5 міс. тому
Тут ви можете обговорити Mwin8 Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Привіт, я бачу, що ви виводите кошти, чи повідомили вам у казино, чому минуло тиждень? Ви з ними спілкувалися? Ви верифікували свій обліковий запис чи це не було потрібно?
У будь-якому випадку я перевірив казино і можу сказати, що грати тут не дуже безпечно. Ви бачили його індекс безпеки ? Напевно, наступного разу я буду обережним, де робитиму депозит.
У будь-якому випадку, повідомте мені та дайте мені відповіді на мої запитання, будь ласка.
Я почекаю.
Hello, I see you have a withdrawal in progress, did the casino tell you why it's been a week ? Have you had any communication with them ? Have you verified your account or was it not necessary ?
Anyway, I checked out the casino and I would say it's not very safe to play here. Have you seen its safety index ? I'd probably be careful next time where I deposit.
Anyway, inform me and give me the answers to my questions please.
I will wait.
Я також зіткнувся з такою ж проблемою, ви отримали свої гроші? через 3 дні я все ще не отримав свої гроші.
I facing the same problem also, have you received your money ? after 3day i still havent received my money.
Привіт, сподіваюся, ви не проти, щоб я приєднався. Я намагався з'ясувати, чи гравець залишив нам якусь іншу інформацію про затримку платежу, але, здається, він не...
По суті, індекс безпеки казино 👈👈 не дуже переконливий, але я б сказав, що нам слід зосередитися на конкретних деталях. Не могли б ви повідомити, чи це ваш перший запит на зняття коштів? Чи можете ви отримати доступ до сайту? Чи є підтримка підтримкою? Можливо, це звичайна затримка?
Hello, I hope you don't mind me joining. I tried to find out whether the player left us some other information about the delayed payment, but it seems that he has not...
Basically, the casino Safety Index 👈👈 is not very convincing, yet I'd say we should focus on concrete details. Could you share whether this is your first withdrawal request? Can you access the site? Is the support being supportive? Could this be just an ordinary delay, perhaps?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.