlen. Der Bonus ist jedoch 0,05€ vor Ende einfach stehengeblieben und lässt sich nicht stornieren. Seit 2 Tagen schreibe ich dem Support mehrere Male am Tag und möchte das dieser Bonus rausgenommen wird, es passiert aber nichts. Jedes Mal wird behauptet es gäbe technische Aktualisierungen!
О, це, мабуть, дуже незручно!
Виходячи з іншої подібної скарги, я сподіваюся, що казино нарешті покінчить із цією технічною несправністю.
Звичайно, я бажаю вам швидкого вирішення та повідомляйте нам, щойно з’явиться щось нове, будь ласка.
Oh, that must feel very inconvenient!
Based on the other similar complaint, I surely hope the casino will finally end this technical malfunction.
Of course, I wish you a quick resolution, and let us know as soon as something new arises, please.
Поганий досвід роботи з цим казино.
оманлива реклама.
Я все ще чекаю на результат моєї скарги, яка не просувається... тому що її не розглянули, напевно, через свята?
Я збираюся висадити інших деінде, якщо нічого не буде прогресувати
Bad experience with this casino.
misleading advertising.
I am still waiting for the result of my complaint which is not progressing... because it was not treated surely due to the holidays?
I'm going to drop off others elsewhere if nothing progresses
Не впевнений щодо свят, але Casino Guru ще має принаймні два дні, щоб відповісти. Зверніть увагу на таймер:
Наберіться терпіння, не тільки ви потрапили в біду, насправді команда з 17 спеціалістів зараз розглядає понад 800 скарг одночасно...
Я ціную вашу співпрацю.
Not sure about the holidays, yet Casino Guru still has at least two days to respond. Kindly mind the timer:
Please be patient, you are not the only one in trouble, actually, a team of 17 specialists is currently handling more than 800 complaints at once...
I appreciate your cooperation.
Так, я розумію і дякую за допомогу гравцям, які потрапили в скруту.
просто не дуже зручно мати у них депозит, який деякий час відкладено.
І я трохи засмучений цим поганим досвідом і цією неповагою, я вперше стикаюся з проблемою.
Я все одно буду чекати, нічого не торкаючись.
Я обов'язково розміщу на інших сайтах, щоб бути впевненим у хорошому прогресі результату.
Yes I understand and thank you for helping players in difficulty.
it's just that it's not very convenient to have a deposit with them, which has been on hold for a while.
And I'm a little upset by this bad experience and this lack of respect, it's the first time I've encountered a problem.
I'm going to wait anyway without touching anything.
I will deposit certainly on other sites can be to be sure of the good progress of the result.
Ласкаво просимо. Я чудово розумію, що інколи важко зберігати холоднокровність, коли потрапляєш у неприємну ситуацію, особливо коли це стосується грошей.
Однак, якщо не чіпати ваші кошти на рахунку, я думаю, що ви добре думаєте. Багато гравців зрештою програють свої гроші, тож якщо у вас є сильна воля, це найкращий спосіб.
Поки що давайте подивимося, як піде ваша ситуація, і сподіваємося, що зрештою все вийде добре.
You're welcome. I totally understand that sometimes it's hard to keep a cool head when you're in an unpleasant situation, especially when there's money involved.
However, as far as not touching your funds in the account goes, I think you're thinking quite well. A lot of players gamble away their money in the end, so if you have a strong will, that's the best way to go.
For now, let's see where your situation goes from here and hope everything turns out well in the end.
Привіт
Після цього я не буду приховувати, що мені це здається дуже довгим.
Майже 3 тижні після того, як я подав свою скаргу, вона ще не відкрита.
Я знаю людей, у яких все робилося за кілька днів. Тому мені цікаво, чи колись це буде лікуватися.
І чим довше ми чекаємо, тим більше у мене виникає спокуса залишити все позаду.
Було б просто прикро, якби сайт працював добре.
Проте дякую за допомогу гравцям
Hello
Afterwards, I won't hide the fact that I find it super long.
Almost 3 weeks since I filed my complaint and it has not yet been opened.
I know people who had everything done in a few days. So I wonder if one day it will be treated.
And the longer we wait, the more I'm tempted to leave everything behind.
It would just be a shame if the site did well.
However, thank you for helping the players
Надія вмирає останньою. У цьому випадку я б точно не здався на вашому місці. Іноді це займає трохи більше часу, тому що наша команда також зайнята і намагається ретельно розглядати кожну справу, як і ваша.
У будь-якому випадку, я помітив у вашій скарзі , що Павло взяв це на себе, і що він намагається втягнути в розмову казино.
Отже, давайте подивимося, куди піде ситуація і чи можна цю справу вирішити.
Я знаю, що це важко в таких ситуаціях, але постарайтеся зберігати терпіння та тримати голову високо.
Бажаю тобі всього найкращого.
The hope dies last. In this case, I certainly wouldn't give up if I were you. Sometimes it takes a little longer, because our team is also busy and they try to deal with each case carefully, just like yours.
Anyway, I noticed in your complaint that Pavel took it over, and that he is trying to bring the casino into the conversation.
So let's see where the situation goes and if the case can be resolved.
I know it's a tough one in this situations, but try to remain patient and keep your head up.
I wish you the best of luck.
так, дякую, бачив. Сьогодні вранці мою скаргу відкрили. І ви маєте рацію. Тому я зараз почекаю, поки його врахують. дякую за ваші поради та підтримку
yes thank you I saw. This morning my complaint was opened. And you are right. So I will wait now until it is taken into account. thanks for your advices and support
Ласкаво просимо. Я радий допомогти, і якщо я не знаю іншого способу, то хоча б словами, якщо це можливо.
У всякому разі, мені цікаво, як ця справа закінчиться в кінці. Я твердо вірю, що все буде добре. Схрещуємо пальці.🤞
You're welcome. I'm happy to help and if I don't know any other way, at least in words if it's possible.
Anyway, I'm curious how this case will turn out in the end. I firmly believe that it will be fine. Fingers crossed.🤞
Привіт! Мені шкода, що у вас виникли проблеми зі зняттям коштів і ви не змогли отримати гроші. Я хотів би зазначити, що ми даємо казино 14 днів для вирішення такого запиту. Відповідно до того, що ви написали, у них ще є кілька днів. Однак чи повідомили вам у казино якусь причину, чому виведення коштів відбувається із запізненням?
Однак, якщо ви хочете, коли мине термін, який я згадав у своїй відповіді, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти. Як ви думаєте, чи скористаєтеся цією можливістю?
Hello, I'm sorry to hear that you had a problem with your withdrawals and that you didn't manage to get your money. I would like to point out that we give casinos 14 days to resolve such a request. So according to what you wrote they still have a few days. However, did the casino tell you any reason why the withdrawals are late?
However, if you want, when the time frame I mentioned in my answer passes, you can file a complaint with us and our team will try to help you. Do you think you will take advantage of this opportunity ?
Всім доброго вечора. Веб-сайт казино myempire зник. Хтось ще стикався з цією проблемою і, можливо, щось дізнався про це?
Good evening to all. The myempire casino website has disappeared. Is anyone else experiencing this issue and maybe have learned something about it?
Καλησπέρα σε όλους. Έχει εξαφανιστεί η ιστοσελίδα του myempire casino. Υπάρχει κάποιος άλλος που αντιμετωπίζει αυτό το θέμα και ίσως έχει μάθει κάτι σχετικά;
Привіт, я теж намагався його відкрити, але все працювало нормально. Чи можете ви зробити скріншот?
Hi I tried to open it too but everything worked normally for me. Can you please take a screenshot ?
Майже через 20 годин він з'явився знову. Спасибі за вашу відповідь
After almost 20 hours, it appeared again. Thank you for your answer
Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії
Very disapointed , i did a 400euros withdraw and its still pending after 15 days , the support is very poor only automated answers taking no responsibility , i havent get any clear answers about why the withdraw is pending and when is going to complete , the last 2 days they avoid me , probably i will not get my money back , i had no bonuses and no wagering requirments , they didnt ask about identification , probably i will file a complaint on their license provider
Привіт, я ініціював виплату 500 євро 26 березня о 22:06, а сьогодні це 4,4 і там написано, що є затримки та час роботи 3-5 днів, у мене також є підтримка в реальному часі та електронна пошта. Я написав електронний лист до служби підтримки, але мені завжди казали бути терплячим. Як я читаю тут, я не єдиний, хто має проблеми. І завжди відповідай автоматично, інакше я вийду з системи через кілька хвилин. У мене ніколи не було таких проблем з виплатою, шкода, сайт виглядає чудово
Hello, I initiated a payout of 500 euros on March 26th at 10:06 p.m. and today it is 4.4 and it says that there are delays and the working time is 3-5 days, I also have live support and e-mail. I wrote an email to support but I was always told to be patient. As I read here, I'm not the only one having problems. And always answer auto or I'll be logged out after a few minutes. I've never had such problems with a payout, it's a shame, the site looks great
hallo ich hab am 26,3 um 22,06 Uhr eine Auszahlung veranlasst von 500 Euro und heute ist es der 4,4 und es heißt das es Verzögerungen gibt und die arbeitungszeit ist 3-5 tagen , hab auch den live support und E-Mail support an geschrieben aber immer es gleich hab ich gesagt bekommen, haben sie Geduld. wie ich hier lese bin ich nicht der einzige wo die Probleme hat . Und immer Auto antworten oder ich werde gleich aus geloggt nach paar Minuten. Ich hab noch nie so Probleme gehabt mit einer Auszahlung, schade eigentlich die Seite schaut super aus lg
Дуже розчарований, я зняв 400 євро, і він все ще очікує на розгляд через 15 днів, підтримка дуже погана, лише автоматичні відповіді, не несуть жодної відповідальності, я не отримав жодної чіткої відповіді про те, чому зняття очікується та коли буде завершено, останні 2 днів вони уникають мене, ймовірно, я не отримаю свої гроші назад, у мене не було бонусів і вимог до ставок, вони не питали про ідентифікацію, ймовірно, я подам скаргу на їх постачальника ліцензії
Very disapointed , i did a 400euros withdraw and its still pending after 15 days , the support is very poor only automated answers taking no responsibility , i havent get any clear answers about why the withdraw is pending and when is going to complete , the last 2 days they avoid me , probably i will not get my money back , i had no bonuses and no wagering requirments , they didnt ask about identification , probably i will file a complaint on their license provider
Привіт, я бачу, що ви подали скаргу , і я б сказав, що це було правильно, якщо це триває більше 14 днів. Я хотів запитати вас, чому казино досі не дало вам гроші, але я бачу, що ви отримали лише автоматичні відповіді, які, ймовірно, вам не допомогли. Чи були у вас якісь успішні зняття тут раніше?
У будь-якому випадку нам доведеться набратися терпіння, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації та подивитись, до чого ми прийдемо.
Якщо ви дізнаєтесь щось нове, повідомте нам.
Hi, I see you have filed a complaint and I would say it was the right thing to do if it has been going on for more than 14 days. I wanted to ask you why the casino hasn't given you the money yet, but I see that you only got automatic answers, which probably didn't help you. Have you had any successful withdrawals here before ?
Anyway, we will have to be patient and our team will try to help you in your situation and see where we get to.
If you learn anything new let us know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.