1 рік тому
Тут ви можете обговорити MrQ Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я використовую це казино з 2021 року, приблизно через 1 рік користування ними вони почали на мене про відповідальну гру, ліміти тощо.
Я розмовляв з ними по телефону, і вони дали мені ліміт у 300 фунтів стерлінгів на місяць і сказали, що якщо мені потрібно більше, я повинен підтвердити свій дохід. Я сказав, що це не буде потрібно.
Відтоді я майже щомісяця вносив і втрачав 300 фунтів стерлінгів, пару разів знімав гроші, і вони виплачували. Жодних великих виграшів, зазвичай я просто беззбитковий або повернув майже свої гроші.
Я грав зі £150 і зняв £800. Тоді я перевірив свою електронну пошту, і вони написали мені після того, як я зняв кошти, сказавши, що мені потрібно надати багато інформації, інакше я не отримаю жодних коштів.
Чи означає це, що якби я програв, мені б повернули гроші? Якщо виникла проблема зі зняттям коштів, чому вони прийняли мої депозити? Я надіслав їм документи, але вони все ще розглядають. У них 15 сторінок моїх банківських виписок! Чому я повинен надавати їм стільки інформації, щоб отримати свій виграш?
Чи може хтось уявити собі піти в справжнє казино, купити фішки, зробити виграшну ставку і попросити їх сказати, що ви не можете отримати свій виграш або навіть початкові гроші, якщо не надасте певну інформацію? Це смішно. Якщо у них є проблеми з вашим обліковим записом, вони не повинні дозволяти жодних транзакцій.
Я думаю, що вони користуються правилами UKGC і просто грабують клієнтів.
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Ваша думка звучить цілком розумно, але я закликаю вас переглянути цей безкоштовний електронний курс, присвячений боротьбі з відмиванням коштів:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
«Недостатня перевірка підтвердження джерела коштів (PoSoF) може бути серйозним порушенням вимог AML . Казино часто дозволяють клієнту грати в азартні ігри, не знаючи про джерело його грошей, які легко могли бути отримані незаконним шляхом. Casumo ( оштрафований на 5,85 мільйона фунтів стерлінгів або 7,1 мільйона доларів США) і Betfred (оштрафований на 322 тисячі фунтів стерлінгів або 390 тисяч доларів США) обидва пішли тим же шляхом».
Існують деякі юридичні причини, які казино має використовувати «проти» гравців. Якщо ви вважаєте, що казино діє несправедливо, надішліть скаргу:
Your opinion sounds quite reasonable, but I urge you to check out this free e-course focused on the AML:
https://casino.guru/academy/course/igaming-player-verification
"Inadequate proof of source of funds (PoSoF) checks can be a serious violation of AML requirements. Casinos often allow a customer to gamble while being led into the dark about the source of their money, which could easily have been obtained illegally. Casumo (fined £5.85m or $7.1m) and Betfred (fined £322k or $390k) both went down the same road."
There are some legal reasons the casino must utilize "against" the players. If you believe the casino is acting unfairly though, please - submit a complaint:
Я подав скаргу про це тут, але вона ще не опублікована…
Я використовую це казино з 2021 року, приблизно через 1 рік користування ними вони почали на мене про відповідальну гру, ліміти тощо.
Я розмовляв з ними по телефону, і вони дали мені ліміт у 300 фунтів стерлінгів на місяць і сказали, що якщо мені потрібно більше, я повинен підтвердити свій дохід. Я сказав, що це не буде потрібно.
Відтоді я майже щомісяця вносив і втрачав 300 фунтів стерлінгів, пару разів знімав гроші, і вони виплачували. Жодних великих виграшів, зазвичай я просто беззбитковий або повернув майже свої гроші.
Я грав зі £150 і зняв £800. Тоді я перевірив свою електронну пошту, і вони написали мені після того, як я зняв кошти, сказавши, що мені потрібно надати багато інформації, інакше я не отримаю жодних коштів.
Чи означає це, що якби я програв, мені б повернули гроші? Якщо виникла проблема зі зняттям коштів, чому вони прийняли мої депозити? Я надіслав їм документи, але вони все ще розглядають. У них 15 сторінок моїх банківських виписок! Чому я повинен надавати їм стільки інформації, щоб отримати свій виграш?
Чи може хтось уявити собі піти в справжнє казино, купити фішки, зробити виграшну ставку і попросити їх сказати, що ви не можете отримати свій виграш або навіть початкові гроші, якщо не надасте певну інформацію? Це смішно. Якщо у них є проблеми з вашим обліковим записом, вони не повинні дозволяти жодних транзакцій.
Я думаю, що вони користуються правилами UKGC і просто грабують клієнтів.
I submitted a complaint about this here but it hasn’t been published yet…
I used this casino since 2021, about 1 year into using them they started on me about responsible gambling, limits, etc.
I spoke with them on the phone and they gave me a £300 a month limit and said if I need more I have to prove my income. I said that won’t be necessary.
Almost every month since then I deposited and lost the £300, a couple of times I made withdrawals and they paid. No big winnings, usually just broke even or got almost my money back.
I played with £150 and withdrew £800. Then I checked my emails and they had written to me after I withdrew saying I need to provide a lot of information or I won’t get any withdrawals.
So does this mean that if I had lost they would have returned my money? If there is an issue with me withdrawing, why did they accept my deposits? I have sent them documents but they are still reviewing. They have 15 pages of my bank statements! Why should I have to give them so much information just to collect my winnings?
Can anyone imagine going to a real casino, buying chips, placing a winning bet and have them say you can’t have your winnings or even your original money unless you provide certain information? It’s ridiculous. If they have an issue with your account they should not allow any transactions in the first place.
I think they are taking advantage of the UKGC rules and just robbing customers now.
Скаргу опубліковано - переглянути її можна тут:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
The complaint has been published - you can view it here:
https://casino.guru/mrq-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Будь ласка, чи може хтось допомогти. У мене вже деякий час є рахунок у mr q. Днями я вніс депозит у розмірі 50 фунтів стерлінгів, використовуючи те, що я вважав своєю карткою (автозаповнення), швидко зрозумів, що це картка моєї дружини. Коротше кажучи, у мене є £ 4000 виграшів на моєму рахунку, які я зміг зняти. Я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі, щоб мені сказали, що все добре, і мені просто потрібно надіслати посвідчення особи моєї дружини та зображення використаної картки, що я і зробив, тепер вони закрили мою обліковий запис і надіслав умови, які я порушив! Я неодноразово писав їм електронною поштою, вказуючи, що це не було зроблено, що це було злим наміром, і що це була справжня помилка, і я не отримую відповіді, хтось може сказати мені, будь ласка, у мене є шанс отримати ці гроші, я абсолютно спустошений
дякую за читання
Please can someone help I have had a account with mr q for a while now I made a deposit the other day of £50 using what I thought was my card (auto fill) quickly realised it was my wife’s card long story short I have £4000 of winnings in my account which I was u able to withdraw I went on their live chat to be told it was fine and I would just need to send my wife’s ID and a picture of the card used which I did now they have closed my account and sent the terms and conditions that I have breached! I have emailed them repeatedly emailed them stating this was not done Will bad intent and that it was a genuine mistake and I’m getting no reply can someone please tell me I have a chance of getting this money I am absolutely devastated
thanks for reading
З усього мого досвіду роботи з будь-яким казино, де ви використовуєте картку, яка не є власником зареєстрованого рахунку, у їхньому t@cs завжди вказується, що «всі виграші будуть анульовані, депозит втрачено та рахунок буде закрито». Вони вважають це серйозним порушенням і суворим покаранням.
From all my experiences with any casino where you use a card that is not the registered account holder in their t@cs it always states ' all winnings will be void, deposit lost and account will be closed. They see it as a serious breach and the penalty is harsh.
Будь ласка, чи може хтось допомогти. У мене вже деякий час є рахунок у mr q. Днями я вніс депозит у розмірі 50 фунтів стерлінгів, використовуючи те, що я вважав своєю карткою (автозаповнення), швидко зрозумів, що це картка моєї дружини. Коротше кажучи, у мене є £ 4000 виграшів на моєму рахунку, які я зміг зняти. Я зайшов до їхнього чату в прямому ефірі, щоб мені сказали, що все добре, і мені просто потрібно надіслати посвідчення особи моєї дружини та зображення використаної картки, що я і зробив, тепер вони закрили мою обліковий запис і надіслав умови, які я порушив! Я неодноразово писав їм електронною поштою, вказуючи, що це не було зроблено, що це було злим наміром, і що це була справжня помилка, і я не отримую відповіді, хтось може сказати мені, будь ласка, у мене є шанс отримати ці гроші, я абсолютно спустошений
дякую за читання
Please can someone help I have had a account with mr q for a while now I made a deposit the other day of £50 using what I thought was my card (auto fill) quickly realised it was my wife’s card long story short I have £4000 of winnings in my account which I was u able to withdraw I went on their live chat to be told it was fine and I would just need to send my wife’s ID and a picture of the card used which I did now they have closed my account and sent the terms and conditions that I have breached! I have emailed them repeatedly emailed them stating this was not done Will bad intent and that it was a genuine mistake and I’m getting no reply can someone please tell me I have a chance of getting this money I am absolutely devastated
thanks for reading
Хм, схоже, що боротьба за гроші, на мою думку, буде важкою. З одного боку, ви порушили правила казино, а з іншого боку, я помітив, що в казино сказали вам, що якщо ви надішлете все, що їм потрібно, за допомогою картки вашої дружини, проблем не повинно бути. Я б сказав, що це трохи конфлікт інтересів.
У будь-якому випадку, я бачу, ви вже подали скаргу щодо цієї справи, тому ми побачимо, до чого дійде команда. Бажаю тобі всього найкращого.
Hm so it looks like it's going to be a tough fight for money in my opinion. On the one hand, you broke the casino rules, but on the other hand, I noticed that the casino told you that if you send everything they need with your wife's card, there shouldn't be a problem. It's a bit of a conflict of interest, I'd say.
Anyway, I see you've already filed a complaint on this case, so we'll see where the team gets to. I wish you the best of luck.
Дякую, так, я також щойно подав скаргу до пана w, я кинув їм виклик, оскільки вони фактично дозволили мені зняти 100 фунтів стерлінгів на рахунок моєї дружини, тож вони фактично порушують свої власні умови та умови, тож побачу, чи я хоч щось досягну
Thank you yes I have also just filed a complaint with mr w I challenged them as they actually let me withdraw £100 to my wife’s account so they in fact are in breach of their own t&c so will see if I get anywhere
Тож це досить дивно, якщо я маю рацію сказати, що вони суперечать своїм власним умовам. Але, як ви сказали, ми побачимо, куди дійде наша група розгляду скарг. Якщо буде щось нове, не соромтеся повідомити нас. Схрещені пальці. 🤞🤞
So it's quite strange if I'm right to say that they go against their own terms and conditions. But like you said, we'll see where our complaint team gets to. If there's anything new, don't hesitate to let us know. Fingers crossed. 🤞🤞
Це дає вам половину шансів, але загалом казино є досить СЛИЗКИМИ, коли йдеться про t@cs і те, як вони це бачать. Удачі, це гарна сума готівки, тому будемо сподіватися, що ви її отримаєте
That gives you half a chance but casinos in general are quite SLIMY when it comes to t@cs and how they see it. Good luck it's a nice amount of cash so let's hope you get it
Я знайшов це в Інтернеті, що думають люди, які дозволили мені зняти 100 фунтів стерлінгів на рахунок моєї дружини, а потім попросили надати інформацію
I found this online what are people’s thoughts they have let me with draw £100 to my wife’s account and then asked for information
Привіт, я читав твою тему, я виграв 4000 фунтів стерлінгів, і вони закрили мій обліковий запис, чи не міг би ти сказати мені, хто був найкращим співробітником, з яким ти зв’язався, будь ласка, мені потрібно це сортування якнайшвидше
Hi I’ve been reading you’re thread I won £4000 and they have closed my account could you please tell me who the top employee your contacted was please I need this sorting asap
Я не впевнений, оскільки вважаю, що така справа повинна розглядатися окремо казино. Однак наша команда розгляду скарг обов’язково надасть вам пояснення незалежно від результату. Тож ми почекаємо й побачимо, куди вони звідси підуть. Сподіваюся, все вирішиться справедливо. 🙂
I am not sure, as I think that such a case should be judged separately by the casino. However, our complaints team will certainly give you an explanation whatever the outcome. So we'll wait and see where they go from here. I hope everything will be resolved fairly. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.