ФорумКазиноMrQ Casino - загальне обговорення

MrQ Casino - загальне обговорення

1 рік тому від Radka
|
4048 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
1 рік тому
Тут ви можете обговорити MrQ Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
1 рік тому

Я використовую це казино з 2021 року, приблизно через 1 рік користування ними вони почали на мене про відповідальну гру, ліміти тощо.


Я розмовляв з ними по телефону, і вони дали мені ліміт у 300 фунтів стерлінгів на місяць і сказали, що якщо мені потрібно більше, я повинен підтвердити свій дохід. Я сказав, що це не буде потрібно.


Відтоді я майже щомісяця вносив і втрачав 300 фунтів стерлінгів, пару разів знімав гроші, і вони виплачували. Жодних великих виграшів, зазвичай я просто беззбитковий або повернув майже свої гроші.


Я грав зі £150 і зняв £800. Тоді я перевірив свою електронну пошту, і вони написали мені після того, як я зняв кошти, сказавши, що мені потрібно надати багато інформації, інакше я не отримаю жодних коштів.


Чи означає це, що якби я програв, мені б повернули гроші? Якщо виникла проблема зі зняттям коштів, чому вони прийняли мої депозити? Я надіслав їм документи, але вони все ще розглядають. У них 15 сторінок моїх банківських виписок! Чому я повинен надавати їм стільки інформації, щоб отримати свій виграш?


Чи може хтось уявити собі піти в справжнє казино, купити фішки, зробити виграшну ставку і попросити їх сказати, що ви не можете отримати свій виграш або навіть початкові гроші, якщо не надасте певну інформацію? Це смішно. Якщо у них є проблеми з вашим обліковим записом, вони не повинні дозволяти жодних транзакцій.


Я думаю, що вони користуються правилами UKGC і просто грабують клієнтів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
AQS2023
1 рік тому

Ваша думка звучить цілком розумно, але я закликаю вас переглянути цей безкоштовний електронний курс, присвячений боротьбі з відмиванням коштів:

https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification

«Недостатня перевірка підтвердження джерела коштів (PoSoF) може бути серйозним порушенням вимог AML . Казино часто дозволяють клієнту грати в азартні ігри, не знаючи про джерело його грошей, які легко могли бути отримані незаконним шляхом. Casumo ( оштрафований на 5,85 мільйона фунтів стерлінгів або 7,1 мільйона доларів США) і Betfred (оштрафований на 322 тисячі фунтів стерлінгів або 390 тисяч доларів США) обидва пішли тим же шляхом».

Існують деякі юридичні причини, які казино має використовувати «проти» гравців. Якщо ви вважаєте, що казино діє несправедливо, надішліть скаргу:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я подав скаргу про це тут, але вона ще не опублікована…


Я використовую це казино з 2021 року, приблизно через 1 рік користування ними вони почали на мене про відповідальну гру, ліміти тощо.


Я розмовляв з ними по телефону, і вони дали мені ліміт у 300 фунтів стерлінгів на місяць і сказали, що якщо мені потрібно більше, я повинен підтвердити свій дохід. Я сказав, що це не буде потрібно.


Відтоді я майже щомісяця вносив і втрачав 300 фунтів стерлінгів, пару разів знімав гроші, і вони виплачували. Жодних великих виграшів, зазвичай я просто беззбитковий або повернув майже свої гроші.


Я грав зі £150 і зняв £800. Тоді я перевірив свою електронну пошту, і вони написали мені після того, як я зняв кошти, сказавши, що мені потрібно надати багато інформації, інакше я не отримаю жодних коштів.


Чи означає це, що якби я програв, мені б повернули гроші? Якщо виникла проблема зі зняттям коштів, чому вони прийняли мої депозити? Я надіслав їм документи, але вони все ще розглядають. У них 15 сторінок моїх банківських виписок! Чому я повинен надавати їм стільки інформації, щоб отримати свій виграш?


Чи може хтось уявити собі піти в справжнє казино, купити фішки, зробити виграшну ставку і попросити їх сказати, що ви не можете отримати свій виграш або навіть початкові гроші, якщо не надасте певну інформацію? Це смішно. Якщо у них є проблеми з вашим обліковим записом, вони не повинні дозволяти жодних транзакцій.


Я думаю, що вони користуються правилами UKGC і просто грабують клієнтів.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
AQS2023
1 рік тому

Скаргу опубліковано - переглянути її можна тут:

https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, чи може хтось допомогти. У мене вже деякий час є рахунок у mr q. Днями я вніс депозит у розмірі 50 фунтів стерлінгів, використовуючи те, що я вважав своєю карткою (автозаповнення), швидко зрозумів, що це картка моєї дружини. Коротше кажучи, у мене є £ 4000 виграшів на моєму рахунку, які я зміг зняти. Я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі, щоб мені сказали, що все добре, і мені просто потрібно надіслати посвідчення особи моєї дружини та зображення використаної картки, що я і зробив, тепер вони закрили мою обліковий запис і надіслав умови, які я порушив! Я неодноразово писав їм електронною поштою, вказуючи, що це не було зроблено, що це було злим наміром, і що це була справжня помилка, і я не отримую відповіді, хтось може сказати мені, будь ласка, у мене є шанс отримати ці гроші, я абсолютно спустошений

дякую за читання

Автоматичний переклад.
mattywilliams6767
1 рік тому

З усього мого досвіду роботи з будь-яким казино, де ви використовуєте картку, яка не є власником зареєстрованого рахунку, у їхньому t@cs завжди вказується, що «всі виграші будуть анульовані, депозит втрачено та рахунок буде закрито». Вони вважають це серйозним порушенням і суворим покаранням.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, чи може хтось допомогти. У мене вже деякий час є рахунок у mr q. Днями я вніс депозит у розмірі 50 фунтів стерлінгів, використовуючи те, що я вважав своєю карткою (автозаповнення), швидко зрозумів, що це картка моєї дружини. Коротше кажучи, у мене є £ 4000 виграшів на моєму рахунку, які я зміг зняти. Я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі, щоб мені сказали, що все добре, і мені просто потрібно надіслати посвідчення особи моєї дружини та зображення використаної картки, що я і зробив, тепер вони закрили мою обліковий запис і надіслав умови, які я порушив! Я неодноразово писав їм електронною поштою, вказуючи, що це не було зроблено, що це було злим наміром, і що це була справжня помилка, і я не отримую відповіді, хтось може сказати мені, будь ласка, у мене є шанс отримати ці гроші, я абсолютно спустошений

дякую за читання

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Хм, схоже, що боротьба за гроші, на мою думку, буде важкою. З одного боку, ви порушили правила казино, а з іншого боку, я помітив, що в казино сказали вам, що якщо ви надішлете все, що їм потрібно, за допомогою картки вашої дружини, проблем не повинно бути. Я б сказав, що це трохи конфлікт інтересів.

У будь-якому випадку, я бачу, ви вже подали скаргу щодо цієї справи, тому ми побачимо, до чого дійде команда. Бажаю тобі всього найкращого.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Дякую, так, я також щойно подав скаргу до пана w, я кинув їм виклик, оскільки вони фактично дозволили мені зняти 100 фунтів стерлінгів на рахунок моєї дружини, тож вони фактично порушують свої власні умови та умови, тож побачу, чи я хоч щось досягну

Автоматичний переклад.
mattywilliams6767
1 рік тому

Тож це досить дивно, якщо я маю рацію сказати, що вони суперечать своїм власним умовам. Але, як ви сказали, ми побачимо, куди дійде наша група розгляду скарг. Якщо буде щось нове, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞🤞

Автоматичний переклад.
mattywilliams6767
1 рік тому

Це дає вам половину шансів, але загалом казино є досить СЛИЗКИМИ, коли йдеться про t@cs і те, як вони це бачать. Удачі, це гарна сума готівки, тому будемо сподіватися, що ви її отримаєте

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Як ти думаєш, які мої шанси?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

file

Я знайшов це в Інтернеті, що думають люди, які дозволили мені зняти 100 фунтів стерлінгів на рахунок моєї дружини, а потім попросили надати інформацію

Автоматичний переклад.
AQS2023
1 рік тому

Привіт, я читав твою тему, я виграв 4000 фунтів стерлінгів, і вони закрили мій обліковий запис, чи не міг би ти сказати мені, хто був найкращим співробітником, з яким ти зв’язався, будь ласка, мені потрібно це сортування якнайшвидше

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Будь ласка, напишіть мені всі подробиці вашої справи на адресу Aquarius3277@gmail.com.

Автоматичний переклад.
AQS2023
1 рік тому

Я надішлю вам скріншоти моєї скарги

Автоматичний переклад.
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
AQS2023
1 рік тому

Надісланий

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Як ти думаєш, які мої шанси?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не впевнений, оскільки вважаю, що така справа повинна розглядатися окремо казино. Однак наша команда розгляду скарг обов’язково надасть вам пояснення незалежно від результату. Тож ми почекаємо й побачимо, куди вони звідси підуть. Сподіваюся, все вирішиться справедливо. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 рік тому

Не впевнений, що вони все ще вивчають це

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого